Wraakseks

05-06-2014 21:12 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht: laat ik maar weer eens een controversieel punt naar voren gooien.

Wat bedoel ik met Wraakseks?

Je kent het wel, seks met een vriend van je partner omdat .....

Seks met de schoonmaakster omdat....

Of omdat hij/zij zoveel van huis is.



Voorbeeld: mijn vrouw heeft tijdens haar eerste vakantie na een relatiebreuk seks gehad met een relatief willekeurige Griek omdat ze de ex van zich af wilde zetten (uit het hoofd natuurlijk) Er speelde een toch een gevoel van wraak nemen op hem mee.



Ander voorbeeld: een aantal keren dat ik vreemd ging, had ik toch een gevoel van wraak nemen op mijn vrouw, maar ook natuurlijk omdat het stuk voor stuk lekkere meiden waren. Meestal maakte ik het wel goed door haar een bos bloemen mee te nemen.



Zijn er meer van dit soort uitspattingen (of erger)?
anoniem_5175 wijzigde dit bericht op 05-06-2014 21:22
Reden: Straks gaat iemand nog denken dat ik vis
% gewijzigd
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
maar goed punt
En je nam voor haar bloemen mee maar geen Griek omdat...
Ik neem ook altijd een bos bloemen mee als ik vreemd ben gegaan. Toch een vorm van respect hè
Ok een bos bloemen geven is om goed te maken dat je wraakseks hebt gehad? Bijzonder.



*wat ik eigenlijk nog meer bijzonder vind is dat het woord wraakseks bekend is in de woordenlijst*
Alle reacties Link kopieren
Neem aan dat je inbox intussen is geëxplodeerd met verzoeken van de vrouwen hier
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 05 juni 2014 @ 21:17:

Ik neem ook altijd een bos bloemen mee als ik vreemd ben gegaan. Toch een vorm van respect hè Ik bedoel maar. Nou dus niet zeuren als je te weinig bloemen krijgt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 05 juni 2014 @ 21:16:

En je nam voor haar bloemen mee maar geen Griek omdat...Ze houdt niet van Grieks
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Grieks eten will never be the same in huize Thomba...
quote:Ano*k schreef op 05 juni 2014 @ 21:16:

En je nam voor haar bloemen mee maar geen Griek omdat...
quote:Thomba schreef op 05 juni 2014 @ 21:20:

[...]



Ze houdt niet van GrieksWel. Staat in je OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet vreemd uit wraak, op het moment dat ik wraakgevoelens zou hebben naar mijn partner, zou dat het moment zijn om mijn koffers te pakken.. Hoe kun je wraakgevoelens hebben naar iemand van wie je houdt? Is dat mogelijk?



Ik heb al een paar keer wat topics en reacties van je gelezen Thomba, maar deze snap ik echt niet... Bloemen??
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Vraag me af wat deze TO geslikt heeft.. en anders denk ik dat een doktersbezoek niet zo'n gek idee is
Doe mij maar Zorba ipv Thomba! Wat was op zn grieks ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 05 juni 2014 @ 21:22:

[...]

Wel. Staat in je OP.Houden van of opeten omdat het voor je staat......
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ja ik doe het regelmatig met de vuilnisman; mss begrijpt m'n vriend dan eindelijk dat híj de kliko bij de weg moet zetten.
quote:StoraHuntur schreef op 05 juni 2014 @ 21:26:

Ja ik doe het regelmatig met de vuilnisman; mss begrijpt m'n vriend dan eindelijk dat híj de kliko bij de weg moet zetten.Nee, mannen pakken geen hints op. Probeer het eens met de vuilnisman te doen op een dag dat hij ook thuis is, in jullie bed. Kleine kans, maar de moeite van het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 05 juni 2014 @ 21:23:

Ik ga niet vreemd uit wraak, op het moment dat ik wraakgevoelens zou hebben naar mijn partner, zou dat het moment zijn om mijn koffers te pakken.. Hoe kun je wraakgevoelens hebben naar iemand van wie je houdt? Is dat mogelijk?



Ik heb al een paar keer wat topics en reacties van je gelezen Thomba, maar deze snap ik echt niet... Bloemen?? Als je meer van me gelezen hebt, weet je ook dat ik af en toe eens een knuppel in het hoenderhok gooi om gemoederen lost te krijgen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 05 juni 2014 @ 21:20:

[...]



Ze houdt niet van Grieks

Jawel maar ik heb het idee dat jij dit ontkent voor jezelf.

Ze hoort vast bij de groep vrouwen die na een echte lekkere Griek het meestal goed maken door te roepen dat hun man echt geen dikke pens heeft (ook al gruwelen ze er van).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 05 juni 2014 @ 21:25:

[...]



Houden van of opeten omdat het voor je staat......

Maar daar ga je als man nat.... niet eens stijf. Helaas Thomba.

Zij houden er wel van.

Bij jou komt ze alleen haar nieuwe jurken kopen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 05 juni 2014 @ 21:26:

Ja ik doe het regelmatig met de vuilnisman; mss begrijpt m'n vriend dan eindelijk dat híj de kliko bij de weg moet zetten.Kijk, een serieuze reactie (?) En de vuilnisman haalt in het vervolg de kliko zelf al op. Jij blij, partner blij. Wat kan wraakseks leuk zijn!!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Of een bos bloemen Enn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 05 juni 2014 @ 21:29:

Of een bos bloemen Enn.

Nee joh... kost geld.

Jurken kan ze aantrekken voor die Griek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven