echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
er zijn speeltjes die wellicht uitkomst kunnen bieden ?
Alle reacties Link kopieren
klopt hebben we ook maar dat is toch anders. in het begin niet maar nu wel
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 00:29:

klopt hebben we ook maar dat is toch anders. in het begin niet maar nu welVolgens mij gaat het er ook om, wat wil jij ?
Ik neem aan dat hij op de hoogte is van zijn lichamelijke tekortkomingen. Heb je hem wel eens verteld dat je gewoon zin hebt in wat groter exemplaar dan dat van hem? Misschien is het goed om eens met die openheid te beginnen. In elk geval beter dan van hoppetee vreemdgaan zonder dat hij een idee heeft!
Zo klein dat je niks voelt? Een van mij exen was ook klein, maar wel eeh breed om zo maar te zeggen;), penetratie was wat mij betreft prima.



Vervelend probleem. Weet je vriend hiervan? Zo te horen doet hij wel zijn best. Is een ander standje geen optie. Hij liggend op bed, jij boven-op hem?
1. Je legt je erbij neer.

2. Je maakt het uit en zoekt naar iemand met een groter aanhangsel.

3. Je praat met je vriend over de mogelijkheid tot een open relatie. Wil hij dit niet, blijven 1,2 en 4 over.

4. Je gaat vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Penetratie heeft geen zin. Niet.alleen klein maar ook dun. We praten er weinig over maar ik weet dat hij er ook moeite mee heeft
Hij kan ook een operatie overwegen om 'm te laten vergroten.
quote:jet80 schreef op dinsdag 01 juli 2014 00:38 Penetratie heeft geen zin. Niet.alleen klein maar ook dun. We praten er weinig over maar ik weet dat hij er ook moeite mee heeftIn elk standje geen zin? Missionaris zal niet erg geschikt zijn, maar zijn echt tig standjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dystania schreef op 01 juli 2014 @ 00:32:

1. Je legt je erbij neer.

2. Je maakt het uit en zoekt naar iemand met een groter aanhangsel.

3. Je praat met je vriend over de mogelijkheid tot een open relatie. Wil hij dit niet, blijven 1,2 en 4 over.

4. Je gaat vreemd.3 is in ieder geval geen optie. Wel eens voorgesteld om naar een parenclub te gaan. Hij staat er wel open voor maar schaamt zich denk ik. Uit elkaar gaan ook niet, blijven er inderdaad 2 opties over..
Alle reacties Link kopieren
quote:fleur1988 schreef op 01 juli 2014 @ 00:39:

[...]





In elk standje geen zin? Missionaris zal niet erg geschikt zijn, maar zijn echt tig standjes!We hebben heel veel geprobeerd, maar wat we ook doen het gaat bijna niet om normaal sex te hebben.
Nogmaals, heb je hem wel eens verteld dat je erover zit te denken een grote exemplaar te zoeken voor jouw genot?
Er zijn er altijd die meer wakker zijn dan anderen Roosje
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 00:49:

Nogmaals, heb je hem wel eens verteld dat je erover zit te denken een grote exemplaar te zoeken voor jouw genot?Niet direct maar hij weet dat ik wat mis, letterlijk en figuurlijk
Is dat een compliment Noekske?

Je weet, snachts staan mijn doorntjes op scherp. Immer!
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 00:53:

[...]





Niet direct maar hij weet dat ik wat mis, letterlijk en figuurlijk

Nou, dat is al heel mooi.

Dan wordt het tijd voor het volgende bespreek moment denk?
quote:05091984 schreef op 01 juli 2014 @ 00:39:

Hij kan ook een operatie overwegen om 'm te laten vergroten.Ohja, dat heb je ook nog. Waarschijnlijk zijn er nog wel meerdere opties die ik over het hoofd heb gezien..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 00:54:

[...]



Nou, dat is al heel mooi.

Dan wordt het tijd voor het volgende bespreek moment denk?Het vervelende is dat hij er niets aan kan doen en ik wist na de eerste week waar ik aan begon. Alleen had ik er toe minder moeite mee.
Een penisvergrotende operatie is ongelooflijk pijnlijk en je wint er heel misschien een paar cm mee. Het is ook maar de vraag of het vergoed wordt. Tel daar de risico's bij op....

Ik neem aan dat TO ondanks zijn gebrekkige gereedschap van haar partner houdt en hem graag heel en gezond ziet.
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 00:59:

[...]





Het vervelende is dat hij er niets aan kan doen en ik wist na de eerste week waar ik aan begon. Alleen had ik er toe minder moeite mee.

Natuurlijk kan hij er niks aan doen!

Hij kan je misschien wel af en toe gunnen om een beetje buiten de deur te neuzen ter bevrediging van zijn lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 01:00:

[...]



Natuurlijk kan hij er niks aan doen!

Hij kan je misschien wel af en toe gunnen om een beetje buiten de deur te neuzen ter bevrediging van zijn lief!Ben ik met je eens, anders trek ik het echt niet meer denk ik
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 00:59:

Een penisvergrotende operatie is ongelooflijk pijnlijk en je wint er heel misschien een paar cm mee. Het is ook maar de vraag of het vergoed wordt. Tel daar de risico's bij op....

Ik neem aan dat TO ondanks zijn gebrekkige gereedschap van haar partner houdt en hem graag heel en gezond ziet.Dat hoop ik wel, ja. Maar dat zit zo te lezen wel snor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 00:59:

Een penisvergrotende operatie is ongelooflijk pijnlijk en je wint er heel misschien een paar cm mee. Het is ook maar de vraag of het vergoed wordt. Tel daar de risico's bij op....

Ik neem aan dat TO ondanks zijn gebrekkige gereedschap van haar partner houdt en hem graag heel en gezond ziet.Hiervan weet ik toevallig dat het besproken is in zijn jonge jaren maar is toen niet voor gekozen jammer genoeg
Alle reacties Link kopieren
In het vorige forum las ik dat sommige met 10cm moeite hebben maar daar zou ik al heel blij mee zijn☺

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven