mijn vriend snapt nee niet

06-08-2014 23:10 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii ladies



Ik heb sinds kort een nieuwe vriend alleen de eerste keer seks met hem was voor mij toch even schrikken. Op het moment dat we goed en wel bezig waren probeerde hij bij mij de achter in gang te nemen.

Nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat ik dat niet wou probeerde hij het met zijn vingers. Onder tussen ben ik 2 maanden verder en nog blijft hij het proberen. Moet ik toegeven en niet zo preuts zijn (want zo begin ik me ondertussen wel te voelen) of gewoon nee blijven zeggen.



Hij is een super leuke en lieve jongen en ik heb geen zin om dalijk weer het zeikwijf uit te moeten hangen. Ben gewoon bang dat het pijn doet of dat er iets mee komt.



What to do??
Als jij nee zegt en hij blijft proberen en zelfs zo lang dat jij nu bang bent dat je preuts of zelfs als een zeikwijf overkomt, dan is het geen leuke en lieve jongen...
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom wil hij niet gewoon door de voordeur?
Alle reacties Link kopieren
Hem het volgende vragen: wat precies begrijp je niet aan het woord nee? De N of de ee?

Is hij nou helemaal belatafelt. Nee is nee.

Zo simpel kan het zijn hoor.



(En euh pst, het is míjn vriend. Niet men vriend)
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet superleuk want hij pusht je, dat is geen fijn gedrag.

En hij accepteert schijnbaar geen nee en respecteert jou dus niet.

Zou voor mij exit zijn.
Als hij de eerste de beste keer al zo over je grenzen heen gaat, dan zou ik me afvragen of hij wel echt zo'n lieve jongen is. Hij respecteert je niet, dat heeft niets met preuts zijn te maken. Niets doen waarbij jij je niet goed voelt, of met andere woorden, waarbij hij je niet het gevoel kan geven dat het goed is!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik bang ben dat ik over kom als een zeikwijf over kom, komt ook een beetje voort uit eigenkennis ik weet dat ik soms vrij zeurend over kan komen. En er zit een redelijk leeftijds verschil tussen ons zit en ik niet veel bed partners heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 06 augustus 2014 @ 23:14:

Hij is niet superleuk want hij pusht je, dat is geen fijn gedrag.

En hij accepteert schijnbaar geen nee en respecteert jou dus niet.

Zou voor mij exit zijn.Precies, hij begrijpt het heel goed. Hij respecteert jouw grens hierin niet. En dat is allesbehalve lief en leuk.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Jij accepteert dit al 2 maanden??
Alle reacties Link kopieren
quote:_nora_ schreef op 06 augustus 2014 @ 23:16:

[...]



Precies, hij begrijpt het heel goed. Hij respecteert jouw grens hierin niet. En dat is allesbehalve lief en leuk.Als ik hem op dat moment vraag om te stoppen stopt hij ook maar blijkbaar wil hij het zo graag
quote:katherina.b schreef op 06 augustus 2014 @ 23:16:

Dat ik bang ben dat ik over kom als een zeikwijf over kom, komt ook een beetje voort uit eigenkennis ik weet dat ik soms vrij zeurend over kan komen. En er zit een redelijk leeftijds verschil tussen ons zit en ik niet veel bed partners heb gehad.jij bent geen zeikwijf, hij is degene die zeurt.
Alle reacties Link kopieren
Die had van mij een knietje in zijn kruis gehad bij het negeren van mijn "nee". Dat je dit pikt joh.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Dus??

Moet ik men grenzen nog beter aan geven of??
Alle reacties Link kopieren
Pardon?!



Nee is nee! Wat een oetl*l! Duidelijk geen respect voor je.
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Jens er bij hem eens onverwacht een dildo in, en daarna eens kijken wat hij er van vindt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als mijn 'vriend' herhaaldelijk aan mijn anus zit en ik wil dat niet mag ie ophoepelen.

Mijn lijf, mijn 'toegangsregels'.

Getsie.

Stel dat ie de hele tijd z'n vinger in je oog prikt, en je wil dat niet, dan kan ie toch ook t dak op
Ik zou er eens een stevig gesprek met hem over hebben, niet op het moment zelf natuurlijk. Vragen waarom hij jouw "nee" niet respecteert. En laat jezelf niet in de hoek zetten als "zeikwijf". Als hij met zo'n argument komt, dan is hij geen knip voor zijn neus waard.
Alle reacties Link kopieren
Nee, is nee, en blijft nee.

Een ieder die er ja van maakt laat overduidelijk zien geen zin te hebben om naar je luisteren. Lijkt me heel prettig tijdens de seks want de vraag is wat hij als volgende handeling gaat willen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Klopt maar wat in mijn achter hoofd speelt als ik graag iets zou willen zou ik het ook fijn vinden als hij het zou proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:katherina.b schreef op 06 augustus 2014 @ 23:21:

Dus??

Moet ik men grenzen nog beter aan geven of??



Zeker! En als hij dan nog niet je keuzes accepteert, moet het exit zijn.

Als het nu al moeilijk voor hem is om nee te accepteren, word het alleen maar erger.



ga nooit of te nimmer over je eigen grens! Voor niks of niemand niet!
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:katherina.b schreef op 06 augustus 2014 @ 23:24:

Klopt maar wat in mijn achter hoofd speelt als ik graag iets zou willen zou ik het ook fijn vinden als hij het zou proberen?Als jij het wilt proberen dan moet je dat gewoon doen. Maar waarom open je dan een topic? Dan moet je het gewoon eens gaan doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als je beste vriendin jou deze vraag had gesteld: ("mijn vriend blijft aandringen tot anale seks, tegen mijn wil in, wat moet ik doen?")... Wat zou dan je antwoord zijn?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:katherina.b schreef op 06 augustus 2014 @ 23:24:

Klopt maar wat in mijn achter hoofd speelt als ik graag iets zou willen zou ik het ook fijn vinden als hij het zou proberen?



Nee is nee.

Nogmaals.



Dingen uitproberen kan, maar alleen als jullie het beiden willen. Wil jij iets, maar hij niet. Dan houd het op. It's that simple
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 06 augustus 2014 @ 23:25:

[...]



Als jij het wilt proberen dan moet je dat gewoon doen. Maar waarom open je dan een topic? Dan moet je het gewoon eens gaan doen.Nee ik bedoel niet dit maar bewijze van ik had speciale wensen zou ik toch ook willen dat hij dat zou proberen
Alle reacties Link kopieren
@EvyBlissy ja ik had haar ook voor gek verklaard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven