aftrekken - vraag voor de mannen

15-07-2014 05:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag voor de mannen. Ik heb via een dating site een man ontmoet. We hebben leuke klik en we sturen elkaar geile mailtjes met geile foto's enzo. Hij vertelde mij dat hij zich bijna nooit aftrekt omdat hij dat niet lekker vindt. Ik masturbeer zelf heel veel. Ik vind het dan ook vreemd dat als ik een foto krijg van hem met een stijve lul dat hij zichzelf dus niet heeft afgetrokken. Zijn er meer mannen die zich zelden aftrekken en hoe komt dat? Is het een laag libido?
Alle reacties Link kopieren
Niet alles geloven wat er wordt gezegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Goh...en nou maar hopen dat hij jouw geile foto's niet verder het wereld wijde web opslingert.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je leest over het algemeen dat het libido van de vrouw lager is dan die van de man in relaties, er zijn altijd uitzonderingen.



En nee, ik doe het niet zelden en heb geen laag libido.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance, 1 uur geleden

Goh...en nou maar hopen dat hij jouw geile foto's niet verder het wereld wijde web opslingert.

Dat doet hij, net als aftrekken, vast niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dus een foto van een stijve lul bevestigd niet aftrekken?



Jaja.



Dat jij foto's van jezelf het www opgooit is veel erger.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
misschien neukt hij 2x per dag met zijn vrouw??
Alle reacties Link kopieren
Een boner gaat ook vanzelf wel over dus dat zegt niks. Ik voel mezelf altijd rot als ik me heb afgetrokken, dat schijnen meer mannen te hebben, daarom doe ik het eigenlijk nooit meer sinds mijn puberjaren. Als ik geen relatie heb scoor ik wel een ONS als ik zin heb, desnoods ga ik naar de hoeren, maar trekken, nee
Ik heb een minnaar gehad die zich ook vrijwel niet aftrok. Dat was namelijk verspilling van lichaamsenergie, klaarkomen. Of iets met negatieve energie of zo. Als je sekst wissel je energie uit, krijg je ook energie, dus dan is klaarkomen wel goed en fijn.

Hij was nogal zweverig, kon het ook niet helemaal volgen wat hij nou precies bedoelde
Alle reacties Link kopieren
Mijn man trekt zich ook zelden af. Die heeft ook een laag libido. Ik zie wel verband. Misschien ten onrechte?
Alle reacties Link kopieren
Kijk met de laatste reacties kan ik iets. Dank. Het is een combinatie van inderdaad negatieve energie, zonde, en rot voelen erna. Maar ik heb gewoon nog nooit een man ontmoet die zegt bijna nooit te masturberen. Ik dacht echt dat dit een mannending is....maar betekent dit ook dat hij een laag libido heeft of heeft dit er niets mee te maken?

Hij zegt zelf geen laag libido te hebben.
Die minnaar van mij had ook geen laag libido, het had echt te maken met de energie.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan opvoeding en karakter. Als er jarenlang een schuldgevoel is ingestampt dat iets fout is, zondig is of vies zou zijn, dan zijn er mannen waarbij die onzin is blijven hangen en ze zich dus niet prettig voelen bij zelf masturbatie. Dus ja, dan kan het zijn dat je iemand hebt die dat inderdaad zo goed als nooit doet.



Vergroot de kans op prostaatkanker op latere leeftijd.



En je zit met een man opgescheept die niet lekker in zijn eigen vel kan zitten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:dymo9 schreef op 15 juli 2014 @ 12:31:

Die minnaar van mij had ook geen laag libido, het had echt te maken met de energie.Hmmm, is dat niet een vervelende eigenschap voor een minnaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 15 juli 2014 @ 12:58:





Vergroot de kans op prostaatkanker op latere leeftijd.





ga jij even kort door de bocht!

daar zijn wetenschappers het absoluut nog niet over eens hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in shock, aftrekken, schuldgevoel, vergroot de kans op prostaat kanker.... ....geloof me, elke man trekt zich af. Althans, ik ken mezelf...ik trek mezelf af. Heb een fantastische vrouw en schatten van kinderen. Heb een prima seksleven en toch masturbeer ik, net zoals mijn vrouw trouwens. Sterker nog, we doen het soms in elkaars bijzijn. O ja....het is overigens 2014!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat Yaw een punt heeft. Ik heb hem vandaag ontmoet en we hebben in zijn auto zitten rommelen. Niks mis mee....voelde erg goed en inderdaad een soort van vreemde onbekendheid met masturberen...maar daar help ik hem graag vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Qua Prostaat kanker, studies geven verschillende resultaten voor verschillende leeftijdsgroepen. (http://www.webmd.com/pros ... -and-prostate-cancer-risk)





En ja, het is 2014, en zelfs nu zijn er nog steeds volksstammen die door Religie sexueel onderdrukt worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik heb ook periodes dat ik het niet zoveel met mezelf deed. Zoek er niet teveel achter. Z'n libido kun je snel genoeg zelf meten, daar kom je zo te horen binnen afzienbare tijd achter.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 15 juli 2014 @ 12:58:

Ligt aan opvoeding en karakter. Als er jarenlang een schuldgevoel is ingestampt dat iets fout is, zondig is of vies zou zijn, dan zijn er mannen waarbij die onzin is blijven hangen en ze zich dus niet prettig voelen bij zelf masturbatie. Dus ja, dan kan het zijn dat je iemand hebt die dat inderdaad zo goed als nooit doet.



Vergroot de kans op prostaatkanker op latere leeftijd.



En je zit met een man opgescheept die niet lekker in zijn eigen vel kan zitten.vroeger dachten ze dat je er doof van werd dat is ook niet leuk maar toch minder erg
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoelt Jaw juist dat het NIET aftrekken de kans op prostaatkanker vergroot? (en dat wel aftrekken de kans juist verkleint, maw juist een positief effect heeft daarop)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt nog erg tegenstrijdig, als ik de studies kort lees. Ik geloof het allemaal wel, volgens mij maakt het geen bal (haha) uit of je het vaak doet of niet.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 15 juli 2014 @ 08:31:

Jaja.

Dat jij foto's van jezelf het www opgooit is veel erger.



Een paar jaar terug was er hier een topic waar tal van forummers precies dat deden....
Alle reacties Link kopieren
Mensen mogwn van mij doen wat ze willen, maar een beetje risico heeft het natuurlijk wel als je jezelf wijdbeens op de foto zet en dat opstuurt...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Een paar jaar terug was er hier een topic waar tal van forummers precies dat deden....Dat begreep ik toen ook al niet hoor, maar Die foto's zijn toch van een ander soort dan die in de geile seksapp'jes van TO.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven