slechte korte seks

11-09-2014 09:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik zit echt met een probleem!

ik heb een relatie van anderhalf jaar en hij is erg leuk en ook voor onze dochter van bijna 8maanden.



alleen de seks is echt slecht/waardeloos!

we zoenen nooit, alleen een kus. kroelen en aanrakingen zitten er niet bij. Het is seks van hooguit 1 minuut voor zijn voldoening en denkt niet aan mij. voorspel hebben we niet tenzij ik het initiatief neemt maar dan na paar tellen zegt hij: nou kom maar?!



ook hebben we erg weinig seks, het komt altijd van mijn kant en uitzichzelf NOOIT. Hij geeft aan dat hij tijd nodig heeft en als ik dan zeg dat ik er niet over begin en wacht op zijn move dan gebeurd er na 2weken nog niks. Hij vind mij te gefocust op seks terwijl ik probeer uit te leggen dat het me niet om de seks gaat maar om de intimiteit! Helaas is er ook tijdens de seks geen intimiteit. ik ben gewoon radeloos en weet niet meer wat ik moet doen. Ben bijna 23 en hij 28 maar weet niet of ik hiermee Door kan gaan. Als ik probeer te praten erover trekt hij rare gezichten en en is het antwoord, dit probleem is niet in 1x opgelost en geef het tijd. maar dit speelt al vanaf mijn zwangerschap rond 4 maanden. er is altijd een excuus waarom hij niet wilt en het is zo saai en wordt er echt verdrietig van.

Ik verlang gewoon naar de vuren die er van af spatten als je elkaar aanraakt :(



wat moet ik nu?
Alle reacties Link kopieren
Dus je bent direct zwanger geworden toen jullie een relatie kregen? Misschien wrikt daar de schoen wel. Hij heeft je nooit als vriendin gehad, maar alleen als (aanstaande) moeder.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
1,5 jaar een relatie en een dochter van 8 maanden, dus je was direct zwanger toen jullie een relatie kregen. Niet echt de tijd gehad om elkaar te leren kennen, elkaar te ontdekken.

Misschien ligt het daaraan? En dat het allemaal gewoon te snel is gegaan?



Hoe leuk is jullie relatie voor de rest, behalve dat hij leuk is voor jullie dochter?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja ik was inderdaad gelijk in verwachting. Daarna een huis gekocht en wonen nu een jaar samen. Hij probeert heel erg zijn best te doen voor me op andere manieren. we houden ook echt van elkaar alleen de seks is echt een groot probleem voor mij en niet echt voor hem. als ik duidelijk maak dat ik niet weet of ik dit trek en ga huilen dan zegt hij dat ik hem een schuld gevoel aanpraat en gewoon moet wachten.. het komt vanzelf wel weer goed. al heb ik het idee dat het helemaal niet goed komt.

ik heb ook heel vaak het idee dat we meer seks hebben zodat hij er van af is en weer een tijd vooruit kan met het excuus ja we hebben het pas nog gedaan.
Alle reacties Link kopieren
ik durf hier eerlijk gezegd niet op te reageren. ik wens je alleen het allerbeste.
Alle reacties Link kopieren
Een minuut seks is geen seks.
Ik denk niet dat het 'vanzelf' beter wordt.



De vraag is of hij wil erkennen dat hij problemen heeft met intimiteit en er hulp voor wil zoeken.



Zoniet, dan verandert er niet veel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je niet meer aantrekkelijk vind. Ben je dikker geworden? Bij niet, zie hij je nu alleen als moeder en niet als vrouw. Denk ik.



Heel veel sterkte.
Wellicht is hij alleen bij je gebleven omdat je zwanger bent geraakt? Erg dom trouwens, maar daar is het nu te laat voor natuurlijk.



Ik zou dus zeggen dat jullie niet bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat hij toch wat moeite heeft met hoe alles in sneltreinvaart gegaan is? Anderhalf jaar samen, onmiddellijk zwanger, gelijk een huis kopen, daarna de geboorte van jullie kind. Is hij ook nog alleen verantwoordelijk voor het inkomen, of doe jij ook iets, werk of een studie?



Jullie hebben nooit een fatsoenlijke "dating periode" meegemaakt in het begin van jullie relatie, zijn nooit eerst gaan samenwonen zonder al die kids stuff.



Ik kan me voorstellen dat dit alles bij elkaar bij hem mentaal iets doet, of dat hij stress ervaart. Dan staat zijn hoofd echt niet naar seks, maar meer naar overleven, iedereen tevreden houden en de dag door komen.



Jullie zijn het in ieder geval aan jullie kind verplicht om eraan te werken. De liefde is er nog lijkt me. Praat met hem over zijn gedachten en gevoel over hoe het allemaal is verlopen de afgelopen anderhalf jaar. Vraag wat jij kan doen om hem te helpen. Stel desnoods voor dat jullie samen eens gaan praten met een relatietherapeut.



Maar most of all, hou even op met aandringen op seks. Je zet hem onder druk daarmee, en zo wordt het nooit iets waar hij met plezier aan mee doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 11 september 2014 @ 10:05:

Ik denk dat hij je niet meer aantrekkelijk vind. Ben je dikker geworden?

En wat dan nog???

Dat slaat echt nergens op.



TO hij ziet je waarschijnlijk niet als seksobject maar als moeder van zijn kind.

Ga anders eens samen naar een seksuoloog oid. Je kan natuurlijk ook eerst proberen te achterhalen waar hij precies geil van word, hakken, kant, wit katoen (hee het kan hé) en doe daar wat mee. Laat zien dat je ook nog een seksueel persoon bent en niet alleen moeder.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de seks voor je zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 11 september 2014 @ 10:20:

[...]



En wat dan nog???

Dat slaat echt nergens op.



TO hij ziet je waarschijnlijk niet als seksobject maar als moeder van zijn kind.

Ga anders eens samen naar een seksuoloog oid. Je kan natuurlijk ook eerst proberen te achterhalen waar hij precies geil van word, hakken, kant, wit katoen (hee het kan hé) en doe daar wat mee. Laat zien dat je ook nog een seksueel persoon bent en niet alleen moeder.Kan toch wel, wat voor je niet een probleem is, is voor een ander wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei ook al, leuk lingerie setje een avondje alleen. Ja ahg die lingerie gaat toch uit dus zonde om aan te schaffen. zulke reacties krijg ik. aangezien ik ook 9 van de 10 keer wordt afgewezen durf ik niet meer iets als verassing te doen. bang voor de afwijzing.

De eerste keer seks was geweldig. Daarna ben ik op vakantie gegaan en kwam zwanger terug (toen wist ik het pas) vanaf dat moment ging alles naar beneden en kwam er niks meer uit. Hij wil niet met een seksuoloog praten want hij acht het probleem niet zo erg en dat kan hij zelf wel oplossen vind hij. al wordt er niks op gelost.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kimberley, dit lijkt me een klassiek geval van een man met een laag libido: hij wil haast nooit en als hij het doet is hij heel snel 'tevreden', het lijkt er niet op dat hij van seks houdt. Of was dat in het begin anders? Dat lees ik niet terug bij je.



Laat je hier niet door mensen zonder ervaring met dit probleem van alles aanpraten, dat je te dik zou zijn of te veel aandringt. Dan heb jij straks het probleem en blijf je misschien hangen aan een partner waarmee gewoon geen fijne seksuele relatie te onderhouden valt (ik heb het er dan even niet over dat jullie samen een kind hebben, dat maakt de zaak wel veel moeilijker maar dat zal je zelf ook begrijpen). Op het topic over partners met een laag libido kun je lotgenoten en ervaringsdeskundigen treffen. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Was hij er ook enthousiast over dat jullie zo snel een kind kregen?
Wauw hij is zo erg geschrokken. De eerste keer seks en hij kreeg gelijk een kind cadeau. Toen 'moest' hij wel bij je blijven en was het onbezorgd ontdekken en daten klaar. Gelijk de serieuze wereld in. Kan me voorstellen dat ie een beetje bang is voor seks nu. De onschuldigheid is ervan af....
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbeneruit, 37 minuten geleden

Hoi Kimberley, dit lijkt me een klassiek geval van een man met een laag libido: hij wil haast nooit en als hij het doet is hij heel snel 'tevreden', het lijkt er niet op dat hij van seks houdt. Of was dat in het begin anders? Dat lees ik niet terug bij je.



Laat je hier niet door mensen zonder ervaring met dit probleem van alles aanpratenGevalletje pot en ketel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoe reageerde hij op de zwangerschap? Wou hij het ook houden?
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij geen ander heeft voor zijn sex behoefte?
lachen is gezond.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 11 september 2014 @ 11:20:quote:ikbeneruit, 37 minuten geleden

Hoi Kimberley, dit lijkt me een klassiek geval van een man met een laag libido: hij wil haast nooit en als hij het doet is hij heel snel 'tevreden', het lijkt er niet op dat hij van seks houdt. Of was dat in het begin anders? Dat lees ik niet terug bij je.



Laat je hier niet door mensen zonder ervaring met dit probleem van alles aanpratenGevalletje pot en ketel?



Als ik iemand iets aanpraat is het niet TO maar de man van TO En dat is nou juist zo'n belangrijk verschil. De man van TO post hier niet, zij wel. Voor je het weet ga je als 'normale' partner denken dat er met jou iets mis is en aan jezelf twijfelen. Dat is een gebed zonder end en het levert vaak niets op dan een zwaar beschadigd zelfvertrouwen.



Maar: als de man van TO voor haar zwangerschap wel een groot seksliefhebber was, kan het anders liggen (hoewel het beeld van de partner die in de verliefdheidsfase wel gepassioneerd is maar daarna nooit meer ook herkenbaar is).
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 11 september 2014 @ 10:16:

Wellicht is hij alleen bij je gebleven omdat je zwanger bent geraakt? Erg dom trouwens, maar daar is het nu te laat voor natuurlijk.



Ik zou dus zeggen dat jullie niet bij elkaar passen.Je hoeft niet bij een vrouw te blijven omdat ze zwanger is. Genoeg geschiede ouders, Co. Ouderschapoen en alleenstaande moeders Onzin dus. En dom is het ook niet.
Er is natuurlijk ook wel heel veel gebeurd de afgelopen 1,5 jaar. Misschien heeft hij meer moeite om aan de veranderde situatie te wennen als jij? Misschien ben jij helemaal gelukkig met de situatie (misschien denk je zelfs al aan een tweede kindje?) en moet hij nog wennen aan de verantwoordelijkheden en alle veranderingen. In zo'n geval kan de seks voor hem ook beladen geworden zijn en de zin in seks op de achtergrond raken.



Blijf vooral veel praten met elkaar, niet teveel pushen en geef hem ook de ruimte om te bedenken of dit nu is wat hij echt wil en hoe hij verder wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:kussieskimberley schreef op 11 september 2014 @ 10:36:

De eerste keer seks was geweldig. Daarna ben ik op vakantie gegaan en kwam zwanger terug (toen wist ik het pas) vanaf dat moment ging alles naar beneden en kwam er niks meer uit. Hij wil niet met een seksuoloog praten want hij acht het probleem niet zo erg en dat kan hij zelf wel oplossen vind hij. al wordt er niks op gelost.



Mannen zijn heel moeilijk op dit vlak. De meesten (lees: er zijn uitzonderingen!) hebben als kind geleerd dat mannen niet praten over hun gevoel en dat als je je mond dicht houdt, het probleem vanzelf verdwijnt. Die van mij heeft 5 jaar nodig gehad om te kunnen erkennen dat hij een verslaving had..en daarna nog eens 5 jaar voordat hij in staat was te accepteren dat hij het niet alleen kon oplossen. Nu zijn we ruim 10 jaar verder en nog gaat praten niet echt makkelijk. Het is HEEL erg moeilijk voor een man om hard op toe te geven dat er iets niet goed zit. Als je het uitspreekt wordt het namelijk echt...en vaak krijgen mannen dan het gevoel dat ze gefaald hebben. (jij moet hem dus laten weten dat dat niet zo is...en dat zal tijd nodig hebben voor hij dat ook echt kan accepteren)



De kans is groot dat, zoals anderen ook al gezegd hebben, alles gewoon veel te snel gegaan is voor hem. Hij wil niet weglopen voor zijn verantwoordelijkheden naar zijn dochter maar als jij meteen na de eerste keer seks, zwanger bent geraakt, dan had hij (en jij ook) niet meteen gedacht een langdurige relatie met elkaar te starten. Na de eerste vrijpartij leer je elkaar net een beetje kennen en dan zit je niet meteen te wachten op een gezin. Jij natuurlijk ook niet maar hij praat daar niet over, maar loopt wel al 1,5 jaar rond met die gevoelens. Hij is, denk ik, bang dat als hij die gevoelens uitspreekt, dat dat hem een slechte man maakt of dat jij dan de relatie beëindigt en dat wil hij denk ik ook niet.

Probeer...en dat is HEEL moeilijk, weet ik uit ervaring, maar probeer eens met hem te praten over die dingen. ipv seks.

Begin met zeggen dat je graag iets wilt bespreken, dat je geen ruzie wilt maken, maar dat je wel wilt dat hij open en eerlijk is.

Dit gaat dus niet over seks maar over andere dingen..de seks is een symptoom. Een uiting van andere problemen.

Waarschijnlijk zal er diep in hem een deel zijn wat jou verwijt dat ie nu vast zit in een relatie die hij misschien anders niet gekozen zou hebben. Zonder jullie dochter, zouden jullie misschien nu niet meer samen zijn.

Dat is niet leuk om te horen, maar je zult je best moeten doen om, ongeacht wat hij zegt, niet hysterisch of dramatisch te worden. Dan klapt hij dicht. Mannen houden niet van dat soort emoties bij ons vrouwen. Ze weten niet eens hoe ze om moeten gaan met hun eigen emoties, laat staan die van ons.



Dus....als hij hierover niet leert praten, is het als een wond die niet schoongemaakt wordt, gaat etteren en zeuren en alleen maar erger worden. Hij moet het uit gaan spreken wat er aan de hand is..ook al vindt hij dat niet leuk..en ook al vindt jij het niet leuk om te horen. Alleen als jullie kunnen leren oprecht te spreken en oprecht te luisteren kunnen jullie hier door heen werken en verder gaan. Dan zal uiteindelijk de seks ook weer beter worden.



Als dat niet lukt, is er weinig hoop voor jullie relatie helaas..
Iets dat nooit goed is geweest komt niet vanzelf goed door maar af te wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven