quote:
hoelagirl schreef:
Zeker als ik steeds atwoorden krijg van dat het te lang duurt en hij mijn plek niet kan vinden, terwijl ik dat 100x heb voorgedaan!
quote:
hoelagirl schreef:
Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.
Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''
Als hij het een maar een paar seconden doet zal hij de juiste plek ook nooit vinden!
En wat is lang? 20 minuten, half uur? 3 kwartier?
Laat hem dat dan überhaupt eerst maar eens proberen voordat ie klaagt over te lang.
Ik vind dit echt zo'n staaltje van egoisme.
Hij wil gewoon geen "moeite" voor je doen. Moeite tussen aanhalingstekens omdat niemand het moeite zou moeten vinden tijdens de seks zijn of haar partner een plezier te doen. Hij maakt ook niet echt bezwaar dat jij de "moeite" neemt zijn slappe weer hard te maken.
Mijn vriend was in het begin niet zo ervaren en kon de juiste plek ook niet goed vinden. Of hij vond 'm en raakte 'm weer kwijt. Of hij deed het te hard. Of te snel. Noem maar op.
Ik heb toen ook weleens gedacht Oh help, dit gaat nooit wat worden.
Maar hij wilde dat ik net zo van seks zou genieten als hij, bleef proberen, lukte het niet gingen we een andere keer verder. En nu weet hij de juiste plek heel goed te vinden! En ook wat hij daar moet doen!
Ik had toen ook mijn twijfels als iemand tegen mij zei dat iedereen kon leren lekkere seks te hebben, maar ik geloof nu zeker dat dat waar is.
Als beiden dat maar willen! Zorgen dat de ander het lekker vindt hoort toch net zo goed bij seks als het zelf lekker vinden?