hoeveel sekspartners

29-09-2010 14:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik dan als heel gemiddelde vrouw melden dat ik na een huwelijk van 29 jaar met dus 1 partner, het laatste jaar 9 bedpartners heb "weggewerkt."

Het huwelijk floreert overigens als nooit tevoren.
Alle reacties Link kopieren
2 in de afgelopen 2 jaar.



Van daarvoor zijn een aantal nog sterk in m'n herinnering aanwezig. Maar kan me het precieze aantal niet echt herinneren. Ik wil het onderzoek liever niet vervuilen met schattingen, die mogelijk zijn beïnvloed door de zojuist verworven kennis over de gemiddelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:

Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben misschien lees/schrijf ik hier wel mee om ervaring op te doen..? , dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie? Ik kom uit een dorp en woon nu in een stad, maar verschil in sexpartners heeft me dat niet op geleverd...



Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn

Als je op mij afgaat moet je je verwachting ff bij stellen, ik haal het gemiddelde naar beneden...Maaaaaar ben dan idd wel weer met sex bezig ja al is het niet 24/7..
Alle reacties Link kopieren
quote:gupsie schreef op 29 september 2010 @ 22:26:

[...]





He, bah ! Gupsie ! Ben jij met sex bezig ???



Brrrrr !



Alle reacties Link kopieren
quote:lolapaloeza schreef op 29 september 2010 @ 16:12:

[...]



Ik denk dat de enquete is ingevuld door 10 héél gemiddelde vrouwen.Ah.... zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:bertislief schreef op 29 september 2010 @ 22:36:

[...]





He, bah ! Gupsie ! Ben jij met sex bezig ???



Brrrrr !



erg he!? Kan echt niet meer tegenwoordig.... Goed ik zal mijn bed maar eens gaan opzoeken, met manlief.....
Alle reacties Link kopieren
Om te slapen zeker, ja, ja...
Alle reacties Link kopieren
quote:lastigenaam schreef op 29 september 2010 @ 16:12:

2 maal 3 is 4 wie-de-wie-de-wie en 2 is 9...



Succes met je "research"...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
voor mij zijn het er 9 inclusief mijn huidige vriend waar ik nu 5 jaar me ben. Ben begonnen op mijn 17de. Ennnn het gemiddelde gaat weer omhoog!
Alle reacties Link kopieren
Tellen mannen waarvan ik de naam niet weet gewoon mee?
mmm dan ben ik met 101 sexpartners wel de ultieme slet hier
Alle reacties Link kopieren
Badmeester... jouw nickname en je aantal roepen bij mij hele enge beelden op..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet mijn aantal niet meer. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een paar onsjes zo snel mogelijk weer wilde vergeten.
Eh ja ik heette al badmeester ver voordat iemand dingen deed waardoorer negatieve associaties ontstonden:-)



Zijn trouwens 101 volwassenen, zo beter?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 13 oktober 2010 @ 09:56:

Eh ja ik heette al badmeester ver voordat iemand dingen deed waardoorer negatieve associaties ontstonden:-)



Zijn trouwens 101 volwassenen, zo beter?



Snap ik, maar het beeld kwam me even boven bij de combinatie nickname en hoeveelheid sexpartners.



101. Heb je met mevrouw 100 een speciaal nummertje gemaakt?

Turf je ze trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit wel ver boven gemiddeld laatste 2 partners doen we regelmatig aan partnerruil of trio.

Maar zou niet weten hoeveel het erzijn.



@badmeester hou jij ook een boekje bij wat iedereen goed kon en lekker vind.
Nee het is een ruwe schatting. Ik herriner me alleen de leuke en minder leuke dingen en dat levert vaak leuke anecdotes op:-)
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe, inclusief mijn huidige vriend, heb ik met 5 verschillende mannen seks gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oei, dan ben ik als man nog behoorlijk braaf geweest.

Ik zit aan 6, inclusief 2 ONS'en.
Alle reacties Link kopieren
Moet je die uit parenclubs en zo dan ook allemaal mee gaan tellen?
Alle reacties Link kopieren
Wat jij wilt, stout.



Weet nog niet of ik zin heb in een dergelijke ontboezeming als deze. Laat ik zo zeggen dat ze net niet meer op twee handen te tellen zijn.
Alle reacties Link kopieren
vanaf mn 15e tot nu (25)

All the way denk 9 of 10

Friemelen... weet ik niet precies hoeveel, maar wel meer dan die 9 of 10



Dus over welk tijdsbestek.. ben nu al 3,5 jaar samen met mn vriend dus reken maar uit.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Oei dan ben ik wel stout geweest.. weet niet precies hóe stout maar toch
Alle reacties Link kopieren
ik val ook in het bovengemiddelde, maar wat maakt het uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven