beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
locatie

In de auto op een afgelegen parkeerplaats (dachten we ^_^) na de bios. Why? Bij mij thuis zat mijn broertje op te passen op mijn kinderen, en bij haar thuis zat haar moeder op te passen. We hebben officieel nog niets, dus beetje geheimzinnig ;)



aanwezige personen

"vriendin" en ik.



anticonceptie

Ja.



voorspel

Het begon allemaal al in de bioscoop... ze zat me helemaal op te geilen... Stiekem likken aan mijn oor, naughty dingen in mijn oor fluisteren etc etc.. Toen we onderweg naar de auto waren toch maar besloten ergens een rustige parkeerplaats op te zoeken... Heen gereden, tijdens de rit bleef ze lief.. en liet ze me "rustig" rijden. Aangekomen op de parkeerplek begon ze me heerlijk te pijpen.. Via haar rug kon ik bij haar kutje komen en ze was zo ontiegelijk nat.. Heb haar dan ook klaar gevingerd..



de daad

Al snel begon ze zich te ontdoen van haar kleding... ze had leuke laarzen aan dus echt alles moest uit.. Inmiddels waren er onverwacht toch al een 2tal auto's op dezelfde parkeerplaats komen staan... Auto was helemaal beslagen, lampen uit en we zijn dan ook gewoon verder gegaan.. Al snel kwam ze op me zitten en liet ik me dit keer heerlijk berijden... Normaliter ben ik dominant, maar dit keer even heerlijk niet... We kwamen allebei tegelijk...



naspel

Heerlijk naakt in de auto op een parkeerplaats waar inmiddels drie andere auto's stonden blijven kroelen, beetje vervelen op de gevoelige plaatsen... Uiteindelijk kreeg ik een whatsappje van mijn broertje of ik nog naar huis kwam, want hij wilde richting huis zo omdat zijn vriendin om 8 uur moest werken ^_^.. Ik "vriendin" afgezet bij haar thuis, en richting huis gereden.



voor herhaling vatbaar

Jazeker!
Denk aan gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
locatie: keuken, bank



- aanwezige personen: vriend en ik



- anticonceptie gebruikt: nee, vanzelfsprekend



- voorspel: Ja, ik was aan het koken.. ineens voelde ik iets hards zachtjes tegen me aan slaan.. daarna wat likjes aan m'n oorlel



- de daad op doggy in de keuken, geëindigd op de bank met de hakken in de lucht!



- voor herhaling vatbaar: elke dag!jadus
Alle reacties Link kopieren
- locatie: In de auto



- aanwezige personen: ik en mijn minnaar/ grote liefde



- anticonceptie gebruikt ja/ nee



- voorspel ja/ nee [/s



- de daad: alle standjes die mogelijk zijn on the backseat of my car. Het was geweldig en we zijn allebei giga klaargekomen

- naspel ja/ nee Lekker gezoend en geknuffeld



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Alle reacties Link kopieren
locatie : thuis in bed



- aanwezige personen : 2 ( mijn vriend en ik)



- anticonceptie gebruikt : ja , koperspiraal



- voorspel ja/ nee : ja,vingeren en beffen.



- de daad : Ik eerst bovenop op hem ( hij klaargekomen) en erna mij omgedraaid met mijn rug naar hem toe ( ik klaargekomen), op mijn buik en om af te sluiten hij op mij ( met mijn benen over zijn schouders/benen toe.. allebei klaargekomen).



- naspel : ja , vingeren/aftrekken ( ik klaargekomen)



- voor herhaling vatbaar : ja
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Hotel ivm cursus

aanwezig 2 mede cursist en ik

legaal : nee ik vriend hij getrouwd

anticonceptie: condooms

voorspel: likken en vingeren 2-0

de daad, missionaris 3-1

daar half uurtje soezen en nog even samen douchen.

nogmaals vingeren en anaal staande onder de douche

eindstand 5-2

voor herhaling vatbaar: JA (maar zal helaas niet gebeuren )
Alle reacties Link kopieren
- locatie slaapkamer



- aanwezige personen 2



- anticonceptie gebruikt ja



- voorspel ja zoenen strelen , beffen pijpen



- de daad hij bovenop , daarna ik bovenop , lekker rollebollen door het bed , ik heb hem klaar gepijpt daarna heeft hij mij nog een keer gebeft.

Hij 1 orgasme ik 3



- naspel ja niet uitgebreid want vrij snel in slaap gevallen.



- voor herhaling vatbaar ja , want vanmorgen weer , dat was snelle woeste seks , hij 1 orgasme ik 3.
Alle reacties Link kopieren
- Bij minnaar thuis



- aanwezige personen: 2 legaal.



- anticonceptie gebruikt ja condoom, binnenkort weer starten met de pil.



- voorspel ja (45 minuten voorspel zoenen, strelen, knuffelen, voelen. )



- de daad (vingeren, beffen, missionaris , orgasmes ja! 11 x spuitend.. wow!)



- naspel ja (20 min knuffelen gek doen sigaretje roken )



- voor herhaling vatbaar ja!



Nu de bijnaam spuit-elf gekregen...
Alle reacties Link kopieren
Pff. Bianca geeft een paar punten die interessant kunnen zijn bij wijze van inspiratie, maar hoe hier mensen hier antwoord geven is nou niet erg creatief. Als je seks hebt ben je toch ook niet een paar vaste stappen aan het afstrepen??? Je zit lekker in een flow, van het een komt het ander, je geniet en je merkt wel hoe het loopt.



Ongeveer zo dus:



Ik kende haar pas net. Haar exotische lichaam in het geruite rokje had me direct opgewonden toen ik aan de bar stond. Ik doe al een tijdje niet meer aan zelfseks, waardoor ik het testosteron door al mijn spieren voor stromen, en ik voel de motor kloppen in mijn kruis, die mijn ondeugende instincten als een aura om me heen laat zweven. Ze voelde het. Na een korte introductie voelde ze voorzichtig aan mijn gespierde armen en buik. Ik bleef haar diep in haar ogen aankijken, en trok haar bij haar onderrug naar me toe. Mijn rechterhand werd door haar perfecte billen naar beneden getrokken met een magnetische kracht van onbevechtbaar vermogen. Stevig maar toch zacht, ik verbeelde me al om mijn lul daar tegenaan te duwen. Voordat ik het in de gaten had deed ik dat ook, in de vrouwentoilet die blijkbaar helemaal leeg was. Mijn linkerhand aaide haar donkere haar naar achteren, krabbelde haar nek, en ik kuste haar. Ze maakte haastig mijn riem los, en aangenaam verrast merkte ze dat ik geen onderbroek aan heb. Ze stopte mijn lul in haar mond. Na een halve minuut til ik haar op, draai ik haar om, en betreed ik haar kletsnatte kutje.



Voor herhaling vatbaar? Tja, ieder moment is uniek. Ik vind dat je dit soort dingen niet kan herhalen.



Goed, het hoeft niet allemaal zo spannend, maar een beetje loskoppelen van de 7 genoemde punten mag best toch!



EDIT: Ik had op de verkeerde pagina's geklikt denk ik, sommige verhalen zijn wel erg goed. GrumpyCat bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Locatie:

Kamasutrabeurs!!



Aanwezige personen:

Ik, mijn vriend en twee andere stelletjes.



Anti conceptie?

Jep.. Condoom (die achter af gescheurd bleek..



Voorspel: beffen, pijpen, strelen..



De daad: Ik boven op, op z'n hondjes, hij boven op..



Na spel: gniffelend wegrennen en verder beurzen alsof er niks gebeurd was



Voor herhaling vatbaar?

Nee dit wouden we een keer meegemaakt hebben..

Check!
Alle reacties Link kopieren
- locatie

In mijn eigen bed



- aanwezige personen

Mijn ex/vriend/fwb (ik heb geen idee wat we nu van elkaar zijn) en ik



- anticonceptie gebruikt ja/ nee

Ja ik ben aan de pil



- voorspel ja/ nee Het begon met heel lang zoenen. Daarna werd ik heerlijk verwend doordat hij met mijn borsten begon te spelen. Ondertussen speelde ik met zijn lul. Daarna heeft hij mij klaar gelikt waarna het leukste gedeelte kwam



- de daad

We begonnen met missionaris, mijn benen hoog opgetrokken. Daarna schildpadje. Ondertussen was ik al klaar gekomen, maar hij ging gewoon door. Hij kwam klaar, over mij heen



- naspel ja/ nee We hebben heel fijn geknuffeld. Ik was de kleine lepel.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee. Zeker.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2010 @ 19:31:

In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie

Bij vriendje/minnaar thuis



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

vriendje en ik en poes



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja condoom(s) en vriendje geholpen dus onvruchtbaar



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

ja op bank. Samen uitzending gemist gekeken en de helft maar gezien, half uitgekleed. Handen in de broek, mijn tepels in zijn mond. Daarna verplaatst naar andere bank (uit zicht van buiten) verder uitgekleed, gebeft, gepijpt. Ik 1 keer klaargekomen.

(half uurtje?)



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Daarna naar boven naar slaapkamer. Laatste kleding uit. Eerst missionaris, hij klaargekomen. Doorgegaan ik boven, totdat er weer leven in de brouwerij kwam, hij spelend met mijn borsten.

Daarna naast elkaar hij mijn vingerend in beide gaatjes, ik hem aftrekkend. Ik klaar gekomen. Afgemaakt op zijn hondjes. Beide klaargekomen.

Tijdsduur: 1 uurtje denk ik.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Half uurtje knuffelend in bed. Totdat hij bijna in slaap viel. Kleding bij elkaar gepakt en naar beneden.....gedoucht samen.

Daarna samen lunch gemaakt en gegeten.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.Ja zeker!
Alle reacties Link kopieren
- locatie slaapkamer



- aanwezige personen 2 (mijn Marokkaanse vriend en moi)



- anticonceptie gebruikt Nee



- voorspel ja zoenen, strelen , kussen



- ben gevingerd, en gelikt voor de daad hij bovenop , daarna ik bovenop , daarna anaal.



- voor herhaling vatbaar ja zeker
locatie bij buurvrouw

blij dat ik verhuis niet voor herhaling vatbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:theovdijk schreef op 27 februari 2014 @ 10:57:

locatie bij buurvrouw

blij dat ik verhuis niet voor herhaling vatbaar waar gaat het toch naar toe met deze wereld? vroegah hadden we veel betere buren....
klopt helemaal vroeger wel

nu willen ze meteen relatie toen niet



quote:grenada schreef op 27 februari 2014 @ 12:02:

[...]



waar gaat het toch naar toe met deze wereld? vroegah hadden we veel betere buren....
Alle reacties Link kopieren
locatie: slaapkamer

Wanneer: gisteren

Legaal? ja, mijn vriendin en ik

Waarom? we hadden wat te vieren, gister officieel bericht van huisarts dat we 2e kindje verwachten, zelf ook al eea getest, maar ja, officieel is altijd beter.(en we vieren zo vaak iets, maar dit is wel erg bijzonder en geweldig!)

Anticonceptie: wat denk je nou zelf?

voorspel: alles erop en eraan

de daad: , deze keer hebben we elkaar zowat opgefreten, en we hebben elkaar helemaal suf gen##kt. soms heb je dat wel es he? haha!

klaargekomen? ja, zij 2x, ik ook 2x

naspel: moe maar voldaan, lekker tegen elkaar in slaap gevallen.

voor herhaling vatbaar? ja, we herhalen zo vaak..



We gaan gewoon lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
locatie: kamer en slaapkamer

Wanneer: afgelopen zondag

Legaal? ja, mijn vrouw en ik

Waarom?: stressrelease en omdat het lekker is.

Anticonceptie: pil

voorspel: Onze zoon (14) rond een uur of 10 naar zijn kamer gestuurd met de mededeling dat hij chips en drinken alvast maar mee moet nemen en niet meer in de woonkamer mocht komen. Massagetafel in de kamer opgebouwd en de haard aan. Kaarsen ontstoken en muziekje erbij. Vervolgens heb ik mijn vrouw een ZEER uitgebreide ontspanningsmassage gegeven van ca. een uur met bijzondere aandacht voor schouders, benen en vooral voeten. Vervolgens de aandacht langzaamaan verlegd naar borsten en kutje. Daarbij ook haar anus gestimuleerd. De opwinding was dusdanig dat ik stevig in haar tepels kon knijpen, terwijl ze dat in andere gevallen niet zo prettig vindt. Deze keer vond ze het zeer prettig. Na haar orgasme (die door blijvende aanraking zeer langzaam wegebde) heb ik haar geneukt terwijl zij op haar rug lag en ik met de benen aan weerszijden van de massagetafel zat. Dat was eigenlijk meer een soort naspel na haar orgasme met mijn lul in haar, terwijl ik haar streelde. Toen heb k haar nog even geneukt terwijl ik naast de massagetafel stond en zij op haar rug. Ze wilde in bed verder. Daar hebben we eerst een tijdje intens liggen vrijen en friemelen en ging ze mij berijden. Weer masseerde ik haar borsten en weer extra de tepels. Toen ze ook nog een trileitje tegen haar klit drukte, kwam ze weer zeer intens klaar. Toen ze daar weer een beetje van was bijgekomen legde ik haar op haar rug met een kussen onder de kont, waardoor ze iets hoger kwam met haar neukgaatje. Terwijl ik op mijn knieën haar kutje penetreerde, masseerde ik met een geoliede duim haar klit en had ik mijn andere hand er zo tussen gewrongen dat ik haar kontgaatje kon stimuleren. Weer kreeg ze een orgasme en deze keer kwam ik met en in haar. Daarna nog een tijdje nasmoezelen en de klok stand alweer op half twee.

klaargekomen? ja, zij 3x, ik 1x

naspel: smoezelen

voor herhaling vatbaar? ja, misschien vanavond



Toen we nog even naar de WC gingen, bleek dat zoonlief op dat moment nog in zijn kamer zat te gamen. Die had verwacht dat mijn vrouw hem sowieso nog wel een goede nachtrust zou gaan wensen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Mijn bed



Aanwezige personen: Mijn vriend en ik



Anticonceptie: Mirena spiraal geen condoom, want vaste relatie en we zijn allebei getest.



Voorspel: Beetje kussen, beetje friemelen, net niet lang genoeg, meneer was iets te enthousiast en vergat even dat ik wel een beetje een opwarmertje nodig heb voordat hij 'm erin hangt...



De daad: Liggend op zij, hij penetreerde terwijl hij mijn clit stimuleerde, helaas nog geen orgasme, dat bleef maar uit, daarna op zijn hondjes, missionaris met benen omhoog, en daarna anaal, waarbij hij me weer tegelijkertijd vingerde, wat wel een orgasme opleverde van beide kanten...



Naspel: Nee, geen tijd, hij moest naar zijn werk



Voor herhaling vatbaar: Op het korte naspel na zeker...
Alle reacties Link kopieren
- locatie. Thuis op de bank



- aanwezige personen 2, legaal ;)



- anticonceptie gebruikt ja, de pil



- voorspel ja, zoenen, kusjes op de nek, kleine zuigzoentjes en knuffelen, lekker aan elkaar zitten. 10 - 15 minuten.



- de daad. 15-20 minuten. Na de voorspel was ze nat. Heb haar kleren van haar afgestript tot ze naakt was. Begon met vingeren en zoenen daarna ook haar tepels likken.



Begon met beffen, eerst langzaam en daarna iets sneller tot haar ademhaling sneller ging en ik kleine rillingen voelde. Daarna speelde ik met mijn penis over haar klitje en ging ik er langzaam in, daarna steeds iets harder. Terwijl we doorgingen vingerde ik haar tegelijk. Tot ze klaarkwam, doordat ik hierdoor enorme prikkels kreeg kwam ik ook klaar.



- naspel ja 5-10 minuten, vooral nog even knuffelen, elkaar met tevredenheid in de ogen aankijken. Gezoend.



- voor herhaling vatbaar jazeker, mis haar nu al :(
Fun is everywhere.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2010 @ 19:56:

Niemands neuk begon met " ding- dong " ? niemand werd geblinddoekt en getepelstreeld met een ganzenveer?

Geblinddoekt had ik de keer daarvoor gedaan... Wil dat ook wel beschrijven.



Ik had de dag van tevoren zin om het eens te proberen. Alhoewel er risico's aanzaten besloot ik het toch te doen als verassing.



De dag dat ze kwam vroeg ik of ze op mijn bed wilde zitten. Daarna blinddoekte ik haar en begon haar kleren uit te doen. Ze leek verrast maar het leuk te vinden... heb elk been apart vastgebonden en haar armen. Ze kon nu niets zien en bijna niet bewegen.



Ik begon met een beetje te strelen en te zoenen. Haar tepels likken terwijl ik haar klitje lichtelijk streelde. Ze vond het erg leuk leek het. Ze was nog een beetje ongesteld, dus heb niet gebeft. Ik ben een piraat en die zijn niet bang voor een beetje bloed dus ik ben wel gewoon doorgegaan.



Daarna kwamen de speeltjes. Heb gebruik gemaakt van loveballs en een vibrator. De loveballs gingen er goed in en bij elke bal hoorde ik een kreun. Terwijl de loveballs erin zaten gebruikte ik de vibrator om haar klitje te stimuleren. Tegelijkertijd liet ik haar mij pijpen. Lekker dominant, en zij luisterde erg goed. Zodra ze bijna klaar was besloot ik de loveballs eruit te halen, weer een kreun bij elke bal die eruitging. Als ik eraan denk... wow.



Kon er eigenlijk direct in, en kon ook best hard gaan, ze was helemaal opgewarmd en zo nat als maar mogelijk was. Ik bleef doorgaan met de vibrator terwijl ik haar neukte (met condoom omdat ze nog een beetje ongesteld was). Ze kwam enorm hard klaar. Nog steeds vastgebonden en hulpeloos liet ik haar nog even liggen en plaagde ik haar nog een beetje. Daarna moest ze weg, ze moest haar trein halen.



Achteraf vond ik ook erg leuk dat ze zo stil was en gehoorzaam, we hebben erover gepraat. Ze vond het erg leuk Denk dat ik het de volgende keer ook als verassing doe.
Fun is everywhere.
quote:Thomba schreef op donderdag 27 februari 2014 16:32 locatie: kamer en slaapkamer

Wanneer: afgelopen zondag

Legaal? ja, mijn vrouw en ik

Waarom?: stressrelease en omdat het lekker is.

Anticonceptie: pil

voorspel: Onze zoon (14) rond een uur of 10 naar zijn kamer gestuurd met de mededeling dat hij chips en drinken alvast maar mee moet nemen en niet meer in de woonkamer mocht komen. Massagetafel in de kamer opgebouwd en de haard aan. Kaarsen ontstoken en muziekje erbij. Vervolgens heb ik mijn vrouw een ZEER uitgebreide ontspanningsmassage gegeven van ca. een uur met bijzondere aandacht voor schouders, benen en vooral voeten. Vervolgens de aandacht langzaamaan verlegd naar borsten en kutje. Daarbij ook haar anus gestimuleerd. De opwinding was dusdanig dat ik stevig in haar tepels kon knijpen, terwijl ze dat in andere gevallen niet zo prettig vindt. Deze keer vond ze het zeer prettig. Na haar orgasme (die door blijvende aanraking zeer langzaam wegebde) heb ik haar geneukt terwijl zij op haar rug lag en ik met de benen aan weerszijden van de massagetafel zat. Dat was eigenlijk meer een soort naspel na haar orgasme met mijn lul in haar, terwijl ik haar streelde. Toen heb k haar nog even geneukt terwijl ik naast de massagetafel stond en zij op haar rug. Ze wilde in bed verder. Daar hebben we eerst een tijdje intens liggen vrijen en friemelen en ging ze mij berijden. Weer masseerde ik haar borsten en weer extra de tepels. Toen ze ook nog een trileitje tegen haar klit drukte, kwam ze weer zeer intens klaar. Toen ze daar weer een beetje van was bijgekomen legde ik haar op haar rug met een kussen onder de kont, waardoor ze iets hoger kwam met haar neukgaatje. Terwijl ik op mijn knieën haar kutje penetreerde, masseerde ik met een geoliede duim haar klit en had ik mijn andere hand er zo tussen gewrongen dat ik haar kontgaatje kon stimuleren. Weer kreeg ze een orgasme en deze keer kwam ik met en in haar. Daarna nog een tijdje nasmoezelen en de klok stand alweer op half twee.

klaargekomen? ja, zij 3x, ik 1x

naspel: smoezelen

voor herhaling vatbaar? ja, misschien vanavond



Toen we nog even naar de WC gingen, bleek dat zoonlief op dat moment nog in zijn kamer zat te gamen. Die had verwacht dat mijn vrouw hem sowieso nog wel een goede nachtrust zou gaan wensen. Ach, wat sneu voor dat joch...
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Mijn bank + bed.



Aanwezige personen: Kerel die ik net ken + ik.



Anticonceptie gebruikt: Ja, condoom.



Voorspel: We gingen eerst uit eten. Nadat we al een week of twee aan het flirten zijn. Een en al spanning, ondanks dat we 't slechts over luchtige onderwerpen als werk hadden. Eenmaal bij mij thuis begon het met zoenen, langzaam en sexy.



De daad: Van langzaam zoenen - hoe geil kan dat zijn, jezus zeg - naar plotsklaps de kleren van elkaars lijf scheuren en damn, wat was het fijn. Eerst overal zoenen, hij begon me te beffen, toen weer zoenen, ik heb 'm gepijpt, toen hebben we geneukt, eerst hij boven, toen ik, toen hij achter mij en toen hij weer bovenop en toen kwam hij klaar en daarna heeft hij mij gevingerd, wat hij ook al zo fijn kon en toen kwam ik klaar en toen lagen we zwetend en gelukzalig tegen elkaar aan



Naspel: Ach ja, nog wat in elkaars armen liggen.



Voor herhaling vatbaar: Hell yeah.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_149102 wijzigde dit bericht op 04-03-2014 00:04
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:martine76 schreef op 03 maart 2014 @ 18:25:

Locatie: bed



Aanwezige personen: meisje en ik



Voorspel: niet veel bijzonders, beetje zoenen, zij wachtte totdat ik een move zou maken



De daad: Ging op haar liggen in de hoop dat er nog iets van actie zou komen. Zoende haar, streelde haar borsten, zoende haar borsten, ze was heel nat, vingerde haar, teasde haar, maar totaal geen actie behalve gekreun dat ze er wel van genoot, ze probeerde mij ook te vingeren maar was te bang dat ze door zou hebben dat ik totaal niet nat was, beffen kon ze wel vergeten.



Naspel: niks, ging slapen



Voor herhaling vatbaar: no way, iemand die zegt van passie te houden en zo timide is hoeft van mij niet nog een keer.



Is er een ook een topic voor een na laatste neuk?Waar gaat deze wereld naartoe als zelfs vrouwen al flauw zijn van het initiatiefloze van vrouwen....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Hotelletje ergens in midden van nl



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, legaal (afgezien van de aanwezigheid van enige illegale genotsmiddelen.. en eigenlijk schelen we veel te veel qua leeftijd volgens de heersende norm.. )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

ja, condoom + hij heeft een knipje



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Champagne en sushi, fijn muziekje, ik een leuk setje aangetrokken, heerlijk gezoend, beetje geplaag over en weer, van 20.00 tot 22.30?



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

tot 06.00 de volgende ochtend... met een aantal hele fijne knuffelmomentjes en een uurtje in bad tussendoor. Hij 3 keer klaargekomen, ik eerst eenmaal gewoon klaargekomen, later heb ik hem vijf keer achter elkaar keihard ondergespoten toen hij me neukte (oops, ik was zelf ook heel verbaasd, met name door de hoeveelheid en doordat er geen vingers aan te pas kwamen)



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

heel fijn paar uurtjes in elkaars armen geslapen, daarna nog fijn ontbijtje



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

absoluut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven