anale seks heeft iemand hier ervaring mee

11-09-2014 16:14 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen



ik heb al twee en een half jaar een relatie met me lieve vriend.

De relatie zit goed en met de seks ook.

Nu is alleen het geval dat we anaal een keer willen proberen ik heb er in toegestemd. De eerste keer was hellaas geen suc6 het deed nogal pijn. En mijn vriend stopte ook meteen. Nu is mijn vraag heeft iemand tips/ervaring hoe je er voor kan zorgen dat het geen pijn doet. Aangezien ik het gerust nog een keer wil proberen als het pijnloos is.
Alle reacties Link kopieren
Niet meteen met anale seks beginnen maar met iets wat kleiner is dan een penis. Een vinger bijvoorbeeld of een smal speeltje.

Veel glijmiddel of spuug.
Alle reacties Link kopieren
Geen speeksel, dat gaat het hem niet doen. Koop een goed glijmiddel, zorg dat je volledig ontspannen bent en begin met een vinger een kleine vib. Niet direct die hele pielemoos naar binnen. Ontspannen is echt de sleutel.



Klein stukje iets naar binnen, dan even wachten en je kringspier er aan laten wennen, dan weer een stukje naar binnen. Het zou ook prima zijn te beginnen met een kleine taps toelopende buttplug. Kan je zeer geleidelijk aan wennen aan grotere omvang.

Veel plezier!
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
- Veel glijmiddel. Siliconenbasis.

- Absoluut en onder geen enkele voorwaarde iets dat "pijnstillend" werkt gebruiken.

- Wanneer opent je sluitspier zich? Juist. Als je perst. Meestal omdat er iets uit moet, maar er in werkt redelijk hetzelfde.
Jullie willen anale seks.

Er zijn twee anussen.

Bij jou doet het pijn.

Oplossing lijkt me duidelijk: neem die van hem.

Strap-ons zijn te koop bij de betere erotiek kiosken.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 11 september 2014 @ 16:49:

Jullie willen anale seks.

Er zijn twee anussen.

Bij jou doet het pijn.

Oplossing lijkt me duidelijk: neem die van hem.

Strap-ons zijn te koop bij de betere erotiek kiosken. dank je voor je tip maar die ga ik niet doen het kan grappig zijn maar mij net een stap tever
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor jullie tips hier kan ik zeker iets mee
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 11 september 2014 @ 16:49:

Jullie willen anale seks.

Er zijn twee anussen.

Bij jou doet het pijn.

Oplossing lijkt me duidelijk: neem die van hem.

Strap-ons zijn te koop bij de betere erotiek kiosken.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
ja, ik zeg altijd - ben dol op anale sex, dus we gaan bij jou beginnen. ....



strap it on, girl!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 11 september 2014 @ 17:12:

ja, ik zeg altijd - ben dol op anale sex, dus we gaan bij jou beginnen. ....



strap it on, girl!!!



denk dat ik in een deuk lig als ik het doe lach me nu al suff bij de gedachte als ik aan ze reactie denk
Alle reacties Link kopieren
ja, mijn ervaring is dat dit de leukste discussies teweeg brengt.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 11 september 2014 @ 17:26:

ja, mijn ervaring is dat dit de leukste discussies teweeg brengt.



zo van ' maar schatje, je gaat dit heerlijk vinden, kan ik van binnenuit je prostaat masseren. levert je ongekend genot op als man.



dan zie je de twijfel op zn koppie.



en dan komt het hoor, ja nee, dat hoor ik als man bij jou als vrouw te doen.



ik: oh waarom dan?



hij: ben toch geen homo?



ik: nou wat is daar mis mee, met homo's?

of: ja maar ik wil jou ook zo graag verwennen net zoals jij mij wilt verwennen en echt zo'n inwendige prostaat massage, ongekend zo'n hoogtepunt....zal ik mn strap on alvast pakken? dan kunnen we wat gaan spelen, ik begrijp dat je nu nog wat verlegen bent....



ahhhh mn arme schatje wist vn ellende niet waar ie het zoeken moest.En is het er ooit nog van gekomem
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben heel discreet he -



LOL
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 11 september 2014 @ 17:47:

ja ik ben heel discreet he - ik kan hier natuurlijk geen reclame gaan maken voor prostaatorgasmes, helaas onbekend bij zoveel mannen



maar wat ook leuk om te doen is, als hij zegt vn zullen we anaal? hem heel zwoel aankijken en zeggen ooooh dat is iets waar ik al heel lang over fantaseer en dan je vinger sexy in je mond steken, langzaam aflikken, hem met je andere hand stevig bij zn bil pakken en dan de natte vinger van je andere hand bij zn kontgaatje brengen....



:



LOL



denk niet dat die dat gaat waarderen .

maar ff terug naar de vraag heb je het zelf ooit geprobeert of is het een no go voor jou. Zoals ik zei zolang het geen pijn doet ben ik er voor in tebrengen maar als het nog een keer pijn doet is het proberen voor mij klaar

moet wel leuk blijven namelijk
Alle reacties Link kopieren
succes!
Alle reacties Link kopieren
Ga zelf eens oefenen als je gewoon alleen bent... Dan kan je op je eigen tempo eens kijken hoe het aanvoelt en vast wennen aan het gevoel etc.. Enne... Glijmiddel idd!
Alle reacties Link kopieren
Neem je tijd, en gebruik genoeg glijmiddel. Geef je grenzen goed aan bij je vriend. En het is ook het vertrouwen dat je in je vriend moet hebben. Als je hem op dat moment voledig vertrouwd kan je ook beter ontspannen. Veel plezier
inderdaad kun je gewoon oefenen bij jezelf door aan de slag te gaan met vingers of dildo. dan leer je bij jezelf hoe je het wilt en kun je het later tegen hem zeggen.
Begin eerst met 1 vinger erin en dan met 2 enzovoort.Langzaam oprekken.Wat ik ook meestal doe is eerst een klysma nemen...scheelt een hoop ranzigheid loll
Alle reacties Link kopieren
Heel geil laten maken... Zodat je vriend er soepel in kan.
Alle reacties Link kopieren
Laten gebeuren in een geile bui met voldoende glijmiddel. Ik begin nog steeds met vingers zodat me partner er aan kan wennen. Meestal neem ik het al mee tijdens het beffen.



En voordat er reacties komen, ja wat ik bij een vrouw mag doen, mag zij ook bij mij doen.
lachen is gezond.
Alle reacties Link kopieren
Je moet je ontspannen. Je kunt het beste gaan liggen op je buik. Wat heel veel vrouwen ongemerkt doen is je spieren in je kont samentrekken als de penis naar binnen gaat, dit doet pijn.

Probeer dus te ontspannen ! En gebruik anders ook glijmiddel !
Alle reacties Link kopieren
neem goed glijmiddel bodyglide of zo. begin met een klein butplugje, zo'n eentje die steeds een stukje breder wordt.

laat je goed opwinden, zet gene uit je hoofd.

masseer eerst met vingers en glijmiddel.

Neem je tijd. wen aan het gevoel voor dat je verder gaat.



Grappig dat sommige mannen gelijk denken dat ze homo zijn als je over hun kont begint.

Mijn meisje geniet er enorm van. zeker als ik haar neuk terwijl ze een butplug in heeft. (wel heel voorzichtig om niet tegen de plug te stoten.)

Omdat ze zelf geniet van anale stimulatie heeft ze laatst onder de douche haar vinger bij mij in gebracht terwijl ze me aftrok...

Hemels! echt waar.

mannen zouden alle voor oordelen los moeten laten en meer moeten durven voelen.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Laat in ieder geval niemand klaarkomen daar want dat is allesbehalve fijn. Daarnaast, niet te hard van stapel gaan maar eerst voorzichtig en langzaam. successs
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie allemaal voor jullie tips

ga het de volgende keer uitproberen en de fles glijmiddel in de buurt

hopenlijk gaat het zo goed komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven