geen ongesteldheid na MAP

17-04-2014 16:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey,



Even mijn situatie uitleggen. Ik neem al enkele maanden geen pil meer wegens bijwerkingen maar gebruiken wel een condoom. Mijn cyclus is 28 dagen en heel regelmatig.

Ik ben ongesteld geweest 15 feb, op 23 feb seks gehad maar condoom was gescheurd. Daarom heb ik binnen de 12 uur daarop een MAP genomen. Mijn volgende ongesteldheid was op 14 maart dus op mijn normale cyclus. Ik heb geen tussen bloedingen gekregen. Mijn ongesteldheid was toe nomaal zoals anders. Nu moest ik normaal gezien terug ongesteld worden rond 12 april maar dit is tot op vandaag nog niet. Ik ben dus 6 dagen overtijd. De 2de dag dat ik overtijd was heb ik een test gedaan maar was negatief, deze morgen heb ik terug een test gedaan en deze is ook negatief. Ik kan niet bij de huisarts langs gaan deze week omdat deze in verlof is. Heeft er iemand dit ook al gehad dat de cyclus verstoord is de maand of maanden nadien. Zou ik mij kunnen betrouwen op de negatieve zwangerschapstest of heb ik de test te vroeg gedaan.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Als je meer dan 75 kg weegt dan werkt de MAP niet.
Alle reacties Link kopieren
hey,



Even mijn situatie uitleggen. Ik neem al enkele maanden geen pil meer wegens bijwerkingen maar gebruiken wel een condoom. Mijn cyclus is 28 dagen en heel regelmatig.

Ik ben ongesteld geweest 15 feb, op 23 feb seks gehad maar condoom was gescheurd. Daarom heb ik binnen de 12 uur daarop een MAP genomen. Mijn volgende ongesteldheid was op 14 maart dus op mijn normale cyclus. Ik heb geen tussen bloedingen gekregen. Mijn ongesteldheid was toe nomaal zoals anders. Nu moest ik normaal gezien terug ongesteld worden rond 12 april maar dit is tot op vandaag nog niet. Ik ben dus 6 dagen overtijd. De 2de dag dat ik overtijd was heb ik een test gedaan maar was negatief, deze morgen heb ik terug een test gedaan en deze is ook negatief. Ik kan niet bij de huisarts langs gaan deze week omdat deze in verlof is. Heeft er iemand dit ook al gehad dat de cyclus verstoord is de maand of maanden nadien.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Vertrouw op de test. En door de map kan je wat van slag zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
ongeveer 70 kg
Alle reacties Link kopieren
1x was wel genoeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom 2 topics?
Alle reacties Link kopieren
Ja kan verstoord zijn door de map
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
je sorry ik kreeg bij de eerst bij topic zwanger een foutmelding, blijkbaar toch doorgegaan
Alle reacties Link kopieren
sorry voor de dubbele onderwerp maar bij deze kreeg ik eerst een foutmelding. blijkbaar toch doorgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Beste Fie05,



Ik heb beide topics samengevoegd en het topic verplaatst naar de pijler Zwanger.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven