echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Dat ding wat Globe80 zegt zou inderdaad een goede oplossing kunnen zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 10 juli 2014 @ 21:30:

Dat ding wat Globe80 zegt zou inderdaad een goede oplossing kunnen zijn! Wat was mijn reactie eerder
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 10 juli 2014 @ 21:30:

Dat ding wat Globe80 zegt zou inderdaad een goede oplossing kunnen zijn!Als ze alle speeltjes e.d.. al geprobeerd hebben zal dat vast 1 van de dingen zijn geweest welke ze als eerste geprobeerd hebben.

(Zo niet google eens op; cyberskin penis extension)
Alle reacties Link kopieren
@globe hebben we idd geprobeerd maar was bij ons een hoop gestuntel en niet echt een succes. Mijn vriend heeft dan moeite om een stijve te houden.



Inmiddels een voorzichtig gesprek had. Hij heeft er veel moeite mee om er over te praten en slaat dicht. Ik heb wel aangegeven dat ik wat mis en hij begrijpt dat gelukkig wel. Het gesprek was er nog niet naar om het over alternatieven, zoals een open relatie of een trio met een andere man te hebben.
Een trio met een man moet toch een hel zijn voor hem als hij ziet dat jij dan enorm geniet van iets wat hij niet heeft ?

Zou dan errder de open relatie voorstellen .
Alle reacties Link kopieren
http://reductress.com/post/how-to-talk- ... all-penis/
Alle reacties Link kopieren
Had ook eens vriend met pinkje. Klein en dun. Had, ex dus. Hij compenseerde ook niet. Heel onbevredigend.
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 20:14:

[...]





In stijve toestand 4/5 cm, maar ook erg dun,Tja ik vind dat idd wel erg klein.. En snap je dan ook wel. Ik had het alleen geen acht jaar volgehouden denk ik.
Heel moeilijk hoor.



Maar de sleutel ligt bij jou TO. Je vriend kan niks aan zijn penis veranderen, maar jij kan wel werken aan jouw perceptie.

Puur qua gevoel is er immers weinig verschil tussen de pik van een ander en een goede dildo: je vagina wordt gevuld, gestimuleerd, geprikkeld.. Er zijn hele goede dildo's te koop die nauwelijks te onderscheiden zijn van een echte pik. Puur lichamelijk kom je dus niks tekort, het zit tussen de oren. Je idee van wat seks hoort te zijn botst met de werkelijkheid waar je mee zit. Maar klopt dat idee wel?

Zijn er echt geen andere invloeden? Seven year itch misschien? Stiekum verliefd op een ander?



Hetzelfde probleem heeft een man die weer eens wil neuken met een lekker strakke jonge dame in plaats van zijn vrouw die vier kinderen heeft gebaard. Hij komt lichamelijk niet veel tekort bij zijn vrouw maar toch verlangt hij naar iets strakkers, iets wat in zijn beleving lekkerder is. Niet dat hij er veel gelukkiger van zal worden, maar toch doet hij het, toch gaat hij op zoek naar dat jonge blaadje. Waarom? Mist deze man echt iets of zit het ook bij hem tussen de oren?



Lesbiennes doen het een leven lang zonder pik. Hebben ze geen gevoel in hun vagijn? Of kijken ze er anders tegen aan?



Dus uiteindelijk moet jij doen wat het beste voor je is maar wees wel eerst heel eerlijk naar jezelf: wat mis je precies?
Dat het tussen je oren zit betekent niet dat het niet een echt probleem is! Het betekent alleen dat je de oplossing ook moet zoeken daar waar het probleem zit...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook weleens meegemaakt en vond het niks brrrr. Geef mij maar zo'n lekkere groterd zoals Anouk altijd zegt moet wel beetje pijn doen toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je echt niks voelt. Wou dat ik dat kon zeggen. Ikzelf heb altijd pijn gehad bij penetratie. Heb maar 1 bedpartner gehad en die was normaal geschapen. Weet dus niet hoe het met een ander is. En of het ligt aan het feit dat ik niet verliefd was of dat ik echt te krap ben. Ben hier onzeker over en durf ook niet gauw een nieuwe relatie aan te gaan. Mijn bedpartner deed overigens nooit moeilijk erover. We waren al goede vrienden. Maar toch vind ik het rot dat het niet gelukt is. Hoop ooit een man te vinden met wie dat wel lukt. Maar toch ben ik stiekem bang dat ik die nooit vind. En of een man wel van een vrouw kan houden niet "het" niet kan.

Ik vind seks niet het allerbelangrijkste in een relatie. Als een man klein geschapen is en hij is verder leuk, zou ik er geen punt van maken. En ik hoop dat een man bij mij ook zo denkt.



Het ligt er net aan hoe je er zelf in staat. Een tijdje terug las ik een vrouw op het forum die al 30 seks zonder penetratie had. Omdat zij altijd pijn had. De relatie was verder goed. Maar voor sommigen is het blijkbaar een must.
Alle reacties Link kopieren
quote:kettinge schreef op 22 juli 2014 @ 15:34:

Ik heb het ook weleens meegemaakt en vond het niks brrrr. Geef mij maar zo'n lekkere groterd zoals Anouk altijd zegt moet wel beetje pijn doen toch!Die doet het alleen met minimaal 23 cm, hier voldoet 0,05% van de mannelijke populatie aan op deze aardkloot.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf klein geschapen, 11cm, maar ik had ook liever een flinke lul gehad, maar helaas,en wij mannen moeten er mee leven, dachten jullie dat wij er niet mee zitten? Wij hebben namelijk een minderwaardigheidscomplex daardoor en dat wordt alleen maar versterkt door dat jullie alleen maar klagen dat ie te klein is, wij hebben onszelf ook niet gemaakt.
11 cm is toch niet per se heel klein? Dat is net onder het gemiddelde?
Alle reacties Link kopieren
Man stop met zagen en accepteer jezelf zoals je bent.

Scheelt je in ieder geval een minderwaardigheidscomplex.



Ik ken bosjes vrouwen met (zeer) kleine borsten, moeten die dan ook een minderwaardigheidscomplex hebben ?

Nee, natuurlijk niet. Zij weten dat het in het leven om totaal andere dingen draait.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 12 augustus 2014 @ 17:09:

Man stop met zagen en accepteer jezelf zoals je bent.

Scheelt je in ieder geval een minderwaardigheidscomplex.



Ik ken bosjes vrouwen met (zeer) kleine borsten, moeten die dan ook een minderwaardigheidscomplex hebben ?

Nee, natuurlijk niet. Zij weten dat het in het leven om totaal andere dingen draait.



Ben je misschien vergeten dat dit topic begint met een openingspost die volledig iets anders zegt dan jij hier nu beweert? Waarom zeg je dit verontwaardigd tegen ons Fredje, terwijl de OP duidelijk stelt dat het na jaren ervaring onhoudbaar is met een man met een kleine penis?



(Je zou echt eens op moeten letten hoe verschrikkelijk anders de reacties in het topic zouden zijn als een man deze openingspost had geschreven vanwege de miniborsten van zijn vrouw. Best bizar dat je nu Fredje aanvalt, terwijl de topicopenerster haarfijn uitlegt wat Fredje tekort komt. Gevalletje van: mannen mogen niet huilen en vrouwen wel ofzo??)
Alle reacties Link kopieren
Nou in de vakantie eindelijk en gelukkig een "goed" gesprek gehad. Goed omdat we beide gezegd hebben wat we voelen en hoe we erover denken, beetje teleurstellend omdat ik tegen beter weten in toch op een andere uitkomst had gehoopt. Ondanks dat hij mij begrijpt en er tot op zekere hoogte begrip voor heeft kan hij het niet verteren om in mijn behoefte mee te gaan. Hoe jammer ik dit ook vindt weet ik nu wel waar ik aan toe ben en dat lucht ook wel op. Niet dat mijn behoefte minder is (in tegen deel) maar nu weet ik dat de prijs erg hoog is en dat ik een keuze moet maken........
Alle reacties Link kopieren
Effectief vertel je deze man dat hij niet goed genoeg is en daarmee onomkeerbare schade hebt aangericht.



Je had er beter aan gedaan om gewoon een punt achter de relatie te zetten want uiteindelijk zal het daar toch op uitdraaien.
Alle reacties Link kopieren
dat ik een keuze moet maken........



Ben zeer benieuwd naar jouw besluit?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kan de spanning ook bijna niet meer aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 18 augustus 2014 @ 20:43:

Nou in de vakantie eindelijk en gelukkig een "goed" gesprek gehad. Goed omdat we beide gezegd hebben wat we voelen en hoe we erover denken, beetje teleurstellend omdat ik tegen beter weten in toch op een andere uitkomst had gehoopt. Ondanks dat hij mij begrijpt en er tot op zekere hoogte begrip voor heeft kan hij het niet verteren om in mijn behoefte mee te gaan. Hoe jammer ik dit ook vindt weet ik nu wel waar ik aan toe ben en dat lucht ook wel op. Niet dat mijn behoefte minder is (in tegen deel) maar nu weet ik dat de prijs erg hoog is en dat ik een keuze moet maken........



Als je vreemdgaat - al dan niet met voor/na/tijdens-aankondiging - dan ploft je huwelijk? Wat is de prijs dan? Wie verdient het meeste geld? Wie heeft de kinderen opgevoed?



Wat nu als je hém volledige controle geeft en hem een man laat uitzoeken, het tijdstip laat bepalen, eventueel een praatje met die kerel maakt, zo van: "laat je haar wel heel?". Als het om controle gaat, moet je hem de max proberen te bieden.



Als het echt niets wordt en de prijs is té hoog, zit er maar één ding op: dóén en een goed doortimmerd plan maken. Tip: zorg dat je plan voor minimaal 90% uit de waarheid bestaat. ;)



Sterkte, succes en wie weet veel plezier. Waar gehakt wordt vallen spaanders, en je moet zo af en toe ook aan jezelf denken - zeker wanneer je de boel maximaal open gegooid hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 20:14:

[...]





In stijve toestand 4/5 cm, maar ook erg dun,





Damn, ik heb een scharrel gehad die dat exact zo had. Een heel dunne, priemende, korte piemel. De heer in kwestie was ALTIJD geil en je hoefde er maar naar te wijzen of de priemende prikkert werd vochtig. En snotterig.

Dat NOOIT weer!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me je situatie heel goed voorstellen en vooral je frustratie!! De keuze lijkt me ontzettend lastig, deze zal je echt alleen zelf kunnen maken. Als ik mezelf in jouw situatie verplaats zou ik penetratie enorm missen en erg gefrusteerd raken als ik eraan zou denken wat het toekomstbeeld zou zijn. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dat je behoefte hebt aan penetratie begrijp ik heel goed maar waarom is dat nou niet op te lossen met speeltjes? Als je die goed hanteert dan is het gevoel toch precies hetzelfde?



Als het echt alleen om dat gemis gaat dan vraag ik me af of jullie in bed genoeg geëxperimenteerd hebben.
Before you assume, there is this thing called asking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven