geile sex kan met iemand waar je veel om geeft maar ook met een onbekende. Ik merk daarin wel verschil, met een bekende is het meer grenzeloos, taboeloos en ongeremd, waar het met een onbekende weer meer spannend kan zijn.
Passie kan ik bij beide ervaren. Met mijn vriend en minnaar was het vanaf begin passievol. Toen was het heel spannend en onvoorspelbaar, nu is het vertrouwd maar weer meer ongeremd, maar geil en misschien zelfs wel geiler is het nog steeds, terwijl we nu ook de intentietijd van de liefde en genegenheid erbij voelen. Compleet dus.
Ik zou beide niet willen missen, vind het beide geweldig. Juist dat ik beide kan beleven maakt het voor mij compleet, dat ik met mijn minnaar beide voel maakt weer dat hij voor mij de beste minnaar is. Met mijn man bedrijf ik de liefde, passie en geil zal het bij ons zelden worden, maar daarmee heb ik weer een volwaardige en geweldige relatie, hebben we een gezin en zijn we elkaars onvoorwaardelijke keus.
Verschil is er dus zeker, een keuze niet echt, Keuze ligt bij mij bij de persoon, geweldige sex ligt bij mij in het beleven van beide. Een geweldige minnaar is voor mij die gene die me beide kan bieden.
Met bevriende stellen zal het minder snel heel geil worden (althans bij ons) maar dat komt denk ik ook door de stellen die we om ons heen verzameld hebben. Er zijn ook geile stellen waar je bevriend mee kunt raken.