mannen, hoe voelt een vagina?

16-10-2014 00:25 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ben toch zooo nieuwsgierig en aangezien ik het nooit zal kunnen gaan beleven als man, hoop ik dat jullie het dan ten minste voor me willen beschrijven.



En voelt dezelfde vrouw ook altijd hetzelfde? Of verschilt dat weer per keer?



En wat maakt het gevoel bij de ene vrouw anders dan bij de andere vrouw. Zit daar zoveel verschil in? Ik snap dat nattigheid per keer en per vrouw kan verschillen en dus ook de beleving van de seks.



Maar wat verder? Wat voel je nou precies als je door de deur naar binnen gaat en daar de ruimte aan het verkennen bent. Voel je ribbels, bobbels, bots je ergens tegenaan, wat voel je als een vrouw knijpt, wat verandert er qua gevoel tijdens de seks, voel je een orgasme?



gewoon botte nieuwsgierigheid heren, kan er niks anders van maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginevra schreef op 17 oktober 2014 @ 22:01:quote:Vraagje voor de vrouwen: waar is het gevoeliger, voorin of achterin de vagina?Voorin is het gevoelig vooral bij het binnenkomen. Als je heel geil bent dan is het een heel lekker gevoel van "oh yes, eindelijk, kom er in!" en als het geil worden pas net begint dan is het een heel overweldigend gevoel dat je even bewust toe moet laten, maar dan is het juist lekker om te voelen hoe je vagina zich langzaam aanpast en steeds natter wordt.



Ja, herkenbaar!

En dan hoeft bewegen niet eens...even stil, dan voel je die opgewonden energie van allebei, zó opwindend! En dan helemaal los
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
ik had al de wens om ooit eens 1 dag een vrouw te mogen zijn. Gewoon om te begrijpen en voelen hoe dat is.

Nu ik jullie ervaringen zo lees wordt dat onmogelijke verlangen alleen maar groter.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het vooraan niet gevoeliger dan achteraan. Als ik al een lichte voorkeur moet aangeven, dan is het achteraan. Maar het midden is ook lekker. Hmmm, lastig hoor. Als ik goed opgewonden ben, voelt het vrijwel overal lekker binnenin. En dan met name als datzelfde voor hem ook geldt en mijn vriend erg opgewonden -en daardoor heel hard- is. Dan kan ik ´m overal voelen.



Helaas heeft hij door medicijngebruik iets meer moeite om echt langer goed hard te blijven en dan zit hij op 80 of 90%van een erectie. Nog steeds meer dan genoeg om lekker te vrijen en stevig te stoten, maar ik vind het verschil wel goed voelbaar qua wrijving (die dan dus minder is).
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 17 oktober 2014 @ 22:51:

ik had al de wens om ooit eens 1 dag een vrouw te mogen zijn. Gewoon om te begrijpen en voelen hoe dat is.

Nu ik jullie ervaringen zo lees wordt dat onmogelijke verlangen alleen maar groter.



Dat heb ik dus andersom. Ik kan zoooo jaloers zijn op mannen.

Ik zeg dat wel eens en dan zegt mijn man dat ik de piemel die ik dan 24 uur zou hebben zou slopen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
ghehe klinkt al een uitdaging... een piemel slopen in 24 uur. ambitieus plan.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 17 oktober 2014 @ 23:58:

ghehe klinkt al een uitdaging... een piemel slopen in 24 uur. ambitieus plan.Kun je nagaan hoe enthousiast ik ben
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Dat roep ik ook regelmatig; zou graag voor 24 uur een piemel hebben. Lijkt me heerlijk iemand "te nemen"

Maar ook staand plassen met dat ding in je handen lijkt me al een hele ervaring.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2014 14:14
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is ook verrekte praktisch zo'n piemel, heel handig bij het plassen. Ideaal voor op reis. Van de regelmatige erecties (~10x per dag) heb ik nooit zo'n last.



Alleen klaarkomen lukt nooit zonder troep, dat vind ik een nadeel. Dat sperma geeft altijd zoveel rommel en het is zulk lastig spul om op te ruimen. Ook een niet-wateroplosbare emulsie, ook onhandig.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
@ikbenmedereentje: dat staand plassen vind ik wat overrated. okay het is handig, maar ik plas liever zittend. geen gedoe met richten en zo. #bekentenis.

iemand kunnen nemen is wel helemaal geweldig.:-)
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 18 oktober 2014 @ 14:29:

Is ook verrekte praktisch zo'n piemel, heel handig bij het plassen. Ideaal voor op reis. Van de regelmatige erecties (~10x per dag) heb ik nooit zo'n last.







Dát is nou zoiets dat ik me dan weer afvraag; hoe vaak heeft een man dat per dag?

Want jij noemt nu dit aantal, maar is dat bij alle mannen zo?

Dat zou ik dan wel weer van de mannen willen horen.



En is dat dan 10 keer in volle glorie of gewoon dat je 'm voelt reageren, zeg maar?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
In volle glorie haha.. Ik ben ook benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Zelf voel ik m wel 10 keer per dag reageren denk ik, maar in volle glorie zeker niet. Misschien twee keer per dag ofzo? En soms voel ik daar ook opwinding bij, maar soms ook niet (bij de ochtenderectie bijvoorbeeld).
Alle reacties Link kopieren
Tien keer per dag een erectie lijkt me wel erg veel maar zal het eens navragen aan manlief



Ik zou een piemel ook afraggen hoor Miss...deed er alles mee wat ik maar kon bedenken...staand plassen als eerste!



* zwaait naar Miss en Vince*
Alle reacties Link kopieren
10 keer herken ik ook niet zo.

Als het toch maar voor 1 dag is moet je ook gewoon raggen. eventuele schraalheid de volgende dag heb je toch geen last van



Heeeej Lieverdtie! *zwaait uitgelaten terug*
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
* hey Vince..lekker ding...alles goed? *



Ach die schraalheid neem ik wel op de koop toe, is voor een goed doel he
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een uitzondering ben als ik alles hier lees.



Als hij zijn piemel de eerste keer tijdens de seks naar binnen duwt voelt dat heel lekker, maar na een paar keer stoten als hij hem er dan uithaalt om hem er opnieuw in te duwen dan voel ik dat niet echt meer. Nouja, ik voel het wel maar het gevoel is veel minder en anders.



Ook vind ik penetratie weinig aan als het niet diep is, ik voel er dan weinig van. Ik dacht eerst dat ik misschien gewoon een wijdere vagina had maar heb regelmatig te horen gekregen dat ik een strakke vagina heb.



Wanneer ik "knijp" voel ik zelf de penetratie niet meer, dan ben ik zo bezig met aanspannen dat ik dus alleen nog maar mijn eigen spieren voel die zich aanspannen.
quote:ikbenmedereentje schreef op 18 oktober 2014 @ 00:11:



Maar ook staand plassen met dat ding in je handen lijkt me al een hele ervaring.Het spijt me, maar dat is het alleen omdat je het mist. Er is echt niets bijzonders aan.
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 oktober 2014 @ 15:11:

[...]





Dát is nou zoiets dat ik me dan weer afvraag; hoe vaak heeft een man dat per dag?

Want jij noemt nu dit aantal, maar is dat bij alle mannen zo?

Dat zou ik dan wel weer van de mannen willen horen.Nee hoor. Varieert trouwens ook met de leeftijd.



Rond 18 heb je één erectie per dag. Begint om 0:00 en duurt tot 23:59, dat dan weer wel.



Ik schat dat ik gemiddeld op een dag hooguit drie of vier keer een erectie heb, en nooit zonder aanleiding.
Alle reacties Link kopieren
*Ha Lieverdtie , mhmma kan beter, maar dat gaat allemaal goed komen. En hoe gaat het met jou? Lang niet gesproken.



Nondeju, dat klinkt jammer..
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 18 oktober 2014 @ 16:14:

*Ha Lieverdtie , mhmma kan beter, maar dat gaat allemaal goed komen. En hoe gaat het met jou? Lang niet gesproken.



Nondeju, dat klinkt jammer..



Nou, ik vind het niet jammer. Mijn vriend kan heel makkelijk diep stoten dus het voelt dan heel erg goed.



Maar soms plaagt hij me door hem er maar een heel klein beetje in te duwen, maar ik voel daar gewoon niet zoveel van. Ik voel het wel, maar ik ben niet echt onder de indruk.



Terwijl ik tijdens het diepe stoten heel vaak denk stop hier alsjeblieft nooit meer mee.



Vingeren vind ik dan wel erg fijn, ook als dat niet diep gaat, maar dat komt omdat vingers natuurlijk veel gemakkelijker het juiste plekje kunnen bereiken. Een penis kan alleen maar rechtdoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 18 oktober 2014 @ 16:14:

*Ha Lieverdtie , mhmma kan beter, maar dat gaat allemaal goed komen. En hoe gaat het met jou? Lang niet gesproken.



Nondeju, dat klinkt jammer..





Hopen dat het dan heel snel goed komt Vince, met mij gaat het goed...altijd met slechte mensen toch



ff verder kletsen op leuter? zoals vroeger....
Tien keer per dag een soort van erectie is heel normaal hoor, de zwellichamen moeten zich om de zoveel tijd vullen met bloed. Anders valtie eraf. En dat is zonde!
Alle reacties Link kopieren
quote:lieverdtie schreef op 18 oktober 2014 @ 15:19:

Tien keer per dag een erectie lijkt me wel erg veel maar zal het eens navragen aan manlief



Ik zou een piemel ook afraggen hoor Miss...deed er alles mee wat ik maar kon bedenken...staand plassen als eerste!



* zwaait naar Miss en Vince*



Jeetje Lieverdtie...jou heb ik een tijd niet gezien!

Alles goed?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 18 oktober 2014 @ 16:12:

[...]

Nee hoor. Varieert trouwens ook met de leeftijd.



Rond 18 heb je één erectie per dag. Begint om 0:00 en duurt tot 23:59, dat dan weer wel.



Ik schat dat ik gemiddeld op een dag hooguit drie of vier keer een erectie heb, en nooit zonder aanleiding.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven