seks mer een oudere man is veel fijner!

02-02-2012 20:19 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er nog meer ervaring met een oudere man?



ben 21, mijn vriend 46.

we krijgen natuurlijk de nodige reacties die nergens op slaan en erg kinderachtig zijn maar daar gaat het niet om, samen zijn we gelukkig!



zelf vond ik het de eerste x wel wennen om sex te hebben met een oudere man, ouder lichaam, het idee dat hij meer ervaring heeft hield me een beetje tegen, maakte me onzeker.

maar die dingen 'wennen' .



ik kan me niet meer voorstellen om ooit nog sex te hebben met een 'jongetje'



wie heeft er ook ervaring mee en wat vonden/vinden jullie er wel of juist niet fijn aan?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ze wel ergens op slaan....
Ooit had ik eens sex met een man die 14 jaar ouder was. Hij dacht alleen aan z'n eigen genot, een paar keer pompen en klaar.

Leeftijd zegt dus echt niet alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 02 februari 2012 @ 20:23:

ik denk dat ze wel ergens op slaan....''ze''?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 02 februari 2012 @ 20:23:

ik denk dat ze wel ergens op slaan....

Gelukkig maakt het niet uit wat jij denkt.



@TO, mijn vriend en ik hebben hetzelfde leeftijdsverschil als jullie en ik val sowieso niet op jongere mannen. Ik heb dus geen ervaring met sex met leeftijdsgenoten.

Jij wel?
Alle reacties Link kopieren
net als bij 'jongere' mannen zit er ook bij de oudere generatie verschil in.



ik val ook op ouder en heb daar inderdaad ook verschillende ervaringen mee maar over het algemeen weten ze wel beter wat ze doen
Alle reacties Link kopieren
Tot ze straks nog wat ouder zijn en erectie problemen krijgen... Dan ben je 30 en sta je droog
Alle reacties Link kopieren
Het heeft niks met leeftijd te maken, het gaat om zijn instelling en jouw openheid. Communicatie..



Met een beetje inzet kan je elke man die daarvoor openstaat leren wat jij lekker vind.



(btw, jongentjes heb ik nog nooit gezien, jongetjes wel.)
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 02 februari 2012 @ 20:27:

Tot ze straks nog wat ouder zijn en erectie problemen krijgen... Dan ben je 30 en sta je droog



is zij 30 is hij 55 , de meeste vijftigers hebben nog geen erectieproblemen hoor



en dan liever een beetje moeite doen dan een jonkie in bed die in volle galop voor eigen genot gaat hihi
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch ook zwanger van die god van je en hebt veel, heel veel seks met hem met meerdere orgasmes en een sigaretje toe?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:juultje1978 schreef op 02 februari 2012 @ 20:30:

[...]





is zij 30 is hij 55 , de meeste vijftigers hebben nog geen erectieproblemen hoor



en dan liever een beetje moeite doen dan een jonkie in bed die in volle galop voor eigen genot gaat hihiIk denk dat jongens van 21 soms nog een beetje jong zijn, maar om dan als alternatief meteen een man van 46 te strikken vind ik wel wat ver gaan. Er zijn genoeg jongens van midden 20 die geweldig zijn in bed en genoeg mannen van midden 40 die er niets van bakken.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, en ik moet er ook niet aan denken eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:

mijn vriend en ik hebben hetzelfde leeftijdsverschil als jullie en ik val sowieso niet op jongere mannen. Ik heb dus geen ervaring met sex met leeftijdsgenoten.

Jij wel?





ik heb ervaring met verschillende oudere mannen en ook met de jongere generatie.

nouja ze weten niet zo goed wat ze aan het doen zijn, denken dat het gewoon lekker is om hem er maar in te knallen en hun ding te doen, beetje met je tieten te spelen en nouja dat was het dan..

om het maar even kort door de bocht te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
De seksuele piek bij mannen ligt rond de 20 jaar. Bij vrouwen rond de 30. Dus... Over 10 jaar een toyboy?



Nu serieus, als t jullie gelukkig maakt doen! Mijn vader was 20 jaar ouder dan mijn moeder en ze waren gek op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja juultje je hebt gelijk, alle 50ers zijn hetzelfde en denken niet alleen aan zichzelf, net zoals alle jonkies altijd alleen aan zichzelf denken.



Succes als je kinderen wil, hadden zijn kleinkinderen kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:achnein schreef op 02 februari 2012 @ 20:33:

[...]





Ik denk dat jongens van 21 soms nog een beetje jong zijn, maar om dan als alternatief meteen een man van 46 te strikken vind ik wel wat ver gaan. Er zijn genoeg jongens van midden 20 die geweldig zijn in bed en genoeg mannen van midden 40 die er niets van bakken.



te strikken?

als je de liefde van je leven tegen komt maakt leeftijd niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ervaring mee. Mijn vriend is ook ouder... drie maanden schelen we!
Alle reacties Link kopieren
Nu spreek je jezelf tegen xmamax!



Je wil geen sex met jongetjes omdat het niets is, maar als je de liefde van je leven tegenkomt maakt het niets uit toch!?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 02 februari 2012 @ 20:35:

Ja juultje je hebt gelijk, alle 50ers zijn hetzelfde en denken niet alleen aan zichzelf, net zoals alle jonkies altijd alleen aan zichzelf denken.



Succes als je kinderen wil, hadden zijn kleinkinderen kunnen zijn Ze is al zwanger van hem! (Loepje)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=11101965,noline]



is zij 30 is hij 55 , de meeste vijftigers hebben nog geen erectieproblemen hoor



en dan liever een beetje moeite doen dan een jonkie in bed die in volle galop voor eigen genot gaat hihihahahahah! jij snapt wat ik bedoel!
Alle reacties Link kopieren
Slim, hoelang kennen ze elkaar? Opzoek naar een tweede vader?



Maar serieus mijn vriend gaat wel eens met nog vrijgezelle vrienden op stap die ook regelmatig net 20ers omzich heen hebben hangen... 15 jaar verschil. En dat verschil is qua gesprekstof, ontwikkeling en levenservaring echt lichtjaren.... hij kan er iig helemaal niets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ze zullen idd niet allemaal hetzelfde zijn maar ik heb ervaring met m'n eigen leeftijd en met gemiddeld 15 à 20 jaar ouder.

Geen idee waarom maar ik voel me bij een oudere man véél vrouwelijker, het is zoveel sensueler...

Natuurlijk zijn er ook mannen van mijn leeftijd die een God zijn in bed maar het gaat me om een algemeen aanvoelen.

Een knappe, verzorgde veertiger kan ook zoveel sexier zijn dan een twintiger, dat charisma, die charme....
Alle reacties Link kopieren
@ spectral: hoe typisch...op zoek naar een 2de vader, en bij iemand van je eigen leeftijd, op zoek naar een 2de broer?

Wat heeft dat er nu mee te maken???
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 02 februari 2012 @ 20:35:

Ja juultje je hebt gelijk, alle 50ers zijn hetzelfde en denken niet alleen aan zichzelf, net zoals alle jonkies altijd alleen aan zichzelf denken.



Succes als je kinderen wil, hadden zijn kleinkinderen kunnen zijn



eeeh dat bedoelde ik niet ik had het alleen over de erectieproblemen hoor



ik heb zelf een man die even oud is als ik



ik ben niet zwanger ik heb al 2 kids je verward me met TO
Alle reacties Link kopieren
quote:xxmamaxx schreef op 02 februari 2012 @ 20:26:

[...]





''ze''?de reacties?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven