Wie zorgt voor condooms?

23-08-2014 18:37 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt een man die te beroerd is even langs de kruidvat te gaan.

En liever bv een herpes infectie heeft. Ben ik nou verwend Door mannen die wel zo attent waren of is dat tegenwoordig zo?

P.s. het maakt mij geen bal uit hoor om er zelf voor te zorgen maar het idee.
Alle reacties Link kopieren
Goh, wat ben ik toch blij dat ik geen dochters heb.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet wat zelfbescherming in de vorm van condooms te maken heeft met sletterig zijn.



Dalliance, dus condooms in je tas is verstandig?

Ze daadwerkelijk uit je tas pakken en gebruiken is knullig?

Eigenlijk zijn jouw condooms alleen tasvulling voor jou?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2014 @ 19:58:

To-hilt...ik heb erg nieuwsgierige postbode, spannende pakketjes komen vaak opengemaakt aan. Maar dan nog....who cares.Dan heeft jouw postbode er wel een fijne neus voor als uitgerekend de spannende pakketjes geopend bij je afgeleverd worden.
Alle reacties Link kopieren
Wie de schoen past trekken hem aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50:

Ik wil een man die zich ouderwets hoffelijk gedraagt tegenover een vrouw en daar hoort ook bij dat hij voor de condooms zorgt zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen.



Ik vind het ook best een sletterige indruk geven om als vrouw condooms bij je te hebben.Ik mag toch hopen dat je je kind wat anders meegeeft later zeg!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 19:58:

[...]

Dus als ik iemand uit zou nodigen om te komen eten/ filmpje kijken, dan zou ik zeker zorgen voor een familiepak condooms.ja, ik hoop ook altijd dat mijn date zo denkt. en mocht ie dat niet doen, dan heb ik zelf condooms bij me, dus wat dat betreft geen problemen. het haalt enkel de niet-bestaande-wel-gedroomde spontaniteit nogal uit de lucht als ik ze zelf moet pakken.
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 20:01:

[...]



het haalt enkel de niet-bestaande-wel-gedroomde spontaniteit nogal uit de lucht als ik ze zelf moet pakken.Als hij in zijn kastje moet rommelen is het wel spontaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dus....... Dat word bij de Pabo een doos condooms en toch maar een goede vibrator voor de zekerheid.

Want met zulke mannen is dat toch wel de allerbeste safe sex die er is
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 19:38:

[...]



wat weer een harde reactie. het gaat niet om verbloemen, maar meer om jezelf niet zó bloot willen geven. als ik bij een man thuis kom, eerste date, en ik sta open voor seks, maar hij blijkt geen condooms thuis te hebben, dan geef ik mijn motieven wel behoorlijk bloot als ik verrukt uitroep "tadaaaaaaaaa, ik heb ze!!!!" misschien ligt het aan mij en ben ik naïef, maar de gedachte dat we elkaar zo onweerstaanbaar woestaantrekkelijk vonden dat het onmogelijk was om geen seks te hebben op date 1 vind ik romantischer dan dat ik met voorbedachte rade op mijn fiets stap



Jij hebt ze niet helemaal op een rijtje...

1. Mij lijkt het juist heel slim om open te zijn over je motieven als je zin hebt in seks. Dan is de kans nl groter dat je krijgt wat je wil.

2. Mij lijkt het ook wel duidelijk als je na date met man mee naar huis gaat. Niemand gelooft dat je echt alleen voor dat kopje thee komt.

3. Seksen op een eerste date zónder condoom omdat je geen slet gevonden wilt worden... Tegen zoveel domheid kan ik niet op.



Neem je verantwoordelijkheid, zorg dat je er altijd een paar bij je hebt. Wie jou een slet vindt omdat je ze meeneemt, vindt jou sowieso een slet omdat je met iemand sekst na één date. Lekker belangrijk.

Mannen die zich zo uitlaten als die in de openingspost mogen m van mij in de brievenbus steken, maar bij mij komen ze er niet in.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50:

Ik wil een man die zich ouderwets hoffelijk gedraagt tegenover een vrouw en daar hoort ook bij dat hij voor de condooms zorgt zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen.



Ik vind het ook best een sletterige indruk geven om als vrouw condooms bij je te hebben.



Maar bij de eerste dat bij de man in bed belanden, komt verder heel preuts over?



Als je toch denkt dat dat kan gebeuren, dan zorg je toch dat je ze hebt? Overigens zorgen date en ik er in mijn tijd beide voor, door ze bij de barkeeper te bestellen ..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Leg de condooms onder het hoofdkussen.

Scheelt gerommel in kasten en tassen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Of je zet in je datingprofiel....jij (m) neemt de condooms mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik mijn zoons bang genoeg heb gemaakt met plaatjes van zwerende , pussende, opgezwollen piemels en verhalen over zaadvragende, met hun eierstokkken kleppendere meiden die gaatjes in hun eigen meegebrachte/ klaarliggende condooms hebben geprikt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En spontaniteit en romantiek, bewaar die maar voor in een echte relatie. Niet voor een one night stand.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwevrouw schreef op 23 augustus 2014 @ 20:06:

En spontaniteit en romantiek, bewaar die maar voor in een echte relatie. Niet voor een one night stand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 23 augustus 2014 @ 20:00:

Ik begrijp niet wat zelfbescherming in de vorm van condooms te maken heeft met sletterig zijn.



Dalliance, dus condooms in je tas is verstandig?

Ze daadwerkelijk uit je tas pakken en gebruiken is knullig?

Eigenlijk zijn jouw condooms alleen tasvulling voor jou?

ik heb absoluut niets gezegd over sletterig zijn, dat ten eerste.



zoals ik al zei, het is waarschijnlijk heel subjectief, maar ik zal het proberen te verduidelijken: ik nodig een man uit bij mij thuis, kook lekker voor 'm, wijntje erbij, kaarsjes op tafel, na het eten zijn we nog niet zat van elkaar dus we belanden op de bank, het is hartstikke gezellig, filmpje gaat aan, er wordt gezoend en verdomd wat zoent ie lekker, niemand kijkt nog naar de film, nog meer zoenen, de eerste kledingstukken belanden op de grond, en dan: kut, geen condooms in huis. en dan zegt hij: "geen probleem, ik heb in alle vier mijn broekzakken een condoom gestoken voor ik van huis ging!!!" nou, dat is natuurlijk hartstikke verstandig, maar vóór ik bedacht heb hoe slim en verstandig en weldenkend mijn date is, zal ik toch wel heel even denken: "zo, die kwam hier blijkbaar niet per se voor mijn leuke verhalen en stralende persoonlijkheid".
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwevrouw schreef op 23 augustus 2014 @ 20:04:

[...]





3. Seksen op een eerste date zónder condoom omdat je geen slet gevonden wilt worden... Tegen zoveel domheid kan ik niet op.



.A-men.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je ongemakkelijk voelen als je condooms koopt bij de drogist? Ben je 14 of zo? Als je het vervelend vindt dat anderen kunnen weten dat je seksueel actief bent kun je beter nog even wachten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft onze dochter alles tot in de ranzige details verteld over zwangerschap.

Reken maar dat de jongedame altijd condooms bij zich heeft.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 20:07:

[...]



ik heb absoluut niets gezegd over sletterig zijn, dat ten eerste.



zoals ik al zei, het is waarschijnlijk heel subjectief, maar ik zal het proberen te verduidelijken: ik nodig een man uit bij mij thuis, kook lekker voor 'm, wijntje erbij, kaarsjes op tafel, na het eten zijn we nog niet zat van elkaar dus we belanden op de bank, het is hartstikke gezellig, filmpje gaat aan, er wordt gezoend en verdomd wat zoent ie lekker, niemand kijkt nog naar de film, nog meer zoenen, de eerste kledingstukken belanden op de grond, en dan: kut, geen condooms in huis. en dan zegt hij: "geen probleem, ik heb in alle vier mijn broekzakken een condoom gestoken voor ik van huis ging!!!" nou, dat is natuurlijk hartstikke verstandig, maar vóór ik bedacht heb hoe slim en verstandig en weldenkend mijn date is, zal ik toch wel heel even denken: "zo, die kwam hier blijkbaar niet per se voor mijn leuke verhalen en stralende persoonlijkheid".Nee, die kwam om met je te neuken. Is dat erg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 augustus 2014 @ 19:56:

[...]









Dat dat nog bestaat zeg. In welk museum van oudheden woon jij?+1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 20:07:

[...]

nog meer zoenen, de eerste kledingstukken belanden op de grond, en dan: kut, geen condooms in huis. en dan zegt hij: "geen probleem, ik heb in alle vier mijn broekzakken een condoom gestoken voor ik van huis ging!!!" nou, dat is natuurlijk hartstikke verstandig, maar vóór ik bedacht heb hoe slim en verstandig en weldenkend mijn date is, zal ik toch wel heel even denken: "zo, die kwam hier blijkbaar niet per se voor mijn leuke verhalen en stralende persoonlijkheid".





Ik zou niet eens al mijn kledingstukken in de rondte gooien als ik niet wist dat Ik ze niet in huis had en voor ik had gevraagd of hij ze mee had genomen.

Dan hoeft er niemand te balen van het niet-neuken, dan kun je evt. snel nog even langs de pomp.



Maar,....ik zou ook voor niemand gaan koken en met iemand op de bank een filmpje gaan zitten kijken als ik niet ook met diegene zou willen neuken. Als ik daar nog niet zeker van zou zijn zou ik gewoon in de kroeg af spreken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dalliance, natuurlijk komt die man om van jouw gezelschap te genieten.

Zowel met als zonder kleren.

Wees blij dat die man zuinig is op zowel zijn als jouw gezondheid.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook beledigd zijn als hij ze niet bij zich zou hebben; die had kennelijk vooraf niet zo'n zin om jou op te vreten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven