maagdelijkheid

07-10-2014 12:37 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan ik bij de gynaecoloog een maagdelijkheid attest krijgen van 2 jaar geleden?

Ik heb het echt nodig!
Alle reacties Link kopieren
Wil jij een man die alleen een maagd wil?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Als dit zo belangrijk voor jou was vind ik het wel dom dat je nu seks hebt gehad voor je huwelijk, stel je verloofde gaat weg. Dan ben je dus geen maagd meer voor je volgende partner? Je was nu nog niet getrouwd.



Ik vind dat hele maagd blijven gebeuren sowieso echt onzin! Genoeg moslim mannen die allang geen maagd meer zijn voor het huwelijk. en van de vrouwen verwachten ze het wel.
.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n verklaring wil ik ook, zal mijn man blij mee zijn.

Kan ik bewijzen dat ik niet vreemd ging
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook spijt van dus jullie moeten het er ook niet nog is inwrijven. Ik ben hier voor raad niet voor commentaar
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:51:

Ze schrijven het vaak voor niet maagdjes en geven zelfs tips voor de huwelijksnacht.

Dan kan hij me dit toch ook geven niet?

Volgens mij heb je iets teveel TV gekeken TO. Wat een onzin



Maar geef nou eens antwoord,als het zo belangerijk is allemaal waarom heb je dan niet gewacht?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind hij het nu zo erg? Terwijl hij wel seks met je heeft terwijl jullie niet getrouwd zijn
.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:53:

Ik heb er ook spijt van dus jullie moeten het er ook niet nog is inwrijven. Ik ben hier voor raad niet voor commentaarTja. Jammer he, dat we hier zelf uitmaken hoe we reageren. Openbaar forum enzo. Daaaaaaag TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:54:

Waarom vind hij het nu zo erg? Terwijl hij wel seks met je heeft terwijl jullie niet getrouwd zijnIk denk dat ze niet beviel isa
En na 2 jaar jou neuken doet-ie ineens moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je dit kan bewijzen en ik vind hem gewoon een idioot dat hij nu ineens gaat miepen maar wel seks met je heeft gehad.
.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou hij trouwens moeten weten hoe strak de vagina van een maagd voelt? Hij heeft toch niet zelf al....
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog steeds een handtekening hebben van een dokter
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:51:

Ze schrijven het vaak voor niet maagdjes en geven zelfs tips voor de huwelijksnacht.

Dan kan hij me dit toch ook geven niet?Nou, als ze dat heel vaak doen, dan heb je dat vast van verschillende mensen gehoord, die jou dan ook wel de naam van hun/een gynaecoloog kunnen geven.... Volgens mij gebeurt het in mijn omgeving in ieder geval nooit, gelukkig betrouwbare artsen hier blijkbaar...
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 07 oktober 2014 @ 12:55:

[...]



Ik denk dat ze niet beviel isa



Oeff, dat zou ook nog eens echt kunnen, ze zou niet de eerste zijn die gebruikt is voor seks.



TO, ik zou het gesprek aangaan met hem maar ik vind hem niet klinken als een gezelligerT.
.
Alle reacties Link kopieren
We hebben geen sex gehad 2 jaar lang dit was de eerste keer
Alle reacties Link kopieren
Een maagd heeft een pink breed, dat weet toch iedereen. Stelletje onderontwikkelde hier.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:55:

Ik moet nog steeds een handtekening hebben van een dokter

Grote kans dat je 'verloofde' dat ook niet geloofd hoor.

Misschien geeft die dit wel als reden om gewoon de stekker eruit te trekken.
.
Alle reacties Link kopieren
Was hij nog wel maagd?

Zo ja: hoe kan hij dan weten hoe strak jij hoort te voelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:56:

We hebben geen sex gehad 2 jaar lang dit was de eerste keerHeb je die eerste test van 2 jaar geleden, voor hem gedaan ook? En aan hem laten zien?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:55:

Ik moet nog steeds een handtekening hebben van een dokterKriebel Je zelf toch wat. Sowieso onleesbaar.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:56:

Een maagd heeft een pink breed, dat weet toch iedereen. Stelletje onderontwikkelde hier.

Twee vingers lees ik net.



To, waarom dan van 2 jaar terug en niet van vorige week?
Alle reacties Link kopieren
En als de man waar je de rest van je leven mee samen wil blijven je niet gelooft op je woord, dan zou ik sowieso maken dat ik weg kwam. Maar hey, dat kan vast nu niet meer, nu je geen maagd meer vent.

Achterlijke cultuur.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan neem ik aan dat een attest van vorige week ook nog wel goed is, toch?



Ik zou de gynaecoloog vragen om een attest dat het maagdenvlies nog intact is en dat je dus of nog maagd bent of alleen door een penis van benedengemiddelde omvang gepenetreerd bent.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Huh, dus jullie zijn nog niet getrouwd maar hebben wel seks gehad? Dat mag toch ook niet? Wat een mafkees trouwens, ik bloedde ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2014 @ 12:59:

Nou, dan neem ik aan dat een attest van vorige week ook nog wel goed is, toch?



Ik zou de gynaecoloog vragen om een attest dat het maagdenvlies nog intact is en dat je dus of nog maagd bent of alleen door een penis van benedengemiddelde omvang gepenetreerd bent.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven