mannen, hoe voelt een vagina?

16-10-2014 00:25 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ben toch zooo nieuwsgierig en aangezien ik het nooit zal kunnen gaan beleven als man, hoop ik dat jullie het dan ten minste voor me willen beschrijven.



En voelt dezelfde vrouw ook altijd hetzelfde? Of verschilt dat weer per keer?



En wat maakt het gevoel bij de ene vrouw anders dan bij de andere vrouw. Zit daar zoveel verschil in? Ik snap dat nattigheid per keer en per vrouw kan verschillen en dus ook de beleving van de seks.



Maar wat verder? Wat voel je nou precies als je door de deur naar binnen gaat en daar de ruimte aan het verkennen bent. Voel je ribbels, bobbels, bots je ergens tegenaan, wat voel je als een vrouw knijpt, wat verandert er qua gevoel tijdens de seks, voel je een orgasme?



gewoon botte nieuwsgierigheid heren, kan er niks anders van maken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit een hobbel tegengekomen. Een indiaanse wijsheid zegt, water vormt zich naar het water. En zo is het ook met vagina's. Een andere wijsheid zegt, je moet niet willen weten wat je niet kan begrijpen. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee
Alle reacties Link kopieren
Antwoord van mijn vriend:

Nee, voelt niet altijd hetzelfde. Ligt eraan hoe lang het voorspel heeft geduurd. Hoe langer het voorspel, hoe natter en hoe losser een vrouw is.



De ene vrouw is strakker dan de ander, de ene vrouw is dieper dan de ander. Sommige vrouwen zijn net bij de ingang strakker en verder naar binnen wat wijder, en bij andere vrouwen is het weer andersom.



Bij elke vrijpartij, de eerste keer naar binnen gaan voelt warm, en dat voel je door je hele lichaam gaan. Moeilijk uit te leggen. Maar je kan niet alle onderdelen binnenin onderscheiden met je pik. Hangt verder ook af in welk standje je bezig bent.



Tegenvraag: waarom zal jij dit als man nooit ervaren?
quote:meaki schreef op 16 oktober 2014 @ 00:39:





Tegenvraag: waarom zal jij dit als man nooit ervaren?Omdat TO een vrouw is
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk warm!! Zalige sensatie door heel je lijf.



Mijn eerste en mijn grootste liefde tot nu toe had een soort van bultje vooraan. Helemaal niet storend maar blijf het me gewoon herinneren!



De schat!
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 16 oktober 2014 @ 00:39:

Antwoord van mijn vriend:



Tegenvraag: waarom zal jij dit als man nooit ervaren?Haha, omdat ik een vrouw ben
Mogen alleen mannen antwoorden?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk warm ,ja dat antwoord heb ik vaak gehoord. Heb ook een keer seks gehad toen ik behoorlijke koorts had en mijn liefje vond me echt ´kokend´ vanbinnen.



Meaki, dankjewel voor het vragen aan je vriend. Heeft hij dan ook een voorkeur voor het een of ander? Bijvoorbeeld liever achterin wijder dan voorin of juist andersom of geeft het allebei net zoveel plezier?



Persoonlijk lijkt een ondiepe vrouw me minder lekker voor een man, omdat je misschien niet all the way kan gaan of dan ten minste niet zo fanatiek. Maar misschien maakt dit niks uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2014 @ 00:48:

Mogen alleen mannen antwoorden? Hoe weet je het anders dan zonder piemel?
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 16 oktober 2014 @ 00:52:

[...]





Hoe weet je het anders dan zonder piemel?





Er zijn ook vrouwen die andervrouws vagina aanraken, binnenkomen.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb vingers. En een tong! Hoe het zal zijn om binnen te dringen met een pik zal ik nooit weten idd. Helaas. Lijkt me heel gaaf.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat weet ik ook wel ben geen naief eendje : ) . Maar dat kan ik met mijn eigen vingers (bij mezelf) ook voelen. Maar vraag me echt af wat een piemel voelt of juist niet voelt.



Maar goed, vingerwijsheid mag ook, dus



Dames, wat concludeer je als je verschillende vagina´s naast elkaar legt en vergelijkt? Welk soort vagina is aantrekkelijk en leuk om te bepotelen en van welke is de aantrekkingskracht ietsjes minder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2014 @ 00:57:

Ik heb vingers. En een tong! Hoe het zal zijn om binnen te dringen met een pik zal ik nooit weten idd. Helaas. Lijkt me heel gaaf.Truste me, it is !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Soms voelt een vrouw heel "glad" van binnen, soms "ribbelig"

Dezelfde vrouw voelt trouwens niet altijd hetzelfde. Mogelijk samenhangend met haar cyclus.

En inderdaad: sommige vrouwen lijken binnenin wijder te worden. Dat is niet ideaal. Liever strak all the way.

En sommige vrouwen (in sommige posities) voelen pijn als je erg diep gaat. Dat is weleens jammer want dan moet je je inhouden.



Soms voel je je heel erg welkom. Lastig te omschrijven maar wel heel gaaf.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Maar wat voel je dan Donkey??

Ben niet aan het dreinen hoor



*edit, je uitleg stond er net nog niet. sorry
quote:bestpittig schreef op 16 oktober 2014 @ 00:59:

Maar vraag me echt af wat een piemel voelt of juist niet voelt.

Wat schrijf je het leuk, ik lees mee...
Alle reacties Link kopieren
Donkey, dat herken ik van mezelf. De ene keer ben ik heel glad en zacht van binnen en de andere keer vind ik het veel ribbeliger aanvoelen. Weet ook niet waarom dat zo kan verschillen.

De ene keer ben ik heel strak en een andere keer weer wijd. De ene keer kan de piemel van mijn vriend echt te groot voelen en een andere keer kan het zijn dat ik ´m uberhaupt niet zo goed voel. En dan denk ik bijvoorbeeld dat ik dan juist wat wijder ben, en dan voel ik en ben ik helemaal niet wijd (bijvoorbeeld). Terwijl de keer dat zijn pik echt huge voelde ik weer wel wijder was. Kortom, ik vind het maar een raar ding zo´n vagina
Alle reacties Link kopieren
Mannen vragen zich dat andersom niet af. Of vragen zij dat op een mannenforum?
quote:bestpittig schreef op 16 oktober 2014 @ 01:12:

Kortom, ik vind het maar een raar ding zo´n vagina Wie zegt dat het aan 'de vagina' ligt, misschien veranderen ze steeds 'de piemel'?
quote:Frizz schreef op 16 oktober 2014 @ 01:12:

Mannen vragen zich dat andersom niet af. Of vragen zij dat op een mannenforum? Mijn man (supernuchter) zou zeggen "waarom erover praten als je het ook kunt doen?"
Alle reacties Link kopieren
Als ik man was, zou ik ook willen weten hoe piemels in het algemeen ervaren worden door vrouwen. Is toch interessant?



Ik was nl. in de veronderstelling dat mannen een vrouw altijd en altijd goed voelen. Terwijl ik op een ander topic las dat een man ook wel eens z´n pik naar binnen bracht en niet eens in de gaten had dat hij er al helemaal inzat.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 16 oktober 2014 @ 01:15:

[...]



Wie zegt dat het aan 'de vagina' ligt, misschien veranderen ze steeds 'de piemel'?Nee hoor, want ik voel mezelf ook wel tijdens mijn eigen prive speel tijd en dan kan ik ook de ene keer zacht, nat, droog, ribbeliger, wijder, nauwer, opener, gesloten etc. voelen. Hebben jullie toch ook wel dat verschil dames?
Bestpittig, was ook maar onzin van mij. Ik denk dat een vagina steeds anders kan voelen terwijl een penis vrij gelijkmatig is.
Mijn vriend zegt dat er vrouwen zijn die hij als bakje warme vla vond aanvoelen . Kan me er echt niks bij voorstellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven