Wie/wat/hoe ben ik??

12-10-2014 14:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Hoe begin ik hieraan.... Dit is allemaal zo nieuw voor mij.. de forums toch alleszins. Niet bisexualiteit. Daar ben ik mee vertrouwd. Hoewel....

Nuja, daar gaat mijn bericht over.



Ik ben een 23-jarige vrouw, die al 2j een relatie heeft met een man. Hiervoor woonde ik een jaar samen met een vrouw, en daar weer voor had ik anderhalf jaar verkering met een man. Daarvoor kwam opnieuw een vrouw en daarvoor opnieuw een man.

Ik weet dus wel zeker dat ik NIET hetero ben, aangezien ik beide geslachten aantrekkelijk vind en hiervoor uitkom.

Zo weet mijn hele familie en vriendenkring mijn geaardheid en zij accepteren dit ook allemaal.



Nu, mijn probleem staat lichtjes los hiervan. Het zit namelijk zo dat ik al enkele maanden discussies heb met mijn vriend.

Hij heeft het lastig met het feit dat ik uit mezelf niet veel avances maak naar hem toe, alsook ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon als het op hand- of blowjobs aankomt, en de keren dat we seks hebben, hoeft het voor mij niet lang te duren.

Mijn vriend loopt steeds meer gefrustreerd en we hebben er heel vaak ruzie over.

Ik word dan boos op hem omdat hij er zo over doordramt, en zo krijgen we nòg meer ruzie. Het is een vicieuze cirkel.

En ik begrijp mijn vriend, maar ik begrijp mezelf niet!

Mijn partner is namelijk echt 100% mijn type, hij is knap, lief, grappig, en vooral; hij is geil! Waarom wil ik dan zo weinig seks???

Ook heb ik reeds enkele malen trio's gehad met mijn huidige partner en een vriendin van mij. Dit was telkens een leuke ervaring en iedereen hield zich aan de regels.

Die regels moeten er zijn om misverstanden te vermijden vind ik.

Maar nu heeft mijn vriendin een vriend dus een trio zit er niet meteen terug in.



Mijn vriend vroeg me vandaag of de kans bestaat dat ik misschien niet bisexueel ben maar eerder lesbisch..... en die vraag is blijven steken.

Ik denk niet meteen dat ik lesbisch ben want ik kan me geen leven zonder seks met een man voorstellen.

Maar moest je me laten kiezen, verkies ik het voorspel steeds met een vrouw... ik hou van alles wat vrouwen kunnen doen met elkaar.

Maar de seks zelf, vind ik leuker met een man.



Zijn hier mensen die met hetzelfde probleem kampen of dit al eens eerder hebben gehoord?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje schrik heb voor de antwoorden, maar ik hoop toch snel reactie te krijgen!

Hopelijk tot snel!



Groetjes

xSunShinexx !
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 12 oktober 2014 @ 16:19:

Mmmm....



Word je helemaal niet geil van een harde lul in je hand/mond? Überhaupt niet van een lul?Neen.............
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 12 oktober 2014 @ 16:22:

Ik weet niet of dat ze bi maakt. Als ze je zou zien dan zou je in ieder geval nooit verwachten dat ze iets anders dan heel erg gay zijn. Ze zouden nooit een relatie met een vrouw willen hebben. Hand- en mondwerk is prima maar penetratie vinden ze zelf iets wat tussen man en vrouw hoort plaats te vinden.Amai da's wel leuk dat ze het zo oplossen. Chapeau!
Everything happens for a reason...
Ben je dan niet gewoon lesbisch of zie ik dat te simpel?



Je zegt dat je je aangetrokken tot beide geslachten voelt. Dat snap ik wel, ik kan vrouwen ook heel aantrekkelijk vinden, maar van een vrouw word ik niet geil en van een man wel. Daarom ben ik hetero en geen bi.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 12 oktober 2014 @ 16:38:

Ben je dan niet gewoon lesbisch of zie ik dat te simpel?



Je zegt dat je je aangetrokken tot beide geslachten voelt. Dat snap ik wel, ik kan vrouwen ook heel aantrekkelijk vinden, maar van een vrouw word ik niet geil en van een man wel. Daarom ben ik hetero en geen bi.



Dat weet ik niet en da's nou net het probleem.

Want bij seks hoort penetratie vind ik en dat hoort met een écht geslachtsdeel. Voorbinddildo's zijn geen optie vind ik. Da's ver van hetzelfde...
Everything happens for a reason...
Hoort het zo? Of vind je het niet bevredigend zonder penetratie?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 12 oktober 2014 @ 16:48:

Hoort het zo? Of vind je het niet bevredigend zonder penetratie?Ik vind seks pas echt seks mét penetratie, ja
Everything happens for a reason...
Dus eigenlijk zitten je ideeën over hoe seks hóórt te zijn je in de weg? Bij seks hoort een lul/penetratie met een echte lul, maar een lul vind je niks en nu zit je vast. Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 12 oktober 2014 @ 16:51:

Dus eigenlijk zitten je ideeën over hoe seks hóórt te zijn je in de weg? Bij seks hoort een lul/penetratie met een echte lul, maar een lul vind je niks en nu zit je vast. Zoiets?Zoiets denk ik, ja.
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
zou een namaak lul zou iets kunnen zijn ?
hoe ouwer, hoe gekker..............
quote:_lupine_ schreef op 12 oktober 2014 @ 16:51:

Dus eigenlijk zitten je ideeën over hoe seks hóórt te zijn je in de weg? Bij seks hoort een lul/penetratie met een echte lul, maar een lul vind je niks en nu zit je vast. Zoiets?



Zoals ik het eerder vind klinken is dat ze niet zozeer last heeft van "hoe het hoort", maar meer dit: dat ze wél opgewonden raakt van penetratie (met lul) maar niet opgewonden van het geven van blow- en handjobs. Ongeacht hoe zeker ze zich daarbij voelt.



En ik kan me daar alles bij voorstellen. Met daarbij de toevoeging dat voor mij penetratie geen enkele must is in een relatie. Maar dat je het een wel opwindend kunt vinden, en het ander niet, dat snap ik wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 12 oktober 2014 @ 19:22:

zou een namaak lul zou iets kunnen zijn ?Neen dat vertelde ik eerder, het gaat me niet zozeer om het geslachtsdeel, maar om het totaalpakket. Een mannelijke borstkas tegen me voelen, brede armen om in te rusten,..
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 12 oktober 2014 @ 19:36:

[...]





Zoals ik het eerder vind klinken is dat ze niet zozeer last heeft van "hoe het hoort", maar meer dit: dat ze wél opgewonden raakt van penetratie (met lul) maar niet opgewonden van het geven van blow- en handjobs. Ongeacht hoe zeker ze zich daarbij voelt.



En ik kan me daar alles bij voorstellen. Met daarbij de toevoeging dat voor mij penetratie geen enkele must is in een relatie. Maar dat je het een wel opwindend kunt vinden, en het ander niet, dat snap ik wel hoor.Nooit bij stilgestaan dat omgekeerd ook kon, maar ik ben toch al blij dat ik begrepen word!
Everything happens for a reason...
Wat bedoel je met "dat omgekeerd ook kon"?
Je houdt dus wel van piemels maar dan alleen ter penetratie en niet in je hand/mond? En jouw vriend mist dat?



Zou je bereid zijn om vertrouwder te raken met een pik? Het is namelijk best leuk speelgoed. Sinds ik lingammassages geef heb ik een hoop ontdekt.

Doe je vriend een plezier en leer zijn pik waarderen. Andersom wil je ook verwend worden lijkt mij.
Lastig. Het zou ook nog kunnen dat je hem, ondanks het perfecte plaatje, niet (meer) aantrekkelijk/ opwindend vind. En een andere man, in de toekomst, mogelijk wel. Eerst besluiten wat je met deze man wil. Dat kan los staan van jouw geaardheid, je maakt het jezelf veel te moeilijk door het aan elkaar te koppelen. En daarna verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 12 oktober 2014 @ 22:25:

Wat bedoel je met "dat omgekeerd ook kon"?Dat iemand alles omtrent een penis leuk kan vinden, behalve de penetratie.
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 oktober 2014 @ 22:35:

Je houdt dus wel van piemels maar dan alleen ter penetratie en niet in je hand/mond? En jouw vriend mist dat?



Zou je bereid zijn om vertrouwder te raken met een pik? Het is namelijk best leuk speelgoed. Sinds ik lingammassages geef heb ik een hoop ontdekt.

Doe je vriend een plezier en leer zijn pik waarderen. Andersom wil je ook verwend worden lijkt mij.Ik ben zeker bereid om bij te leren. Wat zijn lingammassages?
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:voornu schreef op 12 oktober 2014 @ 22:49:

Lastig. Het zou ook nog kunnen dat je hem, ondanks het perfecte plaatje, niet (meer) aantrekkelijk/ opwindend vind. En een andere man, in de toekomst, mogelijk wel. Eerst besluiten wat je met deze man wil. Dat kan los staan van jouw geaardheid, je maakt het jezelf veel te moeilijk door het aan elkaar te koppelen. En daarna verder kijken.Neen ik ben er zeker van dat mijn vriend mijn toekomst is. Het ligt zeker niet aan hem.
Everything happens for a reason...
quote:xsunshinexx schreef op 13 oktober 2014 @ 14:47:

[...]





Dat iemand alles omtrent een penis leuk kan vinden, behalve de penetratie.Dat is niet wat ik bedoelde hoor. Ik ervoer het in mijn heteroseksuele contacten vroeger ook zoals jij. Mijn toevoeging was er meer op bedoeld dat penetratie (ongeacht waarmee) voor mij ook niet per se hoeft, waar het voor jou geloof ik wel belangrijk is. Kan ook aan mijn libido liggen, ik kan genieten van seks, maar ook echt heel lang missen zonder dat vervelend te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 13 oktober 2014 @ 20:54:

[...]





Dat is niet wat ik bedoelde hoor. Ik ervoer het in mijn heteroseksuele contacten vroeger ook zoals jij. Mijn toevoeging was er meer op bedoeld dat penetratie (ongeacht waarmee) voor mij ook niet per se hoeft, waar het voor jou geloof ik wel belangrijk is. Kan ook aan mijn libido liggen, ik kan genieten van seks, maar ook echt heel lang missen zonder dat vervelend te vinden.



Achzo! Even misverstand dan sorry. Inderdaad, daarin zullen we verschillen. Maar in jouw andere argument kan ik me dan alweer héél goed vinden! Ik zou soms tot 4x per dag met mijn vriend kunnen, en nadien een hele week niks, zonder dat - zoals jij - vervelend te vinden. Maar dat is nou net het probleem. Mijn vriend heeft een veel hoger libido en MOET alle dagen even kunnen "ontstressen". Nu.. Daar heeft mij me niet áltijd voor nodig, dat vind ik ook zeker geen probleem, maar wanneer we eens enkele dagen geen seks hebben, zou het voor mijn vriend toch leuk zijn moest ik hem af en toe verwennen. Maar dat doe ik niet........

En dat vind ik zó erg van mezelf want ik zou zó graag willen, maar ik vind het gewoon hé-le-máál niet leuk!
Everything happens for a reason...
Ik snap dat dat een dilemma is, TO. Het geeft zo een beetje een "alles of niets"-idee hè, terwijl je dat niet zou willen. De meeste mensen (m/v) ook hier op het forum zullen van mening zijn dat het iets normaals is dat erbij hoort, maar zo heb ik dat zelf ook nooit gezien. En ja, dus liever "niets" dan "alles". En in relaties met vrouwen is dat véél minder een issue. Al zullen er wellicht ook wel vrouwen zijn voor wie dat ook echt een no go is.



Lijkt me alleen wel moeilijk om een man te vinden die het wel best vindt dat er geen orale seks aan te pas komt en zeker als jij ook nog eens echt gek bent op je vriend. Weet 't verder ook niet, moeilijk voor je...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 13 oktober 2014 @ 21:40:

Ik snap dat dat een dilemma is, TO. Het geeft zo een beetje een "alles of niets"-idee hè, terwijl je dat niet zou willen. De meeste mensen (m/v) ook hier op het forum zullen van mening zijn dat het iets normaals is dat erbij hoort, maar zo heb ik dat zelf ook nooit gezien. En ja, dus liever "niets" dan "alles". En in relaties met vrouwen is dat véél minder een issue. Al zullen er wellicht ook wel vrouwen zijn voor wie dat ook echt een no go is.



Lijkt me alleen wel moeilijk om een man te vinden die het wel best vindt dat er geen orale seks aan te pas komt en zeker als jij ook nog eens echt gek bent op je vriend. Weet 't verder ook niet, moeilijk voor je...



Inderdaad, dat klopt. En zoals je zegt, kan ik mijn vriend de orale seks niet afnemen. Het rare is, dat ik bij mezelf orale seks niet belangrijk vind. Moest mijn vriend dit niet graag doen zou ik er niet mee inzitten. Waardoor het nog moeilijker wordt. Ik plezier veel liever mijn partner dan omgekeerd, maar dan natuurlijk een vrouw.

Ik ben wel al blij dat hier mensen zijn die me begrijpen. Doet al deugd! Bedankt!
Everything happens for a reason...
De toevoeging 'maar dan natuurlijk een vrouw' roept wat vraagtekens op.



Het lijkt alsof de actieve of de passieve rol voor jou aan het geslacht gekoppeld is, is dit wel zo vanzelfsprekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 14 oktober 2014 @ 13:23:

De toevoeging 'maar dan natuurlijk een vrouw' roept wat vraagtekens op.



Het lijkt alsof de actieve of de passieve rol voor jou aan het geslacht gekoppeld is, is dit wel zo vanzelfsprekend?Neneen dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik liever "geef" dan dat ik "neem"..... Maar doordat ik niet graag pijp, is het nogal moeilijk......
Everything happens for a reason...
quote:xsunshinexx schreef op 14 oktober 2014 @ 13:12:

[...]





Inderdaad, dat klopt. En zoals je zegt, kan ik mijn vriend de orale seks niet afnemen. Het rare is, dat ik bij mezelf orale seks niet belangrijk vind. Moest mijn vriend dit niet graag doen zou ik er niet mee inzitten. Waardoor het nog moeilijker wordt. Ik plezier veel liever mijn partner dan omgekeerd, maar dan natuurlijk een vrouw.

Ik ben wel al blij dat hier mensen zijn die me begrijpen. Doet al deugd! Bedankt!Hmm, dit verklaart het misschien wel deels. En wat als de liefde van je leven een vrouw was geweest, die er niet van hield oraal bevredigd te worden? Zou je dat wel héél erg missen of zou 't voor jou ook iets zijn van: het is jammer maar geen dealbreaker. ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven