hakken aan tijdens sex

26-08-2014 11:34 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Graag had ik jullie advies.

Ik word erg opgewonden als vrouwen hoge hakken dragen. Mijn vrouw draagt helaas geen hoge hakken maar heeft wel een paar sexy schoenen met lage hak (3 cm). Laatst heb ik haar tijdens de seks gevraagd deze aan te trekken. Haar eerste reactie was nee, maar vervolgens heeft ze het toch gedaan omdat ik zei dat ik het zo sexy vind. Ik zou heel graag willen dat zij vaker hakken draagt in bed en dan met echt hoge hak. Kunnen jullie mij adviseren hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ze moet het natuurlijk wel zelf ook willen…



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ik houd gewoon mijn sokken aan
Shoppen! Wel gelijk een mooi lingeriesetje erbij dan.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een schoen met hak van 3 cm sexy is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een waterbed, denk niet dat het een succes wordt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
3 cm is toch geen sexy hak? Meer een trutttenschoentje



Maareuh puur uit nieuwsgierigheid, hoe werkt dat dan? Heb je dan niet als ze haar benen om je heen slaat een paar stiletto's in je kont zitten?



Die blauwe maandag dat ik mijn speciale slaapkamerpumps van de hunkemoller aandoe zet ik ze toch gewoon langs het bed als we van start gaan hoor haha.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch vragen of ze met jou samen zin heeft om te winkelen voor een paar killerheels, puur en alleen voor zo af en toe in bed?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, shoppen. Als jij het maar wel betaalt. In Utrecht zit een goede sexshop waar ze belachelijk hoge hakken verkopen. Misschien kun je dan direct een cadeautje voor haar kopen, dat zij helemaal geil vindt (en jij je misschien niets bij kunt voorstellen).
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 augustus 2014 @ 11:39:

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een schoen met hak van 3 cm sexy is.+1
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 augustus 2014 @ 11:39:

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een schoen met hak van 3 cm sexy is.





Niet????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:himalaya schreef op 26 augustus 2014 @ 11:40:

Ik heb een waterbed, denk niet dat het een succes wordt.En jouw fantasie gaat niet verder dan seks in bed, dat vind ik nog meer onsexy dan geen hoge hakken willen dragen....
Alle reacties Link kopieren
Hakken kunnen handig zijn als je het ergens staand wil doen. In bed heb ik liever een leuk lingeriesetje of een leuk speeltje voor z'n tweeen.
lachen is gezond.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 augustus 2014 @ 11:50:

[...]





[afbeelding]





Niet????
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 augustus 2014 @ 11:39:

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een schoen met hak van 3 cm sexy is.
Er zijn heel veel dingen waar je de fun voor opgewondenheid vandaan kan halen. Je steeds meer beperken tot 1 extern object en daar je aandacht op focussen is niet handig.



Ze wilde het niet en heeft het voor jou gedaan, hoe ze het zelf wel zou gaan willen wordt het moeilijke als ze er aversie tegen heeft.



Zelf snap ik ook niet waarom je met schoenen die bedoeld zijn om buiten op de stoep te lopen en per ongeluk in de hondenstront belandt in bed zou willen terwijl je in bijna alle standen op moet passen jezelf niet open te halen aan die harde dingen alsmede je het beddengoed kapot maakt of vuil en er in haakt en dan weer moet kijken hoe je als vrouw je benen beweegt.



Ik zou zeggen neem haar mee naar chic restaurantje waarvoor ze ze graag aantrekt onder een rokje en als jullie dan dronken thuis komen jullie de tijd niet nemen om eerst de schoenen uit te trekken maar al snel in bed belanden omdat het zo'n leuke avond was voor haar.



Ze heeft geen schoenen met hogere hak? Dan kan het zijn dat die dingen pijnlijk zitten en kick je blijkbaar op sadomasochisme, dat is weer een andere tak.
Ik raad verder altijd aan om zelf een week op hele hoge hakken te lopen aan mannen die hun vrouw graag in hakken zien.
Of plaatjes te googlen over misvormingen van de voet door het dragen van hakken.
Jeetje, als wij seks hebben zou het hem volgens mij nog niks interesseren als ik kotsgele geitenwollensokken zou dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 augustus 2014 @ 11:50:

[...]





[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... wdNydjYrDQ[/img]





Niet????Hahahahaha! ik zit nu hardop te lachen. Heerlijk weer dit
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 26 augustus 2014 @ 12:08:

Ik raad verder altijd aan om zelf een week op hele hoge hakken te lopen aan mannen die hun vrouw graag in hakken zien.Ik doe niet anders, gewoon omdat ik het zelf mooi vind
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een schoen met hak van 3 cm sexy is.Woon je zeker niet in Nijmegen e/o
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 26 augustus 2014 @ 12:08:

Of plaatjes te googlen over misvormingen van de voet door het dragen van hakken.Ik zou plaatjes teruggoogle-en van penissen die volkomen aan het etteren en zweren zijn van een geslachtsziekte opgelopen door penetratie van een vrouwelijk geslachtsdeel. En dan aan je zeggen dat ik "om" ben door je fantastische argumentatie en nooit meer seks met je zal hebben.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd snap ik sowieso die fetish voor hakken IN BED aan niet zo. Kijk, als je ze aan hebt en ze zijn sexy okee. Maar eenmaal in bed mogen ze toch wel uit?



Ik vind Allstars bij een vent ook heel sexy, maar hij hoeft ze toch echt niet aan te houden als ie bij me in bed kruipt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 augustus 2014 @ 11:52:

[...]

En jouw fantasie gaat niet verder dan seks in bed, dat vind ik nog meer onsexy dan geen hoge hakken willen dragen....quote:job1971 schreef op 26 augustus 2014 @ 11:34:

Dag dames,

Ik zou heel graag willen dat zij vaker hakken draagt in bed en dan met echt hoge hak.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Paekzwart schreef op dinsdag 26 augustus 2014 12:08 Ik raad verder altijd aan om zelf een week op hele hoge hakken te lopen aan mannen die hun vrouw graag in hakken zien.Ze hoeft er van hem toch niet op te lopen..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven