naakte klusjesman

14-09-2014 12:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe regelmatig klusjes voor dames zoals schilderen, poetsen of wat dan ook en ik doe dat volledig naakt zonder dat daar seks bij komt.

Dit is zo een drie jaar geleden stomweg begonnen en ik heb nu toch enkele dames waar ik geregeld wat klusjes ga doen waar ik voor betaald wordt.

Wat is jullie mening hierover en zijn er nog dames die dit zouden zien zitten ik benadruk wel dat er absoluut geen seks bij komt kijken en dat ik ook niet op zoek ben naar nog klusjes enkel jullie mening zou ik graag willen weten.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Is dit een advertentie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, schatke, ik ben zo droog nu ik zou je in de rondte klussen. Maar dat doe je helaas niet. :cri:



Edit: Marktplaats geprobeerd? En KVK?
Alle reacties Link kopieren
Maxima,

Als je echt 48 bent, en de voorgevel is zoals op de foto aangegeven, verbaas ik me echt niet dat jouw bedrijfje vast loopt dat je tot deze treurige marketingsplan gedwongen voelt...
quote:maxima48 schreef op 14 september 2014 @ 12:31:

die hebben daar geen enkel probleem mee dat ik in mijn blootje sta te schilderen.

Ze blijven ook niet heel de tijd op mijn handen ofzo staanDat lijkt me logisch, want als er iemand op je handen staat is het lastig schilderen natuurlijk. Of bind je die kwast aan je snikkel en gebruik je je handen verder niet?
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet het eigenlijk naakt? Ik snap de toegevoegde waarde daar niet zo van, juist omdat je schrijft dat het niet om seks gaat. Dan is het dus gewoon naakt klussen en dat is toch eigenlijk helemaal niet praktisch? Kan me dan nog beter voorstellen dat je een soort gigolo en klusjesman in een bent ofzo. Misschien dat daar wel een markt voor is, maar gewoon een naakte klusjesman snap ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
waarom het naakt moet dat is voor mij een toegevoegde waarde, ik ben vandaag weer gaan schilderen bij een dame die daar helemaal geen probleem mee heeft zodus ze zijn er wel. Ik ga zelfs geregeld bij een koppel langs en de man is op de hoogte maar nooit aanwezig.Er is geen sprake van erotiek de dames zijn baas. Na de begroeting moet ik mij helemaal uitkleden en neemt zij mijn kleren mee en zegt wat ik moet doen, ik ben wel betrouwbaar doe mijn werk goed en soms komt zij een praatje doen terwijl ik werk.soms is het wel lastig als ze plots achter mij staat terwijl ik op mijn knie zit maar zij lacht daar mee en zegt dat ik moet verder doen.quote:vivaaaaa5 schreef op 19 september 2014 @ 00:00:

Waarom moet het eigenlijk naakt? Ik snap de toegevoegde waarde daar niet zo van, juist omdat je schrijft dat het niet om seks gaat. Dan is het dus gewoon naakt klussen en dat is toch eigenlijk helemaal niet praktisch? Kan me dan nog beter voorstellen dat je een soort gigolo en klusjesman in een bent ofzo. Misschien dat daar wel een markt voor is, maar gewoon een naakte klusjesman snap ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ondertussen 52, dat is mijn voorgevel niet en werk heb ik genoeg. Dit is enkele jaren geleden begonnen toen ik minder werk had door de crisis. Een dame (waar ik nu nog klusjes voor doe) kon dat toen niet betalen na wat over en weer gemailt te hebben kwam dat ter sprake en toen ze zei wedden dat je dat niet doet spraken wij een prijs af en heb ik dat gedaan voor de eerste keer.Nu 3 jaar later gaat het financieel veel beter bij haar en doe ik nog altijd klusjes voor die dame.quote:divergentthinking schreef op 18 september 2014 @ 16:25:

Maxima,

Als je echt 48 bent, en de voorgevel is zoals op de foto aangegeven, verbaas ik me echt niet dat jouw bedrijfje vast loopt dat je tot deze treurige marketingsplan gedwongen voelt...
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 20 september 2014 @ 20:01:

soms komt zij een praatje doen terwijl ik werk.[...]





Dat snap ik dan weer niet. Als je niet gaat zitten observeren, wat is dan de meerwaarde van een naakte klusman?

Als de man er goed uit ziet, zou ik gaan zitten kijken hoor. En als het om het spel/dominantie gaat, fijn gaan zitten masturberen ofzo. En dan hoeft naakt niet eens, doe dan maar zo'n lekkere oude spijkerbroek en verder niets. Maar het gaat dus 0,0 om erotiek? Nee, dan snap ik er echt niets van!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 15 september 2014 @ 18:05:

Van erotiek is er helemaal geen sprake, ik let wel op mijn houding en verder lever ik prima werk af.Tja, als er van erotiek geen sprake is...wat is dan in godsnaam de toegevoegde waarde, behalve de eerdere genoemde zweetplek als je op m'n bank gaat zitten?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ben je al weleens bij de GGZ geweest? Er is goede therapie en medicijnen die je weer op de rit kunnen krijgen.



Beterschap!
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 september 2014 @ 09:19:

[...]





Tja, als er van erotiek geen sprake is...wat is dan in godsnaam de toegevoegde waarde, behalve de eerdere genoemde zweetplek als je op m'n bank gaat zitten?

Dit.

En daarbij... als er geen sprake was erotiek had dit topic op "werk en studie" gestaan. Of op het prikbord.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je echt meteen de deur wijzen als je in je blote hol bij mij zou komen klussen. Ik zou het infantiel en ongepast vinden.
Ik ga er vanuit dat de onderdanigheid je opwind en dat je thuis hierop masturbeert ?
Alle reacties Link kopieren
het blote hol trekt mij ook niet zo aan, zo ongezien dan

Een onderdanige man trouwens ook niet

nee, niet mijn ding, fijn voor je dat er vrouwen zijn die je terwille zijn en op die manier de klusjes gedaan krijgen.

Succes !
Alle reacties Link kopieren
quote:210914anoniem schreef op 14 september 2014 @ 12:32:

Kun je het dak van mijn schuur vervangen? Ik wil dat graag op 22 december laten doen.



haha grappig.

Verder heb ik zoiets als: iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, maar dit is wel een hele grote afwijking volgens mij....
Wat lijkt me dat awkward zeg!

Zit je rustig tv te kijken , komt er ineens een vent in z'n blote bips langslopen om een lampje te verwisselen ofzo..
quote:srs schreef op 22 september 2014 @ 21:54:

Wat lijkt me dat awkward zeg!

Zit je rustig tv te kijken , komt er ineens een vent in z'n blote bips langslopen om een lampje te verwisselen ofzo.. Die bips lijkt me nog niet eens het meest vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Brrr, mijn man stond deze zomer wel naakt de zolder te schilderen maar toen was het ook 40 graden.

Bij mij wekt het in elk geval geen zin op
Think positive
Alle reacties Link kopieren
Maar je zolder is wel gedaan en miss vond je man het wel leuk om naakt te werken.quote:juteput77 schreef op 23 september 2014 @ 13:41:

Brrr, mijn man stond deze zomer wel naakt de zolder te schilderen maar toen was het ook 40 graden.

Bij mij wekt het in elk geval geen zin op
mmm naakte klusjesman



ik zie toch wel een gat in de markt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend een goed gesprek gehad met die dame waar ik de eerste keer naakt ging klussen over dit onderwerp.

En zij heeft daar geen enkel probleem mee alleen de eerste keer natuurlijk omdat het voor haar ook nieuw was, verder bekende zij dat zij daar niet opgewonden van raakt.

Maar ze voegde daar wel aan toe dat als ze een praatje kwam doen ze soms toch zin kreeg maar dat ze haar aan de gemaakte afspraken wil houden.

Voorlopig heeft ze geen werkjes meer maar ze zal wel iets uit vinden denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Een straat verderop wonen twee kerels, de ene loopt altijd geheel in het leer en die ander als een soort politieman / ME-ér (van die gevecht tenues) je kent dat wel, van die hardcore homo's maar verder prima kerels.

Afijn, deze heren zoeken iemand die bij hun thuis de bovenverdieping wil schilderen. Ik weet dit toevallig omdat bij een kennis van mij (een huisschilder) hebben geinformeerd.

Wanneer je me een berichtje stuurt breng ik je wel met hun in contact.
Alle reacties Link kopieren
Waar laat je je duimstok? Je potlood? Je schroevendraaier? In je zak?

Dat is dan weer het nadeel als je een man bent. Ik kan onder mijn voorgevel met gemak een hamer, een emmer spijkers, een accuboor en een hydrostatische pomp kwijt. Én....ik heb twéé bouwvakkersdecolletés.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
oh heb ik concurentie? hahahaha nou ik heb gewoon altijd mijn kleren aan en dat wordt meestal gewaardeerd
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
TO, wat misselijk dat je de naam van onze koningin gebruikt voor je nickname.

En dan ook nog rare topics openen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven