mijn vriend snapt nee niet

06-08-2014 23:10 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii ladies



Ik heb sinds kort een nieuwe vriend alleen de eerste keer seks met hem was voor mij toch even schrikken. Op het moment dat we goed en wel bezig waren probeerde hij bij mij de achter in gang te nemen.

Nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat ik dat niet wou probeerde hij het met zijn vingers. Onder tussen ben ik 2 maanden verder en nog blijft hij het proberen. Moet ik toegeven en niet zo preuts zijn (want zo begin ik me ondertussen wel te voelen) of gewoon nee blijven zeggen.



Hij is een super leuke en lieve jongen en ik heb geen zin om dalijk weer het zeikwijf uit te moeten hangen. Ben gewoon bang dat het pijn doet of dat er iets mee komt.



What to do??
Alle reacties Link kopieren
quote:katherina.b schreef op 06 augustus 2014 @ 23:18:

[...]





Als ik hem op dat moment vraag om te stoppen stopt hij ook maar blijkbaar wil hij het zo graag



En jij blijkbaar niet. Dan moet hij maar zijn conclusies trekken en eerst eens netjes met jou overleggen of het een optie zou zijn..



Hij gaat de eerste keer al voor de achteringang en blijft het keer op keer proberen na jouw nee? Klinkt inderdaad niet als een lieve jongen..
Alle reacties Link kopieren
quote:n93 schreef op 07 augustus 2014 @ 09:55:

Dit zijn toch dingen waar je over kan praten? Ik vind het niet eens met preutsheid te maken hebben. Jij zegt nee en dat heeft hij dan maar te accepteren. Hij mag er een andere mening over hebben, maar dan kan je gewoon een normaal gesprek aangaan ipv iedere keer blijven proberen dat ding er in te douwen. Dat vind ik nou echt te ver gaan, dan respecteer je niet andermans lichaam en keuzes.Dit dus
Wel of niet preuts is geen enkel argument. Misschien ben je preuts, nou en? Mogen preutse vrouwen verkracht worden, omdat ze zo preuts zijn?
Alle reacties Link kopieren
Het is nogal wat, tijdens de eerste keer seks gelijk anaal willen gaan. Echt heel bizar.



Je bent niet te preuts omdat je dat niet wilt, kom op zeg. Hij is gewoon een ontzettende eikel die geen respect voor jou heeft. Wat denkt 'ie wel niet?!



Bah, wat een nare vent. Ik zou wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Non-verbale communicatie is blijkbaar niet zijn sterkste punt. Ik zou t bespreken met hem. Jouw standpunt kenbaar maken. Hem zijn wensen laten uiten. Als je t niet wilt. Klaar!

Probeert hij t nog een keer, koop je een voorbinddildo en probeer je hem een keer ongevraagd te penetreren. Misschien dat hij het dan pas snapt hoe lomp hij bezig is.... Succes ermee!
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
iedereen bedankt voor de reacties ik heb het met hem er nogmaals over gehad. En alles uitgelegd en hij geeft zelf ook toe dat hij niet had moeten blijven proberen en mijn nee had moeten respecteren. Deze keer leek ik wel echt tot hem door te dringen dus hopelijk gaat het nu wel goed.
Persoonlijk denk ik dat het hele loze beloften zijn. Hij heeft het nu gezegd, want als hij had gezegd dat hij ermee door zou gaan, dan had je hem de deur gewezen. Ik zou alsnog stoppen met deze relatie. Als hij nu al zo over je grenzen heen dendert op seks gebied, gaat hij dit ook doen op andere gebieden. Het gaat hem om MACHT om CONTROLE. Door seks, later door verbieden van dingen, contacten en andere zaken.



Wat ga je een volgende keer doen als hij weer aandringt? Laat niet alles van hém afhangen. Heb een plan klaar voor jezelf. Bedenk wat je gaat zeggen en vooral wat je gaat doen.



Stel: jullie gaan zoenen. En opeens gaat zijn hand in je broekje. En dat wil je niet. Wat ga je dan doen?



Mijn tip: sta op, stap uit zijn buurt, kijk hem aan en zeg: Nee, ik wil niet dat je dat doet.



Begint hij te ja-maren en de schuld bij jou neer te leggen, ga dan naar huis of stuur hem weg, en maak het meteen uit. Hij heeft NIET zo met je om te gaan. Wil hij niet weg of laat hij je niet gaan? Bel een vriendin, goede vriend of een ander die je vertrouwd, vertel waar je bent en dat je hem niet wegkrijgt of dat jij niet weg kan.



Hij krijgt liefst geen enkele kans meer. Maar ik verwacht dat jij ove rje hart strijkt. Nog 1 kans krijgt hij. Maar echt niet meer. Je mag hierbij weg stappen! Je hoeft deze man niet te veranderen. Want hoe hard je ook wil proberen, een stinkdier zal nooit een poedel worden. Probeer het dan ook niet. Dit is wie hij is!



Echt hoor, maak het uit!
Alle reacties Link kopieren
Nee is nee,en doe niets tegen je zin !

En nee ,je bent ook geen zeikert.

Zou hij een vinger in zijn poepert willen,vraag het hem,dan zal hij vast ook nee zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mja, ik heb een vriendin met veel wisselende contacten en af en toe zit er wel eens zo'n type tussen, zij maakt dan gewoon een opmerking over bi en homoseksualiteit en dat ze best nog een man erbij wil vragen als ie daar zo in geïnteresseerd is.....nagenoeg alle mannen zijn er dan helemaal klaar mee, ineens.
Het heeft niets te maken met de hoeveelheid sekservaring, leeftijdsverschil, preutsheid.



Als iemand op seksgebied iets niet wil dan houdt het op. Jouw "nee" is gewoon "nee" en dat heeft hij te accepteren. Voor de doorsnee mens is daar niets onduidelijks aan, maar wel voor een drammend egocentrisch persoon zoals hij is.



Seks moet voor beide leuk/ fijn en vertrouwd zijn.



Zo'n drammer zou ik voor geen meter vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb duidelijk gezegt dat als hij er mee door gaat hij weet waar de deur is. En als het weer gebeurt gooi ik hem inderdaad eruit
quote:katherina.b schreef op 07 augustus 2014 @ 13:47:

ja ik heb duidelijk gezegt dat als hij er mee door gaat hij weet waar de deur is. En als het weer gebeurt gooi ik hem inderdaad eruit

Wees voor jezelf heel erg concreet wanneer dit is. Want zo makkelijk als jij het nu zegt, zo is het in de praktijk niet.



Stel: jullie liggen samen in bed. Zoenen, vozen. Hij gaat verder en jij zegt 'nee'. Dan zegt hij: maar je vraagt er zelf om!

Denk erom dat je niet over je eigen "nee" heen gaat, uit schuldgevoel en omdat je denkt: ja, hij heeft wel gelijk, ik vond zoenen en vozen wel goed en nu opeens niet. Arme man, hij zal er ook niets van begrijpen.'



JIJ MAG OP ELK MOMENT STOP ZEGGEN. En gaat hij toch door, mag je hem zonder schuldgevoel je bed en de deur uit schoppen. Kom voor jezelf op. Stel je grenzen. Wees waakzaam, want het zal nu een paar weken goed gaan. Maar daarna, als hij nog niet heeft gekregen wat hij wil, gaat hij weer opnieuw bekijken of je grenzen nog steeds zo stevig zijn, of dat hij alweer dingen bij je kan flikken.



Persoonlijk zou ik er op deze manier geen zin in hebben, iemand waarbij ik als grensbewaker steeds in de gaten moet houden of hij niet opeens vingers in me stopt of dingen doet die ik niet wil. Dan kun je niet ontspannen je over geven aan genieten van zoenen, vozen en meer. Dan blijf je alert.



Vertrouwen in je sekspartner is van onwijs groot belang en dat vertrouwen is er niet.
Ram dan eerst even die dildo in zijn achteruitgang, dan flikt hij het ook niet meer bij andere vrouwen. Volgens mij bewijs je daar de mensheid een dienst mee...
Alle reacties Link kopieren
Ja hij wil wel echt de moeite doen om het goed te maken. En blijkbaar had hij zelf ook al door dat ik het zo vervelend vond want nadat hij zen excuses had aangeboden liet hij mij 2 vliegtickets zien hij had een weekje rome voor ons geboekt om het goed te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:katherina.b schreef op 06 augustus 2014 @ 23:21:

Dus??

Moet ik men grenzen nog beter aan geven of??



Ja! Maak hem duidelijk dat de achterkant een no go is, nu niet, dan niet, nooit! Het liefst een keer als jullie niet "bezig" zijn.

Mocht hin het daarna nog een keer proberen, dan heeft hij duidelijk geen respect voor je.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer een scheet laten
Alle reacties Link kopieren
Jouw grenzen zijn jouw grenzen, dat hoort iedereen die respect heeft voor jou te begrijpen. Wanneer hij er gewoon mee door gaat heb jij daarom ook alle recht om boos te worden/op te stappen.

Laat dit niet langer gebeuren! Kies voor jezelf. Maak hem duidelijk: of hij gaat voortaan met respect om met jou, of hij kan opstappen.



Succes
quote:katherina.b schreef op 07 augustus 2014 @ 14:00:

Ja hij wil wel echt de moeite doen om het goed te maken. En blijkbaar had hij zelf ook al door dat ik het zo vervelend vond want nadat hij zen excuses had aangeboden liet hij mij 2 vliegtickets zien hij had een weekje rome voor ons geboekt om het goed te maken.



Een weekje Rome is hartstikke lief, maar dat zegt niets over zijn goede voornemens om jouw lijf te respecteren. Straks zit je in Rome, zeg je 'nee' en dan zegt hij boos: ondankbaar wicht! Ik heb die tickets betaald, dit hotel en nóg krijg ik niet wat je in een relatie mag verwachten?!



Dan zeg je heel rustig: mijn lijf, mijn regels. Als het je niet bevalt, dan hoepel je maar op.



Beloften zijn mooi, acties zijn bepalend. Wanneer is dit weekje weg?
Alle reacties Link kopieren
Katherina, stel dat je straks in Rome zit en hij doet iets waar jij geen toestemming voor gegeven hebt (het ontbreken van 'nee' is trouwens niet hetzelfde als 'ja'). Wat ga je dan doen? Waar ga je dan heen? Spreek je voldoende Italiaans om weg te komen, ook 's nachts?



Ik denk dat veel vrouwen met dit soort mannen doorgaan omdat als hij het goedmaakt, zij geen trauma hoeven te hebben. Dan was het wel verkrachting, want dat is dit echt, maar niet 'zo'n erge' verkrachting dat je er last van houdt. Ik heb dit woord bewust al een paar keer gebruikt omdat ik hoop dat het tot je doordringt hoe verkeerd het is en dat je niet veilig bij hem bent. Maar als hij het weer doet, loop je het risico dat je er dubbel last van krijgt; niet alleen omdat hij over je grenzen gaat, maar ook nog omdat je het had kunnen weten (terwijl het nooit jouw schuld kan zijn). Denk heel goed na over de risico's voor jou als je met hem alleen in een vreemde stad in een vreemd land zit.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
We vertrekken volgende week vrijdag naar Rome. En ik zal vanaf nu echt beter opletten en beter mijn grenzen aangeven ook, misschien dat nu ik ook duidelijker ben geweest het beter door dringt. Beetje naief om zo te denken maar ik geef het nog één laatste kans.
Alle reacties Link kopieren
Om het goed te maken of om je te isoleren. Zij jullie al eerder samen weg geweest?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ja we zijn 2 weken samen naar lloret geweest
Gezellig. Lig je daar In Rome in het door hem betaalde king size hotelbed, gaat ie weer op je gemoed spelen. Wat doe je dan? Je vindt jezelf blijkbaar nu al een preutse muts. Gaat dat echt opknappen als hij je in Rome weer op een ongewenste manier benadert, of geef je hem dan maar zijn zin om de lieve vrede en omdat hij je nou eenmaal zo'n leuke vakantie bezorgd heeft?
Alle reacties Link kopieren
Was het leuk in Lloret?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus toen jij de broek aan had werkte het niet en nu de man de broek aan heeft werkt het ook niet?

Het is maar een idee hoor, maar misschien zou je eens kunnen proberen of het werkt als jij en je (volgende?) partner gelijkwaardig met elkaar om kunnen gaan?

Bij mij werkt dat prima, en mijn vriend is meer dan 10 jaar ouder dan ik, voor zover dat relevant is. Als ik over zijn grenzen ga, geeft hij dat aan e houd ik daar rekening mee, andersom ook.



Als hij dit bij mij zou proberen, kreeg hij de wind van voren, heeft zijn leeftijd of mijn aantal bedpartners niks mee te maken, is gewoon een kwestie van respect.

En als hij het écht, écht zo graag wil? Dan zoekt hij lekker een andere vriendin die dat wel wil!
Erger je niet, maar verbaas je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven