Zeldzame sex met een spiegel

08-09-2014 20:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een stel van ca. 45 jaar, al 20 jaar getrouwd, 3 leuke kinderen en alles meer dan prima voor elkaar. Wij kunnen echt prima met zijn tweeën door een deur en ondernemen zeer regelmatig leuke dingen met elkaar.



Als de kinderen een keer niet thuis zijn of we gezellig een weekendje weg zijn. Dat kan er dan behoorlijk heftig en wild aan toe gaan en dan kun je ook niet zeggen dat we na 20 jaar in een sleur zitten of zo.



So far so good! maar die gelegenheid doet zich slechts eens per 2 a 3 maanden voor. De omstandigheden vaker creëren heeft geen zin, want deze frequentie lijkt voor haar voldoende.



Tussendoor is er niets maar dan ook helemaal niets te beleven. Mijn vrouw slaapt graag veel en onder dat motto is ze tussendoor te moe etc etc. Laat zich door niets aanmoedigen of verleiden en geloof me ik heb alles geprobeerd en heb totaal geen moeite om het vrouwen naar de zin te maken of ze te versieren.



Tot op heden, heb ik altijd de verleiding kunnen weerstaan om vreemd te gaan, maar de vraag is wat moet je als man allemaal over je heen laten komen.



Omgekeerd is het oorverdovend stil. Op die zeldzame wilde nachten heb ik altijd het gevoel alsof ik sex heb met een spiegel. Lees: alles wat ik met haar doe doet ze ook met mij. Leuk voor een keer, maar ik zou liever zien dat zij zelf spontaan ook iets leuk vindt en eens zelf wat onderneemt.



Echt diepgaande gesprekken zijn nagenoeg onmogelijk, want dat ze thuis mocht ze nooit: met haar ouders in discussie gaan. Kortom als het haar te heet onder de voeten wordt omdat het echt persoonlijk wordt dan komt er of een tranendal of een ontkenning.



Ongetwijfeld zal zij het nodig op mij aan te merken hebben en zal het mij aan iedere vorm van emotionele intelligentie ontbreken om het gevoel van 'mijn vrouw' te doorgronden. Nu denk ik dat dit wel meevalt, sterker nog dat weet ik wel zeker. Echter hoe kom je er uit als zij niet wil praten, geen sex wil en ook niet wil laten blijken wat ze wel wil.



Een maîtresse nemen zou op zich een oplossing kunnen zijn, maar zij zou dat echt totaal onacceptabel vinden en zij wil mij helemaal voor zich alleen. Een scheiding vind ik ook nogal ver gaan, maar ja ik ben ook maar een man die wel eens wat wil.



Kortom ik heb weinig zin om mezelf nog langer seksueel en m.i.

daarmee ook emotioneel te laten verwaarlozen, maar zie niet zo veel openingen om een oplossing te gaan zoeken met zijn tweeën.



Herkennen jullie dit en hebben jullie een goed advies?
Ochgerm, wat een medelijden tracht jij te creëeren.



Echt, zoals je het omschrijft: je laten verwaarlozen, maîtresse nemen, een man wil eens wat. Daarvan droogt toch iedere vrouw spontaan op, niet alleen die van jou!
Is het zielige mannen dag vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je er eens geen discussie van maken maar haar eens laten praten. Geen verwijten, alleen haar aanhoren.

Waarom is ze altijd moe?
Alle reacties Link kopieren
Je ziet niet veel openingen? Neem er eens een spiegel bij, je zult je verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo slim om dat hier te vragen TO. De dames hier vinden dat als er problemen zijn in een relatie het altijd en immer aan de man ligt. Dus het zou me niets verbazen dat je alleen maar reacties krijgt met wat voor een lul je bent. Maar gezien je verhaal klopt dat in dit geval ook wel een beetje.
quote:meelezer1984 schreef op 08 september 2014 @ 21:05:

De dames hier vinden dat als er problemen zijn in een relatie het altijd en immer aan de man ligt.

Waren de cursussen begrijpend lezen op? Heb jij bijvoorbeeld het topic "laag libido" wel eens ingekeken of is dat teveel moeite en strooi je liever met apekool en andere kul?





Maar gezien je verhaal klopt dat in dit geval ook wel een beetje.

Right.

Jij bent een dame hier?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met die jankers van kerels hier de laatste tijd?

Man, ga een roman schrijven of zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sphex schreef op 08 september 2014 @ 20:57: Echter hoe kom je er uit als zij niet wil praten, geen sex wil en ook niet wil laten blijken wat ze wel wil.

Ze laat heel goed blijken wat ze wel wil. Ze wil namelijk slapen, ze is moe.



Alleen dat vind jij niet goed. Jij weet namelijk véél beter dan zijzelf hoe het met haar is, want jij bent een man (maar één treetje lager dan God) en zij is een vrouw met psychische blokkades, huilbuien en moeilijke ouders. Toch?



Jullie hebben een verschillend libido. Maak er niet zo'n slap verhaal van en deal with it.
Rooss, ik dacht even dat jouw motto een antwoord was op de vraag van TO. Vond het heel passend!




Nou, de herentopicopeners van vandaag hebben gemiddeld genomen zo de consistentie van een cupcakeje dus het had gekund!
Hahaha die topic titel....
Ik dacht dat je naar de ehbo moest wegens zeldzame seks met een spiegel. Mss alsnog een tipje..
Je verwachtingen bijstellen. En een hobby zoeken.



Het zit er niet in, TO. Discreet buiten de deur oplossen als het echt niet anders kan. Als ze niet wil, dan houdt het op namelijk.
Als je vrouw, naast die drie kinderen en het huishouden, ook nog werkt, dan snap ik wel dat ze moe is.



En áls jullie gelegenheid hebben, dan ook meteen goed, toch? Waarom klaag je dan???



Probeer het eens. Draai de rollen eens om. Doe jij huishouden en kinderen, maar dan ook helemaal. Dus inclusief het koken, boodschappen doen, halen en brengen van school naar sportclubje naar vriendjes naar tandarts, planten water geven, was draaien, verjaardag regelen, cadeautje kopen, echt alles.



Doe dat twee weken lang. Stuur je vrouw lekker op vakantie.



Ik durf te wedden dat zij na die twee weken wel wil. Of jij hem tegen die tijd nog omhoog krijgt waag ik te betwijfelen. Ik denk eigenlijk dat je tegen die tijd nog maar één ding wil.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 08 september 2014 @ 21:50:

Als je vrouw, naast die drie kinderen en het huishouden, ook nog werkt, dan snap ik wel dat ze moe is.



En áls jullie gelegenheid hebben, dan ook meteen goed, toch? Waarom klaag je dan???



Probeer het eens. Draai de rollen eens om. Doe jij huishouden en kinderen, maar dan ook helemaal. Dus inclusief het koken, boodschappen doen, halen en brengen van school naar sportclubje naar vriendjes naar tandarts, planten water geven, was draaien, verjaardag regelen, cadeautje kopen, echt alles.



Doe dat twee weken lang. Stuur je vrouw lekker op vakantie.



Ik durf te wedden dat zij na die twee weken wel wil. Of jij hem tegen die tijd nog omhoog krijgt waag ik te betwijfelen. Ik denk eigenlijk dat je tegen die tijd nog maar één ding wil.....ja, dit, en praten, eventueel therapie? en anders idd discreet naar een professional. enjoy
Alle reacties Link kopieren
Beetje smerig dat al die mannen van 45 nog seks willen. Je bent geen 30 meer..
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 08 september 2014 @ 21:18:

[...]



Ze laat heel goed blijken wat ze wel wil. Ze wil namelijk slapen, ze is moe.



Alleen dat vind jij niet goed. Jij weet namelijk véél beter dan zijzelf hoe het met haar is, want jij bent een man (maar één treetje lager dan God) en zij is een vrouw met psychische blokkades, huilbuien en moeilijke ouders. Toch?



Jullie hebben een verschillend libido. Maak er niet zo'n slap verhaal van en deal with it.







Je zou nog eens kunnen praten hoe het komt dat ze zo moe is.



Mijn tip; Laat haar voorlopig lekker niets doen en jij doet het huishouden, koken, de kinderen, werken, sociale contacten/familie/verjaardagen/kinderfeestjes en dan even kijken of je ook nog erna zin hebt in seks . Ja het is maar een idee hoor.



Oja en daarnaast haar ook nog verwennen (niet op seksgebied) en leuke dingen samen ondernemen.



Succes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:bananenmilkshake schreef op 08 september 2014 @ 21:54:

Beetje smerig dat al die mannen van 45 nog seks willen. Het is nog veel erger dan je denkt
Alle reacties Link kopieren
Daar is al een topic over "laag libido partner" en verder gaaaaaaaaaap. Ik duik er eens vroeg in vanavond.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Hij is op zoek naar openingen. Geen tijd meer om te reageren.

Ik vind het nogal wat dat iedere vent die hier zijn sextroubles spuit er zomaar van uit gaat dat hij er ef een minnares naast pakt. Wie zegt dat iemand die vent wil? Totaal wereldvreemd als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op maandag 08 september 2014 21:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="bananenmilkshake in "Zeldzame sex met een spiegel"" class="messagelink">bananenmilkshake schreef op 08 september 2014 @ 21:54</a>:</b>

Beetje smerig dat al die mannen van 45 nog seks willen. </div></blockquote>Het is nog veel erger dan je denkt Wil ik het weten?!
quote:bananenmilkshake schreef op 08 september 2014 @ 21:59:

[...]





Wil ik het weten?!
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje, 2 minuten geleden

Hij is op zoek naar openingen. Geen tijd meer om te reageren.

Ik vind het nogal wat dat iedere vent die hier zijn sextroubles spuit er zomaar van uit gaat dat hij er ef een minnares naast pakt. Wie zegt dat iemand die vent wil? Totaal wereldvreemd als je het mij vraagt.Dat is inderdaad al de tweede koekenbakker vandaag die denkt dat vrouwen gaan soppen van hun geklaag en gedram.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Whaaa ik dacht dat je seks met een spiegel had!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven