echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Je moet geen appelen met peren vergelijken. Een te kleine penis is nog van een andere orde dan te grote schaamlippen of heel kleine borsten. Een man die hier komt uitleggen dat hij echte penetratie mist omdat zijn vrouw vaginisme heeft, zal heus niet neergesabeld worden.



Lijkt me heel moeilijk TO. Zowel voor jou als voor je vriend. Misschien eens een heel eerlijk en open gesprek aangaan met hem hierover?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit triest voor je vriend. Misschien kan je hem beter laten gaan. Draai de rollen eens om,

Je bent al heel onzeker over zoiets, en dan wil je vriend/vriendin ook nog buiten de deur eten.



En dat na 8 jaar, hij kan er niks aan doen. "Kon ik dat maar", zal hij wel denken. Jij moet ook voor je eigen geluk kiezen, maar kom op...
Alle reacties Link kopieren
Ben het eens met moedersmooiste.

Als een man na een jaar of 8 zou gaan klagen over te kleine tieten, vrouw dik geworden of lelijke schaamlippen, zou iedereen hem een bekrompen gast vinden.



Als je van je man houdt, houd je ook van zijn kleine geslachtsdeel, of ondanks zijn kleine geslachtsdeel.

Kom op, hoe onoverkomelijk is het nou? Er zijn massa's mensen die gewoon jaren géén seks hebben. Die gaan ook niet dood.

Er zijn legio vrouwen die nooit een orgasme van hun man krijgen.



Focus je op de positieve kanten van je relatie en je seksleven en voedt je eigen obsessie niet. Alles wat je aandacht geeft groeit. En dan bedoel ik je obsessie, niet zijn geslachtsdeel.
Alle reacties Link kopieren
quote:seringetje schreef op 01 juli 2014 @ 08:40:

Je moet geen appelen met peren vergelijken. Een te kleine penis is nog van een andere orde dan te grote schaamlippen of heel kleine borsten. Een man die hier komt uitleggen dat hij echte penetratie mist omdat zijn vrouw vaginisme heeft, zal heus niet neergesabeld worden.



Lijkt me heel moeilijk TO. Zowel voor jou als voor je vriend. Misschien eens een heel eerlijk en open gesprek aangaan met hem hierover?

En dan?

Wat zou hij moeten doen na dat eerlijke en open gesprek?

Zich schuldig voelen over iets waar hij niets aan kan doen? Iets waarvan ze 8 jaar geleden ook al wist. Zeggen:"Ja, ik ben inderdaad niet voldoende voor jou, ga maar vreemd."?

Wat zou dat doen met een man, denk je?



En schrijven we echt partners af, waar we al jaren van houden, waar we voor gekozen hebben, vanwege een lichamelijk gebrek?



Wat als hij in een rolstoel terecht komt. Een hernia krijgt, prostaatkanker, kaal wordt, een hersenbloeding...

Als dat allemaal niet meer voldoet aan je perfectie plaatje, mag je dan vreemd gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 01 juli 2014 @ 08:26:

is zijn buik dik? buikvet weghalen scheelt centimetersnop in tegen deel
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik ook ervaring met een micropenis.

2 cm haalde hij niet. Ik moet zeggen dat het voor mij eenmalig was.

Hoe verliefd ik ook op die jongen was. Hoeveel pijn het ook deed... Ik zou daar nooit voldoening uit kunnen halen.

Je wilt als vrouw ook wel eens genomen worden.

Gelukkig heeft hij nu een gezin met kinderen. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:linnoya schreef op 01 juli 2014 @ 09:02:

Zelf heb ik ook ervaring met een micropenis.

2 cm haalde hij niet. Ik moet zeggen dat het voor mij eenmalig was.

Hoe verliefd ik ook op die jongen was. Hoeveel pijn het ook deed... Ik zou daar nooit voldoening uit kunnen halen.

Je wilt als vrouw ook wel eens genomen worden.

Gelukkig heeft hij nu een gezin met kinderen. :-)Bij mij heeft de verliefdheid het destijds gewonnen en was ik wat minder rationeel. Ik dacht ook echt dat ik het vol zou houden en er genoeg andere manieren zijn om aan je trekken te komen, maar de oerbehoefte blijkt echt heel groot
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel. Die speeltjes ken je nu wel. Standjes ook. Je hebt een behoefte waar niet aan kan worden voldaan. En hoe groter die behoefte wordt, hoe kleiner ervaar je de pik van je vriend. Moeilijk. Probeer op seksueel gebied jullie grenzen eens op te zoeken in een richting waar je normaliter niet aan zou denken. MS, BDMS, bondage, of gewoon een tijdje helemaal geen seks en alleen knuffelen. En seksdate met 'normale' penis zoeken is op de lange termijn geen optie, Daar doe je hem, en later ook jezelf tekort mee. Ga SAMEN op zoek naar oplossingen waar jullie je beiden goed bij voelen en achter kunnen staan. Ik snap je frustratie, maar hier is denk ik wel uit te komen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook mensen opgeleid voor problemen op het gebied van seks: een seksuoloog
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat knap van je Jet.

Ik ben 7 jaar single geweest, kan prima zonder als het moet.

Maar als je dan sex hebt, dan graag ook echte...



Zelf denk ik dat als je nu vreemd zou gaan, dat het hek van de dam is. Dat overleeft jullie relatie niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 3maanden gedate met een bifi. Buiten dat ik serieus schrok van het formaat en dat ik nooit had bedacht dat er zulke kleine bestonden. Kon ik moeilijk gillend wegrennen. Ik wilde het graag met condoom doen, maar deze gleed constant af. Buiten de 'penetratie' deed hij verder niks. De sex was dus absoluut verschrikkelijk. Het enige voordeel was dat meneer binnen 1min klaar kwam dan was ik er vanaf. Een relatie met hem hebben kon ik dus absoluut niet. Hoe erg het ook klinkt,

Ik snap je helemaal. Je mist echt wat.
quote:ashesandwine schreef op 01 juli 2014 @ 08:02:

Kan je geen trio voorstellen met een andere (grootgeschapen) man bijvoorbeeld. Of seks met een derde waarbij hij toe mag kijken?

het empathisch vermogen van een blok hout als je zoiets verzint.



Goh, hoe zou hij nou reageren op een dergelijk voorstel?
Alle reacties Link kopieren
quote:linnoya schreef op 01 juli 2014 @ 09:27:

Ik vind dat knap van je Jet.

Ik ben 7 jaar single geweest, kan prima zonder als het moet.

Maar als je dan sex hebt, dan graag ook echte...



Zelf denk ik dat als je nu vreemd zou gaan, dat het hek van de dam is. Dat overleeft jullie relatie niet.ja klopt helemaal, op een bepaald moment heb je liever 1 x knallende sex als regelmatig zonder echte penetratie. Blij dat ik iemand ben tegen gekomen die weer wat het is; -)
Hoi Jet, ok heb ook eens gedate met een man met micropenis. Zodra ik er achter kwam was het einde oefening, seks niet eens geprobeerd. Kan me voorstellen dat je het mist.

Geen tips voor je, klinkt of je alles al hebt geprobeerd. Misschien is het beste om uit elkaar te gaan. Of toch een open relatie, maar dat wol hij niet of wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op 01 juli 2014 @ 09:34:

Ik heb ook 3maanden gedate met een bifi. Buiten dat ik serieus schrok van het formaat en dat ik nooit had bedacht dat er zulke kleine bestonden. Kon ik moeilijk gillend wegrennen. Ik wilde het graag met condoom doen, maar deze gleed constant af. Buiten de 'penetratie' deed hij verder niks. De sex was dus absoluut verschrikkelijk. Het enige voordeel was dat meneer binnen 1min klaar kwam dan was ik er vanaf. Een relatie met hem hebben kon ik dus absoluut niet. Hoe erg het ook klinkt,

Ik snap je helemaal. Je mist echt wat.Ik denk inderdaad dat de meeste niet weten hoe klein klein is. Een condoom is geen optie. Integendeel tot jouw ervaring doet mijn vriend er echt alles aan om het mij naar m'n zin te maken. Gelukkig maar en dat waardeer ik ook enorm
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 01 juli 2014 @ 09:43:

Hoi Jet, ok heb ook eens gedate met een man met micropenis. Zodra ik er achter kwam was het einde oefening, seks niet eens geprobeerd. Kan me voorstellen dat je het mist.

Geen tips voor je, klinkt of je alles al hebt geprobeerd. Misschien is het beste om uit elkaar te gaan. Of toch een open relatie, maar dat wol hij niet of wel?Zijn er toch meer als ik dacht:) Open relatie heb ik nooit direct gevraagd maar ik weet bijna zeker dat hij er niet voor open staat.
Alle reacties Link kopieren
Van de ene kant is het heel cru om te denken een kleine penis dan vreemd gaan of de relatie uitmaken. Vooral omdat de man er niks aan kan doen, maar na 8 jaar amper penetratie gehad te hebben.. Ik denk zoals iemand hierboven zegt als je vreemdgaat dan is het hek inderdaad van de dam en als hij er vroeg of laat achterkomt is dit zeer pijnlijk voor hem, omdat je hem achter zijn rug om bedriegt, dan is de basis (het vertrouwen) kapot.

Wanneer je het aankaart is natuurlijk ook zeer

Pijnlijk voor hem. Toch zou ik ervoor kiezen om het bespreekbaar te maken en te kijken of hij er zelf al eens over iets nagedacht heeft.

Het klinkt allemaal heel erg lullig,

Maar denk dat inderdaad vele niet beseffen wat klein klein is, en dat 8jaar lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op 01 juli 2014 @ 10:07:

Van de ene kant is het heel cru om te denken een kleine penis dan vreemd gaan of de relatie uitmaken. Vooral omdat de man er niks aan kan doen, maar na 8 jaar amper penetratie gehad te hebben.. Ik denk zoals iemand hierboven zegt als je vreemdgaat dan is het hek inderdaad van de dam en als hij er vroeg of laat achterkomt is dit zeer pijnlijk voor hem, omdat je hem achter zijn rug om bedriegt, dan is de basis (het vertrouwen) kapot.

Wanneer je het aankaart is natuurlijk ook zeer

Pijnlijk voor hem. Toch zou ik ervoor kiezen om het bespreekbaar te maken en te kijken of hij er zelf al eens over iets nagedacht heeft.

Het klinkt allemaal heel erg lullig,

Maar denk dat inderdaad vele niet beseffen wat klein klein is, en dat 8jaar lang.Vind ik ook en helemaal omdat vanaf het begin wist waar ik aan begon, maar absoluut niet wetende dat ik het zo zou gaan missen. En ipv dat het afzwakt met de tijd wordt de behoefte alleen maar groter, ik ben nog net geen tikkende tijdbom. Als ik trouwens vreemd zou gaan ( waar ik nog steeds aan twijfel) dan is het absoluut geen sexrelatie maar een one night stand zodat ik et weer een flink tijdje tegen aan kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me heel goed voorstellen, voor mij zou het een dealbreaker zijn, moeilijke situatie zeg...Mijn man heeft een grote penis en dat is ook niet altijd fijn, vaak doet het pijn en we kunnen nooit gelijk vol gas omdat ik eerst moet "wennen" en bepaalde standjes gaan gewoon bijna niet, maar dan nog liever dit dan te klein idd..sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Parenclub?
Alle reacties Link kopieren
quote:lily-rose2014 schreef op 01 juli 2014 @ 11:48:

Parenclub?Tuuuuuijk; een vreemde vrouw zal dolblij zijn met een micro penis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het parallel naar het "schaamliptopic" raakt natuurlijk kant noch wal. Diens partner vond dat TO zich maar moest laten opereren want hij vond het niet mooi. In dit geval gaat het om een mislukt/ingekakt/verveeld seksleven, het gaat niet over een TO die haar partner een operatie door de strot wil duwen omdat ze zijn pik niet mooi vindt.



Met grote schaamlippen kun je prima neuken, met een micropenis niet.

En als Jet hier een topic had geopend met de titel: "mijn kloris moet onder het mes want ik vind zijn micropik geen gezicht" dan waren mijn reacties exact hetzelfde geweest als in het schaamliptopic.



8 Jaar lang heeft ze er iets van gemaakt en dat was best oké maar mensen veranderen en zijn nieuwsgierig. Ik vind dat dat best mag.

Gaan we nu met zijn allen ineens het belang van een goed seksleven onder het kleed schuiven?

Over hypocriet gesproken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 12:40:

Het parallel naar het "schaamliptopic" raakt natuurlijk kant noch wal. Diens partner vond dat TO zich maar moest laten opereren want hij vond het niet mooi. In dit geval gaat het om een mislukt/ingekakt/verveeld seksleven, het gaat niet over een TO die haar partner een operatie door de strot wil duwen omdat ze zijn pik niet mooi vindt.



Met grote schaamlippen kun je prima neuken, met een micropenis niet.

En als Jet hier een topic had geopend met de titel: "mijn kloris moet onder het mes want ik vind zijn micropik geen gezicht" dan waren mijn reacties exact hetzelfde geweest als in het schaamliptopic.



8 Jaar lang heeft ze er iets van gemaakt en dat was best oké maar mensen veranderen en zijn nieuwsgierig. Ik vind dat dat best mag.

Gaan we nu met zijn allen ineens het belang van een goed seksleven onder het kleed schuiven?

Over hypocriet gesproken.+1
Ik had al jonge leeftijd door dat een te kleine het niet voor mij was.Heb erg genoeg mannen altijd geselecteerd op grootte van de penis.Nu woon ik alweer 20 jaar samen met mn grootgeschapen vriend.En wil hem voor geen cent kwijt.
Het vreemde is dat je vriend dan erg klein geschapen is, maar nog steeds raak je opgewonden van hem en dat de sex op zich okee is. Volgens mij zit je alles te verromantiseren denk ik. Goh, wees blij dat je vriend nog in staat is om je goede sex te geven. Alsof alles in een relatie alleen maar hierom draait. Wees blij dat jullie nog sex kunnen hebben. Er zijn zat mensen waarbij de partner om de een of andere reden, ziekte of zo niet meer kan. Ga je dan ook zielig lopen doen en op zoek naar iemand die het wel kan? Of als de vrouw hele kleine borstjes heeft, gaat de man dan ook maar weg, omdat hij iets groters wil? Ik vind dit echt heel erg. En inderdaad ,er zijn zat speeltjes waarbij je ook gepenetreerd kan worden. En dan hoef je je vriend waar je toch van houdt, neem ik aan , niet te kwetsen, want dat doe je nu wel , zelfs tot op het bot. Er is niets ergers als iemand iets verwijten van iets waar hij/zij n iets aan kan doen. Draai de rollen eens om en jouw vriend vind ineens iets niet meer fijn bij jou en gaat wat rondkijken hier en daar naar wat " lekkerders". Wedden dat je ongelooflijk pissed off bent. En dat is geheel terecht dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven