Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:58.
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 15:33.
[ glijmiddel? ]
- Vraagje is de sex lekkerder met glijmiddel
gebruik je glijmiddel alleen voor je achterste?
kun je glijmiddel doorslikken
Wat zijn de voor en nadelen van glijmiddel
op dat gebied ben ik nog en nono
alvast dank voor de info
groet hejosa
- En dat wil je om 07.38uur allemaal weten?
Zit net aan me ontbijt...
Als het zo is,dan is het zo! - ladytruckster, 2 minuten geleden
En dat wil je om 07.38uur allemaal weten?
Zit net aan me ontbijt...
Hahahaha eet smakelijk!Met al die uitzonderingen op de regel is er geen regel meer. - Maar om je vragen te beantwoorden .
Glijmiddel gebruik ik alleen voor m'n achterste. Maar als je voorste droog is van nature kan t daar natuurlijk ook gebruiken. Je kan het doorslikken, is niet giftig. Alleen niet alle middelen smaken even lekker.Met al die uitzonderingen op de regel is er geen regel meer. - Wij gebruiken helemaal geen glijmiddel, ook niet bij anale sex.If all else fails, read the directions
- Nee, nee, ja en geen enkel.
Bij mij en ons liever niet. Het is een soms noodzakelijk kwaad. Het glijdt, dat is het voordeel, voor het overige alleen maar nadelen.
Mvrgr Dennis - Ik gebruik het nooit. Ook niet bij anaal.
Speeksel of je eigen vocht is het beste glijmiddel wat er is.Koekoek!! Proud TTTOT-je - Doet iedereen tegenwoordig aan anaal ofzo????
(Het grappige is dat ik ook nooit glijmiddel gebruikte bij mijn eigen spaarzame ervaringen met anaal).
Ik vraag me dan weer af of mensen een condoom gebruiken bij anaal (in een serieuze, vaste relatie)There is no band, yet.... we hear a band. - Nee, met mijn vriend gebruik ik ook anaal geen condoom.If all else fails, read the directions
- Ik zou bij anaal ook liever geen condoom gebruiken ivm vaginaal
- We hebben ooit wel eens glijmiddel gebruikt. Gewoon om te proberen. Maar ik vind het niks. Ik voel dan veel minder en vind het ook minder lekker. Voor anaal gebruiken we het dan weer wel. Niet altijd, lichaamsvocht heeft wel mijn voorkeur als anaal glijmiddel.Can you hear me in the back?
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 15:33.