hoeveel sekspartners

29-09-2010 14:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Paekzwart. Zoals het bij jou ging, zo had het bij mij ook kunnen lopen.



Ik heb mijn man tot nu toe mijn leven lang als enige sekspartner. Dat is omdat dat zo gelopen is. Het aantal sekspartners weerspiegelt niet per se je principes. Ik heb gewoon veel geluk gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 01 oktober 2014 @ 18:04:

[...]





Hengel in een 3 jaar oud topic?

Als je avatar je eigen foto is hoeft het toch niet zo stil te blijven?



Nee hoor! Blij dat het onderwerp toch nog actueel is, merk dat het leeft. Het is typisch iets wat anders snel verzwegen wordt of men niet zo heel eerlijk in is :-)



Op je vraag: avatar inderdaad mijn foto en toch best stil. Kieskeurig type waarschijnlijk
Voor mijn 40ste was het nog op 1 hand te tellen, na mijn 40ste de tel kwijt geraakt
quote:mrgrey_88 schreef op 01 oktober 2014 @ 15:21:

De teller staat op 4 sekspartners. Nu 26 en nergens spijt van, altijd in context van verliefdheid/gevoelens gedaan. Ondertussen wel tijdje stil. Dringend tijd om iets te ondernemen...Verliefdheid en echt diepere gevoelens kun je niet afdwingen. Dus dan is de vraag als je vindt dat het nu dringend tijd wordt om iets te ondernemen in welke mate je gelijk al gevoelens wilt hebben voordat je aan de seks begint?
@Melissa, ja dat klinkt mooi als het zo wel kan. En als dat soms helaas niet lukt dan kun je kijken hoe je daar weer mee omgaat. En hopelijk iemand vindt waarbij je alletwee in die relatie wilt blijven. En soms loopt het leven anders en dan bepaal je ook weer voor jezelf wat het beste is, een relatie is nog altijd iets van twee personen en dat is geen kwestie van afdwingen. Maar met zorg zoeken en soms niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Dat was de vraag niet, Paekzwart.



Maar een hele mooie aanvulling op dit toppic. Dank!
quote:shehot schreef op 04 oktober 2014 @ 13:38:

Voor mijn 40ste was het nog op 1 hand te tellen, na mijn 40ste de tel kwijt geraakt Same here alleen dat één hand tellen dan weer niet!
Alle reacties Link kopieren
8, waarvan 6 in het afgelopen half jaar. Laten we zeggen dat ik geniet van mijn vrijgezellentijd
.
Ik vind tellen zo'n onzin. Maar goed, even alles volledig gereconstrueerd, en uitgekomen op:



- vrouwen waarmee ik intiem lichamelijk contact heb gehad: 1

- vrouwen waarmee ik intiem geestelijk contact heb gehad: 1

- vrouwen waarmee ik intiem contact zou willen hebben, waarover ik intiem gefantaseerd heb, etc: 1

- mensen met wie ik ooit intiem contact zal hebben, buiten deze ene vrouw: 0 (mezelf niet meegeteld)
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 14e begonnen en ben nu 23.

Zoals ik nu tel zit ik precies op 22 (schaam) en de laatste 1.5 jaar alleen samen met mijn vriend en dat wil ik graag zo houden!!
Alle reacties Link kopieren
lekker belangrijk. wat geef ik erom wie mijn voormalige sexpartners waren of die van mijn vriendin? Wij leven in het heden en de tel bijhouden vind ik een beetje, tja..het loopt zoals het loopt, ben nooit met jan en alleman in bed gedoken, maar ik heb geen lijstje bijgehouden en ik vind het eigenlijk ook totaal onbelangrijk als gegeven. tis maar een mening hoor.
Alle reacties Link kopieren
Tja.. een beetje gek.. lijstjes bijhouden. Als het ter sprake komt zeg ik altijd: meer dan Andries Knevel (hoop ik), minder dan Jeroen Pauw (denk ik).. Vrij naar quote uit four weddings and a funeral maar dan met Lady Di en Madonna..
What's going on here is not Ok..
Alle reacties Link kopieren
De verschillen hebben wel degelijk te maken met religie en cultuur, alhoewel dat begint te minderen.



Heb slechts 1 bedpartner gehad met wie ik nu samen ben. Misschien neem ik een tweede vrouw. Dat wordt dan de tweede :p
Alle reacties Link kopieren
4 bedpartners tot nu toe, volgende maand naar een pc dan zullen het er wel meer worden
leef je droom
Zonder het swingersleventje Kom ik op 10, eigelijk zijn het er 9 maar mijn huidige vriendin telt voor 2
Alle reacties Link kopieren
40 jaar, 20 dames en mijn vriendin is er dolblij mee, ze heeft ook een ontzettend hoog libido en ze leert telkens weer bij
Alle reacties Link kopieren
Mmmm......



Zoenen etc. 80 (waarvan 1/3 tijdens carnaval?)

All te way: 50 waarvan 10 man (ik ben zelf man)

Waarvan tijdens mijn huwelijk 5 v en 5 m



Laatst tijdens een lange vlucht heb ik een lijstje gemaakt. Normaal ben is slecht in namen, maar nu wist ik nog bijna alles. 3/4 zit op facebook...
Alle reacties Link kopieren
19
Alle reacties Link kopieren
Sinds 20 jaar hebben mijn man en ik een leuke hobby. Swingen. We doen dit ongeveer 1x pm. Vinden we gewoon leuk, geil, spannend en lekker. Dat is dus 20x12=240, zeg maar 250 als ik m'n vriendjes vóór mijn huidige man meetel.



Oh, en ik ben biseksueel dus ook heel wat lekkere vrouwtjes versleten. Die heb ik niet meegeteld......
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet bijgehouden, maar ik denk bijvoorbeeld rond de 15 ofzo.

Waarvan ook vrij veel trio's, dus ook in een relatie kun je meerdere bedpartners opdoen.
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
13

Over 25jaar spread.

Ik loop achter mbt het sloederen, een laat-bloeier



Van die 13 waren er 3 ONS. De rest was over een lange periode van tijd. 3 lange relaties in totaal, respectivelijk 8, 1,5 en 14(and counting) jaar. Alles buitenom was lekker, maar vrij/casual sex, ook al duurde het (sporadisch) soms jaaaren.



Ik heb nooit spijt gehad van een sexpartner (oftewel: ik wist goed waarvoor ik het deed) en ja, elke keer is het ook gelukt om eigen plezier te pakken. Of beter gezegd: ervoor te zorgen... ; )
Alle reacties Link kopieren
quote:mrgrey_88 schreef op 04 oktober 2014 @ 13:30:

[...]





Nee hoor! Blij dat het onderwerp toch nog actueel is, merk dat het leeft. Het is typisch iets wat anders snel verzwegen wordt of men niet zo heel eerlijk in is :-)



Op je vraag: avatar inderdaad mijn foto en toch best stil. Kieskeurig type waarschijnlijkDan is het zand nog niet zo brandend (de droogte )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de aantallen allemaal wel meevallen hoor.

Wat ik excessief veel vind voor iemand onder de 30 jaar, is in de honderden.

Maar ik heb er verder geen oordeel over, moet ieder voor zich weten.



Heb persoonlijk liever een partner die veel ervaring heeft dan een volslagen maagd.



Ik tik zelf de 50 aan, gok ik. Ben midden 20.

Heb wel ergens een document waar ik het in "bij houd", voor mezelf, als herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk onbelangrijk, dat aantal.



Heb je inmiddels geleerd wat er nodig is om je huidige relatie spannend te houden? Heb je geleerd om te praten en vooral om te luisteren naar je partner? Heb je geleerd van je verleden?



Echt onbelangrijk of je 10 of 1000 partners had, als de huidige partner maar eerlijk naast je kan staan en JIJ eerlijk naast je partner WIL staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven