bijna geen seks meer met mijn man

10-04-2014 15:12 48 berichten
klaar.
anoniem_198658 wijzigde dit bericht op 11-04-2014 09:13
Reden: krijg ook veel nare reacties!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je grens al aangegeven, als hij niet verandert moet je daad bij het woord voegen, dus idd scheiden.



Je hebt 2 keuzes:

- accepteren dat jouw libido hoger is dan de zijne en je niet de hoeveelheid seks krijgt als je zou willen of

- scheiden en iemand zoeken die dezelfde behoefte heeft als jij
Alle reacties Link kopieren
Daar is een heel uitgebreid en langlopend topic over.

Misschien kun je daar goede tips uit halen.



Want dit gaat niet veranderen.



Ooit schreef iemand op dit forum: wanneer door de ene partner seks wordt geweigerd, vervalt de belofte tot monogamie voor de ander.

Daar kan ik wel achter staan.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Dat topic vind je als je hierop klikt.
Vindt hij je niet meer aantrekkelijk?

Doe je wel moeite voor je uiterlijk?

Of heeft hij zelf problemen?



Wil hij geen seks meer, dan moet je hem zeggen dat je op zoek gaat naar een ander.
Ehm, 2 keer in de maand is heel wat voor de meeste stellen met kinderen en lange relaties.. als je hier verder leest zie je wel dat er anderen zijn die het veel slechter hebben!
Scheiden als je twee jonge kinderen hebt, zou ik voorlopig niet als een optie neerzetten.



Eerst alle andere opties gaan proberen
klaar!
anoniem_198658 wijzigde dit bericht op 11-04-2014 09:14
Reden: krijg positieve reacties maar ook veel negatieve!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:annabel_k schreef op 10 april 2014 @ 15:31:

Ehm, 2 keer in de maand is heel wat voor de meeste stellen met kinderen en lange relaties.. als je hier verder leest zie je wel dat er anderen zijn die het veel slechter hebben!Nou ja 23 zijn en 2x per maand sex hebben is ook niet gezond hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja 23 zijn en twee kinderen hebben en huismoeder zijn vind ik ook niet echt gezond.

Maar dat mag ik vast niet zeggen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:43
99.64% gewijzigd
Relatietherapie?



Wat is de reden dat je man altijd zo moe is? Is dit iets van de laatste tijd of is het eigenlijk altijd zo geweest? Heeft hij last van depressies, werkstress? Daar zou ik eerst naar gaan kijken.



Want als je gaat scheiden en er alleen voor komt te staan met twee jonge kinderen, dan zou ik niet verwachten dat je heel snel wel seks en aandacht gaat krijgen
Welkom in het volwassen verantwoordelijke leven die je veel te vroeg hebt verkozen en nu niet meer zomaar in de steek kan laten.



Tip, ga werken en wordt onafhankelijk, ga naar relatietherapie en zorg voor beterschap wat iets verder gaat dan spannende lingerie.



Tot die tijd, hou je ogen af van andere mannen voor dat je de levens overhoop gooit van die mensjes die jij perse prematuur op de wereld hebt gezet.



Leer eens van consequenties van keuzes!! Dat doe je blijkbaar niet met je kriebels naar andere mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het praten door TO en haar man meer lijkt op een zeurderige litanie van woorden door TO en een 'luisterende' man...



Waarom de leeftijd trouwens altijd genoemd moet worden als graadmeter van de behoefte aan seks is mij volslagen onduidelijk, alsof oudere jongeren (50+) niet eenzelfde seksdrive hebben of mogen hebben...
Alle reacties Link kopieren
Ga de scheiding maar vast aanvragen dan. Twee keer per maand is vast een goede reden (moet je eigenlijk een reden geven als je gaat scheiden?).
Als je zo jong al twee kinderen gaat afdwingen dan kan ik me voorstellen dat je vent geen zin meer heeft in thuismoeke.



Ik kan me niet voorstellen dat een jonge vent hier voor kiest. Niet in deze generatie.
Alle reacties Link kopieren
23 jaar en 2x per maand seks? En hele dagen voor twee kindjes zorgen (hoe oud?)

Dan vraag ik me heel erg af hoe oud je man is. En hoe jullie activiteiten waren voor de kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil hij niet? Doen jullie aan betrouwbare anticonceptie? Misschien wil hij absoluut niet nog een kind erbij? Wat noemt hij behalve 'moe zijn' als reden?
klaar....
anoniem_198658 wijzigde dit bericht op 11-04-2014 09:15
Reden: ben er klaar mee.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me heel vervelend TO. Wat gaf hij voor reden op toen je een gesprek erover had met hem? Het komt wel vaker voor in jonge gezinnen. Misschien is het tijdelijk. Zijn jullie nog wel gek op elkaar? En hebben jullie elkaar op andere gebieden nog wel goed/hebben jullie een beetje lol in je leven? Misschien een tijdje niet zelf initiatief nemen, en ook geen gesprekken houden? Wacht eens af wat zijn 'tempo' is en in 's hemelsnaam maar even geduld hebben zou je kunnen overwegen. Kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt maar bevestiging zoeken door met anderen te flirten lijkt me niet de oplossing.



Wat doet er nou toe dat TO jong kinderen heeft gekregen en ervoor gekozen heeft (?) om thuis te blijven, ze vroeg toch niet om saggerijnig commentaar over hoe ze haar leven inricht? Moet iedereen voor zichzelf weten. Wat een moralistische bemoeizucht! Trouwens, het is biologisch nog altijd beter om jong kinderen te krijgen dan oud, ook al zijn er economische redenen om met kinderen krijgen te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Tja hier ook 2 kinderen en lange relatie, ik heb zeker een goed libido maar ja het komt er weinig van, ten 1e slaapt er een kind op onze kamer en spontaan op de bank seksen gebeurt weinig, want tja, geen zin. Dat is vaak zo in lange relaties. ( helaas, helaas..)
klaarrrr
anoniem_198658 wijzigde dit bericht op 11-04-2014 09:16
Reden: klaar.
% gewijzigd
Knuffelen jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Topic opener...je word gewoon niet geil meer van elkaar, althans hij niet, daar moet je moeite voor doen na een tijd.

In het begin doe je het toch ookal ben je moe, na 10 jaar ga je liever slapen..
Alle reacties Link kopieren
zo zijn mannen....
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven