Yoni-massage

18-06-2014 13:14 268 berichten
Hoi dames,



Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een yoni-massage mogen ervaren.



Ik had er veel over gelezen, maar durfde de stap eigenlijk nooit te zetten om ook een afspraak te maken. Nadat ik dit met mijn vriend had besproken, heeft hij me overtuigd om een afspraak te maken en hij is dan ook meegeweest.



Uiteindelijk heb ik een afspraak gemaakt bij een praktijk waar een vrouw dergelijke massages doet. Bij de eerste afspraak hebben we mijn wens besproken en hebben we eerst een "gewone" massage gedaan. Bij de 2e afspraak was dus mijn yoni-massage.



Ik heb hier slechts met een vriendin over gesproken, maar zij kon het niet begrijpen dat ik zoiets had gedaan. Dus met haar kon ik er niet echt over praten.



Zijn er hier meer vrouwen die een dergelijke massage hebben ondergaan? En weet iemand misschien ergens een praktijk in de omgeving van Limburg (in verband met verhuizing kom ik niet vaak meer in de regio Amsterdam).
Aah lees dat het helpt om blokkades op te heffen. Oke, tja als het je helpt en je doet er niemand kwaad mee, waarom niet?
Oké, dan is het prostitutie, whatever, het beest heeft een naam, iedereen tevree.



Ik zou het graag eens ondergaan maar dan onbetaald, ik wil eigenlijk dat mijn potentiële minnaar goed gaat oefenen. Ik geef zelf de lingam variant, erreg leuk. Helaas geen lingams voor handen nu maar dat is mijn eigen keuze.

Je kunt het je prima eigen maken door flimpjes goed te bestuderen en goed te kijken naar de reacties.



En toch... als ik een aanbod kreeg van een vrouw die het wil geven zeg ik beslist geen nee.
quote:Pompiedoe schreef op 18 juni 2014 @ 13:55:

Aah lees dat het helpt om blokkades op te heffen. Oke, tja als het je helpt en je doet er niemand kwaad mee, waarom niet?Of het is gewoon lekker. En dat mag ook gerust vind ik.
Yoni? Serieus? Is de volgende stap Punani-massage; naar Oud Oezbekisch Gebruik? Sjoh, dat lijkt me wel wat voor mijn 7de chakra.
Als dit jou helpt na een vervelende seksuele ervaring, is het een mooie stap naar nog meer ontspanning en vrijheid. Prima toevoeging dus!



Je wil deze massages dus blijven ondergaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:veerle1981 schreef op 18 juni 2014 @ 13:52:

Om eerlijk te zijn, heb ik in het verleden een slechte sexuele ervaring beleefd. Momenteel heb ik een hele lieve partner die alle begrip heeft voor deze situatie. Echter het lukt me niet om me volledig te ontspannen de seks (mede door deze slechte ervaring). Door de yoni-massage kon ik me geheel ontspannen en het heeft ook zijn positieve effecten op het sexleven met mijn partner nu.Goed dat het werkt. Ik las ook al op een site dat het daarvoor bedoeld is. Bijzonder vind ik het wel.
Niks nieuws onder de zon hoor.



Voor een orgasme ging je naar de dokter
quote:Rooss4 schreef op 18 juni 2014 @ 13:57:

[...]



Of het is gewoon lekker. En dat mag ook gerust vind ik.Zekers, dacht alleen dat ze het deed om gevolgen van nare seksuele ervaringen te verhelpen, maar als to het (ook) doet omdat ze het gewoon lekker vindt en ze doet nog steeds niemand kwaad mee, waarom niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ik het ooit zou laten doen, maar ik ben wel nieuwsgierig



De eerste vraag die ik heb: kom je daar dan om klaar te komen? Of is dat niet van toepassing?
Geheel eens met Pompiedoe.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd hoe het was TO, kan je je wel ontspannen dat lijkt mij namenlijk heel lastig het is toch iets heel intiems.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Nemesis. schreef op 18 juni 2014 @ 13:37:

Het zal vast allemaal erg spiritueel bedoeld zijn ja. Maar uiteindelijk komt het neer op prostitutie. Klaar.Het zal vast allemaal heel kritisch en intelligent bedoeld zijn. Maar uiteindelijk komt het neer op domme opmerkingen poneren over iets waar je geen ervaring mee hebt. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het zal vast allemaal heel kritisch en intelligent bedoeld zijn. Maar uiteindelijk komt het neer op domme opmerkingen poneren over iets waar je geen ervaring mee hebt. Klaar.



Hou toch op. Het is nou eenmaal zo dat vrouwen zich vaak seksueel meer kunnen openstellen door tederheid en vertrouwen. Zo'n massage speelt daar slim op in.



En het is simpelweg de definitie van prostitutie, wat hier gebeurt. En dat moet ieder natuurlijk voor zich weten maar dat zogenaamde spirituele gezemel over yoni's werkt me op de lachspieren. Noem het beestje gewoon bij zijn naam.
Alle reacties Link kopieren
Yoni's, lingams, jeetje, stop toch eens met die woorden te gebruiken voor zo'n zaken als een ordinaire vagina- of penismassage. De meeste Indiërs krijgen waarschijnlijk een halve beroerte als ze zien hoe belangrijke concepten in hun religie zo vervormd en eigenlijk ook misbruikt worden hier in het westen.



We gebruiken ook geen aan het kruis genagelde Jezus in de SM-club.
Yoni en lingammassages kun je zien als onderdelen van tantra en dat draait eigenlijk nooit zuiver om orgasmes, meer om het verdelen van seksuele energie over het hele lichaam.



Klaarkomen kan maar zeker bij de man is dit niet 123 de bedoeling. Volgens de tantra verspeelt een man zijn energie bij een orgasme, dat zou je als zonde (niet als kerkelijke zonder maar meer van ach wat jammer nou) kunnen bestempelen.

Het vrouwelijk orgasme daarentegen.....
Hou toch eens! Stop toch met!!

Wat een frustratie.



Je hoeft hier toch helemaal niks mee? Laat ons lekker zweven joh!



En wat heeft Jezus aan het kruis hier nou weer mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 18 juni 2014 @ 14:03:

Ben wel benieuwd hoe het was TO, kan je je wel ontspannen dat lijkt mij namenlijk heel lastig het is toch iets heel intiems.



ja, precies, dat lijkt mij. Ik vind een brazilian wax al een beetje ongemakkelijk, of de gynaecoloog en beiden heeft niet eens wat met seksualiteit te maken. Als dat dus wel zo is, lijkt me dat heel lastig.



Hoe ben je daar mee omgegaan? En merk je al verschil?
quote:Nemesis. schreef op 18 juni 2014 @ 13:37:

Het zal vast allemaal erg spiritueel bedoeld zijn ja. Maar uiteindelijk komt het neer op prostitutie. Klaar.



Wat maakt het uit wat het precies is of hoe het genoemd wordt? De vraag is of iemand er ervaring mee heeft. Dat je het zelf niet zou doen of anders zou benoemen, wil toch niet zeggen dat iemand anders er geen interesse in kan hebben en daardoor de vraag niet kan stellen?

Als iemand ervaringen wil over hoe het er in parenclubs aan toe gaat, hebben we daar ook een topic voor. Snap dan niet waarom dit niet gevraagd kan worden, of wat de reden van zo'n statement als "het is prostitutie" is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 18 juni 2014 @ 14:09:

[...]





Hou toch op. Het is nou eenmaal zo dat vrouwen zich vaak seksueel meer kunnen openstellen door tederheid en vertrouwen. Zo'n massage speelt daar slim op in.



En het is simpelweg de definitie van prostitutie, wat hier gebeurt. En dat moet ieder natuurlijk voor zich weten maar dat zogenaamde spirituele gezemel over yoni's werkt me op de lachspieren. Noem het beestje gewoon bij zijn naam.Ach, je hebt mensen die overal handel inzien. En dan heb ik het niet over de masseuse van TO.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Wat maakt het uit wat het precies is of hoe het genoemd wordt? De vraag is of iemand er ervaring mee heeft. Dat je het zelf niet zou doen, wil toch niet zeggen dat iemand anders er geen interesse in kan hebben en daardoor de vraag niet kan stellen?

Als iemand ervaringen wil over hoe het er in parenclubs aan toe gaat, hebben we daar ook een topic voor. Snap dan niet waarom dit niet gevraagd kan worden, of wat de reden van zo'n statement als "het is prostitutie" is.



Schrijf ik dat die vraag niet gesteld kan worden? Of dat het raar is?



Ik vind het vooral bijzonder dat een prostitutiekeet een 'praktijk' wordt genoemd en een vagijn een 'yoni'.
quote:Nemesis. schreef op 18 juni 2014 @ 14:17:

[...]





Schrijf ik dat die vraag niet gesteld kan worden? Of dat het raar is?



Ik vind het vooral bijzonder dat een prostitutiekeet een 'praktijk' wordt genoemd en een vagijn een 'yoni'.



Dat snap ik inderdaad, was bezig met een toevoeging in mijn stukje

Maar wat voegt het toe om over de naam in discussie te gaan?
quote:Rooss4 schreef op 18 juni 2014 @ 14:10:

Yoni en lingammassages kun je zien als onderdelen van tantra en dat draait eigenlijk nooit zuiver om orgasmes, meer om het verdelen van seksuele energie over het hele lichaam.



Dit, dus. Plus dat zo'n massage fysiek niet eens lijkt op vingeren.



En dat alles omdat het woordje 'yoni' op de lachspieren werkt. Ons dagelijks taalgebruik is vergeven van de Engelstalige terminologie, maar zodra het een woordje Sanskriet is, is het niet meer cool maar zweverig.



Overigens kozen mijn tantra-leraren bewust voor het woord 'yoni' en niet voor 'vagina' of 'kut', omdat ze er een minder beperkte regio mee wilden aangeven.



'Massage van het bekkenbodemgebied', dan maar? Kunnen dan nu de grove generalisaties verder achterwege blijven? Dank u.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mezelf toch altijd af bij zulke dingen, wie dat heeft bedacht. Hoe hebben ze uitgevonden dat dat blokkeringen ten goede komt? Wie bedenkt er nou de vagina ( want dat is het , noem het gewoon vagina of kut massage ipv yoni ) te masseren omdat iemand zich daar niet kan ontspannen..



Bedenk met net dat er een kindje op school Yoni heet .. Dat is ook zielig..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het gezeur over de naamgeving niet. Iedereen hier weet schijnbaar goed wat er mee bedoeld wordt. Ik vind yoni een respectvolle term. Klinkt beter als kutmassage.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heup die regelmatig uit de kom gaat. De liesspieren en pezen en de aanhechtingen van mijn bekken raken daardoor vaak overbelast. Ik bedenk nu pas net dat dat dezelfde omgeving is, mijn fysiotherapeut zit regelmatig met zijn hand in mijn lies, maar dat maakt me niet uit. In je bekken zitten veel spieren en daar kan ook veel vast komen te zitten. Ik vind het geen gekke gedachte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven