naakte klusjesman

14-09-2014 12:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe regelmatig klusjes voor dames zoals schilderen, poetsen of wat dan ook en ik doe dat volledig naakt zonder dat daar seks bij komt.

Dit is zo een drie jaar geleden stomweg begonnen en ik heb nu toch enkele dames waar ik geregeld wat klusjes ga doen waar ik voor betaald wordt.

Wat is jullie mening hierover en zijn er nog dames die dit zouden zien zitten ik benadruk wel dat er absoluut geen seks bij komt kijken en dat ik ook niet op zoek ben naar nog klusjes enkel jullie mening zou ik graag willen weten.



maxima
Hoi, ben je daar weer.

Het wordt wat eentonig hè... verzin eens wat anders joh.
Mijn mening: klusjes doen prima, maar niet naakt.
Ben je klusjesman of klusjesvrouw? Ik ben in verwarring door je Nick
Alle reacties Link kopieren
Héé daar is de klusjesman weer! Tijd niet gelezen! Hoe gaat het?

Ben je onderweg hierheen de rubberen-laars-loverT en moccro-loverT ook nog tegen gekomen? Die heb ik ook al even niet gezien hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En.... als het niet om seks gaat, waarom staat dit dan niet op de huis en tuinpijler?
Mag dit wel van de arbeidsinspectie. Lijkt me niet echt veilig klussen zo.
Ik zie dan zo een natte swaffel voor me die in onmogelijke houding de vloer dweilt.



Gruwel.
Is dat dan geen gedoe als je per ongeluk je lul in de hoogglanslak hangt?
Alle reacties Link kopieren
De meeste ongevallen gebeuren tijdens het klussen , je moet er toch niet aan denken als je van het keukentrapje valt En dan nog naakt.
Welk gereedschap gebruik je?
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2014 @ 12:22:

Is dat dan geen gedoe als je per ongeluk je lul in de hoogglanslak hangt?Is weer eens wat anders, een eikel die niet paars is. (tenzij paarse hoogglanslak natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wat klusjes liggen. Zeg even wanneer je komt, dan nodig ik mijn vriendinnen op de thee uit. Hebben we vast een leuke middag.
Alle reacties Link kopieren
We zijn hier bezig met gevelreiniging. Interesse?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ik stelde het zojuist voor en die staat nu in zijn nakie de deur te scheuren in de tuin. Wat een geweldig idee! Ik denk dat ik zomenteen naakt de was ga ophangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen problemen gehad waar ik ga heb er zelfs leuke dames door leren kennen en die hebben daar geen enkel probleem mee dat ik in mijn blootje sta te schilderen.

Ze blijven ook niet heel de tijd op mijn handen ofzo staan zien maar laten mij gewoon werken en komen soms een praatje doen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je het dak van mijn schuur vervangen? Ik wil dat graag op 22 december laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mening hierover? Ik lig eerlijk gezegd dubbel van het lachen. Dus ik vind het erg grappig maar weinig erotisch.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
hahaha toevallig heb ik vrijdag een tuinhuis moeten schilderen en die dame had ook een vriendin op bezoek was superleuk, het tuinhuis was niet zichtbaar voor de buren of anderen anders zou ik dat niet gedaan hebben.quote:ririanneke schreef op 14 september 2014 @ 12:25:

Ik heb nog wat klusjes liggen. Zeg even wanneer je komt, dan nodig ik mijn vriendinnen op de thee uit. Hebben we vast een leuke middag.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je onze mening weten? Dat het jou gelukkig maakt is toch genoeg info? Blijf er gewoon lekker mee doorgaan.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 12:20:

En.... als het niet om seks gaat, waarom staat dit dan niet op de huis en tuinpijler?En dit is de enige juiste vraag.
Alle reacties Link kopieren
Alweer zo'm topic?!
Alle reacties Link kopieren
Het zegt ook wel iets over de vrouwen waar je bij klust.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
En dan is het de bedoeling dat je met je behaarde zweetnaad op mijn leren bank gaat zitten voor een kopje koffie? Waarom ben ik toch zo visueel ingesteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 14 september 2014 @ 12:50:

En dan is het de bedoeling dat je met je behaarde zweetnaad op mijn leren bank gaat zitten voor een kopje koffie? Waarom ben ik toch zo visueel ingesteld.





Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven