scheerfetish

10-06-2014 00:14 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een fetish voor kale vrouwen en nu heb ik onlangs mijn hoofd onthaard. Ik moest in het begin erg wennen aan mijn nieuwe look maar veel mensen vinden mij het wel goed staan. Mijn vriend heeft nu een kapster gevonden die mij wekelijks wel wil scheren met scheermesje en zeep. Hij vind het dan erg mooi als ik door een vrouw geschoren wordt. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen en ik vraag mij af of het alleen mannen zijn die deze wens hebben of dat er ook vrouwen zijn die dit opwind. Ik heb een fijne relatie maar ik vraag mij wel af hoe anderen hier naar kijken.
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
Hoe ik er naar kijk? Idioot dat je je lokken kortwiekt voor zijn opwinding.
Alle reacties Link kopieren
Stel je zelf eerst de vraag, heb je zelf een kaal hoofden fetish? zo niet. Dan is dit toch niet de jongen voor jou hoor
Ehm. Ik kan mij niet voorstellen dat er vrouwen zijn die compleet gladgeschoren rondlopen. Waarschijnlijk ben jij zelf 'de vriend' en hoop je op lotgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Minnimouse het windt mij ook op, misschien ook wel omdat ik weet dat hij het heel opwindend vind. hoewel ik inderdaad mijn lokken soms wel mis
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er geen kloot van
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Tja.. apart..
Alle reacties Link kopieren
Sommigen houden van lingerie

sommigen van latex

sommigen van anale sex

sommigen van trio's

sommigen van blond

sommigen van bruin

sommigen van kaal



Er zijn ook culturen waarin een kaal geschoren vrouw als mooi wordt gezien
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
Hahaha de OP
Ik vind het iets zieks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je hoofd kaal scheren?

Zet gewoon een badmuts op.
Alle reacties Link kopieren
Doet me aan de meisjes van Charles Manson denken. Brrr
Alle reacties Link kopieren
ruimdenkend allemaal
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
quote:rebecca-78 schreef op 10 juni 2014 @ 00:39:

ruimdenkend allemaalJe moet je er niets van aantrekken, wat men een boer niet kent .......
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Hoezo Rebecca? Wat wil je nou horen?
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat geil is wanneer een vrouw helemaal kaal is, van top tot teen. Ze moet wel de wenkbrauwen laten.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Je vraagt je af wat men hiervan vindt. Je krijgt antwoorden, maar die accepteer je niet. Misschien ben jij wel net zo bekrompen, omdat jij andermans mening niet accepteert.
quote:rebecca-78 schreef op 10 juni 2014 @ 00:39:

ruimdenkend allemaal



Jij vraagt wat anderen er van denken.. Dan geven mensen hun mening en ga jij even lekker sarcastisch een opmerkinkje plaatsen?

Lekker ruimdenkend van je, dat reacties die niet in je straatje passen niet gewenst zijn...
Alle reacties Link kopieren
Flauwe reacties weer. Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen dat als je een partner hebt met een fetish, je behoefte hebt om ervaringen uit te wisselen met anderen. In de kroeg of op een verjaardag begin je niet zo makkelijk over zo'n onderwerp. Op dit forum wordt over heel veel seksuele wensen openlijk gesproken. Er is bijvoorbeeld al sinds jaar en dag een sm-topic en een parenclub-topic.

Ongelooflijk flauw om dan kinderachtige opmerkingen te gaan maken tegen iemand die met een wat ongebruikelijker fetish te maken heeft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf heel ver gaan om voor zo'n fetish mijn hoofd kaal te scheren. Het gaat begrijp ik ook meer om het hele scheren en dat een andere vrouw dat bij jou doet? Hebben jullie daarna seks? Of is dat al genoeg voor jullie?

Kijk als jullie dit allebei fijn vinden, wat is dan het probleem? Als jij niet meer wil dan is het een ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het het fijnst om door een vrouw geschoren te worden. Daarna als ik dan thuis ben met mijn vriend dan, hebben we de lekkerste sex. Jammer dat er weinig kapsters zijn die dit willen
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan toch erotische kapsalons? Is dat niets voor je?

Of scheer elkaar. Is al heel lang geleden eens een song over gemaakt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:depressief schreef op 10 juni 2014 @ 00:28:

Ik geloof er geen kloot van

Dit dus. En als het wel echt is moet je je maar eens laten nakijken

(want dit gaat wel heeeeeeeel erg voor alleen maar voor het plezier van een ander)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven