spannende smsjes

25-05-2008 18:44 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort iemand met wie ik de seksuele spanning via de sms een beetje aan het opbouwen ben. Heeft iemand ook wel eens spannende smsjes gestuurd en zo ja, wat?

WIj hebben elkaars sekswensen gesmst.
Alle reacties Link kopieren
not available
Ik wens dat jij mijn mosseltje nu ligt te likken?
Alle reacties Link kopieren
"schat, vergeet de bulgaarse yoghurt niet mee te nemen als toetje bij het mosselstoofpotje"



Ik ga dan helemaal soppen. Weetjewelweetjeniet.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit een leuke gehad (stond bij de auto te wachten op mijn date)... ik kan je zien, jij mij nog niet en ik wil dat je jezelf betast.... pff, kreeg het heet, maar speelde braaf het spelletje mee ;-).



Oh Robot, ik ken iemand die dat altijd zegt... weetjewelweetjeniet X-D

(maar daar krijg ik liever geen sms-jes van).
Alle reacties Link kopieren
Rocketgirl, als ik 'spannend' mag uitleggen als:



'Ik wil dat je nu op de eerste parkeerplaats die je tegenkomt stopt. Terwijl je op me wacht, wil ik dat je met jezelf speelt'



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur zelden sms-jes, maar beantwoord ze doorgaans wel in de stijl waarin ik ze ontvang en dan ... worden ze genadeloos gedeleet .... Safety rules.
Alle reacties Link kopieren
Ja BM, hoe spannend ook, voor ik mijn voordeur open, zijn ze allemaal (verzonden en ontvangen) verwijderd van mijn sim-kaartje.



Gelukkig zijn wij vrouwen gezegend met een fantastisch geheugen.
Alle reacties Link kopieren
Hi dear, how are you today? You know, I am longing for your HARD HOT HORNY dick to fill my HOT SOAKING WET PUSSY and have that GREAT SEX again that we had last time. I think of our sex many times when I play myself. When will you come back to Malaysia again? I will be all yours then.

HugSuckKissLick, Sarah



----------------------------

vandaag ontvangen.......

Nog niet beantwoord (maar wordt iets soortgelijks, want daar geilt ze op :) )
Alle reacties Link kopieren
PS, hij gaat nu op delete
Alle reacties Link kopieren
@ Slimlief - X-D, jammer nou weer dat "dick" in kleine letters staat geschreven ;-)
Alle reacties Link kopieren
"Hey, lekkertje van me! Nog een uurtje en dan ben ik weer thuis en leg ik je op de tafel en...mmmmmmm..."
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk is dat van die smsjes, helemaal als je eet dat iemand zit te vergaderen ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Of als je weet dat een leuke gegadigde daarvoor nu op haar werk zit, in hetzelfde kantoor als manlief ;-)



(beheers je, beheers je, beheers je, beheers....)



Maar is idd leuk zoiets. Ooit wel eens eentje gehad; ze zou 's avonds langskomen maar sms'te ondertussen dat ze 'erg veel zin had en de hele dag al zo'n week gevoel in haar onderbuik... zucht.'

En dan nog extra spanning opbouwen door eerst verkeerd te rijden, argh....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
sms... heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
vandaag ontvangen:



Ik ga je heerlijk laten komen, je sappen wil ik proeven, wil je voelen schudden en schokken, horen kreunen van genot terwijl ik je kutje en kontje lik, mmm
Alle reacties Link kopieren
Kweenie...maar volgens mij zijn mijn vriendin en ik iets te nuchter voor deze dingen.

Okay, er valt soms wel iets tussen de regels te lezen maar niet zo expliciet als bovenstaande.



Eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook niet zo nodig.
Alle reacties Link kopieren
Hee schatje....ik dacht aan ons dagje samen en bij gebrek aan jou heb ik me maar zelf geholpen. 6 x



(Sportief is ze wel ;-) )
Alle reacties Link kopieren
t laatste berichtje dat ik kreeg( na even vluchtig in de auto omdat we niet van elkaar konden afblijven..) was:



damn wat smaak je lekker... ik proef je nog steeds... en wil je nu, straks, vanavond, en vannacht...



en vervolgens 2 minuten later:



je maakt me gek van verlangen....hoe laat zie ik je weer.....ik wil iedere plekje van je lichaam ontdekken en proeven....
Alle reacties Link kopieren
we hebben nog geen seks gehad, dus kan nog niets zeggen over geproefde lichaamssappen :-) ga zo die laatste sturen, kijken hoe hij reageert

x
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna bij jou.. laat je voordeur open; en wacht tot ik je neem. PS: zeg tegen de buurman dat hij zich moet haasten.
Alle reacties Link kopieren
genoeg spannende sms-ervaring. Heerlijk om elkaar op die manier uit te dagen. Ook leuk trouwens tegenwoordig met die MMS functie :D
Alle reacties Link kopieren
Dutchbelg3 schreef op 27 mei 2008 @ 17:36:

Ik ben bijna bij jou.. laat je voordeur open; en wacht tot ik je neem. PS: zeg tegen de buurman dat hij zich moet haasten.
Deed de buurman ook mee?
Alle reacties Link kopieren
Mja...dat vraag ik me ook af. Of zou 'ie foto's maken.
Alle reacties Link kopieren
Tijgeroog schreef op 25 mei 2008 @ 23:32:

"Hey, lekkertje van me! Nog een uurtje en dan ben ik weer thuis en leg ik je op de tafel en...mmmmmmm..."




En dan? Die "mmmmm" kon er wel eens op duiden dat hij -terwijl jij ligt te wachten op de tafel- zich gretig tegoed doet aan een broodje hagelslag omdat 'ie zo'n honger heeft van een zware werkdag.

Ik hoop trouwens dat hij andere eetlust heeft, maar dat terzijde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven