beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
catie



- aanwezige personen: Ik en mijn echtgenoot



- anticonceptie gebruikt ja Mijn echtgenoot is gesteriliseerd



- voorspel ja: In de auto heeft hij, ik reed, me lekker zitten opgeilen. Vingeren en borst massage



- de daad: op een stil parkeerterrein in het bos zijn we verder gegaan met het voorspel. Ik heb heb lekker gepijpt en hij mij lekker gebeft. Dit alles op de achterbank. Het hoogte punt een lekkere doggie op de motorkap.



- naspel ja: Lekker op het bankje zittend strelen en zoenen.



- voor herhaling vatbaar ja
Alle reacties Link kopieren
locatie: Speelruimte voor volwassenen bij vrienden



- aanwezige personen: 8



- anticonceptie gebruikt: Ja condooms en ik heb mirena



- voorspel; Ja voorspel .. Gelikt, gezogen, gezoend, gestreeld, gemasseerd, gevingerd



- de daad: Ik heb boven opgezeten, gelegen op mijn buik, op mijn rug, op zijn hondjes, in de sling ... Ik ben mega veel klaargekomen .. en gespoten als de brandweer .. Het was een uiterst bevredigende nacht .. We zijn vanaf een uurtje of 8 begonnen en doorgegaan tot de volgende ochtend een uurtje of 6



- naspel: Ja een heerlijk ontbijtje



- voor herhaling vatbaar: absoluut!!!
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Locatie, man en ik, thuis, in de hal/ keuken/ eettafel.. hartstikke legaal!



Voorspel; de geile smsjes van man toen ik nog aan het werk was



De daad; Toen ik thuiskwam was alles donker in huis, in de woonkamer brandde een klein lampje.. Ik stak de sleutel in het slot en stapte de hal binnen. Hing mijn jas op en ineens stond man achter me. Hij deed zijn hand voor mijn mond en begon me te kussen in me nek, tegelijk stak hij zijn hand tussen mijn benen. Binnen 5sec had hij mijn broek los en zijn vingers gleden over mijn heerlijke gevoelige plekjes down under;)

Al zoenend gingen we naar de keuken, mijn kleren raakte ik onderweg 1 voor 1 kwijt.

Hij legde me op de eettafel en begon me heerlijk te likken, zijn tong vergat geen enkel plekje, stak zijn tong diep in me en gaf me daarna een tongzoen. Ik gleed van de tafel en gaf hem een blowjob waarop hij de 1ste x klaarkwam.

Toen een uitgebreide verwenpartij voor mij, hij vergat geen enkel plekje.! Zijn tong vond elk lekker plekje, en zijn vingers vonden 1voor 1 hun weg tot ik tot 4vingers gevuld was.. Binnen no-time was ik 2x gekomen.

Man kreeg nog een deeptroath- blowjob. Geiler dan geil..!

Man pakte me van de tafel, legde me op mijn buik op de tafel en begon me van achter te neuken. Hard en steeds dieper......

Hij legde 1been op de tafel en stootte nog dieper, nog harder.

Hij pakte me op en legde me weer op mijn rug op de eettafel, kroop bovenop me en legde mijn benen achter in mijn nek. Hij ging op zijn hurken boven me zitten en stootte nog dieper in me. Toen ik bijna klaarkwam haalde hij hem eruit en ging met zijn 3 vingers verder. Hij begon me steeds harder te vingeren en steeds dieper, ik kwam gillend en squirtend klaar. Man begon me weer te neuken en kwam in me klaar. Hijgend lag hij na te puffen op mij.



Naspel; Na het uitpuffen ben ik gaan douchen. Heb alles van me af en uit me gespoeld. Man kwam bij me onder de douche en maakte het met een vluggertje af. Na een heerlijke zoenpartij heb ik me afgedroogd en ging ik heerlijk tegen hem aan op de bank zitten. Samen met een heerlijk wit wijntje genieten van elkaar.



Voor herhaling vatbaar; Zo wil ik wel vaker thuiskomen na een lange avond werken. Dus JA, absoluut!!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker glijdendepoes!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Dat was het ook
Alle reacties Link kopieren
quote:bloske schreef op 09 maart 2014 @ 09:04:

- locatie

Begonnen in de gang, geëindigd in bed



- aanwezige personen

Alleen hij en ik



- anticonceptie

Condooms, of eigenlijk ook weer niet



- voorspel

Deze meneer heb ik via een erotische datingsite opgeduikeld. We waren al een tijdje aan het kletsen via Kik-messenger en het klikte goed. Zelfde humor, zelfde lijn in wat we willen. De gesprekken werden al snel flirterig en later rond uit geil.

Hij zou langs komen met een fles wijn en dan zouden we er een leuke avond van maken. Natuurlijk met als optie seks of zonder seks naar huis.



Hij belde aan om 21.15u met inderdaad een fles wijn in zijn hand. Hij (niet de fles wijn) was groot! 2 meter, en behoorlijk fors gebouwd, zonder dik te zijn. Hij was niet geschoren (pluspunt), stapte naar voren en zei: wauw. Hij zoende me vol op de mond en hmm, dat voelde goed. Hij drukte me tegen de muur, liet zijn jas vallen en stond vervolgens nog een tijdje onhandig met die fles wijn in zijn hand

Na een paar minuten zoenen en elkaar aanraken (goede stevige greep had hij, niet dat geaai), zette hij de fles wijn neer. Ik vroeg of hij nog wijn wilde drinken of de kleur van mijn slaapkamer wilde bewonderen.

Hij wilde dat laatste.



Na elkaar uitgekleed te hebben en wat handwerk en oraal werk, werd het tijd voor de daad.



- de daad

Hij had beloofd mij met zijn genotsstaaf tot ongekende hoogte te brengen. Hij zou zorgen dat ik niet wist wat me overkwam.

Maar toen zijn harde liefdespaal het papiertje van het condoom hoorde ritselen, stortte hij in als de stervende zwaan....

En dat 4x! Hij had deels gelijk, ik wist inderdaad niet wat me overkwam.



Dus geen standje, geen tijdsduur, wel orgasmes maar die horen bij het voorspel. 2 en die waren een 8 waard.



- naspel

Ja, knuffelen, beetje kletsen en hij is weer naar huis gegaan, hij voelde zich een beetje rottig over dat het niet lukte. Waarschijnlijk door de spanning. Hij zei dat het wel vaker had gehad.



- voor herhaling vatbaar

Herkansing waard.Best wel opvallend. Wist niet dat dat soort sites ook echt werkten en leuk dat het zo klikte
Alle reacties Link kopieren
Bij ons thuis, samen met mijn vriend en compleet legaal (: Ik heb een mirena en we doen het nooit met condoom.



Voorspel: Ik had al de hele dag zin.. Mijn vriend was de hele dag op zijn werk dus ik heb hem een paar hintjes via whatsapp gestuurd. Ik weet dat hij hier al behoorlijk opgewonden van wordt! Toen hij eenmaal thuis was begon ik hem te zoenen en trok ik hem mee naar de bank.



'De daad': ik heb hem langzaam uitgekleed (ik had alleen lingerie aan) en heb hem eerst gepijpt. Daarna ben ik op hem geklommen. Ik heb hem een beetje lang geteased door hem niet klaar te laten komen. Hij draaide me uiteindelijk om in de doggypositie en vingerde me klaar. Daarna kwam hij nog een keer naar binnen en kwam zo in mij klaar. Al met al duurde het drie kwartier tot een uur, denk ik.



Naspel: ik ben nog op hem gaan zitten en we hebben nog een kwartiertje gezoend en geknuffeld. Daarna nog samen gaan douchen.
Alle reacties Link kopieren
Locatie

Bij haar thuis in bed, onder de douche en hoppa weer in bed.

Niet legaal en met mijn minnares / neukertje



Anticonceptie

Nee, kom altijd heerlijk diep in haar klaar of ze pijpt me en zuigt alles eruit



Voorspel

Heerlijk op de vroege ochtend naar haar toe, kleed me uit en kruip onder de dekens tegen haar aan. We vrijen en friemelen dan tot ook zij naakt is. Meestal nemen we dan een douche waar ze me heerlijk pijpt en ik haar inzeep, borsten masseer en met mn vinger haar lipjes verwen. zeep mn staaf dan goed in en ga achter haar staan waarna ik haar heerlijk anaal mag neuken ondertussen met mn handen haar borsten stevig vasthoud.

Na het douchen heerlijk weer in bed, massageolie erbij en haar een soort van Yoni massage gegeven en 2 orgasmes bezorgd.



De daad

Na de heerlijke massage heeft ze mijn lul heerlijk verwend. daarna heeft ze haar benen gespreid en gleed ik met mijn lul in haar super gladde en natte poes, langzaam het tempo omhoog en heerlijk kreunend van genot al mijn zaad diep in haar gespoten..



Naspel;

Heerlijk na afloop tegen elkaar aan gekropen en gevreeën. Aangekleed, kopje koffie gedronken en vertrokken



Voor herhaling vatbaar ? Zekerrrrsssss doen het bijna elke week mhmm nu alweer geil.
Alle reacties Link kopieren
- locatie: Een kleedkamer

- aanwezige personen : Twee en meerderjarig

- anticonceptie gebruik: Nee een condoom

- voorspel : Duh...

- de daad : In mijn poep en meerdere orgasmes

- naspel : Nee

- voor herhaling vatbaar : Ach



Foto (met dat masker op):

[spammen Youtube kanaal]
Alle reacties Link kopieren
quote:bloske schreef op 09 maart 2014 @ 09:04:

verhaal.Lol!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:16snoepjes schreef op 08 maart 2014 @ 07:09:

Ik had zo'n zin..dat het pijn deed..ooit gehad? Zo'n zin dat het daar pijn deed?Ja dat heb ik altijd als ik heel snel geil word. Als we ineens heftig beginnen te zoenen en strelen en elkaar uitkleden, dan word ik van nul tot honderd heel erg geil en dan doet het letterlijk pijn in mijn kut.
Van tegen de stroom in zwemmen word je sterker. -Loesje
Alle reacties Link kopieren
Locatie: thuis



Aanwezig: vrouw en ik



Anticonceptie: nope



Voorspel: wat geile sms-jes



De daad:

Mijn vrouw lag al naakt in bed en was hardstikke nat.

Ze pijpte me heerlijk stijf. Deepthroat.

Daarna heel ff kutje geneukt, waarna ze bijna smeekte om in haar kont geneukt te worden.

Terwijl ik haar kontje neukte, vingerde ze zichzelf en stimuleerde haar klit. Daarna moest ik haar (tijdens de daad, ze lag op haar rug) vingeren, waarna we beide spetterend klaar kwamen. Ik heb haar kontje heerlijk volgespoten!



Naspel:

ff naknuffelen.



Voor herhaling vatbar:

Voorspel is alweer begonnen....
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
'Sochtends snel voordat de kinderen wakker zijn....zoals meestal de laatste drie jaar



nee geen bijdrage die erg gewaardeerd wordt, maar ik zag BGB als eerste bekende naam van vroeger..dus hoooooi BGB



(en ja heb echt kinderen tegenwoordig ja..)
ow..sorry..wist niet dat het zo gereguleerd was hier tegenwoordig..



Relevant is:



- locatie - BED



- aanwezige personen 2, legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee euhm..ik ben permanent geanticonceptipeert (ofzo) dezer dagen



- voorspel ja euhm vrouwlief die even voelt of het snel kan?..das een nee denk ik



- de daad; zijdeling, lui en diep



- naspel ja/ nee: kinderen uit bed halen..nope..kwalificeert niet als naspel



- voor herhaling vatbaar ja, veel meer zit er niet in voorlopig
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 15 mei 2014 @ 21:33:

, maar ik zag BGB als eerste bekende naam van vroeger..dus hoooooi BGB



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waar zijn alle slierten en sloeries en fototopics en rivaliserende singletgopics gebleven...dooie boel hier tegenwoordig
locatie: in slaapkamer



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ) 2, legaal was met mn man



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet ) ja, mirena (echt een aanrader, nooit ongesteld)



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden ) ja, lekker aan elkaar gezeten, gezoend, mn man overal gelikt en heerlijk gepijpt



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee ) ik bovenop mn man, ongeveer 15 min. Tijdens de daad deed hij in vinger in mn achterste. Man kreeg orgasme, ik niet, niet erg hoor. Was bevredigend.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

nee, niet echt. Naar de toilet, daarna nog even gekletst, toen slapen

- voor herhaling vatbaar ja/ nee. Ja!
- locatie: mijn bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ): 2, ik legaal, hij getrouwd dus niet legaal



- anticonceptie gebruikt: ik spiraaltje en hij knipje (maar telt niet echt als double dutch zeker)



- voorspel ja/ nee: nee, de wekker ging en hij kroop vrijwel direct daarna slaperig op me



- de daad: hij bovenop, even voelen, ja, vochtig, erin, lekkere lome ochtendstootjes, gewoon, eventjes, kwartiertje of zo, beiden niet gekomen want was einde van een lang en heet weekend, eigenlijk konden we gewoon niet meer



- naspel ja/ nee: nee



- voor herhaling vatbaar ja/ nee: ja, zou m graag nog wat weekendjes over de vloer hebben...
Alle reacties Link kopieren
quote:jacco+12 schreef op 29 april 2014 @ 19:35:

[...]





Best wel opvallend. Wist niet dat dat soort sites ook echt werkten en leuk dat het zo klikteWerkt prima zo een site
Alle reacties Link kopieren
Relevant is:



- locatie: thuis



- aanwezige personen 2, mijn (marokkaanse) vriend en ik legaal



- anticonceptie gebruikt ja



- voorspel: ja 20 minuten



- We waren van plan naar bed te gaan, dus nam ik even een warme douche, eenmaal onder de douche kwam me vriend binnen en begon de daad eigenlijk toen al. vervolgens afgemaakt in de slaapkamer.



Orgasmes ja zeker.



bevredigend ja zeker



- naspel ja: ongeveer 20 minuten kussen, tongen en strelen



- voor herhaling vatbaar ja zeker.
Alle reacties Link kopieren
Technical speaking niet geneukt vanochtend.



Eerst haar tot een orgasme gelikt, toen voor haar op de knieen om mij te laten pijpen met de intentie om haar dan te neuken. Ze nam me echter en ging me aftrekken. Hele lading in haar gezicht en mond.



Dan douchen, ontbijten en naar het werk.
- locatie

in mijn bed

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Vriend en ik, legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

mirena(ik), sterilisatie(hij), geen condoom na beiden getest.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, uur, wijn, zoenen, voelen



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Massage, zoenen, vingeren, beffen, pijpen, ik boven, hij boven, doggy, anaal, etc.. Samen klaargekomen, heel heftig en mooi. Tijdsduur circa twee uur, meerdere orgasmes voor mij, hij stelt uit, doen aan trantra, heerlijk en heftig. Heel bevredigend!



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Ja, half uur, knuffelen, strelen en praten



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.[/quote]

Absoluut!!!
Alle reacties Link kopieren
-locatie

Mijn geweldige kraakbed!



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn Tinderseksdate en ik!



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Voorspel niet de echte daad met een rubbertje!



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Voorspel jazeker!



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Hij boven, kwam klaar in 7 minuten aangezien hij al behoorlijk was opgegeild. Hij had een orgasme en ik niet:(



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Hem door zijn donkere krullen aaiden terwijl hij met zijn hoofd op mijn buik lag (soft hé?!) Dat zo'n 10 minuten.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Maar natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
-locatie

bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, partner en ik, helemaal legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Spiraaltje



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ik werd 's nachts al regelmatig wakker van mijn erectie. Tegen de ochtend mijn vrouw maar eens wakker gemaakt. Die was wel te porren voor activiteit. Heb haar uitgekleed en een poosje gevingerd. Zij speelde ondertussen een beetje mey mij.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Als snel bovenop haar gekropen, op haar uitnodiging. Ik was erg ontspannen en geil, dus ik was er al snel. Zeer bevredigend. Zij vond 't ook leuk, wou knuffelen daarna.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Tegen elkaar in slaap vallen, verder maffen.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ik wou nog even iets toevoegen. Ik werd geinspireerd door dit topic. Ik (vrouw) vond dat ik meer inititiatief in bed moet nemen.

Heb er bodylotion bij gebruikt gisteren.We hebben elkaar lekker ingesmeerd, heerlijk gelikt, gezoend en uiteindelijk geneukt.

Voor herhaling vatbaar: ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven