Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:58.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Seks
  4. cyber? of echte sex?

Dit onderwerp heeft 40 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2012 16:22.

[ cyber? of echte sex? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. ik heb iemand ontmoet via een spelletjes-site. Hij begon tegen me te chatten, en voor de lol heb ik geantwoord. Dit was 3 maand geleden. Ondertussen zijn de 'gesprekken' veeeel erotischer tot ronduit sexueel geworden. Heerlijk gewoon!
    Hij heeft me zijn gsmnr doorgegeven, en we hebben ook tel. contact. Nog lekkerder!
    Ik voel me erg goed bij de aandacht, hij drukt echt op de juiste knopjes. Ik ben getrouwd met kids, maar wat hij doet met me, is echt niet normaal.

Hij heeft me gevraagd om echt sex te hebben met hem, en ik dacht dat ik dat wel zag zitten tot vandaag. Kreeg ik vandaag de vraag of ik het zag zitten met een andere vrouw erbij.
    Nu heb ik zo'n beetje het idee dat dit zijn doel was. Ik heb ondertussen nog steeds niet gezien, hij stuurt geen foto door, geen persoonsgegevens, ...

Graag jullie mening. Ik kan blijkbaar niet meer helder denken.

1. Hoe heten je kinderen?

Echte mannen eten geen honing. Die kauwen bijen.

2. quote:
    --katje-- schreef op 06 februari 2012 @ 23:03:
    ik heb iemand ontmoet via een spelletjes-site. Hij begon tegen me te chatten, en voor de lol heb ik geantwoord. Dit was 3 maand geleden. Ondertussen zijn de 'gesprekken' veeeel erotischer tot ronduit sexueel geworden. Heerlijk gewoon!
    Hij heeft me zijn gsmnr doorgegeven, en we hebben ook tel. contact. Nog lekkerder!
    Ik voel me erg goed bij de aandacht, hij drukt echt op de juiste knopjes. Ik ben getrouwd met kids, maar wat hij doet met me, is echt niet normaal.

Hij heeft me gevraagd om echt sex te hebben met hem, en ik dacht dat ik dat wel zag zitten tot vandaag. Kreeg ik vandaag de vraag of ik het zag zitten met een andere vrouw erbij.
    Nu heb ik zo'n beetje het idee dat dit zijn doel was. Ik heb ondertussen nog steeds niet gezien, hij stuurt geen foto door, geen persoonsgegevens, ...

Graag jullie mening. Ik kan blijkbaar niet meer helder denken.
    Dus eigenlijk ben je ondanks zijn voorstel nog steeds geïnteresseerd? en ben je nog steeds van plan om vreemd te gaan?

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

3. Dit verhaal stond er pas geleden ook al.

Voormalig deurmat

4. anoniem36118813
    Afbeelding van anoniem36118813
    06-02-2012, 23:13

Hij is uit op sex? Hoe kom je daar nou bij?

Nee joh, overduidelijk toch dat deze man die je via een spelletjessite kent contact met jou wil, vanwege je hoge IQ en diepgaande gesprekken.

5. quote:
    dubbelvla schreef op 06 februari 2012 @ 23:13:
    Dit verhaal stond er pas geleden ook al.

Ja, jeetje verzin eens wat nieuws zeg! Bóóóring!

Ik vind het best dat je een beetje trollt, maar maak er dan een écht leuk verhaal van! Dit gelooft toch niemand!

6. quote:
    dubbelvla schreef op 06 februari 2012 @ 23:13:
    Dit verhaal stond er pas geleden ook al.
    niet helemaal! in dat verhaal waren er nog geen gsm nummers uitgewisseld ;-)

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

7. blijf lekker thuis achter je beeldscherm!

8. Ik wil wel even helder voor je denken: het gaat hem om de seks, niet om jou.

Je kent alleen maar via het internet, dus je bestaat niet. Jij voedt zijn fantasieën. Wil je dat? Dan doen. Wil je dat niet? Dan moet je dit contact stoppen.

9. quote:
    dotje10 schreef op 06 februari 2012 @ 23:16:
    [...]
    niet helemaal! in dat verhaal waren er nog geen gsm nummers uitgewisseld ;-)

Ik haal mijn glazen bol pas van zolder als zij hem heeft ontmoet ;-)

Loepje heeft altijd gelijk

10. quote:
    quattro35 schreef op 07 februari 2012 @ 00:34:

[...]

Ik haal mijn glazen bol pas van zolder als zij hem heeft ontmoet ;-)
    als je de lijn in het verhaal moet geloven dan zou dat de volgende stap zijn ja ! X-D

11. Hoe denkt je man hierover? Of heb je het nog niet met hem besproken? Zet je met zo'n actie je huwelijk op het spel? Zou je dat erg vinden? En hoe denk je dat dit voor je kinderen zou zijn?

Trots op TTTOT.

12. nou bedankt voor de reacties. Ik had idd een stamp onder me kont nodig om te zien wat er gebeurt.
    Je zet niet zomaar een (eigenlijk wel goede) relatie met kinderen op het spel.
    Zeker niet voor zoiets.Wist ik eigenlijk wel, maar ja hoofd en hormonen gaan niet altijd goed samen, hé.

Dit heeft me vooral veel over mezelf geleerd: dat ik blijkbaar toch naïever ben dan ik dacht voor m'n leeftijd. En zolang er van die naïeve vrouwen zijn, die denken dat ze iets tekort komen omdat ze niet goed kijken, zullen er van die profiteurs zijn.

Tijd om terug de spanning in m'n eigen bed te vinden.

13. quote:
    --katje-- schreef op 07 februari 2012 @ 10:23:
    nou bedankt voor de reacties. Ik had idd een stamp onder me kont nodig om te zien wat er gebeurt.
    Je zet niet zomaar een (eigenlijk wel goede) relatie met kinderen op het spel.
    Zeker niet voor zoiets.Wist ik eigenlijk wel, maar ja hoofd en hormonen gaan niet altijd goed samen, hé.

Dit heeft me vooral veel over mezelf geleerd: dat ik blijkbaar toch naïever ben dan ik dacht voor m'n leeftijd. En zolang er van die naïeve vrouwen zijn, die denken dat ze iets tekort komen omdat ze niet goed kijken, zullen er van die profiteurs zijn.

Tijd om terug de spanning in m'n eigen bed te vinden.

Heel bijzonder dit.....

Je schrijft dat je de gesprekken als heel bijzonder ervoer, dus geil.
    Dat vond je heerlijk.
    Nu oppert hij een tweede vrouw er bij en is hij ineens een profiteur?
    Wat was jij dan van hem de afgelopen tijd?

Je moet me nemen zoals ik ben, niet zoals ik zou moeten zijn!

14. quote:
    zeb schreef op 07 februari 2012 @ 12:28:
    [...]

Heel bijzonder dit.....

Je schrijft dat je de gesprekken als heel bijzonder ervoer, dus geil.
    Dat vond je heerlijk.
    Nu oppert hij een tweede vrouw er bij en is hij ineens een profiteur?
    Wat was jij dan van hem de afgelopen tijd?
    Tja, als je het zo bekijkt, heb je waarschijnlijk gelijk. Maar in onze 'gesprekken' was ik altijd eerlijk, en nu heb ik dat gevoel niet meer over hem. Ik heb nu het gevoel dat hij al die tijd mij wat voorgelogen heeft. Ik was blijkbaar voor hem een bron van vermaak, om zijn eigen sexleven wat up te spicen. En op zich is daar niets mis mee, maar dan moet je eerlijk zijn van in 't begin. Nu zit ik met een hoop gevoelens waar ik geen weg mee kan.

15. Wordfeud, maakt meer kapit dan FB :p

Als je krijgt wat je wil,wil je dan ook altijd wat je krijgt?

16. Jouw gevoel dus, en dat is zijn schuld.....
    Sorry hoor, jij hebt met hem gesproken, maar waar is hij dan niet eerlijk over geweest?
    Hij stelt iets voor wat jou niet aan staat, daarmee is hij een profiteur en zit jij met een hoop gevoelens.
    Over wie zegt dit nu het meest?
    Heb je je wel eens afgevraagd wat voor gevoel hij nu heeft?

Valt me wel vaker op, mensen die ineens een gevoel krijgen, een inschatting of gedachte.
    Ineens is dat de waarheid, met alle gevolgen van dien.
    Conclusies worden getrokken, consequenties bedacht met als uitgangspunt een gevoel.
    Moeilijk gedoe, schuld op een ander schuiven, lekker makkelijk.

17. gristus te paard, je hebt nog niet eens z'n foto gezien???

Je hebt dus géén idee wie je voor je hebt? Misschien wel een oude dikke zweterige lelijkerd?

En dat alles voor een beetje aandacht omdat je mannetje niet meer voldoet?

Hoe naief en leeg, werkelijk.

Nur tote Fischen schwimmen mit der Strom.

18. quote:
    DeKenau schreef op 07 februari 2012 @ 14:48:
    Je hebt dus géén idee wie je voor je hebt? Misschien wel een oude dikke zweterige lelijkerd?

Ja, en?
    Imo juist het mooie van geschreven woord, iemand waarderen om wie hij is, niet om wie hij zou moeten zijn.

Naief?
    Ach misschien kun je het zo noemen, maar so what?
    Leeg zeker niet, toch drie maanden pret van gehad!

19. quote:
    DeKenau schreef op 07 februari 2012 @ 14:48:
    gristus te paard, je hebt nog niet eens z'n foto gezien???

Of je eigen man?

20. quote:
    zeb schreef op 07 februari 2012 @ 14:54:
    [...]

Ja, en?
    Imo juist het mooie van geschreven woord, iemand waarderen om wie hij is, niet om wie hij zou moeten zijn.

Naief?
    Ach misschien kun je het zo noemen, maar so what?
    Leeg zeker niet, toch drie maanden pret van gehad!
    Iemand waarderen om wie hij is is prachtig en dat bereik je zeker door geschreven woord (alhoewel je van alles kan opschrijven natuurlijk) maar geil worden van geschreven woord kan wel behoorlijk tegenvallen irl lijkt me. Geen ervaring mee, maar kan me zo voorstellen dat iemand fysiek niet aantrekkelijk kan zijn terwjil de wederzijdse fantasieen wel degelijk opwindend kunnen zijn. En dat valt dan behoorlijk tegen lijkt me.

21. Dat risico neem je als je geen foto's uitwisselt, true.
    Het tegendeel kan echter ook, ik heb dat ook mogen ervaren.
    Sterker, ik was al besekst toen ik haar voor het eerst zag! ;-)
    Ieder zijn/haar ding denk ik.

Maar om nu te stellen dat ik naïef en leeg ben.....
    Ik hou wel van spanning en verrassing, besef de risico's en weet dat het nooit te laat is om rechtsomkeer te maken als de praktijk tegen de borst stuit.
    Het is een spel, ik hou er van, een ander misschien niet.
    Prima!

Oh en herfstig, als het tegen valt in de praktijk wil dat toch niet zeggen dat de voorgaande virtuele periode ineens waardeloos is geworden?
    Tel je zegeningen, neem je verlies.

zeb wijzigde dit bericht op 07-02-2012 15:28 met 15%: opborrelende breinroerselen

22. en je man, zeb?

23. quote:

Ik ben een man en ik mag! ;-)
    Mijn vrouw weet alles, open relatie dus.....

24. oh wacht, ik zit te suffen hier, ik verwar katje met zeb X-D

sowieso vind ik dit soort dingen een ander geval als je een open relatie hebt.

met 'leeg' doelde ik dan ook op het bedrog van je man. Katje's man dus X-D