relatie met judoleraar

25-07-2014 12:03 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hij had in dit verhaal inderdaad de wijste moeten zijn. Al had jij naakt voor hem staan huppelen, dan nog had hij je met geen vinger aan mogen raken. Dus ja, hij is enorm schuldig.



Voor jou geldt: als iemand getrouwd is en kinderen heeft, dan zeg jij: ik wil graag iemand alleen voor mezelf. Ik wil je niet delen met je vrouw. Ik stop dit contact en ga op zoek naar een vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hij is idd de volwassene, en hij had idd nee moeten zeggen. Hij is verantwoordelijk.



Maar nu over jou:

Je bent ZESTIEN. Dan ben je geen kleuter meer. En je bent ook niet achterlijk, toch?

Dan bij deze de inwijding in het vrouwzijn: VAN GETROUWDE KERELS BLIJF JE AF. Hoe zielig je ook bent, wat voor lulverhaal ze ook ophangen, getrouwd= getrouwd en dat is een NO GO.



Ondanks dat hij verantwoordelijk is, ben jij even fout in dezen.
Alle reacties Link kopieren
Dat weekend weg was met de boot naar Noorwegen
Open kaart spelen en dus eerlijk vertellen hoe het is gegaan.



Jij bent fout bezig geweest en hebt in feite de plicht om er voor te zorgen dat hij er geen blijvende problemen van ondervindt.
Alle reacties Link kopieren
I did not have sexual relations with that woman
Alle reacties Link kopieren
Punt 1: iemand oraal laten komen is wel degelijk sex.

Punt 2: het is een viespeuk, die zogenaamde vriend van je

Punt 3: leer hiervan. Iemand die getrouwd is, maar wel iets van jou wil, is onbetrouwbaar en zeker niet je vriend
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:milena1 schreef op 25 juli 2014 @ 12:09:

Hij is idd de volwassene, en hij had idd nee moeten zeggen. Hij is verantwoordelijk.



Maar nu over jou:

Je bent ZESTIEN. Dan ben je geen kleuter meer. En je bent ook niet achterlijk, toch?

Dan bij deze de inwijding in het vrouwzijn: VAN GETROUWDE KERELS BLIJF JE AF. Hoe zielig je ook bent, wat voor lulverhaal ze ook ophangen, getrouwd= getrouwd en dat is een NO GO.



Ondanks dat hij verantwoordelijk is, ben jij even fout in dezen.Op dat moment voelde het allemaal heel goed en van wat ik van hem mocht geloven was hij ook echt verliefd op mij. Ik heb me volledig mee laten slepen in het goede gevoel van toen. Maar nu (en ik weet dat dat te laat is) voel ik me er ook ongelofelijk schuldig over. Hij zei toen steeds dat ik dat niet hoefde omdat dat zijn pakkie an was en toen liet ik het ook. Nu krijg ik het ook niet meer uit mijn hoofd wat ik hazijn vrouw en kinderen allemaal heb aangedaan. En ik voel me er terrecht schuldig over. Ik vind dus ook dat ik fout ben geweest. Alleen de politie niet en ik kan ze dat ook niet aan of ompraten
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 25 juli 2014 @ 12:15:

I did not have sexual relations with that womanWoman? Het is een meisje nog. Wel eentje die in staat moet zijn om zelfstandig te denken, maar toch...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, 63 seconden geleden

Open kaart spelen en dus eerlijk vertellen hoe het is gegaan.



Jij bent fout bezig geweest en hebt in feite de plicht om er voor te zorgen dat hij er geen blijvende problemen van ondervindt.



+1
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ach, het was uit met de geschiedenisleraar?
Alle reacties Link kopieren
Pardon?



Wat zijn dit voor reacties tegen een kind van 16? Over dat zij even fout is, van getrouwde mannen af moet blijven en nota bene de plicht heeft dat hij geen problemen ondervindt?



Een getrouwde kerel in een soort mentorfunctie van 30 met een kind van 16? En dan Clinton-seks (wel oraal laten komen- geen seks). Come on........
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 12:14:

Open kaart spelen en dus eerlijk vertellen hoe het is gegaan.



Jij bent fout bezig geweest en hebt in feite de plicht om er voor te zorgen dat hij er geen blijvende problemen van ondervindt.Ik heb de politie eerlijk alles verteld en dat ik overal mee begon en aanleiding gaf. En ik de schuldige ben, maar dat zien zij anders en ik kan hun beeld op dit alles niet veranderen. Ik heb ook met zijn vrouw gepraat en het uitgelegd en die is terrecht boos natuurlijk. Maar ook niet op mij maar op hem, en dat snap ik gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk moet hij daar blijvende problemen van ondervinden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ja . Ik weet niet of ik dit moet geloven, je schrijft in ieder geval niet als een 16 jarige.
Alle reacties Link kopieren
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 12:20:

[...]





Ik heb de politie eerlijk alles verteld en dat ik overal mee begon en aanleiding gaf. En ik de schuldige ben, maar dat zien zij anders en ik kan hun beeld op dit alles niet veranderen. Ik heb ook met zijn vrouw gepraat en het uitgelegd en die is terrecht boos natuurlijk. Maar ook niet op mij maar op hem, en dat snap ik gewoon niet.



Liefje, jij bent 16, bent een puber en hebt problemen. Dan is het niet zo gek dat je een beetje verliefd wordt op een judoleraar die jou veel fijne persoonlijke aandacht geeft. En ook vrijen is lekker. Maar dat kun je beter gaan uitvinden met jongens van je eigen leeftijd (of 2 a 3 jaar ouder, die zijn leuker).

Je hebt er nu van geleerd dat je beter uit de buurt kunt blijven van oudere getrouwde mannen. Maar jij hebt niet dezelfde schuld als hem. Jullie relatie was van het begin af aan ongelijkwaardig en hij had daarom geen seks met je moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 12:19:

Pardon?



Wat zijn dit voor reacties tegen een kind van 16? Over dat zij even fout is, van getrouwde mannen af moet blijven en nota bene de plicht heeft dat hij geen problemen ondervindt?



Een getrouwde kerel in een soort mentorfunctie van 30 met een kind van 16? En dan Clinton-seks (wel oraal laten komen- geen seks). Come on........

Amen!

TO, je bent 16. Die man zit fout. Niet alleen wettelijk, maar ook ethisch en moreel gezien. Dat heeft niets te maken met jouw aandeel hierin, al was het niet slim natuurlijk. Maar hé, ook al ben je 'al' 16, je bent een puber en die zijn per definitie niet slim.

Leer hiervan, dat is het enige zinnige dat ik kan zeggen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 12:21:

Natuurlijk moet hij daar blijvende problemen van ondervinden.Dat wil ik dus juist niet...ik voel me er zo schuldig over allemaal. En ik hou nog steeds heel veel van hem en wil hem echt niet gestraft hebben. Maar mijn moeder en veel van mijn vrienden en familie willen ddat wel
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 12:19:

Pardon?



Wat zijn dit voor reacties tegen een kind van 16? Over dat zij even fout is, van getrouwde mannen af moet blijven en nota bene de plicht heeft dat hij geen problemen ondervindt?



Een getrouwde kerel in een soort mentorfunctie van 30 met een kind van 16? En dan Clinton-seks (wel oraal laten komen- geen seks). Come on........



Kleine correctie: Geen KIND van 16 maar een SLETJE van 16. Ze wist donders goed dat hij getrouwd is en kinderen heeft. Een zestienjarige zonder verstandelijke beperkingen weet donders goed dat het fout is.

Dat maakt hem NIET minder schuldig of verantwoordelijk, hij had er met z'n poten vanaf moeten blijven, al was ze naakt over z'n schoot gekropen.

Maar zij is ook geen 'slachtoffertje'. Kom op zeg.
Je snapt het niet? Dat is logisch en oké, jouw hersenen zijn nog niet eens volgroeid.



Desalniettemin, laat het een les zijn. Getrouwde mannen die andere vrouwen versieren zijn geen nette mannen..hoe leuk en spannend het ook allemaal lijkt. Er komen ALTIJD alleen maar tranen van..
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 12:14:

Open kaart spelen en dus eerlijk vertellen hoe het is gegaan.



Jij bent fout bezig geweest en hebt in feite de plicht om er voor te zorgen dat hij er geen blijvende problemen van ondervindt.



Huh? Het is inderdaad niet handig, maar TO is 16, de leraar is hier de volwassene, de verantwoordelijke, degene die getrouwd is en degene die in een machtspositie stond ten op zichte van de aan hem toevertrouwde leerlingen...



En dan moet TO maar zorgen dat de man er geen problemen van ondervindt? Afgezien van dat ie dat wel of niet zo moeten: hoe dacht je dat een meisje van 16 dat voor elkaar moet krijgen?
quote:milena1 schreef op 25 juli 2014 @ 12:27:

[...]





Kleine correctie: Geen KIND van 16 maar een SLETJE van 16. Ze wist donders goed dat hij getrouwd is en kinderen heeft. Een zestienjarige zonder verstandelijke beperkingen weet donders goed dat het fout is.

Dat maakt hem NIET minder schuldig of verantwoordelijk, hij had er met z'n poten vanaf moeten blijven, al was ze naakt over z'n schoot gekropen.

Maar zij is ook geen 'slachtoffertje'. Kom op zeg.



Belachelijke reactie. Ze heeft zich laten verleiden en het is een harde les geweest. Dat maakt haar geen slet, slechts naïef.



Over zijn aandeel zijn we het allemaal wel eens denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 25 juli 2014 @ 12:15:

I did not have sexual relations with that woman Oraal telt niet, dat weet iedereen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 12:27:

[...]





Dat wil ik dus juist niet...ik voel me er zo schuldig over allemaal. En ik hou nog steeds heel veel van hem en wil hem echt niet gestraft hebben. Maar mijn moeder en veel van mijn vrienden en familie willen ddat wel

Tja. Nooit meer doen dus. Hij heeft zichzelf in deze situatie gebracht, hij had je namelijk meteen de eerste avond in de auto al duidelijk moeten maken dat jullie relatie platonisch is.

Sterker nog, als hij wist dat jij hem stiekem ontmoette, dáár had ie al moeten stoppen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven