seks mer een oudere man is veel fijner!

02-02-2012 20:19 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er nog meer ervaring met een oudere man?



ben 21, mijn vriend 46.

we krijgen natuurlijk de nodige reacties die nergens op slaan en erg kinderachtig zijn maar daar gaat het niet om, samen zijn we gelukkig!



zelf vond ik het de eerste x wel wennen om sex te hebben met een oudere man, ouder lichaam, het idee dat hij meer ervaring heeft hield me een beetje tegen, maakte me onzeker.

maar die dingen 'wennen' .



ik kan me niet meer voorstellen om ooit nog sex te hebben met een 'jongetje'



wie heeft er ook ervaring mee en wat vonden/vinden jullie er wel of juist niet fijn aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:debster85 schreef op 04 februari 2012 @ 00:42:

Trouwrns nog een grappig verhaal..ik heb inde kroeg gewerkt enal de vrouwelijke collega's konden het wel op een oudere man een van die mannen gaf mij de opmerking: ik had wel verwacht dat jij t ook wel op een "oude fiets " zou kunnen, waarop mijn reactie was: wel een tijdje geprobeerd hoor maar weet je wat t is? die oude fietsen gaan bij mij altijd zo snel kapot, ik ben er maar mee opgehouden....



die kerel lag bijna onder de bar van t lachen... Op een oude fiets moet je het leren, maar niet op een wrak
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je hier (ouder topic) even kijken:



Wanneer zijn mannen op hun lekkerst..?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 04 februari 2012 @ 00:52:

[...]





Dus jullie waren 18 en 36????Dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd zegt niets over het hebben van ervaring.



Een jaar geleden had ik gedate met een man, hij was 39 jaar en ik was toen 25, die nogal zichzelf zat te etaleren dat hij goed was in bed en behoorlijk trots was op de lengte van zijn geslachtsdeel. Na de vierde date bij hem thuis, de vonk was inmiddels behoorlijk aan het knetteren en volgens hem zou ik die nacht wat gaan beleven... Het viel behoorlijk tegen want je voelt niets met 15 cm aangezien hij niets van in bed bakte. Het enige wat hij deed was over je heen schuren. Ook had niet eens een ritmisch gevoel, hij kon niet die stoot bewegingen maken?!?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een minaar die 16 jaar ouder is...als je wat ouder bent is mijn ervaring geef je sneller aan wat je fijn vindt... De onzekerheden die ik 20. Jaar geleden had zijn weg..,

Ik had altijd vriendjes die minimaal 5 jaar jonger waren.... Maar ik vind m'n oudere minaar het relaxt! Ik voel me sexy en heb totaal geen gene... Eigenlijk al va het begin....
Alle reacties Link kopieren
Hier een vrouw van 21, met een minnaar van 46 en momenteel aan het daten met iemand van 36. Heb nu een aantal relaties achter de rug met jongens van mijn leeftijd, maar die snappen het gewoon niet. Ik voel me veel fijner, vrouwelijker en meer gewaardeerd in een relatie met een oudere man.



Blij te lezen dat ik niet de enige bent btw!
Alle reacties Link kopieren
Mn ouders schelen ook meer dan 15 jaar.

Wat maakt dat nou uit als je gelukkig met elkaar bent?
Alle reacties Link kopieren
Waarom klinkt 'sex met een jongere vrouw is veel fijner'

zoveel fouter? Zal wel aan mij liggen.



;)
Alle reacties Link kopieren
Naja dat een oudere man interessanter is kan ik mij best voorstellen. Maar een 20 jaar jongere vriendin niet echt, afgezien van het lichaam san misschien... 20 jarige meisjes staan over er algemeen qua levenservaring, levensfase en ontwikkeling niet echt op hetzelfde nivo als iemand van 40.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt absoluut fouter idd. Staaltje dubbele moraal vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Meisjes (18+), joehoe, seks met willem is pas fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hahahs, zie je wel : heeeeeel fout
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel lang niet meer op dit s h i t forum geweest

gewoon omdat ik een hekel heb aan al jullie irritante, niet serieuze reacties.

vind 9 van de 10 hier ontzettend kinderachtig..



reageer alstublieft gewoon normaal wanneer iemand een vraag heeft hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxmamaxx schreef op 10 februari 2012 @ 19:37:

ik ben heel lang niet meer op dit s h i t forum geweest

gewoon omdat ik een hekel heb aan al jullie irritante, niet serieuze reacties.

vind 9 van de 10 hier ontzettend kinderachtig..



reageer alstublieft gewoon normaal wanneer iemand een vraag heeft hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxmamaxx schreef op 10 februari 2012 @ 19:37:

ik ben heel lang niet meer op dit s h i t forum geweest

gewoon omdat ik een hekel heb aan al jullie irritante, niet serieuze reacties.

vind 9 van de 10 hier ontzettend kinderachtig..



reageer alstublieft gewoon normaal wanneer iemand een vraag heeft hier.Pardon?
Alle reacties Link kopieren
ik kan daarover mee praten ik heb 7 jaar geleden mijn grote liefde ontmoet rob .hij is 14 jaar 0uder dan mij.hij is een super lekker grijzende man van 51 .en ja ik moet heel erg eerlijk zijn ik vind mijn man een super lekkere minnaar .en ja ik denk dat een oudere man minder egocentirsch zijn in bed en dat maakt het veel fijner voor de vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:johand schreef op 04 februari 2012 @ 00:52:

Ik, als man zijnde, ben met vrouwen/meiden naar bed geweest die 10 jaar jonger of zelfs ouder waren. Eerlijk gezegd heb ik toch in het algemeen een voorkeur voor oudere of even oude vrouwen. Ik ben ook weleens jongere meiden tegen gekomen die echt wild waren, maar dat is toch een uitzondering.



Ik heb ook wel eens een 10 jaar jongere en een 10 jaar oudere vriendin gehad (niet tegelijk hoor, even voor de duidelijkheid!).

En nog een paar daar tussenin, dus meer van eigen leeftijd.



Voor mij is "echt wild zijn" niet het criterium voor goede seks. Ook leeftijd doet er niet veel toe, althans ik denk dat je het niet kan generaliseren. Het gaat uiteindelijk toch om de dynamiek die ontstaat tussen twee personen, ongeacht de leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn scharrel is 22 jaar ouder.

Het idee was even wennen, maar gelijk bij de eerste kus voelde ik me al zo enorm thuis bij hem.



We hebben elkaar voor de seks en hebben geen intentie voor een relatie. Dit zou ook een drempel bij me hebben, want ik leeftijd zou best een probleem kunnen worden als ik midden dertig ben, en hij al een klassieke ouwe lul :P



Ik vind het vooral belangrijk dat een man zeker is van zichzelf, en jongere mannen zijn over het algemeen minder zelfverzekerd en compenseren dit door een beetje macho te gaan lopen doen, waar ik me gauw onveilig bij voel.
Alle reacties Link kopieren
Reageer maar even op dit bericht.. Is alweer een tijdje geleden



Maar ik heb van de week een hele aantrekkelijke man leren kennen van 18 jaar ouder. We hadden een enorme klik en hij was zo opwindend.. We hebben die avond niks anders gedaan dan met elkaar te flirten, dat was fijnnn! Nu heeft hij mn e-mail en zou me mailen.. Ik ben benieuwd, dit is mijn eerste ervaring met een oudere man. Ik heb geen behoefte aan een relatie, gewoon even kijken waar het op uitloopt..
Alle reacties Link kopieren
Mijn vent is 12 jaar ouder. & Verdomd goed in bed

Ik zou echt niet snel weer terug willen naar een broekie van mijn leeftijd!
quote:yoshvandam schreef op 24 april 2012 @ 10:28:

hij is 14 jaar 0uder dan mij.Wie krijgt hier nou ook de kriebels van?

Zoek de woorden waar niets mis mee is.
Alle reacties Link kopieren
Haha!
Alle reacties Link kopieren
k sie nie wa er miss meej iz
Alle reacties Link kopieren
Heb een keer seks gehad met iemand die 20 jaar ouder was. T duurde wel wat langer dan een jonge god maar verder vond ik t niet zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf man, ben geen ho, maar reageer tich even. Misschien zit ik er wel helemaal naast .



Ik denk niet dat sex met een oudere man fijner is. Maar de kans dat je er eentje treft die goed is in bed lijkt me wel groter. Sex moet je doen, en ook een beetje leren. Voilà, jonge jongens hebben op dit punt een achterstand.



Maar puur zeggen dat sex met een oudere man fijner is, nee, denk het niet. Lijkt mij bijna eerder van niet omdat het lijf nu eenmaal achteruit gaat. Bierbuik, hangkont, tieten .. ik noem maar even wat, lijkt mij voor een vrouw zeker niet aantrekkelijk.



Dus met gelijke skills (ook emotioneel!) zou ik zelfs zeggen: sex met een jongere man is fijner dan met een oudere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven