beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een knipje?
- locatie: bij mij thuis, in bed



- aanwezige personen: 2, minnaar en ik, legaal



- anticonceptie gebruikt ja, Mirena



- voorspel ja, niet te lang want hadden afgelopen dagen al heel spannend ge-appt en hadden veel zin in elkaar



- de daad: begonnen met orale sex, speeltjes om te prikkelen, massage, diverse standjes, voor mij meerdere heftige orgasmes, hij uitgesteld en uiteindelijk klaargekomen na orale sex. Zeer bevredigend voor beiden :-)



- naspel: ja, lekker bij elkaar gelegen, beetje strelen, praten, lachen en nagenieten



- voor herhaling vatbaar ja!!! Heerlijk dat we op een lijn liggen qua gedachten over sex.
Alle reacties Link kopieren
- locatie: slaapkamer



- aanwezige personen: 2, mijn vrouw en ik



- anticonceptie: condoom



- voorspel: aftrekken, en vingeren in combinatie met wat dirty talk. Ze vind het lekker om te horen dat ik haar aan het vingeren ben en hoe ik haar klitje verwen, en dat ik haar daarna lekker ga nemen. Hierop is ze hard klaargekomen.



- de daad: missionaris. Lange en diepe halen, afgewisseld met korte snelle. Na een kwartier een paar keer op het randje haar gevraagd hoe ze het wil. Kom maar, spuit je lul leeg, diep in me. Toen hard gekomen.



- naspel: lekker knuffelen, met een gevoelloze eikel van dat spul in die performa condooms.



- voor herhaling vatbaar: zeker, we zijn steeds meer aan het praten in bed. Heerlijk geil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 03 maart 2014 @ 22:39:

Een knipje? In zn zaadleiders
Alle reacties Link kopieren
quote:beaux schreef op 04 maart 2014 @ 19:18:

[...]



In zn zaadleiders

Ik denk dat Rooss dat wel begreep.

Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Hij is geholpen, een knup dr in, hakkietsjakkie

Dat beter roos? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op donderdag 18 februari 2010 19:31 In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.



- locatie

Bad en bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, mijn vriend en ik



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet ) nee. Kinderwens



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, ik zat lekker in een heet bad en hij kwam erbij. Begon me heerlijk te zoenen in mijn nek, begon met mijn borsten te spelen. Daarna heeft hij me heerlijk gevingerd. Ik kon weinig anders doen dan genieten want ik lag een beetje in de houtgreep ( bad is een beetje klein ). Ik denk dat dit een uur heeft geduurd.

Toen zijn we uit bad gegaan en hebben elkaar afgedroogd.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Hij legde me op mijn rug op bed en begon mij overal te zoenen en te strelen. Opeens ging hij op zijn rug liggen en tilde mij boven op hem. We hebben heerlijk lang geneukt in dit standje. De stand: allebei 1 orgasme



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

In elkaars armen uitrusten en nog een beetje friemelen



- voor herhaling vatbaar ja/ nee

Ja, kan niet wachten!!
lekke. fotos laat ik inderdaad achterwege
Alle reacties Link kopieren
Locatie; de hal en geëindigd tegen de voordeur aan

Man en ik samen. Anticonceptie gebruiken we niet ivm kinderwens.



Voorspel, de daad;

Snelle woeste seks, man pakte me van achter vast terwijl ik met de koffer de hal inliep. Koffer viel open op de grond. Man trok mijn topje open, kuste me in de nek, wang terwijl hij me gezicht naar hem toe draaide. Met zijn andere hand maakte hij m'n broek los en trok die naar beneden. Zijn broek had ik al los gerukt.

Doggystyle woest genomen tegen de voordeur aan



Het naspel was een geile kus en snel de broeken aan, koffer weer dicht en de auto in om naar vliegveld te gaan..



Vatbaar voor herhaling? Zeker, maar dan omgekeerd, vanaf schiphol ergens op een stil plekje in de auto., Over +/_3weken komt ie weer thuis
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo'n zin..dat het pijn deed..ooit gehad? Zo'n zin dat het daar pijn deed?
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Begonnen in de gang, geëindigd in bed



- aanwezige personen

Alleen hij en ik



- anticonceptie

Condooms, of eigenlijk ook weer niet



- voorspel

Deze meneer heb ik via een erotische datingsite opgeduikeld. We waren al een tijdje aan het kletsen via Kik-messenger en het klikte goed. Zelfde humor, zelfde lijn in wat we willen. De gesprekken werden al snel flirterig en later rond uit geil.

Hij zou langs komen met een fles wijn en dan zouden we er een leuke avond van maken. Natuurlijk met als optie seks of zonder seks naar huis.



Hij belde aan om 21.15u met inderdaad een fles wijn in zijn hand. Hij (niet de fles wijn) was groot! 2 meter, en behoorlijk fors gebouwd, zonder dik te zijn. Hij was niet geschoren (pluspunt), stapte naar voren en zei: wauw. Hij zoende me vol op de mond en hmm, dat voelde goed. Hij drukte me tegen de muur, liet zijn jas vallen en stond vervolgens nog een tijdje onhandig met die fles wijn in zijn hand

Na een paar minuten zoenen en elkaar aanraken (goede stevige greep had hij, niet dat geaai), zette hij de fles wijn neer. Ik vroeg of hij nog wijn wilde drinken of de kleur van mijn slaapkamer wilde bewonderen.

Hij wilde dat laatste.



Na elkaar uitgekleed te hebben en wat handwerk en oraal werk, werd het tijd voor de daad.



- de daad

Hij had beloofd mij met zijn genotsstaaf tot ongekende hoogte te brengen. Hij zou zorgen dat ik niet wist wat me overkwam.

Maar toen zijn harde liefdespaal het papiertje van het condoom hoorde ritselen, stortte hij in als de stervende zwaan....

En dat 4x! Hij had deels gelijk, ik wist inderdaad niet wat me overkwam.



Dus geen standje, geen tijdsduur, wel orgasmes maar die horen bij het voorspel. 2 en die waren een 8 waard.



- naspel

Ja, knuffelen, beetje kletsen en hij is weer naar huis gegaan, hij voelde zich een beetje rottig over dat het niet lukte. Waarschijnlijk door de spanning. Hij zei dat het wel vaker had gehad.



- voor herhaling vatbaar

Herkansing waard.
Alle reacties Link kopieren
Locatie , begonnen in de keuken daarna afgemaakt in de slaapkamer.

Aanwezige personen vriend en ik

Voorspel zoenen strelen voelen in de keuken tegen het aanrecht.



Hij tilde me op en nam me mee naar boven , legde me op bed en deed mijn en zijn kleren uit.

Heftig zoenen , strelen orale seks , 1 orgasme.

Daarna verschillende standjes woest en ruw afgewisseld met langzaam en teder en beide nog een orgasme.



Naspel beetje knuffelen en strelen.



Voor herhaling vatbaar Ja absoluut.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond op bed met zn tweetjes, denk een uurtje bezig geweest begon met kussen in mijn nek en toen voorspel was echt fijn daarna geëindigd met dat ik bovenop zat en allebei klaargekomen.



Zeker voor herhaling vatbaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:16snoepjes schreef op 08 maart 2014 @ 07:09:

Ik had zo'n zin..dat het pijn deed..ooit gehad? Zo'n zin dat het daar pijn deed?ja, hij was te hard dat het gewoon pijn deed zoveel bloed als erin stroomde
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Alle reacties Link kopieren
locatie Bed



aanwezig mijn vrouw en ik.



Voorspel : nee



De daad : zij boven rug naar mij toe.



Naspel : vlug douche vrouw moest naar haar werk.



Voor herhaling : zeker wil elke morgen zo wel worden gewekt.
wees eerlijk naar jezelf en de ander
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Frankfurt - Laufhaus



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2 - ik en DVP



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Altijd met condoom



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Enorme borsten strelen, zij mij opgeilen, zoenen, kietelen



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

lang en diep pijpen, missionaris, doggy (hierbij haar lange haren zachtje vastgehouden zodat ik de reuzetieten in de spiegel kon zien schommelen), condoom af en op de borsten klaar komen



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

nope



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Kom regelmatig bij haar
Alle reacties Link kopieren
locatie:

ons bed



aanwezig:

mijn vrouw en ik.



voorspel:

een beetje strelen en voelen



de daad:

zij boven, even later ik boven, weer keren, zij komen en zij op haar buik en ik achterlangs in haar komen



naspel:

10 minuten liggen knuffelen voordat de wekker ging



voor herhaling:

elke ochtend!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
vanochtend in de badkamer.. na eerst op bed al wat geknuffeld en gefriemeld te hebben.. maar zij moest eerst plassen.

daarna beneden in de badkamer hebben we staand geneukt, vanachteren in haar kutje.

Was een stevige beurt, daar moet ze echt even voor in de stemming zijn, meestal heeft zacht en teder de voorkeur.



Maar we zijn heerlijk klaargekomen, al was het voor haar niet zo intensief als wanneer ze op haar buik op bed ligt.



en dat allemaal om 6 uur 's ochtends... haha



groetjes,
geniet van het leven!
Alle reacties Link kopieren
- locatie



In het buitenland, mijn appartement



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



2, hij een local ik de buitenlandse (Ik had een relatie met iemand die in het buitenland woonde)



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



ja pil



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



Ja, zoenen, strelen etc... (15 min)



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



Hij boven, doggy, ik boven (45 min) Beide orgasme



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



Ja, knuffelen en zoenen (10-15 min)



- voor herhaling vatbaar ja/ nee



Nee
Alle reacties Link kopieren
- locatie: thuis, douche en bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ): 2, mijn vriend en ik, legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet ): nee, niet nodig



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden ): alleen maar, geen penetratie



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee ): eerst heeft hij me in de douche oraal bevredigd i.c.m. een vibrator, na 5 minuten al een heerlijk orgasme. Daarna zijn we in bed gaan liggen en heb ik hem oraal bevredigd, 10 minuten, aan zijn gekreun (hij maakt zelden geluid) en explosieve orgasme te horen washet bevredigend



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden ): nee, alleen een beetje versuft nahangen en liggen



- voor herhaling vatbaar ja/ nee. Hell yeah.
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Thuis onder de douche en in bed.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn vrouw en ik, erg legaal.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, zij heeft een koperspiraaltje.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Net na het op bed leggen van de kids hebben we wat kaarsjes aangestoken en zijn we op ons bed gaan liggen knuffelen. We hebben liggen zoenen en strelen. Uiteindelijk heb ik haar heerlijk liggen droogneuken achterlangs. Daarna heb ik haar broek uit gedaan en is ze bovenop mij komen zitten en hebben we zo nog zachtjes liggen droogneuken. Na 15 minuutjes hebben we ons uitgekleed en zijn we naar de douche gelopen.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

We zijn onder de douche gesprongen, even opfrissen na een dag vol met bezoek van familie en vrienden. Elkaar heerlijk gestreeld en nog meer gezoend. Ze heeft me wat afgetrokken onder de douche en ik haar met mijn handen verwend.

Eenmaal afgedroogd en in bed gekropen heeft ze mij heerlijk gepijpt. Ze maakte me behoorlijk gek. Ik heb haar ook een lekker likje gegeven. Daarna tussen haar benen door omhoog gekropen en heel langzaam in haar gegleden. Ik heb haar eerst zachtjes genomen, langzame diepe stoten. Toen ze mijn billen beet pakte heb ik het tempo opgevoerd en haar stevig geneukt. We zijn omgedraaid en ze begon me heerlijk te berijden. Daarna heeft ze haar benen samen gedaan en is ze tussen mijn benen gaan liggen met de hare en nam ze mij lekker hard. Zo hebben we ons opgewerkt naar een heerlijk hoogtepunt. Terwijl ze kwam, kwam ik ook in haar klaar. Ons hoogtepunt was erg hard en lang. Uiteindelijk zijn we iets van een half uur bezig geweest met deze 3 standjes.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

We hebben heerlijk na liggen hijgen op elkaar. Daarna handdoek er bij en tegen elkaar aan gekropen. We waren beide nog in hogere sferen, dus we hebben niet echt liggen praten o.i.d. Na een minuut of 15 heb ik me weer aangekleed, heb ik haar een kus gegeven en ben ik uit bed gegaan.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee

Ja, zo heerlijk mag het vaker. Ben nog steeds aan het nagenieten. ;)
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 23 maart 2014 @ 21:01:



............Daarna heeft ze haar benen samen gedaan en is ze tussen mijn benen gaan liggen met de hare en nam ze mij lekker hard.......Die snap ik niet....??
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:lady-aurora schreef op 23 maart 2014 @ 22:23:

Die snap ik niet....??Eerst zat ze bovenop mij naar mij toe, daarna strekte ze haar benen boven de mijne, ik blijf in haar, en ik doe mijn benen uit elkaar. Dan ligt ze tussen mijn benen en ik zit nog steeds in haar terwijl ze op mijn buik ligt. Dus een omgekeerde missionaris (mv wissel).
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Locatie: logeerbed



Aanwezig: scharrel en ik



Anticonceptie: waren we door opwinding vergeten (stom!)



Voorspel : ja laatste 2 uur tijdens uitgaan (uitdagen en stiekeme strelingen)



De daad : ik boven, hij boven, pijpen



Naspel : vergeten want we waren te dronken en moe



Voor herhaling : Zeker!
Alle reacties Link kopieren
Locatie: hotelkamer

Aanwezig: zij en ik, niet legaal, beiden gebonden

Anticonceptie: ja

Voorspel: avond uit, wat gekletst. Daarna op de kamer voor het "hoofdgerecht". Lang gekust, en een beetje gestreeld. Zij blijft vrij passief. Uiteindelijk beiden naakt in bed beland, en daar heb ik haar met handen en mond verwend. Ze geniet wel, is lekker nat, maar blijft nog steeds passief.

De daad: ik "erop" en na ongeveer een kwartier zij bovenop. Daarna nog eens omgedraaid. Daarna gestopt zonder orgasme.

Naspel: wat kletsen en knuffelen.

Herhaling: kweenie....deze partner was wel erg passief in bed. Ze gaf desondanks aan ervan genoten te hebben! Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt, en is niet zo mijn ding..uiteindelijk toch een matige "match" helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven