mannen, hoe voelt een vagina?

16-10-2014 00:25 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ben toch zooo nieuwsgierig en aangezien ik het nooit zal kunnen gaan beleven als man, hoop ik dat jullie het dan ten minste voor me willen beschrijven.



En voelt dezelfde vrouw ook altijd hetzelfde? Of verschilt dat weer per keer?



En wat maakt het gevoel bij de ene vrouw anders dan bij de andere vrouw. Zit daar zoveel verschil in? Ik snap dat nattigheid per keer en per vrouw kan verschillen en dus ook de beleving van de seks.



Maar wat verder? Wat voel je nou precies als je door de deur naar binnen gaat en daar de ruimte aan het verkennen bent. Voel je ribbels, bobbels, bots je ergens tegenaan, wat voel je als een vrouw knijpt, wat verandert er qua gevoel tijdens de seks, voel je een orgasme?



gewoon botte nieuwsgierigheid heren, kan er niks anders van maken
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 16 oktober 2014 @ 00:51:

Heerlijk warm ,ja dat antwoord heb ik vaak gehoord. Heb ook een keer seks gehad toen ik behoorlijke koorts had en mijn liefje vond me echt ´kokend´ vanbinnen.



Meaki, dankjewel voor het vragen aan je vriend. Heeft hij dan ook een voorkeur voor het een of ander? Bijvoorbeeld liever achterin wijder dan voorin of juist andersom of geeft het allebei net zoveel plezier?



Persoonlijk lijkt een ondiepe vrouw me minder lekker voor een man, omdat je misschien niet all the way kan gaan of dan ten minste niet zo fanatiek. Maar misschien maakt dit niks uit.

Nog een keer gevraagd aan vriend:

Voorkeur voor strak bij de ingang en naar achter toe wijder, of strak all the way



Wat de diepte betreft, er zit nog wel een beetje rek in. Als de vrouw wat minder diep is, dan voel je de baarmoedermond, maar het is niet oncomfortabel voor de man. Het is een zachte barrière die een beetje meegeeft en dus een beetje verder naar binnen geduwd wordt als de man ertegenaan stoot.
quote:bestpittig schreef op 16 oktober 2014 @ 22:09:

Als ik ga knijpen, roept mijn lief heel hard niet doen niet doen, omdat hij daarmee vrijwel meteen klaarkomt. Dus ik mág vooral niet knijpen.Misschien "masseer" jij, en knijp ik.
Alle reacties Link kopieren
Knijpen is echt geweldig. Het is soms het verschil tussen het idee dat ze super strak is bij het naar binnen gaan, eenmaal na dat moment ben je 'gewend' aan dat gevoel.



Mijn eerste vriendinnetje was turnster. Erg sterke bovenbenen en pc spieren. Als zij kwam voelde ik haar super hard kloppen. Met haar leerde ik ook samen klaarkomen. Zulke knijpkracht ben ik later nooit meer tegen gekomen.



Ik weet niet of het al eerder in dit topic gevraagd is, maar wat vinden de vrouwen er van als een man zijn lul laat kloppen?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Sinds dit topic doe ik opeens weer heel regelmatig die bekkenbodemspier-oefening...

Dank aan de meeschrijvende heren, want ik vind het echt heel boeiend om te lezen hoe het voor hen voelt.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te lezen dat ook het samenknijpen dus verschillend wordt ervaren door mannen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:xpuzzledx schreef op 17 oktober 2014 @ 09:56:

Dank aan de meeschrijvende heren, want ik vind het echt heel boeiend om te lezen hoe het voor hen voelt.



Mee eens.

Ik vind het ook leerzaam en leuk om dit soort dingen vanuit de beleving van de man te lezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Courtisane, wat is het verschil in knijpen met als effect masseren versus knijpen?
Alle reacties Link kopieren
Summernights, wat bedoel je met als een man zijn lul laat kloppen? Je bedoelt het op en neer wippen van een piemel als je jouw spieren samentrekt? Of bedoel je het kloppen tijdens klaarkomen? Dat laatste heb je toch geen invloed op?



Met het op en neer wippen van een piemel vind ik niet boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Interessant topic!



Leuk om het eens op een normale manier te lezen van de mannen:)
Alle reacties Link kopieren
quote:isabellaxxx schreef op 17 oktober 2014 @ 10:33:

Lobje heeft Twitter,dus misschien kun je het daar aan haar vragen?



Mocht je geen Twitter hebben,wil ik het best voor je vragen:)Huh...verkeerde topic, denk ik?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 17 oktober 2014 @ 10:31:

Summernights, wat bedoel je met als een man zijn lul laat kloppen? Je bedoelt het op en neer wippen van een piemel als je jouw spieren samentrekt? Of bedoel je het kloppen tijdens klaarkomen? Dat laatste heb je toch geen invloed op?



Met het op en neer wippen van een piemel vind ik niet boeiend.



Kloppen van opwinding.





Heerlijk
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 oktober 2014 @ 10:39:

[...]





Huh...verkeerde topic, denk ik? Haha! Ja dat ging even helemaal mis op mijn telefoon,nu het goede bericht hier geplaatst;)
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 17 oktober 2014 @ 09:51:

Knijpen is echt geweldig. Het is soms het verschil tussen het idee dat ze super strak is bij het naar binnen gaan, eenmaal na dat moment ben je 'gewend' aan dat gevoel.



Mijn eerste vriendinnetje was turnster. Erg sterke bovenbenen en pc spieren. Als zij kwam voelde ik haar super hard kloppen. Met haar leerde ik ook samen klaarkomen. Zulke knijpkracht ben ik later nooit meer tegen gekomen.



Ik weet niet of het al eerder in dit topic gevraagd is, maar wat vinden de vrouwen er van als een man zijn lul laat kloppen?



*warm*



Maar om antwoord te geven: daar word ik erg warm van



En ik weet uit ervaring dat het trainen van je bekkenbodemspieren niet alleen voor jezelf een verrijking is inderdaad
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:isabellaxxx schreef op 17 oktober 2014 @ 10:41:

[...]





Haha! Ja dat ging even helemaal mis op mijn telefoon,nu het goede bericht hier geplaatst;)Dan hoop ik maar dat je reactie hier niet in het topic van Desperate Housewife staat
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 17 oktober 2014 @ 10:31:

Summernights, wat bedoel je met als een man zijn lul laat kloppen? Je bedoelt het op en neer wippen van een piemel als je jouw spieren samentrekt? Of bedoel je het kloppen tijdens klaarkomen? Dat laatste heb je toch geen invloed op?



Met het op en neer wippen van een piemel vind ik niet boeiend.Ik bedoel inderdaad het samentrekken van de spieren. Op die manier pomp je als man nét iets meer bloed er in en zwelt ie iets meer op. In feite kan de eikel en schacht iets dikker worden zo. En op het kloppen bij het klaarkomen kan je als man best invloed hebben. Als ik een hoogtepunt bereikt kan ik het kloppen uitstellen, harder doen of juist heel stilletjes doen. Op die manier heb ik eigenlijk best veel controle over de manier waarop ik kom. En of mijn erectie daarna blijft of niet.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Zo veel controle als Zomersenachten hierboven heb ik niet, maar het is best prettig om tijdens mijn klaar komen mijn spieren aan te spannen. dan voelt het net even beter.



Ik ben trouwens een groot fan van getrainde bekkenbodemspieren.

Heerlijk om te voelen als ze knijpt!
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 17 oktober 2014 @ 12:39:



Ik ben trouwens een groot fan van getrainde bekkenbodemspieren.

Heerlijk om te voelen als ze knijpt!



Ja, helemaal mee eens.



Voor mij is het bakje warme vla wat eerder werd genoemd wel herkenbaar. Eerst ga ik met mijn penis door een warme drukkende barière heen, en dan kom ik in een allesomvattende warmte. Barière is misschien niet helemaal het goede woord, ik voel me wel heel welkom, maar moet wel een lichte tegendruk overwinnen. Alsof je van de duikplant het zwembad in spi9ngt, eerst is er een lichte klap en dan ben je helemaal omgeven door daar waar je in bent gedoken. Bij de eerste paar keren bij een nieuwe partner vind ik die tegendruk ook een beetje eng trouwens, ik voel dan wel een soort spanning bij mezelf.



Als je aan de warmte bent gewend dan voelt het vooral heel nat en intiem. Bij een vagina die aan het begin wat strakker is en verderop wijder vind ik het zelf prettig om niet diep te gaan. Het strakkere gedeelt voelt het fijnst. Bij mijn huidige relatie is het voor mijn vriendin precies andersom, die wil mij graag zo diep mogelijk. Dan is het voor mij wel fijn als zij iets meer aanspant. Als dat niet zo is dan voelt het teveel als een bakje vla zonder wrijving, en dat vind ik toch niet ideaal eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen zie ik iedereen met een bakje vla!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 17 oktober 2014 @ 11:27:

[...]



Ik bedoel inderdaad het samentrekken van de spieren. Op die manier pomp je als man nét iets meer bloed er in en zwelt ie iets meer op. In feite kan de eikel en schacht iets dikker worden zo. En op het kloppen bij het klaarkomen kan je als man best invloed hebben. Als ik een hoogtepunt bereikt kan ik het kloppen uitstellen, harder doen of juist heel stilletjes doen. Op die manier heb ik eigenlijk best veel controle over de manier waarop ik kom. En of mijn erectie daarna blijft of niet.



Dat kloppen is bij een man volgens mij hetzelfde als het aanspannen van je bekkenbodemspieren bij vrouwen.



En inderdaad, dat is van invloed op hoe je je orgasme beleeft.

Dat is ook zo bij vrouwen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor de vrouwen: waar is het gevoeliger, voorin of achterin de vagina?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 17 oktober 2014 @ 18:38:

Vraagje voor de vrouwen: waar is het gevoeliger, voorin of achterin de vagina?



Ik zou zeggen voorin, hoewel ik het lastig te benoemen vind.

Sowieso G-spot en die zit wat meer aan het begin/halverwege.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Beste. Topic. Ever.
Alle reacties Link kopieren
Dat het heerlijk is staat buiten kijf , maar zoek nog naar de juiste woorden om het gevoel te beschrijven.

Een warm bad dat om je heengeslagen wordt is misschien nog wel de beste weergave.
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:Vraagje voor de vrouwen: waar is het gevoeliger, voorin of achterin de vagina?



Voorin is het gevoelig vooral bij het binnenkomen. Als je heel geil bent dan is het een heel lekker gevoel van "oh yes, eindelijk, kom er in!" en als het geil worden pas net begint dan is het een heel overweldigend gevoel dat je even bewust toe moet laten, maar dan is het juist lekker om te voelen hoe je vagina zich langzaam aanpast en steeds natter wordt.



Binnenin is de G-spot bij mij wel gevoelig maar ik vind dat niet altijd even prettig. Het kan soms ook een beetje irritant gevoel zijn als-ie te hard geprikkeld wordt.



En achterin is ook wel weer gevoelig, kan pijnlijk zijn als-ie te hard tegen de baarmoedermond stoot, maar dat is niet altijd. Als het niet pijnlijk is (hangt oa van de positie af) is het wel weer lekker als ie tot ver achterin komt.



Goed topic trouwens , zoveel eerlijke en openhartige informatie van iedereen.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad geweldig topic, leerzaam en de openheid vind ik leuk.

dank allemaal!
Trahit sua quemque voluptas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven