echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 01:05:

[...]





Ben ik met je eens, anders trek ik het echt niet meer denk ik



Dus als jouw vagina een keer te wijd wordt, en hij je schaamlippen eigenlijk niet om aan te zien vindt, dan mag hij van jou een ander uitzoeken, zodat hij wel eens een vagina kan beleven die aan zijn normen voldoet.



8 jaar he?!??!!



Is dit de manier waarop mensen tegenwoordig met elkaar om gaan.



Ik denk dat jij het probleem groter maakt in je hoofd dan dat het werkelijk is.



Maar vertel het vooral je man, dat hij niet goed genoeg is, je hebt het immers 8 jaar geprobeerd, dus hij zou niet moeten zeuren toch? bah, hopelijk dumpt ie je, zodat jij lekker je sexuele frustraties op een vreemde kunt botvieren, en hij echt iemand kan ontmoeten die hem ECHT neemt zoals hij is, niet met een addertje onder het gras.



wake up mens.
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 01:15:

In het vorige forum las ik dat sommige met 10cm moeite hebben maar daar zou ik al heel blij mee zijn☺Zo praat je dus over hem he, hij zou eens moeten weten, nee mijn soort persoon ben je niet....gelukkig.
Gaat ie lekker moedersmooiste?

Wat hebben lelijke schaamlippen met TO's probleem te maken? Ja, ze heeft een probleem en ze zoekt een oplossing. Ik vind dat dat best mag eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens en zo zou ik ook reageren. Maar als je geen normaal sexleven hebt gaat dat je zeker opbreken. En nogmaals als ik dit geweten had was ik er niet aan begonnen. Neem aan dat jij het probleem niet kent
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 01:19:

Gaat ie lekker moedersmooiste?

Wat hebben lelijke schaamlippen met TO's probleem te maken? Ja, ze heeft een probleem en ze zoekt een oplossing. Ik vind dat dat best mag eigenlijk!Er was laatst een topic over schaamlippen, toen had de man een probleem met de schaamlippen van zijn vriendin. Toen werd er heeeeel anders gereageerd.........typisch.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Vl43inder schreef op 01 juli 2014 @ 01:32:

[...]





Er was laatst een topic over schaamlippen, toen had de man een probleem met de schaamlippen van zijn vriendin. Toen werd er heeeeel anders gereageerd.........typisch.[/quote



Is toch anders net als kleine borsten. Een kleine penis is echt een probleem
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 01:19:

Gaat ie lekker moedersmooiste?

Wat hebben lelijke schaamlippen met TO's probleem te maken? Ja, ze heeft een probleem en ze zoekt een oplossing. Ik vind dat dat best mag eigenlijk!



Hij gaat top!

Goh wat is het toch weer sneu om te zien hoe hypocriet men hier kan zijn op dit forum.

Was het een vent geweest, dan had iedereen er bovenop gezeten.

Dan was dit ontzettend kwetsend geweest, en verdiende vriendin een betere vent.

Ik verander mijn mening niet wanneer de rollen zijn omgedraaid, zo werkt dat niet.

En voor een man kan het zeker wel een probleem zijn mocht hij last hebben van te lange schaamlippen of een vagina waarvan hij niet veel voelt, en ja dat komt voor, daar zou een man eens een topic over moeten openen, dat overleefd hij denk ik niet.



En ik neem aan dat je dat in die 8 jaar wel weet, het grappige is, die 8 jaar was het prima, geen probleem, ze zegt zelf , goede seks,regelmatig een orgasme etc.

Nog grappiger is dat hij in die 8 jaar niet veranderd is, niks aan hem is anders, sinds zn penis en hij als persoon altijd hetzelfde zijn gebleven, zij veranderd, dus het ligt aan jezelf, niet aan hem.

Maar ze wil hem wel inruilen wanneer het haar uitkomt, goh wat voel je je dan een object als mens zeg, wat een respect na jaren...kuch
Alle reacties Link kopieren
quote:-moedersmooiste- schreef op 01 juli 2014 @ 02:00:

[...]





Hij gaat top!

Goh wat is het toch weer sneu om te zien hoe hypocriet men hier kan zijn op dit forum.

Was het een vent geweest, dan had iedereen er bovenop gezeten.

Dan was dit ontzettend kwetsend geweest, en verdiende vriendin een betere vent.

Ik verander mijn mening niet wanneer de rollen zijn omgedraaid, zo werkt dat niet.

En voor een man kan het zeker wel een probleem zijn mocht hij last hebben van te lange schaamlippen of een vagina waarvan hij niet veel voelt, en ja dat komt voor, daar zou een man eens een topic over moeten openen, dat overleefd hij denk ik niet.



En ik neem aan dat je dat in die 8 jaar wel weet, het grappige is, die 8 jaar was het prima, geen probleem, ze zegt zelf , goede seks,regelmatig een orgasme etc.

Nog grappiger is dat hij in die 8 jaar niet veranderd is, niks aan hem is anders, sinds zn penis en hij als persoon altijd hetzelfde zijn gebleven, zij veranderd, dus het ligt aan jezelf, niet aan hem.

Maar ze wil hem wel inruilen wanneer het haar uitkomt, goh wat voel je je dan een object als mens zeg, wat een respect na jaren...kuchZoals ik eerder aangaf ben ik niet van plan om m'n vriend nu te verlaten en ben ik nog niet met een ander tussen de lakens gedoken. De sex die we in het begin hadden is nu niet meer genoeg en die behoefte word alleen maat erger. En misschien heb je gelijk en zit het alleen tussen mn oren, maar probeer een behoefte maat eens lang te onderdrukken. Ik denk echt dat je het onderschat.
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 02:12:

[...]





Zoals ik eerder aangaf ben ik niet van plan om m'n vriend nu te verlaten en ben ik nog niet met een ander tussen de lakens gedoken. De sex die we in het begin hadden is nu niet meer genoeg en die behoefte word alleen maat erger. En misschien heb je gelijk en zit het alleen tussen mn oren, maar probeer een behoefte maat eens lang te onderdrukken. Ik denk echt dat je het onderschat.



Weet je vriend/man dat je deze gedachtes hebt? Anders komt het nogal koud op zn dak vallen als het na 8 jaar ineens een probleem is.

Het rare is dat je zegt, als ik dit 8 jaar geleden wist, was ik er nooit aan begonnen....alsof het een dure stofzuiger, of een hobby is waar je ooit aan bent begonnen.

Zo lijkt het net alsof hij niet meer is dan een probleem tussen de lakens, en dat vind ik nogal wat.

Is dit het enige vlak waar het probleem ligt? want dan vind ik het nogal raar dat je zo over hem spreekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-moedersmooiste- schreef op 01 juli 2014 @ 02:16:

[...]





Weet je vriend/man dat je deze gedachtes hebt? Anders komt het nogal koud op zn dak vallen als het na 8 jaar ineens een probleem is.

Het rare is dat je zegt, als ik dit 8 jaar geleden wist, was ik er nooit aan begonnen....alsof het een dure stofzuiger, of een hobby is waar je ooit aan bent begonnen.

Zo lijkt het net alsof hij niet meer is dan een probleem tussen de lakens, en dat vind ik nogal wat.

Is dit het enige vlak waar het probleem ligt? want dan vind ik het nogal raar dat je zo over hem spreekt.ja hij heeft er zelf ook wel moeite mee alleen kunnen we er niet echt over praten. Onze relatie is verder prima en hoe raar het klinkt hij is niet slecht in bed. Alleen de behoefte om eens echt sex te hebben is enorm. Ik zou graag samen wat ondernemen zodat hij ook wat anders kan ervaren
Alle reacties Link kopieren
Maar moedersmooiste wees blij dat je niet weet wat het is.
Alle reacties Link kopieren
In het begin had je er minder moeite mee dan nu.



Zit je relatie nog wel goed dan? Of ben je verveeld? Nieuwsgierig naar iemand anders? Zoveel te langer je het met elkaar doet des te minder wordt de spanning natuurlijk.

Mijn man heeft ook nog steeds dezelfde penis als aan het begin van onze relatie.
You can't stop the waves, but you can learn how to surf
Alle reacties Link kopieren
Als je naast je seksleven ook je vriendschap om zeep wil helpen, moet je vooral vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een bekrompen reacties van sommigen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het steeds meer begint te irriteren (al zou ik t van begin af aan al hebben afgekapt, maar dat doet er niet toe en heb je nu niets aan).



Zo te lezen heb je alles al geprobeerd en houd je wel veel van hem. Ik zou er niet voor kiezen om achter z'n rug vreemd te gaan. Kan je geen trio voorstellen met een andere (grootgeschapen) man bijvoorbeeld. Of seks met een derde waarbij hij toe mag kijken? En anders een operatie ja... Succes en hopelijk komen jullie er samen uit.
Alle reacties Link kopieren
Nah een parenclub lijkt me niets voor jullie, als je man er al een complex over heeft, loopt hij hem daar zeker op.

Ik val eigenlijk ook een beetje over het feit dat het 8 jaar geen probleem is. Vergelijk het een beetje met mijn situatie als in...ik heb nooit een ander gehad dan mijn man, "mag" ik ook eens een ander ervaren? Lijkt me niet. Alhoewel er stellen zat zullen zijn waar zoiets wel bespreekbaar is.

En moedermooiste zegt het dan wel een beetje cru, ik kan me in het meeste van haar commentaar wel vinden eigenlijk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
[quote]Valeria75 schreef op 01 juli 2014 @ 04:22:

In het begin had je er minder moeite mee dan nu.



Zit je relatie nog wel goed dan? Of ben je verveeld? Nieuwsgierig naar iemand anders? Zoveel te langer je het met elkaar doet des te minder wordt de spanning natuurlijk.

Mijn man heeft ook nog steeds dezelfde penis als aan het begin van onze relatie. :sarcastis[/quot



in het begin was het sowieso spannender en hebben we met speeltjes, orale sex en het betere handwerk veel gecompenseerd. Doen we nog steeds maar na verloop van tijd ga je het "echte werk" missen en dat word steeds erger. Ik ben hier constant mee bezig en weet zelfs niet meer hoe het voelt. Jouw man heeft waarschijnlijk een normale penis en daar ben je aan gewend, als mijn vriend dat had, had je me echt niet gehoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:ashesandwine schreef op 01 juli 2014 @ 08:02:

Jemig wat een bekrompen reacties van sommigen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het steeds meer begint te irriteren (al zou ik t van begin af aan al hebben afgekapt, maar dat doet er niet toe en heb je nu niets aan).



Zo te lezen heb je alles al geprobeerd en houd je wel veel van hem. Ik zou er niet voor kiezen om achter z'n rug vreemd te gaan. Kan je geen trio voorstellen met een andere (grootgeschapen) man bijvoorbeeld. Of seks met een derde waarbij hij toe mag kijken? En anders een operatie ja... Succes en hopelijk komen jullie er samen uit.Ik denk inderdaad dat ik zoiets voor moet stellen, maar ben bang voor het antwoord.
Een kleine penis hoeft geen probleem te zijn jij maakt er een probleem van, ik denk zelf dat je maar weg moet gaan bij hem dit is zielig voor hem je praat best slecht over hem hier niet netjes van je snap best dat het je frustreert maar wees dan eerlijk naar je zelf en hem toe! En meestal maken mannen zich niet druk om kleine borsten dat is onzin.
Nou als de vriend van TO een complex heeft denk je dat hij een trio met ander accepteert dan met een grotere pik>? Hmm vraag het me af
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 01 juli 2014 @ 08:05:

Nah een parenclub lijkt me niets voor jullie, als je man er al een complex over heeft, loopt hij hem daar zeker op.

Ik val eigenlijk ook een beetje over het feit dat het 8 jaar geen probleem is. Vergelijk het een beetje met mijn situatie als in...ik heb nooit een ander gehad dan mijn man, "mag" ik ook eens een ander ervaren? Lijkt me niet. Alhoewel er stellen zat zullen zijn waar zoiets wel bespreekbaar is.

En moedermooiste zegt het dan wel een beetje cru, ik kan me in het meeste van haar commentaar wel vinden eigenlijk.ik denk oprecht dat als hij een normaal formaat zou hebben ik absoluut niet de behoefte zou hebben om met een andere man sex te hebben ook al zijn we 8 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Is een voorbinddildo niet wat?
Alle reacties Link kopieren
Vervelende situatie TO,



Ik zelf denk dat er maar 2 realistische opties zijn en dat is 1. accepteren of 2. weggaan bij hem.

hij zal denk ik niet open staan voor open relatie of trio, hiervoor moet je relatie vrij sterk zijn anders gaat dit ook zijn tol eisen.

Als hij er al onzeker over is word dit alleen maar erger met een open relatie.



Succes!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
is zijn buik dik? buikvet weghalen scheelt centimeters
Alle reacties Link kopieren
Zijn er geen condooms die verlengen? Of inderdaad een voorbinddildo zoal Elein zegt?
quote:-moedersmooiste- schreef op 01 juli 2014 @ 01:15:

[...]





Dus als jouw vagina een keer te wijd wordt, en hij je schaamlippen eigenlijk niet om aan te zien vindt, dan mag hij van jou een ander uitzoeken, zodat hij wel eens een vagina kan beleven die aan zijn normen voldoet.



8 jaar he?!??!!



Is dit de manier waarop mensen tegenwoordig met elkaar om gaan.



Ik denk dat jij het probleem groter maakt in je hoofd dan dat het werkelijk is.



Maar vertel het vooral je man, dat hij niet goed genoeg is, je hebt het immers 8 jaar geprobeerd, dus hij zou niet moeten zeuren toch? bah, hopelijk dumpt ie je, zodat jij lekker je sexuele frustraties op een vreemde kunt botvieren, en hij echt iemand kan ontmoeten die hem ECHT neemt zoals hij is, niet met een addertje onder het gras.



wake up mens.+ 1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven