Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:59.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Seks
  4. naar rechts (standje)

Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 17:53.

[ naar rechts (standje) ]

Ga naar een onderdeel

1. Mijn nieuwe lover heeft een penis die een beetje naar rechts buigt. Als hij bij mij naar binnen gaat zit er voor hem dus eigenlijk een knik in en komt hij niet klaar. Nu brei ik er handmatig een eind aan, maar weet iemand in welk standje zijn piemel wat beter zou passen?

ik ben geen kebab, ik doe een pittige paaldans

1. Tis ff puzzelen, maar als ik het zo voor me probeer te zien wat je beschrijft dan zou ik denken jij op je rug en hij op zijn zij(links) tussen je benen ?

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

2. Een beetje naar rechts? Uit jouw verhaal maak ik op dat de afwijking behoorlijk is, aangezien er niet gewoon mee gevrijd kan worden. In dit geval zou ik er echt even een doktersbezoekje aan wagen; daar is echt iets operatiefs aan te doen!
    Overigens; Een knik in de penis is gevaarlijk (google tip: peyronie) en kan zijn zwellichamen voorgoed verpesten! Hop naar de dokter dus!

Mocht het geen knik maar een bocht betreffen; maak van de nood een deugd en ga samen op onderzoek uit! Er is niets leuker dan samen zoeken naar de manier die voor jullie het best werkt...

Hoort, een kikker piept! Schoon hij niet piepen kan.

3. Die van mij buigt ook een beetje af, maar ik kan je verklappen dat dat voor wat betreft het klaarkomen echt geen verschil maakt hoor.

4. Ik heb ooit zelf een vriend gehad met zo een 'afwijking' ik heb dat dus als een zeer prettige ervaring beleefd ;-)

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

5. quote:
    alfa-man schreef op 08 februari 2012 @ 13:17:
    Die van mij buigt ook een beetje af, maar ik kan je verklappen dat dat voor wat betreft het klaarkomen echt geen verschil maakt hoor.

Voor TO wel dus. Heb je een oplossing of een tip?

Ik ga mee met eerste post..ga naar de dokter als het echt een knik is. Daar is iets aan te doen.

Bazinga!

6. quote:
    vivalda schreef op 08 februari 2012 @ 13:27:
    [...]

Voor TO wel dus. Heb je een oplossing of een tip?

Niet voor TO, voor de nieuwe lover van TO. Ik bedoel, misschien is er een andere reden dat hij niet klaarkomt, die hij niet wil vertellen. Ik gis maar een beetje, want ik vind het een raar verhaal. Als hij werkelijk moeite had met klaarkomen omdat zijn penis niet recht is, dan had hij zelf toch allang bedacht dat hij wat draaiend vanuit zijn heupen zou moeten neuken. Neuken met effect als het ware.

7. Een bocht is beter omschreven dan een knik. Een operatie lijkt me echt overdreven, het is niet zo dat hij helemaal niet klaarkomt. We hebben alleen het juiste standje nog niet gevonden.

Hij op zijn zij gaan we vanavond eens proberen.

8. Hoe deed hij dat bij zijn vorige bedpartners?

9. Lijkt me totale onzin dat je daarom niet klaar kan komen. Ik heb wel eens rontgen foto's gezien van een neukend stel. Daarop kon je zien dat de penis tijdens de penetratie enorm gebogen wordt, het was echt schokkend om te zien voor mij. Ik dacht namelijk altijd dat de kut wel een beetje eromheen 'ruimte gaf' maar het is dus precies andersom.

Die kleine kromming van hem zal dus in de praktijk ook wel terug gebogen worden tijdens het neuken.

10. Heeft ie zijn voorhuid nog ?Ga eens beide naar een dokter toe. Daar zijn ze voor.

redband wijzigde dit bericht op 08-02-2012 16:38 met 13%
    Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

11. quote:
    Rooss4 schreef op 08 februari 2012 @ 16:15:
    Hoe deed hij dat bij zijn vorige bedpartners?
    goeie vraag, ga k hem eens vragen.

12. quote:
    redband schreef op 08 februari 2012 @ 16:36:
    Heeft ie zijn voorhuid nog ?Ga eens beide naar een dokter toe. Daar zijn ze voor.
    Nee, dokters zijn er voor medische problemen. Daar is hier geen sprake van, want hij kan gewoon klaarkomen, alleen niet in de standjes die we nu doen.

13. Jij op je zij en hij op zijn knieen tussen je benen? (Dus één been van jou gaat onder hem door en het andere been heb je omhoog).

Mijn ruimtelijk inzicht laat me in de steek, dus ik kan niet inschatten op welke zij je dan moet liggen.