bloedverlies tijdens sex

09-08-2014 01:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo



ik heb ee half jaar geleden(bij mijn ex) 2 keer tijdens de sex bloedverlies gehad, toen ermee naar de dokter gegaan die schreef me een zwaardere pil voor

sinds 2 maand ben ik aan de nieuwe pil en heb nog maar 2 keer lichte bloedverlies gehad.



maar nu heb ik een nieuw vriendje en durf ik geen sex te hebben omdat ik bang ben dat ik bloedverlies krijg omdat ik niet ongsteld geworden ben..



zou dat kunnen of iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Niet om je te laten schrikken, wel wijsheid (uit eigen ervaring):



Bij bloedverlies tijdens seks voor de zekerheid eventjes n uitstrijkje laten maken bij de huisarts.



Kunnen (goed te behandelen) afwijkende cellen aan je baarmoederhals zijn. Kan als het dat is (en is niet zeldzaam- er is zelfs een bevolkingsonderzoek voor opgezet) en je niks doet mogelijk uitgroeien en ernstiger worden.



Even naar de dokter, er zijn leukere dingen maar goede investering in je gezondheid.



Better safe than sorry!
Alle reacties Link kopieren
Ehm. Bloedverlies krijgen omdat je niet ongesteld bent geweest?



Wil je alsjeblieft je biologieboek uitgebreid leren en ook de werking van de pil?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dat ook ja maar vond de waarschuwing belangrijker
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik helaas al jaren. Ben onderzocht bij de gynaecoloog, uitstrijkje gehad, inwendige echo en bloed geprikt. Geen oorzaak gevonden en in mijn geval onschuldig.



Ik zou absoluut naar een gynaecoloog gaan en onderzoeken laten doen. Dit maakt je natuurlijk ongerust en je moet wel zaken uitsluiten.



Sterkte!
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Naar de dokter gaan. Uitstrijkje laten maken.
Alle reacties Link kopieren
sorry helemaal vergeten erin te zetten dat er een uitsrijkje 4 week geleden gemaakt is en dat gelukkig allemaal goed was.



en die 2 keren dat ik bloedverlies heb gehad zat 4 week tussen dat was toen dat ik 1 pil vergeten was en de pil waarschijnlijk te licht was..





en beetje jammer van die biologie boek!

als ik iets niet weet dacht ik dat je dat normaal kon vragen!



ik wou alleen graag weten als ik nu ik mijn zwaardere pil heb er ook last van zou kunnen hebben als iemand het toevallig ook heefft gehad ..

komt geen woord over biologie in ..



maar zou dat kunnen denken jullie ?

want heb 2 keer alleen maar lichte bloedverlies gehad zou ik dan denken jullie opeens kunnen bloeden tijdens de sex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven