seks mer een oudere man is veel fijner!

02-02-2012 20:19 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er nog meer ervaring met een oudere man?



ben 21, mijn vriend 46.

we krijgen natuurlijk de nodige reacties die nergens op slaan en erg kinderachtig zijn maar daar gaat het niet om, samen zijn we gelukkig!



zelf vond ik het de eerste x wel wennen om sex te hebben met een oudere man, ouder lichaam, het idee dat hij meer ervaring heeft hield me een beetje tegen, maakte me onzeker.

maar die dingen 'wennen' .



ik kan me niet meer voorstellen om ooit nog sex te hebben met een 'jongetje'



wie heeft er ook ervaring mee en wat vonden/vinden jullie er wel of juist niet fijn aan?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik kennen elkaar vanaf 19 jaar en hij was van meet af aan goed in bed (en ik had al wat ervaring opgedaan, dus aardig vergelijkingsmateriaal). Je hebt zoiets in je of niet. Tuurlijk kun je wel een beetje (bij)leren, maar het moet ook in je zitten. Als dat er al in zit, heb je ook met een jonkie weinig te klagen hoor.
Alle reacties Link kopieren
&&
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 02 februari 2012 @ 20:26:

[...]



Gelukkig maakt het niet uit wat jij denkt.



@TO, mijn vriend en ik hebben hetzelfde leeftijdsverschil als jullie en ik val sowieso niet op jongere mannen. Ik heb dus geen ervaring met sex met leeftijdsgenoten.

Jij wel?



In jouw wereld, waarin je genomen wordt door een oude bok niet, nee..

Dan zal je er zelf ook niet zo piep uitzien, he....
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 02 februari 2012 @ 20:44:

Slim, hoelang kennen ze elkaar? Opzoek naar een tweede vader?



.



oke, praat niet in de 'ze' vorm, je kan het me ook vragen.

daar ben je toch volwassen genoeg voor of niet ?



en op zoek naar een tweede vader.. ach meid, ook dit zie ik maar als een van de kinderachtige opmerkingen.
Alle reacties Link kopieren
Nou bij deze, hoelang hebben jullie wat en waar ken je hem van?
Alle reacties Link kopieren
Spectral, je kan 20 jaar schelen als je 20 en 40 bent of je kan 20 jaar schelen als je 30 en 50 bent...Denk dat dat voor die gespreksstof héél veel uitmaakt, het gaat hem hier dan gewoon om een andere levensfase toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 02 februari 2012 @ 20:51:

Nou bij deze, hoelang hebben jullie wat en waar ken je hem van?waarom zou ik hierop in gaan? wijkt me wat te veel van het topic af.
Alle reacties Link kopieren
Vroegah had ik relaties met mannen die minimaal 7 jaar ouder waren. De 'oudste' was 11 jaar ouder.

De laatste keer was ik de oudere, scheelde zich 7 jaar.

Nu moet ik er niet aan denken om met een man van rond de 50 een relatie aan te gaan. 5 jaar jonger of ouder is de max.
Ik lust best een jong blaadje maar bespaar me asjeblieft het 'zullen we naar de disco gaan'-geneuzel.

En het is waar: oudere (-slik-) mannen zijn beter in bed. Totdat de fysieke grenzen zich gaan manifesteren.



Dat is ook de dag dat ik er een einde aan maak, by the way
Alle reacties Link kopieren
Bweh...Sex met een jongere bah(1 jaartje jonger,ok,maar 10 jaartjes jonger BWEEH walgelijk)Ik had eens sex met een man van 30 jaar ouder...Lekker,maar toen hebben we besloten dat het niet zo goed is om een echte relatie te hebben.Een man van ong. max 10 jaar ouder is is wel nog goed mogelijk vind ik.Ja,ik geef je wel gelijk dat het echte lekker is.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxmamaxx schreef op 02 februari 2012 @ 20:54:

[...]





waarom zou ik hierop in gaan? wijkt me wat te veel van het topic af.xxmamaxx je bent een meid naar m'n hart
Alle reacties Link kopieren
quote:juultje1978 schreef op 02 februari 2012 @ 20:30:

[...]

en dan liever een beetje moeite doen dan een jonkie in bed die in volle galop voor eigen genot gaat hihiNou, ik heb een vriend gehad die 19 jaar jonger was en echt niet aan zijn eigen genot (alleen) dacht. Dus in elke leeftijdscategorie zit verschillende mensen...niet alles over 1 kam scheren.
Alle reacties Link kopieren
quote:x_ella_x schreef op 02 februari 2012 @ 20:59:

[...]





xxmamaxx je bent een meid naar m'n hart
Alle reacties Link kopieren
Nu ik lees wat je werk is verbaasd het mij eigenlijk helemaal niet meer... veel plezier :-)
Alle reacties Link kopieren
het is jammer dat de reacties een beetje uit context worden getrokken



een ieder praat hier toch over zijn eigen ervaringen?



de een vind ouder geweldig en de ander heeft er mindere ervaringen mee so be it
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, scharrels mogen best meer jaartjes jonger zijn dan de maximale 5 jaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 02 februari 2012 @ 21:05:

Nu ik lees wat je werk is verbaasd het mij eigenlijk helemaal niet meer... veel plezier :-)



er staat in dit forum nergens wat mijn werk is.

staat er ergens bij dat ik dit nog steeds doe?

beter lezen / begrijpend lezen.
Alle reacties Link kopieren
@ ella -

ik lees nu pas je berichtje, maar ik ben het helemaal met je eens. met een jongetje is het meer uitproberen en knutselen, ben het eens wat je schrijft over het charisma.
Alle reacties Link kopieren
Kijk...je moet twee dingen onderscheiden.



Sex met een oudere man en een relatie hebben met een oudere man.



Sex met een oudere man schijnt relaxter te zijn. Ze hebben minder haast, kennen het vrouwenlijf wat beter en zijn minder orgasme-gericht. Dit is wat er in zijn algemeenheid gezegd wordt. Ik vind sex nog lekkerder met mijn eigen man (hij is boven de 45) dan aan het begin van ons huwelijk.



Een relatie met een oudere man zou voor mij wel een "bedenkertje" zijn. Ik wilde graag een jonge vader voor mijn kinderen en leeftijdsverschillen van 15 jaar en ouder had ik echt niet zo leuk gevonden. Ik zou er ook niet naar gezocht hebben.
'Ze' verwijst naar de opmerkingen TO
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 02 februari 2012 @ 21:11:

Kijk...je moet twee dingen onderscheiden.



Sex met een oudere man en een relatie hebben met een oudere man.



Sex met een oudere man schijnt relaxter te zijn. Ze hebben minder haast, kennen het vrouwenlijf wat beter en zijn minder orgasme-gericht. Dit is wat er in zijn algemeenheid gezegd wordt. Ik vind sex nog lekkerder met mijn eigen man (hij is boven de 45) dan aan het begin van ons huwelijk.



Een relatie met een oudere man zou voor mij wel een "bedenkertje" zijn. Ik wilde graag een jonge vader voor mijn kinderen en leeftijdsverschillen van 15 jaar en ouder had ik echt niet zo leuk gevonden. Ik zou er ook niet naar gezocht hebben.Volledig gelijk, denk er net hetzelfde over...
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 februari 2012 @ 21:12:

'Ze' verwijst naar de opmerkingen TO Ja, echt een gevalletje: spit in d'r reet, boven het vuur en draaien maar. Ik weet ook niet wat je anders met die meid moet doen hoor. Dat kotst maar de ene rare opmerking, na de andere eruit.
Huh waar heb jij het nou weer over xxxLondon? Snap er niks van
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 02 februari 2012 @ 20:59:

Ik lust best een jong blaadje maar bespaar me asjeblieft het 'zullen we naar de disco gaan'-geneuzel.

En het is waar: oudere (-slik-) mannen zijn beter in bed. Totdat de fysieke grenzen zich gaan manifesteren.



Dat is ook de dag dat ik er een einde aan maak, by the way



Haha...

Trouwens, als 1969 je geboortejaar is, geniet jij dan ook meer van seks dan pakweg 20 jaar geleden?
Alle reacties Link kopieren
@Star: Over degene van die opmerking van "ze".

*zoek jij alvast de lucifers?*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven