als je 1 standje mocht kiezen!!

20-03-2012 20:49 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand vroeg laatst aan mij, als ik maar 1 standje mocht kiezen, om seks te hebben, welke ik dan zou kiezen.



Ikzelf zou de traditionele Misionaris kiezen, aangezien het een lekker standje is en er ook oogkontakt aanwezig is.



Ben benieuwd welke het voor jullie is en waarom.
ik doe wat ik doe en vraag niet waarom.... :-)
Alle reacties Link kopieren
Missionaris.
Alle reacties Link kopieren
Doggy of schildpadje.



In die standjes is het gevoel nóg lekkerder. En ik kan mijn vriend ook nog gewoon zoenen, aankijken enz.
Alle reacties Link kopieren
Missionaris (daarmee kun je trouwens ook genoeg variëren, elkaar zoenen, elkaar aankijken, enz..)
Alle reacties Link kopieren
quote:little_turtle schreef op 22 maart 2012 @ 09:29:

Missionaris (daarmee kun je trouwens ook genoeg variëren, elkaar zoenen, elkaar aankijken, enz..)Ja, echt wel. Ik heb graag wat druk van voren en ik vind het ook lekker als hij op me ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 21 maart 2012 @ 17:47:

[...]



In mijn geval bedoel ik: zij op haar knieën, gezicht naar mij toe, op mij rijdend.



Doggy is een goede tweede.



Eens met eerste keuze. Tweede keuze is voor mij missionaris. Ik heb niet zoveel met doggy, al hangt het erg af van hoe lang de betreffende vrouw is.



Met kleine, slanke meisjes vind ik doggy wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag: wat maakt doggy met grotere/forsere vrouwen minder lekker? Het uitzicht of iets anders?
ik bovenop
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 22 maart 2012 @ 15:56:

Oprechte vraag: wat maakt doggy met grotere/forsere vrouwen minder lekker? Het uitzicht of iets anders?Nee, de afstand klopt dan niet... voor mij. Met lange vrouwen heb ik altijd dat het ritme niet klopt op de een of andere manier,
Hmm moeilijke keuze, maar omdat je er echt maar één mag kiezen ga ik voor doggy. Omdat deze het lekkerst is.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 16:00:

[...]Nee, de afstand klopt dan niet... voor mij. Met lange vrouwen heb ik altijd dat het ritme niet klopt op de een of andere manier,Aha, ok
Alle reacties Link kopieren
Oké als ik 1 standje zou mogen kiezen ;) 69...........als voorspel ;) Amazone als hoofdspel ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:nb1983man schreef op 23 maart 2012 @ 17:07:

Oké als ik 1 standje zou mogen kiezen ;) 69...........als voorspel ;) Amazone als hoofdspel ;)Heb je bij 69 niet dat je met je neus in haar anus zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:30:

Heb je bij 69 niet dat je met je neus in haar anus zit?Da's juist een voordeel.
Alle reacties Link kopieren
doggy.
Alle reacties Link kopieren
mmm jammer maar 1tje uitkiezen :-)



Doggy is wel mijn favo. Kom k heerlijk langzaam en dieper in r.En je kan afwisselen r mee,nix mis mee met dit standje als j maar weet hoe j gebruik maakt r van :-)



Pff 1tje favo? Heb r wel meerdere LOL
Alle reacties Link kopieren
quote:clitlover schreef op 25 maart 2012 @ 23:33:

mmm jammer maar 1tje uitkiezen :-)



Doggy is wel mijn favo. Kom k heerlijk langzaam en dieper in r.En je kan afwisselen r mee,nix mis mee met dit standje als j maar weet hoe j gebruik maakt r van :-)



Pff 1tje favo? Heb r wel meerdere LOLAls dat gebruik maken net zo goed gaat als met je toetsenbord, dan mag je nog wel even oefenen
Alle reacties Link kopieren
Girl on top. Omdat ik dan de regie heb mijn vriend daar helemaal "wild" mee maak.
Alle reacties Link kopieren
Ik hem berijdend.

Doggy vindt ik niks omdat ik zijn gezicht en dus ook mijn uitwerking op hem niet kan zien). En onder hem ook niet, voel er weinig voor, een beetje passief te liggen onder zijn gewicht. :( En mijn kleine voorgevel zinkt dan helemaal weg.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw op haar zij met een been opgetrokken heerlijk elkaar aankijken en alles toch nog kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Plat op mijn buik....hij achterlangs. Mjammie!!
Alle reacties Link kopieren
Doggy of schildpadje. Mag je me zelfs om vier uur s'ochtends voor wakker maken....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond doggy altijd wel lekker maar nu niet meer.. Mijn vriend is aardig groot geschapen en gaat er dus te diep in



Vind op mijn rug wel lekker, met mijn benen omhoog. Dus op zijn schouders.. Beetje lastig uitleggen
quote:Bianca1986 schreef op 26 maart 2012 @ 22:00:

Vind op mijn rug wel lekker, met mijn benen omhoog. Dus op zijn schouders.. Beetje lastig uitleggen Ik snap 'em wel hoor Lekker hoor!
Alle reacties Link kopieren
Doggy, en missionaris om klaar te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven