seks mer een oudere man is veel fijner!

02-02-2012 20:19 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er nog meer ervaring met een oudere man?



ben 21, mijn vriend 46.

we krijgen natuurlijk de nodige reacties die nergens op slaan en erg kinderachtig zijn maar daar gaat het niet om, samen zijn we gelukkig!



zelf vond ik het de eerste x wel wennen om sex te hebben met een oudere man, ouder lichaam, het idee dat hij meer ervaring heeft hield me een beetje tegen, maakte me onzeker.

maar die dingen 'wennen' .



ik kan me niet meer voorstellen om ooit nog sex te hebben met een 'jongetje'



wie heeft er ook ervaring mee en wat vonden/vinden jullie er wel of juist niet fijn aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:x_ella_x schreef op 03 februari 2012 @ 10:41:

[...]





Nog nooit een veertiger tegengekomen met een goddelijk lichaam??Jawel, maar ik ben ook 41, en dus daar wel naar toe gegroeid, maar om nu te denken aan een man van 66, gruwel! Dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Paar jaartjes jonger daarentegen Mijn 41-jarige ogen wuiillen ook wat hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zo fame ik voldoe wel een partij met mijn 34 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Oh. Hahahahahaha, sorry, wordt er een beetje nerveus van. (Bloost!) Gaat ter afleiding maar even een boodschappenlijstje maken want voorziet ingesneeuwd weekend in het bos.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 09:59:

[...]





Wie is "wij" dan? Is je partner een man?Ja, mijn man en ik hebben wel eens een trio met hem.
Alle reacties Link kopieren
Met een man???



Op zich niet raar natuurlijk, een V-M-M-trio, maar omdat je hem ook de SV van je partner noemt, klinkt het alsof zij het ook onderling doen.
Alle reacties Link kopieren
De jaloezie..... Grmbl.

Vanavond maar eens op stap allebei, na een halve dag geile appjes verzonden te hebben...(en ja, ook ontvangen...)
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 18:07:

Met een man???



Op zich niet raar natuurlijk, een V-M-M-trio, maar omdat je hem ook de SV van je partner noemt, klinkt het alsof zij het ook onderling doen.Gosmepos Martin, dat zou toch zo maar 's kunnen!
fame van de schok bekomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 18:07:

Met een man???



Op zich niet raar natuurlijk, een V-M-M-trio, maar omdat je hem ook de SV van je partner noemt, klinkt het alsof zij het ook onderling doen.Als ik hem "mijn" sv noem lijkt het of hij alleen met mij is als we sex hebben dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met zowel jongens van mijn leeftijd als mannen die een stuk ouder zijn dan mij, inmiddels ben ik (22) nu vier jaar samen met mijn vriend (40).



Wat mijn ervaring vooral is met seks, dat het voor mij in ieder geval alleen maar goed is als je van elkaar houd en dan speelt leeftijd eigenlijk geen rol.



Als je vragen hebt kan ik misschien wel antwoord geven, je kan me gewoon een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niets van! (heb alleen openingspost gelezen).
LOL haha succes met oudere mannen dan



Leeftijd zegt.niets ?



Of toch wel !



Is makkelijk zichtbaar te maken



Oude auto gaat toch eerder stuk



En. Een nieuwe ben je voorzichtig mee

En moet je inrijden



Heb oudere vrouwen gehad heb er gebruik van gemaakt

Of hun van mij haha



Maja beste sex heb je echt wel met iemand met dezelfde instelling

Bekwaamheid leer je zo oude rot weet wat hij doet



Maar een bepaalde spanning is totaal weg
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 03 februari 2012 @ 21:44:

LOL haha succes met oudere mannen dan



Leeftijd zegt.niets ?



Of toch wel !



Is makkelijk zichtbaar te maken



Oude auto gaat toch eerder stuk



En. Een nieuwe ben je voorzichtig mee

En moet je inrijden



Heb oudere vrouwen gehad heb er gebruik van gemaakt

Of hun van mij haha



Maja beste sex heb je echt wel met iemand met dezelfde instelling

Bekwaamheid leer je zo oude rot weet wat hij doet



Maar een bepaalde spanning is totaal wegcristal-clear!
quote:donderstraal schreef op 03 februari 2012 @ 23:00:

[...]



cristal-clear!Dacht dat het aan mij lag...
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 03 februari 2012 @ 21:44:

LOL haha succes met oudere mannen dan



Leeftijd zegt.niets ?



Of toch wel !



Is makkelijk zichtbaar te maken



Oude auto gaat toch eerder stuk



En. Een nieuwe ben je voorzichtig mee

En moet je inrijden



Heb oudere vrouwen gehad heb er gebruik van gemaakt

Of hun van mij haha



Maja beste sex heb je echt wel met iemand met dezelfde instelling

Bekwaamheid leer je zo oude rot weet wat hij doet



Maar een bepaalde spanning is totaal wegWat is dit voor een bullshit, een rebus ofzo?
Ja, los jij `m even op? En als je toch bezig bent, los dan meteen de andere rebussen van clearwater ook even op, ik snap geen bal van zijn postings....
Alle reacties Link kopieren
Rooss4, voor mij is het ook acradabra, snap er de jota van!
Hmm, had ik al mijn hoop op jou gevestigd, dimp. Moet ik zelf maar aan de puzzel gaan....
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er persoonlijk niet aan denken... ik val op mannen die jonger zijn dan mij en dan t liefst een kerel die een grote bek heeft en die ik dan heel de slaapkamer door sex
Alle reacties Link kopieren
Trouwrns nog een grappig verhaal..ik heb inde kroeg gewerkt enal de vrouwelijke collega's konden het wel op een oudere man een van die mannen gaf mij de opmerking: ik had wel verwacht dat jij t ook wel op een "oude fiets " zou kunnen, waarop mijn reactie was: wel een tijdje geprobeerd hoor maar weet je wat t is? die oude fietsen gaan bij mij altijd zo snel kapot, ik ben er maar mee opgehouden....



die kerel lag bijna onder de bar van t lachen...
Alle reacties Link kopieren
Ik, als man zijnde, ben met vrouwen/meiden naar bed geweest die 10 jaar jonger of zelfs ouder waren. Eerlijk gezegd heb ik toch in het algemeen een voorkeur voor oudere of even oude vrouwen. Ik ben ook weleens jongere meiden tegen gekomen die echt wild waren, maar dat is toch een uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
quote:88venus88 schreef op 03 februari 2012 @ 20:53:

Ik heb ervaring met zowel jongens van mijn leeftijd als mannen die een stuk ouder zijn dan mij, inmiddels ben ik (22) nu vier jaar samen met mijn vriend (40).



Wat mijn ervaring vooral is met seks, dat het voor mij in ieder geval alleen maar goed is als je van elkaar houd en dan speelt leeftijd eigenlijk geen rol.



Als je vragen hebt kan ik misschien wel antwoord geven, je kan me gewoon een berichtje sturen.Dus jullie waren 18 en 36????
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 04 februari 2012 @ 00:52:

[...]

Dus jullie waren 18 en 36????Knappert! Helemaal goedgeteld! Reken-stickertje voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven