Yoni-massage

18-06-2014 13:14 268 berichten
Hoi dames,



Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een yoni-massage mogen ervaren.



Ik had er veel over gelezen, maar durfde de stap eigenlijk nooit te zetten om ook een afspraak te maken. Nadat ik dit met mijn vriend had besproken, heeft hij me overtuigd om een afspraak te maken en hij is dan ook meegeweest.



Uiteindelijk heb ik een afspraak gemaakt bij een praktijk waar een vrouw dergelijke massages doet. Bij de eerste afspraak hebben we mijn wens besproken en hebben we eerst een "gewone" massage gedaan. Bij de 2e afspraak was dus mijn yoni-massage.



Ik heb hier slechts met een vriendin over gesproken, maar zij kon het niet begrijpen dat ik zoiets had gedaan. Dus met haar kon ik er niet echt over praten.



Zijn er hier meer vrouwen die een dergelijke massage hebben ondergaan? En weet iemand misschien ergens een praktijk in de omgeving van Limburg (in verband met verhuizing kom ik niet vaak meer in de regio Amsterdam).
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 18 juni 2014 @ 15:55:

Ik wil ook een yoni massage.

Scampmannnnnnnnnnnnn Wel lekker gratis!
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 18 juni 2014 @ 16:09:

[...]



Wel lekker gratis!

Precies!

Ik denk dat ik een blokkering voel..
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 18 juni 2014 @ 17:24:

[...]



Precies!

Ik denk dat ik een blokkering voel.. Oplossen die hap
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 18 juni 2014 @ 15:49:

[...]





Nee hoor, ik bedoel wel degelijk mijn 7de. Blijkbaar ben jij niet spiritueel genoeg op op die level te komen. Veel oefenen maar; het is net als bij Candy Crush.De yoni ligt eigenlijk meer op de tweede chakra, de svadisthana chakra.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juni 2014 @ 14:00:

Niks nieuws onder de zon hoor.



Voor een orgasme ging je naar de dokter



Cool ! Nooit geweten, dit.

Maar aangezien mijn huisarts op Maxi van Mini&Maxi lijkt zal ik het maar niet laten doen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 18 juni 2014 @ 23:37:

[...]





Cool ! Nooit geweten, dit.

Maar aangezien mijn huisartas op Maxi van Mini&Maxi lijkt zal ik het maar niet laten doen.Oh, ik kan op zijn tijd wel druistig raken van een lekkere snor .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juni 2014 @ 23:40:

[...]





Oh, ik kan op zijn tijd wel druistig raken van een lekkere snor . Brrrrrrr, geen snor of baard voor mij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Voor mij ook niet hoor, getver. Ik ben geen schaap zeg.

Mijn post was ironisch bedoeld .
Hysteria en de huisarts! Dank Lady-V voor die informatieve post
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 18 juni 2014 @ 15:48:

[...]



een professional is gewoon iemand die er voor betaald wordt (er bestaat geen yoni-vinger-opleiding), dan zou een hoer ook beter neuken dan je echtgenote. Klinkklare onzin dus

Er is geen opleiding voor?!

Tahh dan laat maar
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 19 juni 2014 @ 00:00:

[...]



Er is geen opleiding voor?!

Tahh dan laat maar

geen erkende, met officiële 'stempels'.

Elke grapjas kan iets wel een opleiding/cursus noemen, maakt het nog niet direct 'echt'.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 18 juni 2014 @ 14:51:

Yoni scoort altijd lekker veel punten bij woordspelletjes, mijn vrouw en ik kunnen daar niet genoeg van krijgen. Prachtig woord.



Maar je kunt niet een topic op een seksforum openen, en dan beledigd raken als ander mensen een yoni-massage een kutmassage noemen, of vingeren. Het is wat het is, en op de sekspijler is het te doen gebruikelijk dat de beestjes bij hun naam genoemd worden. Als je gezellig over yoni's en punani's wil babbelen zonder met kutten, vingers en lullen geconfronteerd te worden moet je dit topic op een zweefpijler openen, niet op een sekspijler.



Ontopic: Een yonimassage lijkt me net zo lekker als fallusfysiotherapie mag ik deze alvast nomineren als vivaforumwoord 2014 "fallusfysiotherapie"? (ik overweeg een workshop)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:impala schreef op 18 juni 2014 @ 15:30:

Eerste post..

Ik denk dat ze hoopte dat iemand zou linken naar een praktijk in Limburg. En ons een beetje lekker maken, zodat we gaan bellen. Ik heb dan geen dirty mind, maar wel een suspicious.



Ben ik er weer ingestonken?

Da's mooi yoni.
Alle reacties Link kopieren
als je yoni je kut is, dan is yoni massage gewoon seks. en het staat ook op de sekspijler. komt dan niet zeuren als we het als seks benaderen en dan zeggen dat het niet om de seks draait en dat er ook een ander deel van je lichaam wordt gemasseerd. jaja nou het is toch wel ietsje anders om je over je elleboogje te laten aaien dan dat er iemand met zijn vingers over je clitje wrijft om je te laten klaarkomen hoor.
Een bekkenbodemfysio kan ook je binnenspieren masseren. Erg erotisch is dat niet.. Pijnlijk soms wel
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik toch liever voor de tantra. Wat een calvinisme alom weer hier, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 19 juni 2014 @ 13:28:

[...]



Ben ik er weer ingestonken?

Da's mooi yoni.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:biobitch1984 schreef op 20 juni 2014 @ 22:33:

Een bekkenbodemfysio kan ook je binnenspieren masseren. Erg erotisch is dat niet.. Pijnlijk soms welDe binnenspieren?
Alle reacties Link kopieren
Die spieren die je tegen betaling prettig of pijnlijk kunt laten stimuleren. Aan jou de keus.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=pnChutdGtOY



Zoiets dus, maar dan bij een vrouw
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende reacties zeg op een serieuze vraag

Verrle, ik heb je een priveberichtje gestuurd. Die zie je hoop ik bij 'mijn gegevens'
quote:ilsevb schreef op 22 juni 2014 @ 10:21:

Wat een vervelende reacties zeg op een serieuze vraag





Vind ik ook.

Weer een topic om zeep dat best leuk had kunnen zijn. Altijd fijn te lezen dat de lolbroeken van alle pijlers hiernaartoe komen om een best interessant onderwerp in de kiem te smoren. Het is maar waar je lol in hebt.
Alle reacties Link kopieren
lieve dames, vind het heel jammer, dat er soms zo vervelend en onkundig gereageerd word. tantra is een fantastische ervaring. ik was vorig jaar toevallig in in berlijn en ben spontaan in een professionele tantrastudio (kashima) geweest, die een vriend van mij aanbevolen had. ontspanning puur, echt nog nooit zo beleefd. noem het zoals je het wilt, tantra is een (h)eerlijke manier, je helemaal te laten vallen en te genieten. zalig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2014 @ 12:21:

[...]





Vind ik ook.

Weer een topic om zeep dat best leuk had kunnen zijn. Altijd fijn te lezen dat de lolbroeken van alle pijlers hiernaartoe komen om een best interessant onderwerp in de kiem te smoren. Het is maar waar je lol in hebt.Ik heb bij de mods gevraagd waarom er niet wordt ingegrepen, schijnbaar vindt men het prima?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven