erotische sauna

16-01-2014 12:18 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mmm, nu is het dus wel even zaak om goed te omschrijven wat we zoeken



We zijn stel die afentoe een stapje verder willen gaan (wie niet), nu staan we op punt dat we er samen uit zijn dat het ons spannend lijkt om te experimenteren met seks met meerdere mannen erbij.

Man van het stel lijkt het spannend als anderen naar haar kijken en wellicht ook in later stadium meedoen en maakte dat in eerdere relaties ook mee, spannend als dit redelijk ongedwongen kan gebeuren en stapsgewijs.

Mijn vriendin geeft duidelijk aan ervoor open te staan en wil het ook graag eens meemaken maar bij voorkeur niet in een parenclub maar in een iets 'luchtiger' omgeving, naaktstrand lijkt ons ook ideale omgeving maar dat duurt nog even totdat temperaturen dat toelaten.



Tijdens eerdere relatie kwam ik wel eens met toenmalige partner op vrijdagavond in Hotels v Oranje tijdens de nudistische avonden en daar hing altijd een fijn broeierige sfeer van kijken en bekeken worden, uiteraard is standaard sauna hiervoor niet de juiste locatie maar wellicht zijn er dergelijke locaties te vinden in de Randstad?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 13:13:

Ja heel goede! Anders kwamen we er niet steeds weer. Soms moet je wat duidelijker zijn tegen de een dan tegen de ander maar onze ervaring is dat 'nee' etc goed geaccepteerd wordt. Uitzoeken dus! Haha de site is wat wazig en verouderd, beter is te googlen en dan kijken of je reacties vindt van mensen die er geweest zijn.

We hebben duidelijk dezelfde voorkeur, dus wellicht moeten we daar eens een keertje gaan kijken.

Dat Tantra spreekt ons overigens ook zeer aan, wellicht daar eens een nieuw onderwerp voor aanmaken.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:longjohn2014 schreef op 16 januari 2014 @ 12:18:



We zijn stel die afentoe een stapje verder willen gaan (wie niet),?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:longjohn2014 schreef op 16 januari 2014 @ 13:25:

[...]



We hebben duidelijk dezelfde voorkeur, dus wellicht moeten we daar eens een keertje gaan kijken.

Dat Tantra spreekt ons overigens ook zeer aan, wellicht daar eens een nieuw onderwerp voor aanmaken.





Ja dat hadden wij ook wel met de tantra alleen ging t daar wat mis... Haha wij dachten dat hij ons wat zou laten zien maar ipv bij ons te kijken zat m'n vent aan de andere kant van de jacuzzi met de vrouw...was niet onze bedoeling. Ach communicatie.... Leer je weer van!

Neemt niet weg dat we er nog steeds meer van willen weten!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 13:58:

[...]





Ja dat hadden wij ook wel met de tantra alleen ging t daar wat mis... Haha wij dachten dat hij ons wat zou laten zien maar ipv bij ons te kijken zat m'n vent aan de andere kant van de jacuzzi met de vrouw...was niet onze bedoeling. Ach communicatie.... Leer je weer van!

Neemt niet weg dat we er nog steeds meer van willen weten!Misschien eens een opleiding boeddhistische en hindoeïstische spiritualiteit volgen aan de universiteit?
Alle reacties Link kopieren
Neuh Seringetje, da's een beetje teveel van het goede. Liever een privéles!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 14:28:

Neuh Seringetje, da's een beetje teveel van het goede. Liever een privéles!

Haha maak les dan iets minder privé en doen wij ook mee

We hebben laatst eens even gekeken waar/ wanneer er cursussen Tantra gegeven worden en is 'wereld' op zich.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er vlakbij Vaals een sauna die aan je eisen voldoet.

Wij zochten daar een gewone sauna en kwamen op een ander soort sauna uit met google.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 16 januari 2014 @ 14:39:

Volgens mij is er vlakbij Vaals een sauna die aan je eisen voldoet.

Wij zochten daar een gewone sauna en kwamen op een ander soort sauna uit met google.

Bedoel je 'World of Pleasure'?

Klinkt goed maar is niet echt in de Randstad.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
In heerhugowaard zit een mannensauna die ook dagen voor stellen organiseren... Is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Maar komen er dan ook alleengaande mannen? Want anders zit je nog met stellen alleen...
Alle reacties Link kopieren
quote:bevertje_68 schreef op 16 januari 2014 @ 15:00:

In heerhugowaard zit een mannensauna die ook dagen voor stellen organiseren... Is dat iets?Is dat Javali?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 15:03:

Maar komen er dan ook alleengaande mannen? Want anders zit je nog met stellen alleen... Scherp
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Op beide vragen is ja het antwoord
Alle reacties Link kopieren
quote:bevertje_68 schreef op 16 januari 2014 @ 15:06:

Op beide vragen is ja het antwoord

In ieder goed vwb afstand!

Zelf ook ervaring mee?

Zag op site dat maandag-/vrijdagavond gemengd is, dus zal wellicht volgende week vrijdag lukken eens te gaan kijken.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Is een sauna waar een huiskamersfeer hangt. Prettig en respectvol.
Alle reacties Link kopieren
Is wel datgene wat we zoeken, vriendin was nooit eerder in PC en heeft idee dat dat haar te overweldigend zal worden.

Ikzelf geef voorkeur aan paren met mannen ipv alleen paren
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Is een privesauna een idee? Google maar eens op lakonia.be
Alle reacties Link kopieren
Ik wou ook javali zeggen. Inderdaad prettige sfeer. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:poesepoes schreef op 16 januari 2014 @ 15:21:

Is een privesauna een idee? Google maar eens op lakonia.be

Ziet er leuk uit maar dan moet je wel al clubje mensen hebben om ermee naartoe te gaan, deze wilden we juist in een sauna leren kennen. Daarbij heeft zo'n sauna ook meer vrijheid dan kun je ook gewoon nee zeggen en/of weggaan zonder verdere verplichtingen.

Misschien weleens een idee in een verder stadium.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:lieffie2012 schreef op 16 januari 2014 @ 15:28:

Ik wou ook javali zeggen. Inderdaad prettige sfeer. :-)Zelf ook ervaring als stel voor man(nen) erbij?
leef en geniet!
Hier kun je wat meer info over Javali vinden .



Mijn persoonlijke ervaring is, dat er maar weinig stellen zijn en veel alleengaande mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kale62 schreef op 16 januari 2014 @ 15:33:

Hier kun je wat meer info over Javali vinden .



Mijn persoonlijke ervaring is, dat er maar weinig stellen zijn en veel alleengaande mannen.

Dankje!

Had de site al bezocht, maar op de gemengde avonden ook weinig stellen?

Het gaat ons dan ook vnm. om bi-, of hetero mannen die MMV (MMMV) willen maken.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ervaring als stel. We wilden niemand erbij en het was nogal een gedoe om de mannen af te wijzen. Deuren kunnen ook niet op slot, althans toen niet. Verder heerlijke zomeravond gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:lieffie2012 schreef op 16 januari 2014 @ 15:38:

Ervaring als stel. We wilden niemand erbij en het was nogal een gedoe om de mannen af te wijzen. Deuren kunnen ook niet op slot, althans toen niet. Verder heerlijke zomeravond gehad.

Even voor de beeldvorming, jullie kwamen daar als stel voor alleen sauna?

Verder geen 'ondeugende' plannen?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Superondeugende plannen, hahaha, dus ook lekker aan de gang gegaan. Alleen wilde de mannen aan mij zitten of aan mijn partner, en dat vonden wij niet fijn. Bekeken worden is geen pobleem.



Er waren ook 2 of 3 andere stellen in de kamertjes bezig, duidelijk hoorbaar, dus je zal niet de enige zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven