motorrijden en klaarkomen, anyone?

15-07-2007 00:51 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is een tikje bizar en daarom praat ik er nooit over maar ik ben wel benieuwd of er meer dames ervaring mee hebben...



Een paar jaar geleden werd ik tijdens een lange rit toch wel erg opgewonden van dat trillende monster tussen m'n benen. En ik merkte dat ik een heerlijk orgasme kon krijgen als ik me een beetje tegen de tank aandrukte. En dat doe ik sindsdien bijna bij elk ritje ;) Nog meer dames met orgasms-on-wheels?



Zo niet: het is echt een aanrader! haha...
Alle reacties Link kopieren
Honderd jaar geleden was ik bij een lezing van Marion Bloem en die vertelde in dat relaas over haar eerste orgasme. Haar verrassing destijds was kennelijk nogal groot; 'Oh... is dàt een orgasme... dat heb ik iedere dag op mijn brommer!'.



Zelf ben ik van fiets direct naar auto gegaan, en geen van mijn auto's hebben mij nog een orgasme weten te bezorgen (helaas ;)).
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het gewoon iets aan de afstelling van de motor.

Meestal is het wel te repareren.





Mijn vrouw heeft net een maand zelf haar motorrijbewijs dus zal ze er nog niet voldoende ontspannend op zitten. Als we met z'n tweeën reden (zij achterop) gingen we idd wel vaak even een neukstop maken.  



Waarschijnlijk is het ook vaker op een een- en tweecylinder. Die trillen meer.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Motorrijden is idd een geile ervaring.



Misschien moet ik maar gastritten gaan verzorgen



Wie wil een rit?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
eh, met een chopper is het wat moeilijker tegen de tank zitten dan bv bij een buikschuiver, dus nee, ik moet wachten tot ik thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
Oehh als mijn vriend zijn motor rijbewijs heeft wil ik dat zelf wel eens ondervinden:)!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Thomba en Miss Diesel: ik geloof niet dat het enig effect heeft als je achterop zit. Helaas, haha. Maar het is het proberen waard natuurlijk.



Echt geen andere dames met soortgelijke ervaringen??
Alle reacties Link kopieren
He dat is jammer, was nu wel erg nieuwsgierig:D! Dan moet ik zelf maar mijn rijbewijs halen haha!!
Alle reacties Link kopieren
Ik rij zelf een dikke v-twin maar da's een custom waar je niet tegen de tank aan kunt zitten. Maar mijn meis is nu ook met haar motorrijbewijs bezig, zal haar de tip doorgeven. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik rij zelf een dikke v-twin maar da's een custom waar je niet tegen de tank aan kunt zitten. Maar mijn meis is nu ook met haar motorrijbewijs bezig, zal haar de tip doorgeven. :D
Dat wordt dus straks een buikschuivert voor je Megameis Frank ?  Liefst met een grommende en  trillende bigtwin in het vooronder ?  Whaha ... zo'n grote vieb heeft ze nog nooit gehad !  

Qua rare plaatsen om een orgasme te krijgen.

Heeft één van jullie wel eens op de powerplate in de sportschool gezeten?
Alle reacties Link kopieren
hoe zit t met de verkeersveiligheid?
Alle reacties Link kopieren
LOL... de powerplate was voor mij garantie tot orgasme binnen 30 seconden





Jammer dat ik geen motor heb... moet daar toch maar over na gaan denken
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier grote commerciële mogelijkheden opeens: de buddyseat moet worden uitgerust met een hard knobbeltje ongeveer in het midden.  En dan niet gedempt maar in direkte verbinding met het frame zodat de motortrillingen ongedempt worden doorgegeven.  Motorrijden was nog nooit zo leuk ! !

(met name voor de duo passagiere ...)



* TL gaat meteen een proefmodel in elkaar knutselen  ..*  
Alle reacties Link kopieren




quote: frank24 reageerde



Ik rij zelf een dikke v-twin maar da's een custom waar je niet tegen de tank aan kunt zitten. Maar mijn meis is nu ook met haar motorrijbewijs bezig, zal haar de tip doorgeven. :D

Dat wordt dus straks een buikschuivert voor je Megameis Frank ?  Liefst met een grommende en  trillende bigtwin in het vooronder ?  Whaha ... zo'n grote vieb heeft ze nog nooit gehad !  
In principe zat Megameis ook aan een custom of choppert te denken, maar als ze dit leest heb je heel goed kans dat ze zich bekeert... :D Een Laverda of Ducati will do the trick denk ik... Past goed bij mijn Moto Guzzi.
Alle reacties Link kopieren
Hm, dat klinkt wel leuk. Geen ervaring mee, enkel met paardrijden en het zadel
Alle reacties Link kopieren
Hm, dat klinkt wel leuk. Geen ervaring mee, enkel met paardrijden en het zadel
Heb geen ervaring met motoren of de powerplate, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar Persephone paard en zadel???? Ik ken het verhaal (dat daarom zoveel vrouwen paard zouden rijden), maar heb het altijd afgedaan als een mythe. Ik heb over de jaren heen honderden verschillende paarden en zadels bereden, maar geen één kreeg het voor elkaar dat ik klaarkwam. Ben benieuwd hoe het jou dan gelukt is (en misschien andere dames hier).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas geen motorrijbewijs (en dus ook niet zo'n vette racer :(), ook geen ervaring met de powerplate op de sportschool. Maar vond het wel grappig te lezen dat die laatste er tussenstaat, want ik had laatst ook een rare ervaring daar...op de loopband! Hoe ik dat toch voor elkaar kreeg? Ik heb geen idee, maar het is wel leuker nu om naar de sportschool te gaan! Misschien, misschien gebeurt het nog een keer...
Alle reacties Link kopieren
ik heb n buikschuiver en ik moet bekennen dat ik af en toe flink geil ben op m,n motor.expres ff naar voren tegen de tank is heerlijk.vaak rij ik met m,n man en dan maken we t thuis of onderweg af.bij n meeting is de aanblik van stoere motormannen al genoeg om mij warm te krijgen.ik ben wel eens meegeweest in n zijspan en daar werd ik helemaal nat van. ben ik nu gestoord of gewoon n genieter?:P
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste dus! Of ik ben ook gestoord... Stoere motormannen, mmm lekkerrrr! Heb 'n SV en wanneer hij op de motor bij mij is, is een lang voorspel voor mij niet nodig... Toch maar eens mijn motorrijbewijs gaan halen denk ik!
Alle reacties Link kopieren
ooit zat ik achterop bij n vriend,we gingen naar de tt.op t motorparkeerterrein zag ik de 1000den motors staan en werdt op slag beregeil.ik heb de vriend lekker zitten strelen,al hoger...... hij deed heel lang over t vinden van n staanplaats de slimmerd,m,n man reed er achter en merkte niets,of zouden we ons hebben verraden met onze rooie koppen?

ik rij zelf op n suzuki sv 650 en jullie?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Is ook niet verkeerd. Ik rij een Moto Guzzi V1100 California injectie. Ik was trouwens eens op de TT, en ging toen aan de verkeerde kant van de tribune zitten, want vond het uitzicht op de vrouwen die voorbij liepen spannender dan die kerels die steeds maar dezelfde rondjes reden... :)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens als ik een vrouw op een paard voorbij zie komen hupsen, denk ik weleens van als ik een vrouw was, zou ik een viebje op het zadel monteren... :) En wie weet zijn er al wel vrouwen die zoiets geconstrueerd hebben, je ziet het immers aan de buitenkant niet he... :)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens als ik een vrouw op een paard voorbij zie komen hupsen, denk ik weleens van als ik een vrouw was, zou ik een viebje op het zadel monteren... :) En wie weet zijn er al wel vrouwen die zoiets geconstrueerd hebben, je ziet het immers aan de buitenkant niet he... :)
Bedoel je  [url=http://www.garagetv.be/  video-galerij/earthforceone

/sharevideo20190.aspx]zoiets[/url] ?



(de link even aan elkaar plakken als je em wilt zien :))
Alle reacties Link kopieren




quote: frank24 reageerde



Trouwens als ik een vrouw op een paard voorbij zie komen hupsen, denk ik weleens van als ik een vrouw was, zou ik een viebje op het zadel monteren... :) En wie weet zijn er al wel vrouwen die zoiets geconstrueerd hebben, je ziet het immers aan de buitenkant niet he... :)

Bedoel je  [url=http://www.garagetv.be/  video-galerij/earthforceone

/sharevideo20190.aspx]zoiets[/url] ?



(de link even aan elkaar plakken als je em wilt zien :))





Ik bedoel dus:



http://www.garagetv.be/  video-galerij/earthforceone/  sharevideo20190.aspx



en dan aan elkaar.



Have fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven