Zou je zo zwanger kunnen raken?

27-09-2010 21:54 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een wat stomme vraag maar ik schets even de volgende situatie...



Ik slik op dit moment geen pil. Mijn vriend en ik zijn nooit verder gegaan dan mond- en handwerk. Nou gebeurde het volgende. Ik lag voorover gebukt op bed en mijn vriend stond achter mij zich zelf af te trekken. Hij kwam klaar en spoot over mijn billen, een gedeelte kwam ook terecht op mijn schaamlippen. Direct daarna heb ik het weggehaald met een doekje en ook alles gewassen. Zou er een kans zijn dat je hierdoor zwanger raakt? (Mits je op dat moment vruchtbaar bent natuurlijk)
Tja, het zou kunnen, maar het zou toch wel een heel bijzondere prestatie zijn.



Voor de zekerheid en je gemoedsrust zou ik echter wel een morning after pil gaan halen. Anders blijf je twijfelen tot je menstruatie.
De kans is misschien niet heel groot, maar het kan volgens mij wel.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk niet.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan wel een inimini-heel-erg-klein kansje.De morning after pil is vrij te koop bij de drogist.

Je speciaal aangemeld om deze vraag op het forum te stellen?
Alle reacties Link kopieren
Tja, een kans is er natuurlijk wel, maar die lijkt me wel erg klein, in ieder geval een stuk kleiner dan wanneer hij ín je klaarkomt.

Als hier een kind van komt, zou ik 'm wel meteen opgeven voor een lange-afstands-zwemkampioenschap, want dat moet haast wel een supertalent zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tjah...het kán. Wel knap zaad dan hoor.

Maar als je geen risico wil lopen ga een morning-after-pil halen, dan weet je het zeker,.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 27 september 2010 @ 21:58:

Tja, een kans is er natuurlijk wel, maar die lijkt me wel erg klein, in ieder geval een stuk kleiner dan wanneer hij ín je klaarkomt.

Als hier een kind van komt, zou ik 'm wel meteen opgeven voor een lange-afstands-zwemkampioenschap, want dat moet haast wel een supertalent zijn.
Alle reacties Link kopieren
Laten we realistisch zijn: nee. Sperma zal niet op eigen gelegenheid in je vagina omhoog klimmen, baarmoedermond en baarmoeder doorkruisen, om vervolgens ergens in een eileider een ei te bevruchten. Helaas, geen mini-Jezusje voor jou
Volgens mij kan het wel hoor.

Het zwemt dan naar binnen.



*bedenkt ineens dat ze misschien wel heel raar is voorgelicht :P*
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg.....boris Becker zou er niets bij zijn



Ik snap je nickwisselingen nu Aletta
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Best een leuk vraagje voor de doktersassistente morgenochtend om 8 uur .



Naar mijn idee is het niet mogelijk om zo zwanger te worden, tenzij je een vaginaomtrek van een huishoudemmer hebt en hij rechtstreeks je baarmoederhals inspoot.

Maar goed, ik ben geen arts, en 'mijn idee' kan natuurlijk na 9 maanden grote gevolgen hebben...

Kan je hier niet zo'n rutgerstichting-achtig iets voor bellen?
quote:AlettaJacobs schreef op 27 september 2010 @ 22:01:

Laten we realistisch zijn: nee. Sperma zal niet op eigen gelegenheid in je vagina omhoog klimmen, baarmoedermond en baarmoeder doorkruisen, om vervolgens ergens in een eileider een ei te bevruchten. Helaas, geen mini-Jezusje voor jou Je hebt gelijk hoor. Het kan eigenlijk niet. Maar als je voor een euro of 10 (? ik weet niet wat de MAP doet tegenwoordig) een morningafterpil kan kopen zodat je extra gerust bent gesteld: waarom niet? Zoveel bijwerkingen zitten er aan de huidige MAP niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:AlettaJacobs schreef op 27 september 2010 @ 22:01:

Laten we realistisch zijn: nee. Sperma zal niet op eigen gelegenheid in je vagina omhoog klimmen, baarmoedermond en baarmoeder doorkruisen, om vervolgens ergens in een eileider een ei te bevruchten. Helaas, geen mini-Jezusje voor jou En bij maria is dat toch echt zo gegaan...... toch
Alle reacties Link kopieren
Als je er blij van wordt moet je zo'n pil halen, maar zwanger kun je hiervan echt niet zijn. Sperma zwemt, dat betekent dat er vloeistof moet zijn van begin tot eind. Spematozoiden zijn geen mieren die zomaar ergens binnen kunnen marcheren.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 27 september 2010 @ 22:04:

Best een leuk vraagje voor de doktersassistente morgenochtend om 8 uur .



Naar mijn idee is het niet mogelijk om zo zwanger te worden, tenzij je een vaginaomtrek van een huishoudemmer hebt en hij rechtstreeks je baarmoederhals inspoot.

Maar goed, ik ben geen arts, en 'mijn idee' kan natuurlijk na 9 maanden grote gevolgen hebben...

Kan je hier niet zo'n rutgerstichting-achtig iets voor bellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo lachen hier! Ik wacht nog even met mijn thee!
Alle reacties Link kopieren
quote:AlettaJacobs schreef op 27 september 2010 @ 22:07:

Als je er blij van wordt moet je zo'n pil halen, maar zwanger kun je hiervan echt niet zijn. Sperma zwemt, dat betekent dat er vloeistof moet zijn van begin tot eind. Spematozoiden zijn geen mieren die zomaar ergens binnen kunnen marcheren.





*Ziet ineens een leger mieren een vagina binnenwandelen, geen goed idee*
Alle reacties Link kopieren
quote:AlettaJacobs schreef op 27 september 2010 @ 22:07:

Als je er blij van wordt moet je zo'n pil halen, maar zwanger kun je hiervan echt niet zijn. Sperma zwemt, dat betekent dat er vloeistof moet zijn van begin tot eind. Spematozoiden zijn geen mieren die zomaar ergens binnen kunnen marcheren.

Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Oh God tranen over de wangen hier bij alle plaatjes die ik erbij zie
Maar waarom wordt dit topic geopend op de Sekspijlert, en niet op Kinderen of op Gezondheid ?



Ik krijg de kriebels van die mieren.
quote:noppie72 schreef op 27 september 2010 @ 22:03:

Ik zeg.....boris Becker zou er niets bij zijn











I know. Maar je zult ze maar krijgen van zó'n lelijke vent.......
Alle reacties Link kopieren
vrouw, zwanger van hem door opgevangen sperma na orale sex en daarna zelf ingebracht......is het verhaal......
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
misschien ben ik heel dom nu hoor,maar volgens mij zal je niet de eerste zijn die echt zo zwanger word.



en heb je het met afvegen niet per ongeluk verder erin geduwd dan de bedoeling was?



ik zou de MAP halen als ik jou was.liever het zekere voor het onzekere nemen...
Alle reacties Link kopieren
TSja, als TO nou eens erg nat was die dag, dan kan dat zaad toch naar binnen zwemmen? Ik kweet niet hoe volhardend die zaadjes zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven