sex na date

19-09-2014 15:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier dus weet niet zeker of ol dit topic goed plaats. Maar ik hoopte op advies. Ik heb binnenkort een date met een hele leuke mooie man. We kennen elkaar al een tijdje en zijn bevriend geraakt. Maar nu zou ik graag willen dat hij mij anders gaat zien, zonder dat ik daar woorden voor hoef te gebruiken zeg maar. Ik heb eigenlijk gewoon zin in sex na de date maar hij is daar helemaal niet mee bezig. Hebben jullie tips voor een meer "sex uitstraling" ? Zelfvertrouwen uitstralen en goede gepsrekken voeren alleen zijn niet genoeg :(
Alle reacties Link kopieren
Vastpakken, strelen en dat soort dingen zou het voor mij duidelijk maken dat je wilt vrijen.
Misschien ziet hij je al lang anders en vraagt hij zich hetzelfde af? Gewoon wat flirteriger worden en kijken of hij daar in mee gaat. Ik zou hem niet meteen gaan bespringen of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 19 september 2014 @ 16:18:

Misschien ziet hij je al lang anders en vraagt hij zich hetzelfde af? Gewoon wat flirteriger worden en kijken of hij daar in mee gaat. Ik zou hem niet meteen gaan bespringen of zo.Bespringen durf ik ook niet hoor, nee hij ziet mij eerder als een zusje vrees ik. Ikmis geloof ik de sex-uitstraling..
Alle reacties Link kopieren
quote:slasla schreef op 19 september 2014 @ 16:20:

[...]





Bespringen durf ik ook niet hoor, nee hij ziet mij eerder als een zusje vrees ik. Ikmis geloof ik de sex-uitstraling..Je hebt toch een date ? Ik neem aan dat hij je dan niet als een zusje ziet hoor. Je gaat namelijk niet op date met je zusje. Grote kans dat er dus echt wel interesse is.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaaaaa5 schreef op 19 september 2014 @ 16:23:

[...]





Je hebt toch een date ? Ik neem aan dat hij je dan niet als een zusje ziet hoor. Je gaat namelijk niet op date met je zusje. Grote kans dat er dus echt wel interesse is.We gaan elke week samen eten of naar de film, we zijn goede vrienden, alleen wil ik nu meer.. maar durf dat niet te zeggen.
Je wil uit de Friendzone? Dan zal je hem moeten vertellen dat jij hem niet als broer ziet en dat je best op een 'echte' alles erop en eraan (wink wink) date wil....
Het is maar net wat je onder date verstaat, een date kan ook gewoon een gezellige afspraak zijn.



Als jij denkt dat hij je als zusje ziet zou ik eens een gesprek beginnen over wat je zoal aantrekkelijk vindt in een man en hem de vraag stellen hoe hij het voor zich ziet.



Hoewel nee, ik zou hem gewoon vragen of hij mij als bedmateriaal ziet. Dan is het maar duidelijk.
quote:slasla schreef op 19 september 2014 @ 16:24:

[...]





We gaan elke week samen eten of naar de film, we zijn goede vrienden, alleen wil ik nu meer.. maar durf dat niet te zeggen.Je hebt zo'n programma op Mtv geloof ik, dan gaat hij op blind date en zij moet hem helpen, aan het eind zegt hij "ik ga niet op date, ik wil jou" en zij zegt dan altijd ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 september 2014 @ 16:27:



Hoewel nee, ik zou hem gewoon vragen of hij mij als bedmateriaal ziet. Dan is het maar duidelijk.ik wilde dat ik zoveel lef had!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 19 september 2014 @ 16:26:

Je wil uit de Friendzone? Dan zal je hem moeten vertellen dat jij hem niet als broer ziet en dat je best op een 'echte' alles erop en eraan (wink wink) date wil....Ja dat klinkt logisch, maar ik vrees dat hij daar geen zin in heeft... hoopte dat ik het wellicht kon aanwakkeren maar ben daar best verlegen in.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nu eigenlijk van hem?. Wil je een echte relatie met hem inclusief seks of vindt je het ook oké als jullie in plaats van alleen platonische vrienden ook seksvrienden worden maar hij ondertussen wel op zoek gaat naar de vrouw met wie hij echt een relatie wil.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 19 september 2014 @ 16:41:

Wat wil je nu eigenlijk van hem?. Wil je een echte relatie met hem inclusief seks of vindt je het ook oké als jullie in plaats van alleen platonische vrienden ook seksvrienden worden maar hij ondertussen wel op zoek gaat naar de vrouw met wie hij echt een relatie wil.ik wil vooral een keertje goed zoenen en dan sex geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel de omgekeerde wereld! Vrouw wil man....



Wat zou kunnen, maar wat tijd in beslag zou kunnen nemen, is dat hij jou na de date naar huis brengt. Je bedankt hem, bij zijn vertrek, voor de leuke avond en geeft hem gewoon een rustige, warme kus op zijn mond.

Dan kan het of meteen vuurwerk worden, of even bedenktijd voor hem of helemaal niets verder.

Voorwaarde is dat het een leuke en gezellige date is geweest natuurlijk!



Suc6 meid!
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:mart72 schreef op 19 september 2014 @ 16:49:

Lijkt wel de omgekeerde wereld! Vrouw wil man....



Wat zou kunnen, maar wat tijd in beslag zou kunnen nemen, is dat hij jou na de date naar huis brengt. Je bedankt hem, bij zijn vertrek, voor de leuke avond en geeft hem gewoon een rustige, warme kus op zijn mond.

Dan kan het of meteen vuurwerk worden, of even bedenktijd voor hem of helemaal niets verder.

Voorwaarde is dat het een leuke en gezellige date is geweest natuurlijk!



Suc6 meid!Ja dat moet hem denk ik worden..vind ik wel lastig, zou hem graag aanwakkeren tijdens het eten, maar heb geen idee hoe ik ook maar enigszins sex uit kan stralen naar hem toe :(
Alle reacties Link kopieren
Neuken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Raak je hem wel eens aan? Even een hand op zijn schouder, op zijn been? Kijk je hem wel eens iets te lang in de ogen? Flirt je met hem? Maak je gewaagde opmerkingen, laat je wel eens een beha bandje zien, enz enz?

Als je dat alles al doet is het een echte vent die je signalen niet oppakt. Dan is het goed om bij het afscheid te vragen of hij je nog schoftig gaat penetreren vanavond!



Je klinkt wel een beetje als een bange poepert hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 19 september 2014 @ 16:51:

Neuken?Ja maar dan moet ik eerst iets aan weten te wakkeren vrees ik.. Sex uitstralen ofzo, niet mijn beste kant..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 september 2014 @ 16:53:

Raak je hem wel eens aan? Even een hand op zijn schouder, op zijn been? Kijk je hem wel eens iets te lang in de ogen? Flirt je met hem? Maak je gewaagde opmerkingen, laat je wel eens een beha bandje zien, enz enz?

Als je dat alles al doet is het een echte vent die je signalen niet oppakt. Dan is het goed om bij het afscheid te vragen of hij je nog schoftig gaat penetreren vanavond!



Je klinkt wel een beetje als een bange poepert hoor! Ja ik ben verlegen daarin dat klopt. Hij niet, ik ken zijn sexleven en hij is vrij actief. Dus ik weet dat als ik erom zou vragen hij er waarschijnlijk iig over na gaat denken. Maar ik wil hem eerst graag opwinden.. aanraken doen we veel, als vrienden, knuffels geven, hanedn vast pakken dus die kan ik niet inzetten, merkt ie niks van vrees ik..
Tjonge, dan zorg je er een keer voor dat zo'n knuffel goed uit de hand loopt.

Je hebt geen tips nodig, je hebt lef nodig. En dat kunnen wij er niet instampen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 september 2014 @ 16:56:

Tjonge, dan zorg je er een keer voor dat zo'n knuffel goed uit de hand loopt.

Je hebt geen tips nodig, je hebt lef nodig. En dat kunnen wij er niet instampen hoor.haha ja je zal wel gelijk hebben, helaas
Alle reacties Link kopieren
Juist tijdens de date denk ik niet gefixeerd zijn op aanwakkeren of erotisch/sensueel/sexy over willen komen.

Tuurlijk is het in je voordeel als je wat leuks aan hebt. Lichaamsdelen wat accentueren zeg maar.



Laat de date vooral gewoon leuk zijn. Heb met 1 vrouw verschillende dates gehad en steeds gefocust op haar hints geven (dacht ik) en dan blijkt bij een leuk, gezellig avondje uit met een afsluitende kus het ineens als vuurwerk te knallen.



Mensen kunnen soms heeeeeel ingewikkeld denken....ik ken het van mezelf
always look on the bright side of life
Ben je bang hem als vriend te verliezen wanneer je kenbaar maakt met hem naar bed te willen?
Misschien vind je hier wat tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven