sex met een ander

16-07-2014 16:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
vinden jullie dat sex met een ander moet kunnen? terwijl je samen woont maar geen honger meer krijgt thuis. heb nog niks gedaan maar mijn vriendin is wel wat..... hoe zal ik t netjes zeggen molliger aan het worden. terwijl ik wel aan mijn lijn werk heeft zij daar totaal geen behoefte aan. waardoor ik wel naar iets anders begin te verlangen en het her en der aan het zoeken ben gegaan
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
En wat vind je vriendin ervan? Ik ga er vanuit dat je dit besproken hebt met je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk niet, smeerlap.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het aan haar zou ik zeggen. Als zij het ok vind is er geen probleem.
Wat denk je zelf, mafkees?!
Alle reacties Link kopieren
Wat denk jezelf, lekker achterlijke vraag op een vrouwenforum. En waarschijnlijk zo fake als t maar zijn kan. Als t wel echt is ben je gewoon een triest figuur, zou als ik jou was even je vriendin op de hoogte brengen dat ze met een lamzak samen is. Dan kan ze je inruilen voor een ander beter exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Doen!



Dan weet ze meteen dat het jou alleen om d'r strakke vormen ging.
En als zij dan ook honger naar een ander krijgt, vind je het dan geen probleem als zij het ook bij een ander gaat zoeken?



Overigens vraag ik me af waarom zo'n oppervlakkig iemand dan een relatie heeft?
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een topics de laatste tijd!.



Hebben mensen de ballen niet meer om het gewoon uit te maken of hulp te zoeken voor de problemen die er zijn, maar denken ze dat vreemd gaan de enige oplossing is ?. Vermoeiend!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg : Doen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je houdt van haar, omdat?
Alle reacties Link kopieren
quote:lolmutsen schreef op 16 juli 2014 @ 16:50:

Nee, natuurlijk niet, smeerlap.
Mijn god... Weer zo'n mafkees
Als je eerst geraakt hebt, duidelijk hebt gemaakt wat je verlangens en behoeften zijn, wat je van haar nodig hebt en haar vraagt waarom ze niet beter op zichzelf let, en ze wil niet luisteren, en je probeert het nogmaals en je geeft aan dat je bij dezelfde houding gevoeliger wordt voor anderen en ze negeert het nog steeds én je wilt de relatie niet verbreken dan kan ik me voorstellen dat je vreemdgaat ja.



Maar dan ben je zo 2 jaar verder hoor.



En mollig is juist lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 16 juli 2014 @ 17:03:

Doen!



Dan weet ze meteen dat het jou alleen om d'r strakke vormen ging.Hoezo, er is toch nog meer dan alleen seks? TO zegt toch niet dat hij de relatie wil beëindigen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het uitmaken en een slanke vriendin zoeken die net zo een gezellig karakter heeft als jij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 16 juli 2014 @ 17:00:

Wat denk jezelf, lekker achterlijke vraag op een vrouwenforum.Want? Op een mannenforum was de vraag beter op zijn plaats? Of als het andersom was (als TO een vrouw was die haar man niet meer aantrekkelijk vond omdat hij een vette bierpens heeft gekregen) was het dan een minder achterlijke vraag?
Alle reacties Link kopieren
Nou nou het ligt nogal gevoelig hier merk ik wel
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Is de zomervakantie al begonnen?
quote:tily83 schreef op 16 juli 2014 @ 17:52:

Nou nou het ligt nogal gevoelig hier merk ik welJa echt raar is dat. De meeste mensen vinden vreemdgaan als je partner even niet meer aan je fysieke eisen voldoet volkomen normaal. Ik bedoel, wat zijn we hier toch bekrompen zeg!
quote:joop_2000 schreef op 16 juli 2014 @ 17:48:

[...]



Want? Op een mannenforum was de vraag beter op zijn plaats? Of als het andersom was (als TO een vrouw was die haar man niet meer aantrekkelijk vond omdat hij een vette bierpens heeft gekregen) was het dan een minder achterlijke vraag?

De vraag gaat niet over dat hij zijn vrouw niet meer aantrekkelijk vindt. De vraag gaat erover dat hij zonder in gesprek te gaan of zijn onvrede aan te geven op zoek gaat naar ander neukmateriaal.



Dat is nogal een verschil. Ik lees ook nergens dat de vrouw van to een dikke pens heeft, alleen dat ze iets molliger wordt. Wat mij doet vermoeden dat het niet opeens 20 kg overgewicht gaat. De vraag 'hoe pak ik dit aan, ik vind mijn partner niet meer aantrekkelijk' is volgens mij een hele reeële en menselijke vraag. Daar kun je mee worstelen. To vraagt 'hoe ga ik vreemd, ik vind mijn partner niet meer aantrekkelijk'.



En vragen of het toegestaan is om seks met anderen te hebben, dat is onnozel. De enige die dat kan beantwoorden is zijn partner, wij maken de regels in zijn relatie niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 16 juli 2014 @ 17:43:

[...]



Hoezo, er is toch nog meer dan alleen seks? TO zegt toch niet dat hij de relatie wil beëindigen?Klopt. En ik lees ook niet dat hij het er in hun leuke relatie over heeft gehad en dat ze het samen een goed plan vinden als hij het eens buiten de deur zoekt.
Alle reacties Link kopieren
het verlangen is er ja, en in deze tijd hoor ik zoveel mensen vreemd gaan. vandaar mijn vraag, net of jullie dames nooit zo,n gedachten gang door jullie hoofd hebben gehad!!??
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Het is het begin van het einde.



Stel anders een open relatie voor.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 16 juli 2014 @ 18:24:

Het is het begin van het einde.



Stel anders een open relatie voor.Yup. En dan ook niet janken als zij een andere man ontmoet voor wie ze als een baksteen valt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven