seks... niets voor mij??

07-08-2014 21:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ben 21 jaar en nu bijna 4,5 jaar samen met mijn vriend.

hij is mijn eerste echte liefde, en ook de eerste en enige waar ik seks mee heb / heb gehad.



maar op het moment zit ik een beetje in een dip.

seks.... dat is echt iets wat van mij niet hoeft.

ik heb nooit geen behoeftes ( tenminste voor zover ik weet.. ik zit inmiddels al 3 jaar aan de pil en weet niet hoe het er voor was)

het hoeft allemaal niet van mij.

ik heb nog nooit met me zelf gespeeld en als mijn vriend het soms wel eens na de seks zelf af maakt omdat ik niet wil dat ie in me komt vind ik het ook maar raar dat ie aan zich zelf zit.

ik vind het allemaal zo'n raar idee..

ik wil ook niet aan mezelf zitten

hij komt altijd vrij snel klaar, ( omdat ik zo lekker aan voel zegt ie)

ik kom nooit klaar tijdens de seks.

alleen als hij me af en toe beft

als we 1 keer per week seks hebben is het al veel

soms gebeurt het wel vaker

maar het is niet dat ik er zin in heb

ook als we zoenen voel ik eigenlijk niet veel. en als ie me beft kan ik ook niet echt zeggen dat ik daar helemaal gelukkig van wordt

ik weet niet wat ik moet



help me. ik weet niet wat er mis is met me.
Alle reacties Link kopieren
Bespreek het eens met je huisarts.

Misschien is er niets aan de hand en ben je gewoon zo, maar het kan ook aan je pil of iets anders liggen en dan is er misschien wel iets aan te doen.

Wel heel vervelend dit lijkt me, omdat je niks tegen je zin wilt doen maar tegelijkertijd ook niet steeds je vriend wilt afwijzen.



Ben je wel verliefd op hem? Ben je graag bij hem?
Erger je niet, maar verbaas je!
Je vindt het niet vervelend? Je schrijft het tenminste niet.
Alle reacties Link kopieren
ben je aan de pil?

dan daar eerst eens mee stoppen
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinden jullie je seksleven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mss ben je asexueel? Ik zou dit even bespreken met je huisarts.
Ik las laatst dat mensen (of specifiek vrouwen, dat weet ik niet meer) als ze geil zijn een deel van de hersens stil leggen waarmee walging wordt verwerkt.



Als dat niet goed functioneert, kan ik me wel voorstellen dat je er geen trek in hebt. In feite is sex vrij onsmakelijk, en lachwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ie niet van sex houd doe je het toch 1x per week. Dat is best veel voor iemand die het niet leuk vind.

Als het aan jou lag, hoevaak zouden jullie het dan doen?
Is er iets waar je weleens opgewonden van raakt? Bepaalde scenes in films? Verhalen, boeken? Mannen die je zo aantrekkelijk vindt dat je er seks mee wil?

Kan het zijn dat je eigenlijk toch op vrouwen valt? Kan het zijn dat je een heel andere seksuele voorkeur hebt, bijvoorbeeld een fetisj? Kan best hoor, er zijn aardig wat mensen die van iets heel anders opgewonden raken dan van 'het gangbare'.



Ga hier eerst eens voor jezelf over nadenken. En ga dan nadenken of je vriend voor jou nog wel aantrekkelijk en leuk genoeg is.



Als dan blijkt dat je gewoon vrijwel geen seksuele gevoelens hebt (of ooit hebt gehad?) kan het best zijn dat je aseksueel bent. Dat is lastig als je in een relatie zit met iemand die wel seks wil, uiteraard, en daar zul je dan ook samen uit moeten komen.
Ja je kan inderdaad gewoon a seksueel zijn, zoek dat maar eens op misschien vindt je daar herkenning?

En sommige vrouwen zijn nou eenmaal niet snel opgewonden.

Ik raak ook niet snel opgewonden van iets, ik zou zo 10 jaar zonder kunnen ,maar als ik het eenmaal doe vind ik het wel fijn en neem ik een hoop initiatief, maar het kost veel moeite om mezelf zo ver te krijgen in mijn hoofd. Ik accepteer dat gewoon, ik ben niet raar, gewoon mezelf
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je niet verliefd.

Misschien ben je ook wel nooit echt verliefd op je vriend geweest.

Kan ook nog.
quote:eldorado schreef op 07 augustus 2014 @ 22:43:

Ik las laatst dat mensen (of specifiek vrouwen, dat weet ik niet meer) als ze geil zijn een deel van de hersens stil leggen waarmee walging wordt verwerkt.



Als dat niet goed functioneert, kan ik me wel voorstellen dat je er geen trek in hebt. In feite is sex vrij onsmakelijk, en lachwekkend.

bedoel je dat doordat een deel van je hersens stil gaan liggen de walging naar boven komt

of juist dat het walgen doet verdwijnen?



en je laatste regel klopt echt wel.
Stop eerst maar es met de pil....bracht mijn seksleven opok veel schade toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:rochel schreef op 08 augustus 2014 @ 00:50:

[...]



bedoel je dat doordat een deel van je hersens stil gaan liggen de walging naar boven komt

of juist dat het walgen doet verdwijnen?



en je laatste regel klopt echt wel.Zoals ik het begrepen heb is seksuele opwinding (volgens die theorie dan) bedoeld om walging te onderdrukken, omdat je anders uit zelfbescherming (onhygiënisch) nooit aan seks zou doen, en dan sterft de mensheid uit
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met de pil! Libido-killer number 1!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
of andere pil?
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 07 augustus 2014 @ 22:43:

Ik las laatst dat mensen (of specifiek vrouwen, dat weet ik niet meer) als ze geil zijn een deel van de hersens stil leggen waarmee walging wordt verwerkt.



Als dat niet goed functioneert, kan ik me wel voorstellen dat je er geen trek in hebt. In feite is sex vrij onsmakelijk, en lachwekkend.



Als ik seks voorbij zie komen (waar kom je geen seks tegen tegenwoordig? ) heb ik toch echt geen gevoel van walging terwijl de geilheid op dat moment nog vaak ver te zoeken is.

Waar kan ik een officieel onderzoeksrapport daarover vinden?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 08 augustus 2014 @ 01:17:

of andere pil?Nou, zou ik niet doen. Hormonen in je lijf stoppen wanneer dit niet echt noodzakelijk is lijkt mij ook niet echt heel gezond. Niet voor niets dat sinds 1961 er geen groeihormonen meer mogen worden gebruikt in de vleesproductie. En dan zeggen we tegen vrouwen dat iedere dag de pil slikken geen kwaad kan. Iets teveel bijwerkingen gezien bij vriendinnen en mezelf.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje experimenteren met nieuwe dingen wat je wel opwind breng wat spanning aan in je sexleven



probeer eens verschillende locaties

misschien atributen gebruiken?

experimenteer eens wat houd het spannend
Lets get dirty www.letsgetdirty.eu
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 08 augustus 2014 @ 00:30:

Misschien ben je niet verliefd.

Misschien ben je ook wel nooit echt verliefd op je vriend geweest.

Kan ook nog.Ik heb hele goeie sex gehad, met mannen waar ik absoluut niet verliefd op was
Verliefd hoeft inderdaad niet. Maar je aangetrokken voelen wel.



Ik had bij mijn eerste vriend een beetje hetzelfde. Alleen dan nog minder vaak. Ik vond het maar zo zo. Dacht ook dat ik er gewoon niet van hield. Nu weet ik beter. Hij was gewoon geen aantrekkelijke sex partner voor mij. Ik vond hem lief en ik hield van hem. Maar er was geen chemie. Die is wel nodig voor mij.



TO is dat het misschien?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, stoppen met de pil. Ik wist niet wat me overkwam toen ik er mee stopte, veel meer zin. Verder vraag ik me af, misschien een dooddoener , hoe je sexueel opgevoed bent? Werd er thuis over gesproken of lag er een taboe op, zodat het ook niet goed voelt om met jezelf te spelen? Ik hoop dat je de antwoorden vindt, want dit lijkt me inderdaad niet fijn
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met de pil, opeens had ik elke dag zin in seks
Stoppen met de pil, het veranderde mijn libido enorm. Verder heb ik eerder het idee dat je seksueel niet klikt met je partner.



Je komt wel klaar als hij je af en toe beft dus niets mis hoe je lichaam functioneert en je hersenen. Je bent als met je vriend samen vanaf je 15de dus het kan heel goed zijn dat of hij niet goed is in bed(komt snel klaar en beft je maar soms) of dat je gewoon niet meer zo'n zin in je relatie hebt(dan heb je sowieso 'geen zin in seks).
Kan idd de pil zijn. Ik had t ook bij Mirena en nexplanon. Geen hormonen meer voor mij. Heb je in t begin van de relatie dat wel gehad dat je hem elk moment vd dag wou bespringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven