Yoni-massage

18-06-2014 13:14 268 berichten
Hoi dames,



Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een yoni-massage mogen ervaren.



Ik had er veel over gelezen, maar durfde de stap eigenlijk nooit te zetten om ook een afspraak te maken. Nadat ik dit met mijn vriend had besproken, heeft hij me overtuigd om een afspraak te maken en hij is dan ook meegeweest.



Uiteindelijk heb ik een afspraak gemaakt bij een praktijk waar een vrouw dergelijke massages doet. Bij de eerste afspraak hebben we mijn wens besproken en hebben we eerst een "gewone" massage gedaan. Bij de 2e afspraak was dus mijn yoni-massage.



Ik heb hier slechts met een vriendin over gesproken, maar zij kon het niet begrijpen dat ik zoiets had gedaan. Dus met haar kon ik er niet echt over praten.



Zijn er hier meer vrouwen die een dergelijke massage hebben ondergaan? En weet iemand misschien ergens een praktijk in de omgeving van Limburg (in verband met verhuizing kom ik niet vaak meer in de regio Amsterdam).
quote:tamaar1983 schreef op 18 juni 2014 @ 14:22:

Ik vraag mezelf toch altijd af bij zulke dingen, wie dat heeft bedacht. Hoe hebben ze uitgevonden dat dat blokkeringen ten goede komt? Wie bedenkt er nou de vagina ( want dat is het , noem het gewoon vagina of kut massage ipv yoni ) te masseren omdat iemand zich daar niet kan ontspannen..



Bedenk met net dat er een kindje op school Yoni heet .. Dat is ook zielig.. Deze post was wel een van de dieptepunten.



Maar ik geef toe: mij verbaast weinig hier hoor, wat reacties betreft. Inclusief soms mijn eigen. En nee, dat maakt het zeker niet prima.
quote:MarieOhMarie schreef op 22 juni 2014 @ 16:41:

[...]



Ik heb bij de mods gevraagd waarom er niet wordt ingegrepen, schijnbaar vindt men het prima?Sja, het is een openbaar forum he, ook voor de lolbroeken. En zo lang de lolbroeken verder geen forumregels overtreden kunnen de mods ze heel moeilijk de toegang tot bepaalde topics ontzeggen. Mijn tip van de dag is dan ook: lees om de lolbroeken heen als hun reacties je niet aanstaan.
Alle reacties Link kopieren
En in dit geval waren het niet alleen de lolbroeken, maar ging het ook om verhulde reclame voor een salon in Limburg waar je dit kon laten doen. Dat hielp het topic definitief om zeep.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=16421539,noline]Lady-Voldemort schreef op 22 juni 2014 @ 17:11 Mijn tip van de dag is dan ook: lees om de lolbroeken heen als hun reacties je niet aanstaan.Goede tip! Open je even een nieuwe topic met de titel "tip van de dag?" Dan kom ik graag je updates lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 22 juni 2014 @ 17:14:

En in dit geval waren het niet alleen de lolbroeken, maar ging het ook om verhulde reclame voor een salon in Limburg waar je dit kon laten doen. Dat hielp het topic definitief om zeep.

Ik ben nergens reclame tegengekomen.



En wat betreft de openbaarheid van dit forum: daarvoor is er moderatie. En om de gein heen lezen? Puhlease!
Dan kun je beter weggaan hier. Overal zitten wel geinerts. En nee, de moderatie is niet ingehuurd om mensen te laten stoppen met geinen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juni 2014 @ 19:02:

Dan kun je beter weggaan hier. Overal zitten wel geinerts. En nee, de moderatie is niet ingehuurd om mensen te laten stoppen met geinen.Dus mogen de geinerts (lees pesters) gewoon hun gang gaan hier? Alle topics zijn dan mogelijke "geintopics"? Sja, waarom dan het VivaForum niet omdopen tot een groot geinforum?
Ik zou hier een topic over openen als ik jou was, om de mensen de ogen te openen en zo.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, dat wil ik niet. Schijnbaar mag je hier mensen belachelijk maken en het mikpunt van spot. Als de mods dit oké vinden, wie ben ik dan?
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Graag verzoeken wij jullie om on topic te blijven. Aan jullie off-topic reacties heeft de TO niets. Mochten er nog off-topic reacties worden geplaatst, dan zullen deze worden verwijderd, hieraan zijn ook consequenties verbonden.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
on topic.... dan ben ik benieuwd of TO het als een seks massage ziet?

het lijkt mij wel een erg seks gerichte massage. dat iemand die het heeft gekregen het op de seks pijler zet, versterkt dat beeld bij me.



als het meer algemeen was dan zou lijf & lijn een goeie pijler zijn. of als het is om je mentaal in balans te brengen dan misschien op Psyche, of Gezondheid.

maar ik denk bij de yoni-massage nog steeds aan je tegen betaling laten klaarkomen.
Wat maakt het uit of het een helende, deblokkerende werking zou hebben of dat je het puur doet om de lol en het genot? Is het evt "prostitutieverhaal" een dusdanige dealbreaker?

Ik vind van niet.



Bij een massage leer je je eigen lijf kennen, je triggers en je genotsplekken, het laat je ontspannen en je energie stromen. Als ik een man masseer ontdek ik zijn meest gevoelige plekken en de bijbehorende acties. Ik voel hem onder mijn handen bijna in trance raken en dat ervaar ik als heel fijn. Hij komt soms klaar, soms ook niet, daar gaat het eigenlijk niet per sé over.

En of je dan betaald voor een seksuele handeling, daar gaat het eigenlijk ook niet over.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionqueenie schreef op 22 juni 2014 @ 15:18:

lieve dames, vind het heel jammer, dat er soms zo vervelend en onkundig gereageerd word. tantra is een fantastische ervaring. ik was vorig jaar toevallig in in berlijn en ben spontaan in een professionele tantrastudio (kashima) geweest, die een vriend van mij aanbevolen had. ontspanning puur, echt nog nooit zo beleefd. noem het zoals je het wilt, tantra is een (h)eerlijke manier, je helemaal te laten vallen en te genieten. zalig!



Fijne reactie, soms heb ik mijn bedenkingen hoe onnodig fel mensen soms denken te moeten reageren.

Als iemand genoten heeft van een Yoni massage dan is dat inderdaad toch leuk nieuws om te delen :-)

Ga eens overwegen mijn vriendin dit cadeau te doen, denk dat ze het zeer zal kunnen waarderen, iemand goed adres en/of tip?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af wat voor iemand nou vrijwillig zijn vingers in vreemde geslachtsorganen wil steken... En daar dan ook heel droog bij blijft... Ik ken ook een meisje dat Yoni heet.. zielig..



Als iemand er baat bij heeft, is dat fijn maar uiteindelijk is het gewoon een seksuele handeling.. Je kunt er allerlei termen voor bedenken..
quote:Louise70 schreef op 30 juni 2014 @ 12:36:

Ik vraag mij af wat voor iemand nou vrijwillig zijn vingers in vreemde geslachtsorganen wil steken...

Ik ken er een heeeeeeeeeeeeeeleboel!

Hun naam is: "man".
Wat een yonitopic zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
@Roos:
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 30 juni 2014 @ 12:39:

[...]



Ik ken er een heeeeeeeeeeeeeeleboel!

Hun naam is: "man".+1
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
oh jé , wat een discussies ! er worden 2 vragen gesteld : a. wie heeft er ervaring en b. weet iemand een adres in Limburg .. wat gebeurt er ? de meningen over de beoogde massages tuimelen over elkaar heen .. 5 bladzijden vol ..de dame in kwestie verwacht een serieuze response
quote:flandria schreef op 08 juli 2014 @ 13:09:

oh jé , wat een discussies ! er worden 2 vragen gesteld : a. wie heeft er ervaring en b. weet iemand een adres in Limburg .. wat gebeurt er ? de meningen over de beoogde massages tuimelen over elkaar heen .. 5 bladzijden vol ..de dame in kwestie verwacht een serieuze response



Blijkbaar heb jij er ook geen antwoord op.

Wat ik nou wil weten, is of de yoni masseur vooraf ook nog afspreekt op hij alleen de clitoris stimuleert of ook z'n vingers naar binnen mag duwen en zo ja, hoeveel tegelijk. Of gaat dat allemaal een beetje op gevoel onder het mom van: Zolang ze blijft zuchten en kreunen gewoon door gaan.
Globe, ik kan je van harte aanraden eens "yonimassage" in te toetsen op xhamsterx. Dan zie je vanzelf wat de bedoeling is. Je reactie spreekt nl uit dat je nog steeds geen enkel idee hebt.
Bedankt voor de tip. Ik zal het eens doen. Ik had me er nog niet in verdiept, mede doordat ik geen yoni heb.

Aangezien ik ze wel graag masseer, is het geen slecht idee om eens te kijken hoe anderen dat aanpakken.
quote:Rooss4 schreef op 08 juli 2014 @ 13:19:

Globe, ik kan je van harte aanraden eens "yonimassage" in te toetsen op xhamsterx. Dan zie je vanzelf wat de bedoeling is. Je reactie spreekt nl uit dat je nog steeds geen enkel idee hebt.



Blijkbaar had ik toch zeker wel een goed idee van wat de bedoeling is. Ik heb gekeken en er wordt met 1 hand de clit gestimuleerd en met de andere hand gaat een vinger in en uit die schaamlippen.

Precies zoals ik al voor me zag.



Ja, die filmpjes duren 40 of 50 minuten en ik snap ook wel dat er vooraf eerst een hoop olie op het lijf gegooid wordt en overal over heen gewreven wordt voordat ze de yoni onder handen nemen.

Wees niet bang, als ik gevraagd zal worden om een yoni massage te geven dan zal ik het ook rustig opbouwen. Maar het is zeer duidelijk hoe dat moet eindigen, het klassieke vingeren, maar dan rustig opgebouwd, met een 'zen-muziekje' en naar oosterse bloemen geurende olie
Alle reacties Link kopieren
globe80 : wat een ontzettend vervelende reacties geef je .. de vraagstelster heeft daar niets aan ..
In en uit die schaamlippen? Ai.



Flandria, ben het volledig met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven